پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش صدای جویا از اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان عصر امروز در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه پس از جلسات متعدد در رابطه با برخورد نامناسب فرماندار گلپایگان با وحید اعظمی خبرنگار و مدیر مسئول هفته نامه نسل نو از برکناری حسین فراست از سمت فرمانداری شهرستان گلپایگان خبر داد و ضمن ابراز تاسف از این اتفاق گفت: فرماندار گلپایگان روز گذشته پس از بازدید طولانی حدود ساعت ۱۶ عصر در جلسه ای به همراه مسئولان حضور پیدا می کند و این اتفاق رخ می دهد.
استاندار اصفهان با بیان این که اتفاق روز گذشته در شرایط طبیعی روی نداده است، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این مسئله، فرماندار گلپایگان را احضار  و در جریان کامل موضوع قرار گرفتم.
وی با بیان این که رفتار حسین فراست فرماندار گلپایگان زیبنده نماینده دولت تدبیر و امید نبود، افزود: با بررسی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم فرماندار برکنار و سرپرست جدید تعیین شود.
مهرعلیزاده با اشاره به این که مکلف به صیانت از حقوق شهروندی هستیم، تصریح کرد: هنر مردان بزرگ این است که در شرایط خاص خود را کنترل کنند و نقض این مسئله برای ما غیرقابل قبول است.
وی بیان داشت: من بابت بروز این اتفاق از همه مردم و به خصوص اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم وقطب جمهوریت و اسلامیت نظام ما را ملزم می کند به صورت کامل به نظر مردم تکیه کنیم و این را حق جامعه می دانیم که به شکلی شفاف در جریان اطلاعات قرار گیرند.
محمدرضا توسلی بخش دار مرکزی گلپایگان نیز از امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حکم استاندار اصفهان، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد.

انتهای پیام/د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی