پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه یکشنبه ۱۸ شهریور در مراسم آغاز به کار دومین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه محرم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری و حضور در کنگره‌های شهدا به این دلیل است که واقعاً بدانیم شهدای اسلام برای چه چیزی جان شیرین خود را فدا کردند.

نماینده مردم گرگاب در مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن این سؤال که وظیفه مسؤولین در مقابل خون شهدا و در این شرایط خاص زمانی چیست؟ گفت: پاسخ این سؤال به دقت و تلاش بر می‌گردد، یعنی اینکه مسئولان با دقت و تلاش شبانه‌روزی به مسائل و مشکلات کشور به‌خصوص مردم رسیدگی کنند.

*مخالف تعطیلات تابستانی مجلس بودم

حاجی دلیگانی با انتقاد شدید از تعطیلات تابستانی مجلس تأکید کرد: مگر مشکلات مردم از تورم، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی گرفته در کشور حل شده است که هم اکنون ما نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی بخواهیم به گردش و تفریح و مسافرت بپردازیم، لذا رئیس مجلس و هیئت رئیسه باید در این خصوص با تدبیر بیشتری عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی تنظیم کننده روابط قوای سه‌گانه با همدیگر است، به اصول ۲۸ و ۲۹، ۴۳ و همچنین ۱۱۳ قانون اساسی در خصوص حقوق حقه مردم در حوزه داشتن شغل مناسب، بیمه، تأمین نیازهای اساسی مردم و اینکه از رئیس‌جمهور به عنوان مجری و مسؤول اجرای این قانون یاد شده است، اشاره کرد و گفت: از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ تا هم اکنون مشاهده نخواهید کرد که رئیس‌جمهوری اندازه آقای حجت‌الاسلام روحانی و هیات دولت او اختیارات داشته باشند.

نماینده مردم برخوار در مجلس به جلسات زیاد و مهم مقام معظم رهبری در حوزه رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم با رئیس‌جمهور و هیئت دولت اشاره داشت و ادامه داد: در ابتدای اردیبهشت ماه امسال مقام معظم رهبری در دیدار سران سه قوا (مجریه، قضائیه و مقننه) بر حل مشکلات مردم با همکاری و همدلی یکدیگر با محوریت رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای داشتند.

حاجی دلیگانی به اهمیت جلسات و تصمیم‌گیری‌های سران سه قوا اشاره کرد و گفت: هزاران بار در جلسات و تریبون‌های مختلف دردهای مردم را به رئیس مجلس و نمایندگان قوه مجریه و قضائیه در مجلس شورای اسلامی انتقال دادیم اما دریغ از یک گوش شنوا.

وی تصریح کرد: هر کسی که در جامعه القاء می‌کند که ایران توسط آمریکا و برخی از اپوزسیون داخلی دچار به بن‌بست رسیده است، باید به  تفکر گفت که صد در صد دچار اشتباه محاسباتی شده چراکه همه مشکلات کشور حل‌شدنی است به شرطی اگر ارده‌ای محکم و استوار در پشت آن قرار گرفته باشد.

*تنها راه علاج و شفای اقتصاد ایران عمل به سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور را عمل نکردن به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تکیه کردن برخی از مسئولان به اقتصادهای لیبرالیسم و نئولیبرالیسم غرب خطای بسیار بزرگ و راهبردی بود که امروزه کشور را دچار بیماری کرده است و اما مجدداً تأکید می‌کنم همه مسؤولان به‌خصوص آن‌هایی که دل‌بسته غرب هستند باید بدانند تنها راه علاج و شفای اقتصاد ایران عمل به سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی یا همان اقتصاد اسلامی است.

وی افزود: نگاه لیبرالیسم و نئولیبرالیسم دولت به اقتصاد موجب شد دو بسته ارزی متفاوتی که طی چند ماه اخیر ارائه داد با شکست مواجه شود و ۱۸ میلیارد دلار  معادل ۲۷۰ هزار میلیارد تومان از پول‌های مردم مظلوم ایران به تاراج رفت و نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه افراد سودجو اضافه شد که هم‌اکنون به ریش مردم می‌خندند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه می شد با این ۲۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه نزدیک به ۸ سال یارانه مردم ایران را پرداخت کرد، ادامه داد: آقایان محمدباقر نوبخت، ولی‌الله سیف و عراقچی به‌عنوان متوالیان امر باید پاسخگوی این وضعیت نابسامان طلا و ارز در کشور باشند.

*۷ درصد منابع دنیا در ایران قرار دارد

این نماینده مجلس به توانمندها و ظرفیت‌های ایران را با دنیا مقایسه کرد و گفت: اگر ایران یک درصد جمعیت دنیا را در خود جای داده است در مقابل ۷ درصد منابع دنیا در ایران وجود دارد که این نعمت بزرگ الهی است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ میزان نقدینگی کل کشور چیزی در حدود ۴۶۰ میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: امروز این نقدینگی از ۱/۷ دهم تریلیون تومان عبور کرده است و به نوعی سه برابر شده است که این اتفاق بیشتر توسط بانک‌ها و برخی از خواص افتاده است.

نماینده مردم گرگاب در مجلس شورای اسلامی به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به علت نبود ثبات اقتصادی سخن به زبان آورد و گفت: هم‌اکنون شرایط اقتصادی خانواده‌ها به‌گونه‌ای شده است که نه می‌توانند دختر دم بختشان را شوهر دهند و نه می‌توانند برای پسرشان همسر اختیار کنند.

وی به ربوی بودن تسهیلات بانک‌ها و بنگاه‌داری آن‌ها به‌شدت اعتراض کرد و گفت: نظام بانکی ما با آنچه اسلام در این حوزه بیان کرده است فاصله بسیار زیادی دارند.

حاجی دلیگانی مدیریت اجرایی کشور را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: هم اکنون به نوعی احساس می‌شود مدیریت کشور، حالا چه به‌عمد و چه غیر عمد به حال خود رها شده است.

وی به ترس برخی از دولت‌مردان که خانواده‌های آن‌ها در کشورهای غرب زندگی می‌کنند به خاطر تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: ما پای عهدی که با شهدا بسته‌ایم محکم ایستاده‌ایم و به‌زودی کرکره مدیران دو تابعیتی و گرین کارتی را در پست‌های مختلف پایین خواهیم کشید.

*مسؤولان مواظب باشند در این آزمایش رفوزه نشوند

نماینده مردم برخوار با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از مسؤولان در حال امتحان و آزمایش هستند، گفت: باید همه مسئولین مواظب باشند در این حیطه زمانی در راه خدمت به مردم و عمل به فرمایشات امام خامنه‌ای رفوزه نشوند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی