پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر امروز ۲۳ مردادماه ۱۳۹۷ محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار در اولین نشست خبری خود با شهرداران، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران سطح شهرستان برخوار اظهار کرد: در دنیای امروز هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی رشد و پیشرفت فنّاوری را بگیرد به همین دلیل رسانه‌ای موفق است که در بستر تکنولوژی‌های جدید حرکت و هر روز خود را آپدیت نمایید.

وی با بیان اینکه کانال‌های اجتماعی تاکنون توانسته‌اند نزدیک ۶۰۰ هزار مخاطب را در سطح کشور به سمت خود جذب کنند، افزود: امروز اگر رسانه‌های برخط و مکتوب خود را به علم روز دنیای فناوری و اطلاعات مجهز نکنند بدون شک از این بستر بسیار مهم کنار خواهند رفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار با بیان اینکه هر رسانه‌ای ابتدا باید بر روی محتوای خود به شکل کاملاً حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کند تا بتواند جذب مخاطب نمایید، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان برخوار تلاش خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم چه رسانه‌های الکترونیکی و چه مکتوب دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های لازم را به عمل‌آوریم.

وی با بیان اینکه به جد پیگیر این موضوع هستیم که با همکاری رسانه‌های ظرفیت‌های مهم شهرستان برخوار در حوزه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین صنعت را به همه ایران معرفی کنیم، تأکید کرد: در این راه مهم همه مسئولان نهادها و ارگان‌های دولتی موظف‌اند با خبرنگاران همکاری داشته باشند.

قمی با بیان اینکه شهرستان برخوار به عنوان منطقه ویژه چاپ و کاغذ استان اصفهان به دولت معرفی‌شده است و مصوبه آن تصویب و در حال فرآیند اجرایی است، گفت: خبرنگاران باید با انعکاس اخبار امید و نشاط آفرین مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار سازند و نقشه و حیله دشمنان را به‌خوبی آشکار نمایند.

وی از افتتاح اولین آموزشگاه آزاد سینمایی شهرستان برخوار به نام هنرپرداز با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم از توان‌بخش خصوصی جهت فعال‌سازی حوزه فرهنگ و هنر در سطح شهرستان برخوار استفاده کنیم.

در پایان این نشست خبری چند نفر شهرداران، مسؤولان روابط عمومی ادارات و نهادهای مختلف و همچنین مدیران و نمایندگان رسانه‌های الکترونیک برخط و مکتوب به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی