پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پایگاه مطالبه گر عدالت‌خواهی با انتشار سندی مدعی شده است که برخی مسئولان استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌اضافه عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در دوره چهارم و همچنین شهردار اسبق برای هر جلسه دوساعته شورای سازمان اتوبوس‌رانی مبلغ ٧ میلیون تومان دریافت کرده‌اند در ضمن مدیرعامل سابق سازمان اتوبوس‌رانی خود نیز از این قاعده مستثنا نبوده و  مبلغ ١٠ میلیون تومان به‌حساب وی واریز شده است.

این پایگاه ادامه داده است حال شاید تصور شود که این افراد در جلسه کار پر مشقتی انجام می‌دادند در حالی که صورت‌جلسه‌های این جلسات نیز در دسترس سایت عدالت‌خواهی می‌باشد . اما متأسفانه در این جلسات به‌جای تسهیل امور مردم ، اقدام به افزایش مجدد قیمت حمل‌ونقل و تقدیر و تشکر از خود نموده‌اند و برای خود پاداش تصویب می‌کردند.( البته در سند لیست پاداش نام دهان‌پرکن اصلاح بودجه و تفریق بودجه آمده است ولی در صورت‌جلسات نشانی از آن نیست )

یعنی مدیرعامل سازمان به غیر از ١٠ میلیون تومانی که بابت شرکت در جلسه دو ساعته دریافت می‌کرده است دو سه میلیون هم در جلسه تصویب می‌کردند و بابت تقدیر و تشکر به مدیرعامل سازمان می‌دادند که در مجموع ١٣ میلیون وی کاسب بوده است.

این اتفاقات در حالی روی داده است که حدود ٢٠ اتوبوس شرکت واحد از رده خارج بودند و نیاز به هزینه ٣ تا ١۵ میلیونی برای تعمیر در آن زمان داشتند که به علت کمبود منابع این کار انجام نشده بود و مردم به‌سختی جابه‌جا می‌شدند.

متأسفانه مدیریت چنین مدیران پرخرج و پرمدعائی باعث این وضعیت اسف‌بار در کشور شده است که صدای عموم مردم را در آورده است و متأسفانه این میزها را نیز رها نمی‌کنند و تا این مملکت را به ورطه سقوط نبرند ول کن این پست و مسئولیت نخواهند بود.

ولی با توجه به این اوضاع نابسامان اقتصادی و اوضاعی که این مسئولین برای کشور فراهم کرده‌اند دیگر اگر به عرصه نیاییم و از نظام پاسداری نکنیم مطمئناً این مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پرتگاه نابودی خواهند کشاند.

لذا دیگر دوران مدارا  با چنین افرادی تمام‌شده است و به قول استاد رحیم‌پور ازغدی باید یک نیمچه انقلابی کرد و کشور را از وجود این مدیران پاک‌سازی کرد .

این فریاد تظلم خواهانه به هیچ وجه یک مطالبه سیاسی و جناحی نیست و همین‌طور که در لیست پول‌های دریافتی از هر جناح و سلیقه سیاسی پول دریافت شده است .

سکوت هر شخص و جریانی در این ماجرا به معنای همراهی با این جریان مخرب نظام است و به‌زودی مردم از ساکتین نیز انتقام سختی خواهند گرفت.

در مطالب آینده مابقی اسناد دریافت‌های میلیونی به همراه صورت‌جلسات و سایر ابعاد این ماجرا منتشر خواهد شد .

افراد دریافت‌کننده مبالغ نامشروع عبارت‌اند از؛ آقای کمالی مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان ( ٧ میلیون تومان)، آقای علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ( ٧ میلیون تومان )، آقای حسین امیری شهردار اسبق شاهین‌شهر ( ٧ میلیون تومان )، خانم نرگس السادات موسوی عضو سابق شورای شهر شاهین‌شهر ( ٧ میلیون تومان ) ، آقای رضایی مدیرعامل سابق اتوبوس‌رانی شاهین‌شهر ( ١٠ میلیون تومان )

در ضمن جای بسی تأسف است که برخی از این مسئولین با نام مقدس جانباز از دادن مالیات نیز معاف شده‌اند !

انتهای پیام/د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی