پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهدی چمران در دومین کنگره شهدای گرگاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش بر همه مسلمانان جهان اظهار کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) به درستی فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است».

وی با بیان اینکه اگر امام حسین (ع) با یزید بیعت می‌کرد، امروز چیزی به نام اسلام نبود، افزود: امروز در دنیای اسلام جماعتی مانند آل سعود وآل خلیفه ایجاد شده است که با رژیم‌های استکباری و صهیونیستی دست دوستی و برادر می‌دهند و با پیروان پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت او (ع) دشمنی می‌کنند.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شیعیان جهان اسلام با نام امام حسین (ع) و امید به داشتن، ظهور آخرین فرزند او حضرت صاحب‌الزمان (عج) هست که زنده مانده‌اند و هر روز نیز قوی‌تر از گذشته‌اند، تصریح کرد: دشمنان آمریکایی-صهیونیستی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادعاهای مضحک آوری در تریبون‌های خود مبنی بر اینکه قبل از فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام امسال بساط این انقلاب را جمع خواهیم کرد اما هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم آن‌ها هیچ غلطی نتوانسته‌اند انجام دهند و از این به بعد هم نخواهند توانست.

وی متذکر شد: طراحان، برنامه ریزان و سیاست‌مداران جریان آمریکایی-عبری و عربی دشمن نظام مقدس جمهوری ایران به‌خوبی می‌دانند، تا مادامی‌که ملت ایران نسبت به خاندان عصمت و طهارت (ع) عرض ادب و احترام دارند و پیرو نهضت و مکتب امام حسین (ع) هستند، فعالیت‌های آن‌ها کوچک‌ترین تأثیری در اراده پولادین آن‌ها نخواهد داشت.

چمران به نمونه تلاش‌های حکومت‌های شیطان‌صفت جهان ازجمله آمریکا و اسرائیل برای ایجاد شک و شبهه در بین مردم ایران و تصاحب قلب‌ها و ذهن‌های جوانان اشاره کرد و گفت:‌ تلاش‌های شیطانی آمریکا و اسرائیل اگر از اول انقلاب تا به امروز جواب داده بود که ما با کوله باری از تجربه و پیشرفت به مرز جشن ۴۰ سالگی انقلاب خود نمی‌رسیدم.

وی با مطرح کردن این سؤال که ما پیرو نهضت امام حسین (ع) هستیم و آیا کسی را می‌توان پیدا کرد که همچون امام حسین (ع) پیروز باشد؟ و آیا می‌توان مثال زد که از امام حسین (ع) چه کسی پیروزتر است؟ بیان داشت: نهضت پیروزمندانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال آن‌قدر گسترش پیدا کرده است که در راهپیمایی عظیم اربعین به‌خوبی می‌بینیم نزدیک به ۲۵ میلیون نفر به‌قصد زیارت او راهی کربلا می‌شوند.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مبنای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته همین ماه محرم و صفر است، گفت: روحیه ملت ایران شهادت‌طلبی است. چراکه ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت های جهان به‌خوبی توانستیم ایستادگی و مبارزه کنیم و با رمز یا زهرا (س) و یا حسین (ع) به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه گروه‌های مقاومتی همچون حزب‌الله لبنان، حشد الشعبی عراق و انصار الله یمن با فراگیری نهضت امام حسین (ع) چنین هست که به موفقیت‌های بزرگی در حوزه میدانی و بین‌المللی دست پیدا کرده اند و توانسته‌اند تمام نقشه‌های دشمن علیه کشور و ملت خود را تا به امروز خنثی کنند، اظهار داشت: به‌عنوان نمونه ارتش رژیم جعلی و فاسدی همچون اسرائیل در گذشته توانسته بود کمتر از یک هفته بسیاری از کشورهای عربی را تصرف کند اما زمانی که در مقابل حزب‌الله لبنان با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی جنگ ۳۳ روزه به راه انداخت به‌شدت شکست خورد و با سرافکندگی تمام به خانه بازگشت، آیا این پیروزی حق علیه باطل چیزی جزء پیروی از مکتب عاشورای حسین (ع) بوده است.

چمران به بلاهایی که توسط رژیم مزدور اسرائیل بر سر مردم بی‌دفاع فلسطین آمده است اشاره کرد و گفت: در قضیه فلسطین اگر همه مسلمان با همدیگر متحد شوند بدون شک می‌توانند غده سرطانی اسرائیل را نابود کنند، اما چه فایده که در این میدان نبرد طلحه و زبیر و عمر و عاص ها به وفور یافت می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: اگر محکم پای اعتقادات و باورهای دینی‌مان بی ایستیم و همیشه به سلاح شهادت مجهز باشیم هیچ ابلیسی نمی‌تواند در ما رخنه کند و بدون شک همیشه پیروزی اذعان ما خواهد بود. لذا در این زمینه حساس و مهم آگاه‌ترین شخصیتی که می‌توان به سخنان او اتکا کرد و برای به دست آوردن پیروزی پشت سر او حرکت مقام معظم رهبری است.

رئیس سابق شورای شهر تهران با یادآوری این مطلب که دولت نباید حمایت‌های مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی جهادی به مردم را فراموش کند، تصریح کرد: دولت‌مردان باید به‌خوبی متوجه باشند سیاست‌مداران صهیونیستی آمریکا در وزارت خزانه‌داری اتاق جنگ اقتصادی و رسانه‌ای علیه ایران راه‌اندازی کرده‌اند تا جایی که بیش از ۳۰ نماینده به کشورهای مختلف فرستاده‌اند تا بتوانند از طریق اعمال این فشارها مردم و حکومت را مجبور به تسلیم شدن کنند لذا نباید به‌سادگی از کنار این موضوع و مطلب مهم رد شد و دولت باید با تدبیر و برنامه پاسخ دندان‌شکنی به زورگویی‌ها و تحریم‌ها آمریکای جنایت کار بدهد.

وی افزود: بر اساس تحلیل‌های کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی تحریم‌های آمریکا تنها ۲۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی ایران هدف قرار داده است به همین خاطر مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی صحیح و راهبردی تأثیر این تحریم‌ها را به‌خصوص بر قشر آسیب‌پذیر جامعه کم کنند.

چمران با تأکید بر اینکه ما همان‌گونه که در طول این چهل سالی که انقلاب گذشته است توانستیم پیچ‌های خطرناکی که به‌واسطه طرف‌های آمریکا و اروپایی ایجاد شده بود پشت سر بگذاریم از این به بعد نیز خواهیم توانست، بیان داشت: ما همان ملتی هستیم که خانواده‌ها قلک‌های فرزندان خود را برای کمک به رزمندگان در جبهه‌ها ارسال می‌کردند.

سخنگوی سابق جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: شرط حل مشکلات، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور این هست که راه امام حسین (ع) را فراموش نکنیم و با همدیگر اتحاد داشته باشیم. چرا باید در بین ملتی که ادامه دهند راه حسین (ع) هست محتکر، سلطان سکه، ارز و یا قاچاق کالا و مواد مخدر و دزد پیدا شود؟ جزء اینکه دشمن توانسته است نفوذ پیدا کند آیا پاسخ دیگری هست!

وی بیان داشت: اسرائیلی که در گذشته شعار نیل تا فرات را سر می‌داد، امروز ما توانستیم با الهام از نهضت عاشورا و تربیت جوانان انقلابی گروهک تروریستی داعش دست‌پرورده حامیان غربی و عربی اسرائیل را در نطفه خفه کنیم و خود را تا مرزهای این رژیم غاصب در بلندی‌های جولان و شبعا برسانیم، این یعنی همان اقتدار والای جمهوری اسلامی ایران!

وی با بیان اینکه خیر و برکت در زندگی کسانی است که از مال حرام دوری کنند و قناعت داشته باشند، گفت: هدف اصلی دشمن دسته، دسته و گروه، گروه کردن مردم ایران هست تا بتواند جان رژیم یهودی صفت اسرائیل را نجات دهد و به منافع سلطه جویانه خود در منطقه دست پیدا کند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی