پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی مدیر مسؤول پایگاه مطالبه گر عدالت‌خواهی شاهین‌شهر طی یادداشتی آورده است؛ جلسه پرحاشیه روز چهارشنبه ۹ خردادماه ۱۳۹۷ شورای شهر شاهین‌شهر پیرامون استعفای «عیسی بهمنی» شهردار سابق شاهین‌شهر بسیار پرحرف و حدیثه گردیده است .

متأسفانه طرفداران طیف‌های مختلف اعضای شورای شهر بر اساس حب و بغض‌های خود و یا منافع دنیوی ، یکدیگر را آماج حملات و اتهامات قرار داده‌اند و برای چند صباح زندگی پست دنیوی خویش بر سر و مغز یکدیگر می‌کوبند .

ولی اگر بخواهیم عادلانه و منصفانه و بر اساس رضای حق و منافع مردم و بدون این دعواهای دنیوی آقایان صحبت کنیم ، می‌شود به نکات زیر اشاره کرد.

۱/ جلسه بررسی استعفای شهردار شاهین‌شهر یک جلسه بررسی استعفا نبود و از صحبت‌های شهردار کاملاً واضح و روشن بود که وی مجبور به استعفا شده است.

٢/ تمام اعضای شورای شهر متفق‌القول بودند( چه مخالفان و چه موافقان شهردار)  که در این هشت ماه حضور بهمنی به‌عنوان شهردار، وی بسیار پاک دست و بدون چشم‌داشت مادی و مخلصانه و با تمام قوا فعالیت کرده است ولی جای شگفتی داشت که وقتی همه اعضای شورا وی را انسان خدوم و پاکدستی می‌دانند او را مجبور به استعفا می کنند !؟

٣/ چهار نفر عضو شورای شهری که ابتدائا این شهردار را انتخاب کردند و اکنون برای ابقای وی دفاع و پافشاری نکردند نمره منفی بزرگی گرفتند، همچنین رأی منفی آقای سجاد قهرمانی فرد به استعفای شهردار گرچه در ابتدای روی کار آمدن شهردار مخالف ایشان بودند اما واقعاً قابل ستایش بود.

۴/ سخنان آقای ابراهیمی ناغانی دیروز بسیار جنجال‌برانگیز شد و بخش‌های زیادی از صحبت‌های وی قابل تأمل بود ولی اینکه چرا وی این سخنان را قبل از رأی‌گیری بیان نکرد و پس از قبول استعفا بیان کرد محل سؤال است ! و اینکه چرا رأی ممتنع داد محل تأمل است جا داشت ایشان هم مثل آقای قهرمانی رأی منفی می‌دادند؟

۵/ کلاً در این شهر مدیر پاک دست و پرکار در بدنه شهرداری نمی‌تواند کار کند ! بدنه شهرداری پر است از اقوام و فامیل و همشهری‌های خیلی از مسئولین شاهین‌شهر! کسی که بخواهد مدیر و یا شهردار بماند و چندین دوره هم فعالیت کند باید به این بدنه بیمار اضافه‌کار بی‌حساب‌وکتاب بدهد، ناهار آقایان بی‌حساب داده شود ، خودروهای فراوان در اختیار پرسنل شهرداری باشد تا به منازل خود و فامیل‌ها بروند ، فامیل‌ها و همشهری‌های آقایان را استخدام کند ، به مناسبت‌های مختلف سکه بدهد، حقوق و پاداش نجومی به مدیران بدهد، بودجه از پول شهرداری به فلان ارگان‌ها بده ، در ضمن تدارکات چی برخی مسئولین هم باشد اگر نباشد ظرف چند ماه وی را زمین می‌زنند !

۶/ برخی مسئولین شاهین‌شهر الآن با دم خود گردو می‌شکنند و خوشحال هستند که شورا و شهرداری این دوره به این حال و روز افتاده است! البته دشمنی این برخی مسئول برای خدا و منافع مردم نیست بلکه به خاطر قطع شدن منافعشان از شهرداری و قطع بودجه و نبودن شهرداری به‌عنوان تدارکاتچی آن‌ها است! این‌ها همان‌ها بودند که برای برخی مدیران فاسد گذشته همه نوع لابی برای ماندن فلان فرد کردند ولی برای یک مدیر پاک دست لال مونی  گرفتند !

٧/ انتخاب آقای حمید عشقی به‌عنوان سرپرست شهرداری از شگفتی‌های این روزها بود! اعضای شورایی که منتقد دوآتشه ایشان در مدیریت گذشته بودند ، چطور ایشان را به‌عنوان سرپرست انتخاب کردند !!!

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی