پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین شهر اصفهان؛ این روزها با قدم زدن در بازار و خیابان‎های شاهین‌شهر و میمه شاهد این هستیم که عید نزدیک است و مردم همه در تلاش هستند که سال خوبی را آغاز کنند و این رسمی که از گذشته بوده و هنوز هم ادامه دارد که از مدت‎ها قبل خانه تکانی‎ها شروع شده و مردم از اواخر بهمن و ابتدای اسفند ماه خرید‎های خود را برای ایام نوروز انجام می دهند.

هر چند اوضاع اقتصادی مردم این روزها حال و روز خوشی ندارد اما با این وجود چند روزی است که حراج در مغازه‎های شاهین‌شهر رونقی به خود گرفته و در این میان خیابان فردوسی شاهین شهر که یکی از شلوغ‎ترین مکان‌هایی است که مردم برای تهیه و خرید بسیاری از مایحتاج خود به آنجا مراجعه می‎کنند.

برخی برای خرید لباس، خرید آجیل و شکلات و برخی هم که وسع‌شان نمی‎رسد، تنها مغازه‎ها را تماشا می‌کنند، ولی در این میان بچه‎ها این ایام و خریدهای شب عید را بیشتر از هر قشری دوست دارند و برای رسیدن عید لحظه شماری می‎کنند، تا با پوشیدن لباس‎های نو به دیدار اقوام بروند و عیدی خود را بگیرند. برخی هم برای خرید شب عید به شهر دیگری سفر می‎کنند، تا هم آب و هوایی عوض کرده باشند و هم بتوانند خریدهایی بهتر از شهر خود را تهیه کنند.

بعضی از مردم هم خریدهای خود را انجام نمی‎دهند، تا در ایام نوروز که به مسافرت می‎روند، این خریدها را در شهرهایی که سفر کرده خریداری کنند و از ایام نوروز هم لذت ببرند و جالب‎تر این که از شلوغی بازار هم فرار می‌کنند.

به همین دلیل ظهر امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ جلسه تنظیم بازار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات فرمانداری با حضور  نمایندگان نهادها و ادارات مختلف از جمله فرماندار، شهرداری های شاهین شهر، میمه، گز، گرگاب، لابید، وزوان، رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان، نماینده دامپزشکی و شبکه بهداشت برگزار شد تا مسئولان شهرستان بهتر بتوانند بازار شب عید (۱۳۹۷) را کنترل و به مردم خدمت کنند.

سید محمود قریشی رئیس واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این جلسه ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه(س) اظهارکرد: برای تنظیم بازار شب عید در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه مصوبات و تدابیر خوبی از جمله ایجاد نمایشگاه، ذخیره سازی میوه، گوشت و مرغ، کنترل قیمت اجناس و سایر اندیشیده شده است که همه این برنامه ریزی ها در دو هفته پایانی سال جاری عملیاتی خواهند شد.

وی با بیان اینکه آذر و دی ماه امسال نزدیک به ۲۶۱ مورد شکایت مردمی در بحث گرانفروشی و تخلفات اصناف از طریق سامانه ۱۲۴ به این واحد ارجاع شد، گفت: از این تعداد شکایت صورت گرفته توسط مردم شاهین‌شهر و میمه از اصناف ۱۰۴ مورد به صورت شفاهی و حضوری حل و فصل شد که ۶۳ مورد آن در مورد کالا و ۱۵۲ مورد شکایت دیگر در مورد نحوه خدمات بود.

رئیس واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه آذر و دی ماه امسال حدود ۴۰ پرونده تخلف در حوزه گران فروشی و همچنین فروش اجناس تقلبی به ارزش ۴۸۷ میلیون ریال تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد، تصریح کرد: آذر و دی ماه امسال مجموعا ۱۷۹ نفر در کلاس های آموزشی اتاق اصناف جهت دریافت پروانه کسب شرکت کردند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی