پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد امیرخانیان خطیب این هفته نماز جمعه‌های شمال شهر اصفهان با بیان اینکه از ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه هر سال، هفته مساجد نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت هفته گرامی داشت مساجد کشور به‌خصوص در مساجد استان اصفهان در حال برگزاری است.

وی با بیان چند نکته مهم در خصوص مساجد متذکر شد: اولا از برنامه‌های اصلی دشمنان استفاده از ظرفیت‌های مساجد همانند هیات مذهبی علیه دین مبین اسلام است که باید به‌شدت مراقب بود که این حربه‌های آنان به نتیجه نرسد، دوما دشمن به دنبال نفاق و دودستگی در بین مسلمانان هست که می‌خواهد سرآغاز این اتفاق در مساجد باشد، سوما آن‌ها به دنبال بنا کردن مساجدی همچون مسجد ضرار همان بنایی که منافقان به نام مسجد در زمان پیامبر (ص) علیه اسلام هستند که باید به شدت مراقب بود که این حربه‌های آنان به نتیجه نرسد.

امام‌جمعه موقت ملک شهر اصفهان تصریح کرد: مساجد باید مرکز اتحاد بین مردم با همدیگر باشد چراکه اگر در مسجدی حرف‌های غیر قرآنی، ضد دین، ضد خون شهدا و انقلاب و غیره بلند شد بدون شک آن مسجد، مسجد ضرار است.

*مساجد باید به‌روز، فعال و در خدمت مردم باشند

وی با مطرح کردن این سؤال که از مساجد چه انتظاری می‌رود؟ گفت: هر چند کارکرد اصلی مساجد نماز هست اما مساجد باید به‌روز، فعال و در خدمت مردم باشند، برای اینکه مساجد پایگاهی هستند برای امورات خیر ازجمله صلح و آشتی‌ها، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس (جمع‌آوری کمک‌ها، ارسال و اعزام نیرو) مساجد به‌خوبی ظرفیت‌های پشتیبانی خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام امیرخانیان بیان داشت: امروزه هر اتفاقی اگر خدایی نخواسته در کشور روی دهد نوک پیکان ابتدا به‌سوی ظرفیت‌های مساجد نمایش می‌رود به عنوان نمونه زلزله اخیر غرب کشور یا مدافعین حرم، پس می‌توان نتیجه گرفت مساجد عامل وحدت و یکپارچگی مردم در محله، شهرستان، استان و کشور هستند.

وی در ابتدای خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ملک شهر اصفهان به مناسبت‌های هفته پیش رو ازجمله روز کارمند، میلاد با سعادت امام علی‌نقی (ع) صاحب زیارت جامعه کبیره که شناسنامه اهل بیت (ع) است، هفته دولت و عید سعید غدیر خم نیز اشاره کردند.

خطیب این هفته نماز جمعه‌های شمال شهر اصفهان با اشاره به دو نکته مهم پیام مهم مقام معظم رهبری به حجاج ایرانی که عبارت بودند از وحدت و هوشیاری مسلمانان جهان اسلام در برابر توطئه‌های آمریکایی و صهیونیستی، ادامه داد: از همان ابتداء دشمنان در صدد تفرقه و ایجاد دو دستگی در بین مسلمانان بودند تا با این عمل به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

وی با ابراز تاسف از کمبود هوشیاری در میان برخی از کشورهای اسلامی نسبت به توطئه دشمنان که موجب شده است وحدت به موجب این کمبود هوشیاری در بین آن‌ها کم رنگ شود، اضافه کردند: امیدواریم برخی از کشورهای اسلامی دست از تعصب‌های بی‌جای خود بردارند تا هر چه زودتر شاهد مرگ آمریکا جنایت‌کار و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل باشیم. چرا که اگر این وحدت وجود داشت الان هر کدام از کشورهای اسلامی یک سطل آب به سمت اسرائیل روانه می‌کردند این زباله کثیف بدون شک هم اکنون شست‌وشو و پاک شده بود.

*طرح شفاف‌سازی رای نمایندگان مجلس دلایل مثبت یا منفی بودن رای را نشان خواهد داد

حجت‌الاسلام امیرخانیان به طرح شفاف‌سازی رای نمایندگان مجلس با ۲۹ امضاء که تنها ۵ امضای آن اذعان استان اصفهان بود اشاره کرد و گفت: این طرح اگر به تصویب برسد که بعید می‌دانم اجازه دهند به تصویب برسد به‌خوبی نشان خواهد داد نماینده‌ای که به وزیری رای مثبت یا منفی داده است به چه دلیلی بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده دولت و تسلیم قدرت و ثروت هستند و هیچ نقشی به عنوان دفاع از حقوق حقه مردم در مجلس ندارند و مردم باید در انتخاب‌های آینده خیلی مواظب باشند که دوباره سر آن‌ها کلاه نرود.

امام‌جمعه موقت ملک شهر اصفهان به مسکوت شدن طرح FATF توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این طرح در حالی برای مدت دو ماه به بایگانی رفت که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای خط و مشی یا همان نظر خود را به طور صریح در مورد این طرح بیان کردند.

وی تاکید کرد: در حالی که هدف این طرح کمک نکردن مالی به تروریست هاست در حالی که دولت‌مردان آمریکایی بارها و بارها ایران را تروریست خطاب کرده اند، بنابر این تصویب چنین طرحی در صحن علنی مجلس به نفع دولت و ملت ایران نیست و به‌نوعی خودزنی است.

*چرا نمی‌توان این آشفته بازار ارز و طلا را مدیریت کرد؟

حجت‌الاسلام امیرخانیان با انتقاد تند از مسؤولان کشور به‌خصوص نمایندگان مجلس که مردم با حرف‌های شعاری و پوچ و توخالی از جمله مبارز با حقوق‌های نجومی، مبارز با فساد و رانت و غیره و غیره که فاقد زمینه‌های عملی هست سرگرم کرده اند، اظهار داشت: همین مسؤولان به مردم پاسخ دهند چرا وضعیت کنونی بازار کشور به‌خصوص در حوزه ارز و طلا با وجود این همه منابع دستخوش نوسانات شده است و چرا نمی‌توان آن را به‌درستی مدیریت کرد؟!

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور با کاهش نقدینگی بهبود پیدا می‌کند نه افزایش نقدینگی در سطح جامعه تصریح کرد: چرا بسته‌های پیشنهادی دولت برای مدیریت این آشفته‌بازار ارز و طلا بیشتر از یک روز دوام نمی‌آورد؟!

امام‌جمعه موقت شمال شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور ریشه ای است، ادامه داد: وضعیت بد مدیریت کشور تا جایی پیش رفته است، زمانی که وزیری را نمایندگان مجلس استیضاح می‌کنند مجدد یکی از معاونان او جهت تصدی پست مربوطه به مجلس معرفی می‌شود که خود همان معاون با دادن برنامه به وزیر استیضاح شده قبلی یکی از رکن های اصلی این وضعیت بحرانی مدیریت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای در فرمان ۸ ماده ای خود به این نکته مهم اشاره دارند که مسؤولان عالی رتبه قضایی کشور به‌جای پرداختن به ضعف‌ها و خطاهای کوچک به سراغ ام‌الفساد بروند، گفت: چرا قوه قضائیه، قوه مقننه و همچنین قوه قضائیه به خصوص سازمان نظارت و بازرسی کشور با مفسدان اقتصادی با اقتدار و قاطعیت برخورد نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام امیرخانیان با تاکید بر اینکه متاسفانه انتظاری که از هیات دولت جهت خدمت‌رسانی به مردم می رفت تاکنون این آرزو بر آورده نشده است، اظهار کرد: یارانه که هیچ، الان حقوقی که به بازنشستگان و حتی کارگران با این اوضاع آشفته‌بازار اقتصادی می‌دهند نمی‌تواند اوضاع معیشت آن‌ها را تامین کند.

وی با بیان اینکه دولت حسن روحانی و تیم دیپلماسی او ۵ سال کشور را معطل برجام کرد، متذکر شد: حالا آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور و آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه به ملت ایران پاسخ دهند برجام چه دستاوردی داشت که هم‌اکنون برخی از شرکت های هواپیمایی انگلیس، فرانسه، آلمان و هلند پرواز خود را به سمت ایران متوقف کرده اند.

*دولت روحانی همانند مصدق عبرت بگیرد

امام‌جمعه موقت ملک شهر اصفهان با بیان اینکه آقای حسن روحانی و برخی از وزیران او باید از دولت مصدق به خاطر اعتمادی که به غرب کرد درس عبرت بگیرند، اضافه کرد: به غیر از مدیریت ناکارآمد آیا ریشه این همه مسائل و مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی و اجتماعی چیز دیگری می‌تواند باشد؟!

وی به ساخت موفقیت‌آمیز جنگنده کاملا ایرانی اف ۵ کوثر توسط نیروی وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: وقتی‌که ما با تکیه بر دانش بومی خود می‌توانیم به علم سلول های بنیادی و یا انرژی هسته‌ای و یا ساخت چنین جنگنده‌هایی دست پیدا کنیم چطور نمی‌توانیم اقتصاد کشور خود را مدیریت کنیم آیا پاسخی جز اینکه مدیران غرب‌گرای لیبرال در کشور چنین وضعی را به وجود آورده اند چیز دیگری هست.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی