پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال فرهنگی طی یادداشتی در خصوص اوضاع‌واحوال این روزهای حوزه‌ی انتخابیه‌ی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی آورده است؛ در احادیث قدسی نقل‌شده است که ای فرزند آدم «اوّل خود را موعظه کن و پس از آن دیگران را توصیه نما»

قرآن نیز می‌فرماید: اى کسانى که ایمان آورده‏اید، چرا چیزى مى‏گویید که انجام نمى‏دهید؟ نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید (صف، ۲ و ۳)

سال‌ها پیش وقتی به شهید سردار کریمی که از جراحت‌های ناشی از دوران دفاع مقدس عذاب می‌کشید گفته بودند: برای تسکین دردهایش از مواد مخدّر استفاده کند گفته بود؛ چون خود در مقطعی در ستاد مبارزه با مواد مخدّر مشغول بودم این را اصلاً نمی‌توانم انجام بدهم و حالا بیاییم کاری که دیگران را از آن باز می‌داشتم خود مرتکب شوم.

صداقت واقعی نیز در انطباق گفتار با رفتار و عقیده نمود پیدا می‌کند، اگر صائب‌ترین سخنان را بر زبان آورم و خود عامل به آن‌ها نباشم و با تجربه‌ای انضمامی آن سخنان را نگویم هر چند صحیح و قابل استفاده برای دیگران باشد اما در نتیجه‌گیری انسان صادقی محسوب نمی‌شوم.

محمدحسن فرح‌بخشیان معروف به ژولیده نیشابوری شاعر توانای معاصر کشورمان در بیتی زیبا آورده است: (بی‌عمل در حرف گفتن گوی سبقت می‌برد/ مرد میدان عمل خود حرف کمتر می زند) یا عطار چه زیبا می‌گویید: (هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم)!

در حالی که آقای حاجی دلیگانی این روزها سر خود را با بیان و مطرح کردن برخی مسائل کشوری از جمله «هتک حرمت ماموران گرجستانی به زنان ایران در فرودگاه تفلیس» یا «تورم تک رقمی با سفره های خانوارها هم‌خوانی ندارد» و یا «سؤال از رئیس جمهور شفاف‌سازی می‌کند» و یا بحث قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان؛ سرگرم کرده است و توانسته تا حدودی بیانات خود را نقل محافل عمومی و خصوصی کند، ظاهرا در جریان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌ی خود از جمله فرمانداری‌های دو شهرستان برخوار و شاهین‌شهر، اختلاف شدید در بین اعضای شورای شهرها از جمله شورای شهر شاهین‌شهر، وضعیت بد خدمات‌دهی شهرداری‌ها به مردم دو شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه، امام جمعه‌ای که در شاهین‌شهر نزدیک به ۱۷ سال است به کرسی چسبیده و تاکنون هیچ گونه خروجی مناسبی نداشته است، وضعیت بحرانی آب، تعطیلی برخی از صنایع دو شهرستان و افزایش روز افزون بیکاری و غیره و غیره نبوده و یا نیست و اگر هم هست چرا تاکنون برای این مسائل و مشکلات مطرح‌شده آستین همتی بالا نزده است و شاید تصور کند همه چیز گل‌وبلبل هست.

حال در نتیجه‌گیری چند سؤال برای اذهان عمومی پیش می آیید چگونه آقای حاجی دلیگانی که خود را خادم مردم می داند و بر اساس آمار و ارقام‌های اعلام شده تاکنون نشان داده است که از نمایندگان دست پاک، فعال و منظم مجلس بوده است، می‌تواند از رئیس جمهور یا وزیری سؤال کند و یا به او رای اعتماد و یا عدم اعتماد بدهد و حتی به مجلس شورای اسلامی بکشاند و یا اینکه به مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در خصوص بی‌تدبیری‌ها اخطار بدهد.

اما به عنوان نماینده مردم نمی‌تواند این اوضاع نابسامان شهرهای حوزه انتخابیه‌ی خود را حتی به صورت کدخدا منشی یا دادن تذکر جهت کاهش التهابات به مسؤولان آن‌ها حل و فصل نمایید و آنها را به آرامش و خدمت‌رسانی جهادی به مردم دعوت کند؟!

لازم به ذکر است در این یادداشت حق پاسخگویی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس به موارد مطرح‌شده جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی محفوظ می‌باشد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی