پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمد شفیعی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۷ با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» با هدف امیدآفرینی و انسجام‌ بخشی بسیجیان به عنوان اقتدار مردم پایه و شناسایی نقشه‌های شوم دشمنان در محل کمربندی شهر دستگرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت ۵۰۰ نفر از بسیجیان دو گردان بیت‌المقدس «۱۰۸ برادران و الزهرا(س) خواهران» سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار برگزار می‌شود، افزود: از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه از سوی سازمان بسیج مستضعفین برنامه ریزی شده است که یک هزار گردان بیت‌المقدس در سطح کشور رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ را برگزار کنند که سهم استان اصفهان ۶۰ گردان و سهم شهرستان برخوار ۲ گردان می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار با تأکید بر اینکه در سطح استان اصفهان جهت رفع محرومیت‌زدایی نزدیک به ۳۵۰ گروه جهادی فعال هستند که سهم شهرستان برخوار ۱۷ گروه جهادی بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار ۱۰۰ نفر روز از بسیجیان شهرستان برخوار در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج کارمندی و بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به سایر مناطق و روستاهای محروم استان اصفهان اعزام شده اند .

وی از پیش‌بینی ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس همایش اقتدار ۳۰ هزارنفری در استان اصفهان و بعد ۱۰۰ هزارنفری در تهران توسط گردان‌های بیت‌المقدس خواهیم داشت که شهرستان برخوار نیز در این همایش‌ها حضور خواهد داشت.

شفیعی از طرح نذر کتاب جهت تأمین اقلام دانش آموزان بی‌بضاعت همزمان با بازگشایی مدارس توسط قسمت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با کمک افراد خیر اقلام درسی دانش آموزان نیازمند از جمله لوازم‌تحریر، لباس مدرسه، کیف و کفش آن‌ها را تأمین کنیم.

وی عامل افزایش ۲۲ هکتاری سطح زیر کشت زعفران در شهرستان برخوار را  برگزاری ۳۰۰ ساعت کلاس آموزشی و استفاده بهینه از آب و خاک عنوان کرد و بیان داشت: برنامه مدون و جامعه‌ای جهت کشت مکانیزه زعفران و همچنین کشت گیاهان دارویی تدوین کرده‌ایم که تا اواخر مهرماه اجرایی خواهد شد. در ضمن سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار ریشه اصلی آسیب‌های اجتماعی را بیکاری عنوان کرد و گفت: هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه کارگاه‌های آموزش تحکیم خانواده فعالیت‌های تأثیرگذاری انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور یادواره شهدای تعزیه توسط سپاه در سطح شهرستان برخوار برگزار شد، ادامه داد: در این یادواره از چهار خانواده که شهید آن‌ها تعزیه‌خوان بود تجلیل به عمل آمد.

شفیعی با بیان اینکه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل نمی‌تواند و نخواهد توانست ملت ایرانی را که پیرو مکتب عاشورا است تسلیم زیاده‌خواهی خود کند، افزود: در طول ۴۰ سال گذشته از گردن‌های صعب‌العبور و پیچ‌های خطرناکی که به واسطه آمریکا و متحدان غربی و عربی او علیه ما درست شده بود به آسانی عبور کردیم و از این به بعد نیز عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:‌ ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت جدید و فرا منطقه‌ای در مقابل آمریکای جنایت‌کار و سلطه‌گر موجب تولد انقلاب‌های جدیدی در بسیاری از کشورهای جهان علیه او شد.

فرمانده سپاه برخوار روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا توسط لابی‌ها صهیونیستی را نوعی استراتژی جدید علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ترامپ به خیال خود می‌خواهد با راه انداختن جنگ تبلیغاتی- رسانه‌ای و اقتصادی علیه نظام و دولت، در بین مردم ایجاد نارضایتی به وجود آورد و بعد آن‌ها را با کمک برخی اپوزسیون داخل نشین به سطح خیابان‌ها بکشاند تا بتواند از آب گل‌آلود ماهی گیری کند اما تا زمانی که نعمت رهبری چون امام خامنه‌ای بر سر این ملت هست باید گفت که ترامپ و اتاق‌های فکر او در کاخ سفید کور خوانده‌اند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۱)

مرسی مقاله خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی