پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

عضو سابق شورای شهر دولت‌آباد گفت: فرآیند انتخاب شهردار جدید دولت‌آباد دستخوش اختلافات سیاسی و منفعت‌طلبی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد شده است.

شورای شهر دولت آباد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، چند سالی است که مدیریت شهر دولت‌آباد برخوار دستخوش برخی بی‌تدبیری‌های جریانات مختلف سیاسی (اصولگرا - اصلاح‌طلب) در شوراهای شهر چهارم و پنجم برای انتخاب یک شهردار شده است.

زمانی که اعضای شورای دوره چهارم محمد زارعان شهردار سابق را کنار گذاشتند و علیرضا اطهری فر را به‌عنوان شهردار جدید به مردم معرفی کردند، اما این انتخاب چندان نتوانست دوام بیاورد و طولی نکشید که اختلافات در بین اعضای دوره چهارم شورای شهر دولت‌آباد به‌شدت بالا کشید تا جایی که آقای علیرضا اطهری فر مجبور شد به دلیل این اختلافات از سمت خود کناره‌گیری کند و بعد از مدتی آقای رضا اخوان مدیر کنونی شهرداری منطقه 4 اصفهان به‌عنوان شهردار دولت‌آباد معرفی شد و تا پایان عمر دوره چهارم نیز به‌عنوان شهردار دولت‌آباد توانست دوام بیاورد و فعالیت کنند.

حال امروزه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد مجدداً شاهد تکرار این سناریو از طرف اعضای شورای شهر هستیم.

سناریو یا بهتر بگوییم بی‌تدبیری که موجب شده است مردم بی‌گناه شهر دولت آباد شهرستان برخوار هزینه آن را پرداخت کنند و به جای پیش رفت شاهد پس رفت های شهرشان باشند.

 دولت‌آبادی که اماکن متبرکه و مقدسی همچون امامزاده ابراهیم ابن موسی ابن جعفر (ع) معروف به امامزاده نرمی را در خود جای‌داده است یا عالمانی همچون آیت‌الله حاج شیخ محمدحسین نجفی دولت‌آبادی، آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی، حاج شیخ ملأ محمدباقر ناصری، حاج شیخ رضا فتاحی، حاج سید حسن حسینی دولت‌آبادی، حاج شیخ محمد داوری، حاج شیخ ابوالقاسم مدرس، حاج شیخ حبیب‌الله محقق، حاج شیخ رمضان دری، حاج سید علی میر هادی، حاج سید یحیی حسینی، حاج سید وهاب سهل‌آبادی، حاج شیخ ابراهیم محقق، حاج میرزا ابراهیم حسینی، حاج شیخ محمد مدرس پروش داده شده است، جدای از تربیت شهدای بزرگی همچون معینی، داوری، قربانی و....!

کمتر از یک سال و نیم از انتصاب حمیدرضا فدایی شهردار جدید دولت‌آباد برخوار از سوی اعضای دوره پنجم شورای شهر دولت‌آباد (سید جواد حسینی، ناصر معینی، سید رسول سجادی نسب، الهام داوری و محمدرضا حیدریان) نگذشته بود باز خاطرات تلخ دوره چهارم شورای شهر دولت‌آباد توسط اعضای دوره پنجم برای مردم این خطه شهیدپرور اصفهان تکرار و با استعفای آقای حمیدرضا فدایی موافقت و مهدی کثیری (معاون مالی و اداری شهرداری) تا انتخاب شهردار جدید به‌عنوان سرپرست شهرداری دولت‌آباد معرفی شد.

لازم به ذکر است؛ حمیدرضا فدایی از چهرهای نزدیک به جریان سیاسی اصلاحات قبل از به عهده گرفتن پست مدیریت شهری دولت‌آباد، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر بود و زمانی که آقای حمید عشقی بعد از رفتن آقای عیسی بهمنی شهردار سابق شاهین‌شهر با قدرت لابی‌گری که داشت، توانست سرپرستی شهرداری شاهین‌شهر را بر عهده بگیرد و بعد از مدتی نیز رضایت اکثریت جریان اصلاحات شورای شهر شاهین‌شهر جهت تصدی پست مدیریت شهرداری شاهین‌شهر را به‌سوی خود جلب کرد، بعد از مدتی طول نکشید که حمید عشقی شهردار کنونی شاهین‌شهر معاون سابق خود را جهت همکاری مجدد به شهرداری شاهین‌شهر دعوت کرد و پست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر را به او داد.

هر چند حمیدرضا فدایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری چشم برخوار علت استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان می‌کند اما بعد از چند مدتی در جلسه حزبی اصلاح‌طلبان تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای از روحانیون چپ‌گرای کشور به‌اتفاق سرکار خانم الهام داوری عضو فعلی شورای شهر دولت‌آباد و دو نفر از بستگان نزدیک خود شرکت می‌کند. که این حضور آقای فدایی به همراه خانم داوری عضو فعلی شورای شهر دولت‌آباد برخوار سؤالات مختلفی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

الهام داوری

اولین سؤال این هست، اگر جریان اصلاحات شورای شهر دولت آّباد تا این حد با شهردار هم‌فکر خود خوب بودند، چرا با استعفای وی موافقت کردند؟

دوما سرکار خانم داوری عضو فعلی شورای شهر دولت‌آباد که هم‌اکنون جریان فکری و سیاسی او برای همگان به‌خصوص مردم دولت‌آباد آشکار و مشخص‌شده است باید به‌عنوان بانوی اصلاح‌طلب شورای شهر دولت‌آباد به این سؤال در افکار عمومی پاسخ دهند تاکنون اقدام به اصلاح چه چیزی در شهر دولت‌آباد کرده‌اند که وضعیت این شهر به سمت افول سوق پیدا کرده است تا رشد پیشرفت؟

سوما سرکار خانم داوری پاسخ دهند به‌عنوان عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی چقدر جریانات سیاسی و حزبی داخل کشور را می‌شناسند و یا در مورد آن‌ها مطالعه داشته‌اند که به‌جای خدمت شبانه‌روزی به مردم و پرهیز از فعالیت‌های سیاسی و جناحی راهی همایشی در تهران شده‌اند که خروجی آن بدون شک هیچی را عاید مردم مظلوم دولت‌آباد نخواهد کرد؟

چهارما جریان اصلاحات شورای شهر دولت‌آباد به‌خصوص خانم الهام داوری آیا نمی‌داند، مردم ایران به‌خوبی فهمیدند جانب‌داری از دو جریان اصلاحات و اصولگرا برای آن‌ها نان و آب نمی‌شود و تنها خواهان و پذیرش مسئولی هستند که با دوری از سیاست‌بازی و جناح‌گرایی فقط به فکر خدمت به آن‌ها باشد و نه چیزی دیگری، همان‌طور که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نیز فرمودند؛ «من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرفمو صریح و صادقانه می‌زنم».

در ادامه؛ امروز فقط شناخت از چالش‌های مالی شهرداری دولت‌آباد همچون سایر شهرداری‌های کشور، مشکلات منطقه صنعتی، اجرای پروژه جانبازان، پیامبر اعظم (ص)، آزادسازی معابر، جلب مشارکت‌ها، سایت اداری، مصلا نماز جمعه دولت‌آباد، طرح جامع شهر و مشکلات محلات الحاقی دولت‌آباد، آلاینده‌های شهری، چالش قطار سریع‌السیر تهران اصفهان، فروکش کردن سفره‌های آبی، اشتغال و چم و خم مدیریت شهر و شهرداری دولت‌آباد، به خودی خود ماه‌ها زمان می‌خواهد چه برسد به راهکارها و غیره!

در ادامه این مطلب به سراغ محمود معینی کربکندی عضو سابق شورای شهر دولت و مسؤول فعالیت‌های عمرانی دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس رفتیم.

محمود معینی

محمود معینی نه به‌عنوان عضو سابق شورای شهر دولت‌آباد بلکه به‌عنوان یک شهروند دولت‌آبادی معتقد بود، فرآیند انتخاب شهردار جدید دولت‌آباد دستخوش اختلافات سیاسی و منفعت‌طلبی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر دولت‌آباد شده است.

وی با بیان اینکه نابسامانی‌های امروز شهر دولت‌آباد دست‌پخت تصمیم‌گیری‌های اشتباه گذشته اعضای شورای این شهر است، گفت: به‌عنوان یک شهروند دولت‌آبادی نمی‌توانم در مقابل این بی‌تدبیری‌ها که آخر کار به‌پای مردم دولت‌آباد حساب می‌شود سکوت کنم.

مسؤول فعالیت‌های عمرانی حاجی دلیگانی گفت: برخی منابع کاملاً آگاه در شهرداری دولت‌آباد با داشتن در دست داشتن مستندات لازم از تخلفات شورای کنونی شهر دولت‌آباد در حوزه پروانه ساخت‌وساز و برخی زمین‌خواری‌ها خبر می‌دهند که این اتفاق‌های رخ‌داده همان منفعت‌طلبی‌هایی است که به آن اشاره شد.

وی با بیان اینکه دولت بودجه‌های خوبی برای احیاء بافت‌های فرسوده کنار گذاشته است، تأکید کرد: شهرداری به‌خوبی می‌توان از این فرصت برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی خود استفاده کنند.

معینی یادآور شد: با پیگیری انجام شده از مدیریت خانه‌سازی تأمین اجتماعی کشور در رابطه با احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان برخوار به مرکزیت شهر دولت‌آباد، مناقصه تعیین پیمانکار توسط خانه‌سازی ایران انجام شده است و به‌زودی کلنگ احداث این درمانگاه در دولت‌آباد به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی