پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی صبح امروز با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار به همه اصحاب قلم و رسانه اظهار کرد: شکوه قلم آن‌چنان چشم‌نواز است که باری‌تعالی در قرآن به آن قسم یاد کرده و عزیزانی چون شهید محمود صارمی و شهدای رسانه و دلاوران عرصه اندیشه خون پاک خود را نثار این حرفه مقدس کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه خطیری بر عهده خبرنگار نهفته شده است، افزود: روز خبرنگار فرصت بسیار مغتنمی است که زحمات و رشادت‌های فعالین عرصه اطلاع‌رسانی تجلیل به عمل آورد تا خدا قوتی باشد برای ادامه دادن این مسیر پرالتهاب و به‌نوعی پرپیچ‌وخم، چراکه خبرنگاران به‌نوعی رابط بین مردم و مسئولان هستند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با یادآوری اینکه بعد از خروج آمریکا از برجام نگرانی‌های روان گونه‌ای کشور را فرا گرفته است، تصریح کرد: خروج ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا از برجام نوعی بداخلاقی بود که با هیچ قاعده و قانونی هم‌خوانی ندارد.

وی با بیان اینکه ترامپ بعد به دست گرفتن سکان هدایت دولت آمریکا اتاق فکرهای مختلفی با همکاری صهیونیست‌ها در کاخ سفید برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به منافع خود در منطقه خاورمیانه به وجود آورده است، بیان داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ تاکنون که نزدیک به ۴۰ سال از آن می‌گذرد، این همیشه آمریکا و متحدان غربی و عربی او درصدد براندازی این نظام مقدس بوده‌اند که هر بار تیر آن‌ها به سنگ خورده است اما نمی‌دانم چرا درس عبرت نمی‌گیرند و همچنین آقای ترامپ باید به‌خوبی بداند در برابر کشور مقتدری همچون جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند غلطی بکند، همان‌گونه رؤسای جمهوری قبل از او نتوانستند بکنند.

بصیری جزی با تأکید بر اینکه هدف اصلی سیاست‌مداران آمریکایی جهت دست‌یابی به نقش‌های شیطانی خود فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان نظام است و برای این توطئه از هیچ تلاشی تاکنون فرو گذار نبوده است، خاطرنشان ساخت: امسال تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم با فعال کردن کارگروه‌های مختلفی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم تا سیلی محکمی باشد بر ایادی استکبار جهانی!

*تناقض‌گویی‌های سیاست‌مداران آمریکایی بر مردم ایران پوشیده نیست

وی با بیان اینکه تناقض‌گویی‌های سیاست‌مداران آمریکایی بر مردم ایران پوشیده نیست، متذکر شد: هر شخصیتی که به مردم ایران امید بدهد و زمینه‌های پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های کشور را فراهم سازد به‌نوعی دشمن آمریکا و اسرائیل است و آن‌ها نیز تمام همت خود را به کار می‌بندند تا این مانع را از سر راه بردارند اما دوباره باید گفت آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل کودک کش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با پذیرش برخی مشکلات و نابسامانی‌ها و عذرخواهی خود از مردم به جهت اینکه اگر دولت کم و کاستی‌هایی در خدمت‌رسانی به مردم داشته است، بیان داشت: دولت با کمک مردم هست که می‌تواند این کشتی را هدایت و به سرمنزل مقصود برساند، به همین خاطر مردم باید در همه زمینه ها الگوی مصرف را رعایت کنند تا دولت بتوانند به‌درستی خدمات ارائه دهد.

وی از پیگیری افتتاح مجتمع فرهنگی جهت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خبر داد و گفت: یکی از دلایل اصلی که دشمن بر روی شهرهایی همچون شاهین‌شهر و کرج جهت ایجاد فتنه و اغتشاش سرمایه‌گذاری می‌کند این مطلب هست که دو شهر بزرگ کرج و شاهین‌شهر اقوام مختلف ایرانی را در خود جای‌داده است.

*تحریم‌های آمریکا می‌تواند فرصت خوبی باشد برای شکوفایی صنعت کشور

نماینده دولت به نگرانی‌های خود در حوزه آب، اشتغال و محیط‌زیست در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و گفت: نگاه منفی به تحریم اصلاً درست نیست چراکه تحریم‌های دور از قاعده و قانون آمریکا می‌تواند فرصت خوبی باشد که از آن برای شکوفایی صنعت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه موضوع بوی نامطبوع قیر سوخته که در پاسی از شب در برخی مناطق شهر شاهین‌شهر استشمام می‌شود تحت بررسی است، اظهار داشت: به‌عنوان فرماندار شاهین‌شهر و میمه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ام در ارائه خدمت به مردم کم‌فروشی صورت نگیرد.

وی با اشاره به خبری که اخیراً سایت عدالت‌خواهی در خصوص دریافت مبالغ نامشروع از اموال بیت‌المال توسط  معاون استاندار اصفهان، فرماندار و شهردار سابق شاهین‌شهر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: من همان علیرضا بصیری جزی هستم که در اردوگاه اسارت به علیرضا ندبه‌ای معروف بودم به جزء حقوق کارمندی که از استانداری اصفهان به‌حساب این حقیر واریز می‌شود تاکنون نه ریالی از جایی دریافت کرده‌ام و نه دریافت خواهم کرد.

*با قاطعیت با بی‌قانونی‌ها و منتشرکنندگان اکاذیب برخورد خواهم کرد

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه با قاطعیت با بی‌قانونی‌ها و منتشرکنندگان اکاذیب دارای نیت برخورد خواهم کرد، ادامه داد: به‌عنوان یک مدیر هیچ گاه دنبال کار مالی یا اشراف گری نبوده‌ام و این مطلب را بهتر کسانی می‌دانند که آشنایی کاملی هم نسبت به خودم و هم‌خانواده‌ام داشته‌اند و دارند.

وی با بیان اینکه نشر اکاذیب از سوی سایت عدالت‌خواهی شاهین‌شهر کاملاً آشکار است، افزود: من تاکنون یک‌ریالی از جانبازی و ایثارگری و حتی تروری که شدم دریافت نکرده‌ام که حالا بخواهم به جلسه ای بروم و برای دو ساعت حضور در این جلسه مبلغ هفت میلیون تومان دریافت کنم.

بصیری جزی با بیان اینکه حق پیگیری قانونی خود در مقابل نشر چنین اکاذیبی محفوظ است، تأکید کرد: من یک سرباز کوچک و خدمت گذار هستم که با انتشار این‌گونه اخبار کذب و التهاب انگیز نمی‌توان ما را از مسیر اصلی‌مان که همان خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است خارج کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی