پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۹ خردادماه ۱۳۹۷ اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی جلسه‌ای علنی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

با ۵ رأی موافق، ۱ رأی مخالف و یک رأی سفید یا همان ممتنع به استعفای «عیسی بهمنی» شهردار این شهر رأی مثبت دادند. هر چند این جلسه با حاشیه‌های بسیار زیبا و جالبی ازجمله پیدا نکردن مفاد قانونی رأی ممتنع توسط رئیس شورای شهر تا بیان کردن برخی حرف‌های پشت پرده از زبان حسین ابراهیمی ناغانی همراه بود که تاکنون هیچ رسانه‌ای با وجود حضور در این جلسه جرات پرداختن به آن را نداشته است.

حسین ابراهیمی ناغانی عضو شورای شهر بعد از اعلام نتیجه استعفا شهردار شاهین‌شهر از سوی مهرداد مختاری به‌عنوان رئیس شورای شهر، تریبون جلسه را به دست گرفت و نکات قابل تأمل و بحث‌برانگیزی نسبت به رفتار برخی از اعضا بیان کرد که چندان به مذاق رئیس شورای شهر و برخی دیگر از اعضا خوش نیامد و سریع رئیس شورا دستور تنفس ۱۵ دقیقه‌ای اعلام فرمود و برای مشورت بیشتر به اتاق فرهادی عضو دیگر شورای شهر رفت و این در حالی بود که آقای ابراهیمی ناغانی به اظهار خود در حال ادامه دادن بود.

ابراهیمی ناغانی در اظهارات خود با بیان اینکه امروز یک‌کمی شک زده شدم، گفت: آقای بهمنی شهردار سابق شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز نزدیک به ۲۸ دقیقه با انرژی بسیار بالا در این ماه مبارک رمضان صحبت کردند درحالی‌که عده‌ای، دلایل استعفای وی را مشکلات جسمی مطرح کرده بودند.

وی با تأکید بر اینکه با کمی تأمل می‌شد فهمید که از صحبت‌های نامبرده بوی استیضاح می‌آمد نه استعفا بیان داشت: به نظرم این عمل مقداری به سخره گرفتن اعضاء شورا و افکار عمومی بود.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه به‌عنوان نماینده مردم این حق را دارم که اظهارات خودم را بیان کنم و از رئیس شورا می‌خواهم صحبت‌های بنده را قطع نکرده و بنده را نیز متهم به ایجاد تنش در شورای شهر نکنند، ادامه داد: امروز جالب بود کسانی که سال گذشته به آقای بهمنی رأی اعتماد دادند در جلسه علنی امروز حتی یک کلمه از فعالیت‌های او دفاع نکردند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از اعضاء شورا موجب شدند که شهردار را به مرحله استیضاح بکشانند و آن‌ها در قالب استعفا نامه جلوه دهند، تصریح کرد: تمام ناکامی‌هایی که به شهردار شاهین‌شهر متحمل شد به‌واسطه مدیریت نابخردانه شورای شهر بود.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه استعفا امروز شهردار شاهین‌شهر به واسطه برخی خودخواهی‌ها بوده است، اظهار داشت: این خودخواهی، شهردار را به‌جایی کشاند که در این شرایط بسیار سخت استعفا تحمیلی خود را تقدیم صحن علنی شورا نمایید.

وی با بیان اینکه عیسی بهمنی منافع کسانی که او را به این شهرآوردند در نظر نگرفت و قانون را زیر پا نگذاشت، خاطرنشان کرد: تعامل نکردن شهردار شاهین‌شهر با برخی از اعضاء شورای شهر که منافع آن‌ها در خطر بود، او را به سمت استعفای ساختگی سوق داد.

عضو شورای شاهین‌شهر با بیان اینکه آقایان (مختاری، فتحی و جهانگیری) باید پاسخگوی امروز ناکامی‌های شورای شهر شاهین‌شهر به افکار عمومی باشند، بیان داشت: جلسه استیضاح شهردار را به‌عنوان استعفا در بین افکار عمومی مطرح نکنید چراکه این عمل شما زیبنده نیست و مردم به‌خوبی خدمت گذاران خود را می‌شناسند.

وی با تأکید مجدد بر اینکه با این مدیریت غلط اگر صدها شهردار دیگر در این شهر حضور پیدا کنند تا پای منافع برخی افراد در میان هست چندان موفقیت و خدمتی به مردم انجام نخواهد شد، ادامه داد:‌ امروز همان کسانی که آقای بهمنی را به‌عنوان شهردار از اصفهان به این شهر آوردند، باید ضرر و زیان‌هایی بزرگی را که به این شهر زده‌اند جبران کنند و گرنه باید در مقابل پیشگاه خداوند متعال و مردم شاهین‌شهر پاسخگو باشند.

ابراهیمی ناغانی با بیان اینکه امروز استعفا برخی از اعضا شورای شهر بود نه شهردار یادآور شد: مدارک قابل ارائه‌ای دارم که برخی از اعضای شورای شهر نقش مستقیم در این ضرر و زیان‌ها داشته‌اند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی