پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، حمیدرضا مقدسی رئیس سابق شورای شهر شاهین‌شهر و عضو سازمان نظام‌مهندسی کل کشور طی ارسال نامه‌ای به این پایگاه خبری به اتهامات علی فتحی رئیس فعلی شورای شهر شاهین‌شهر علیه خود جهت شفاف‌سازی افکار عمومی آورده است؛

بسمه‌تعالی

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا

با اهداء سلام و تحیات

احتراماً عطف به مطلب مندرجه در خصوص وضعیت نظارت بر پروژه میدان سمبلیک در آن پایگاه خبری، لازم است پاسخ ذیل را در جهت تنویر اذهان عمومی به‌خصوص مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و انقلابی شاهین‌شهر اصفهان مطرح و در سایت خبری خود درج فرمایید. درج و اشاعه اتهامات واهی و ساختگی علیه دیگران، آن‌هم در زمانی که تنها یک‌چند روز از صدور کیفرخواست برای رئیس فعلی شورای شاهین‌شهر (علی فتحی) می‌گذرد، قطعاً نوعی فرافکنی و سیاه نمائی دیگران به‌منظور توجیه عملکرد خلاف خود محسوب می‌گردد.

برخود لازم میدانم نه برای دفاع از خود بلکه حداقل برای دفاع از دیگر افراد درستکاری که احیاناً هدف اتهامات بعدی ایشان (علی فتحی) و همراهانشان قرار دارند، مطالبی را به سمع عموم برسانم.

 اولاً؛ در پروژه سمبولیک، این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) به‌اتفاق ۳ مهندس ناظر دیگر و نه به‌صورت مستقیم بلکه از طریق سایت توزیع نظارت سازمان نظام‌مهندسی (MIS) برای یکی از دو بلوک پروژه موصوف ثبت‌نام و به جهت آنکه طی بیش از دو سال قبل از آن هیچ‌گونه خدمات نظارتی انجام نداده و ن دارای بیشترین امتیاز مکتسب در میان کلیه مهندسین شرکت‌کننده بوده‌ام لذا از طریق سایت سازمان نظام‌مهندسی برای این پروژه انتخاب‌شده‌ام. تا قبل از زمان اعلام سایت نظام‌مهندسی نیز هیچ احدالناسی حتی رئیس‌جمهور، استاندار، فرماندار، شهردار و نه حتی خود مالک و یا سرمایه‌گذار هم قدرت انتخاب و یا اعمال‌نفوذ برای انتخاب ناظر این پروژه و یا هیچ پروژه دیگری را ندارد، چه رسد به اینکه خود این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) بخواهم به‌عنوان عضو شورا در دوره چهارم چنین اعمال‌نفوذی را انجام دهم!

 ثانیاً؛ صرف‌نظر از عدم وجود زمینه برای اعمال‌نفوذ لکن کلیه قراردادهای نظارت نیز به‌صورت واحد و کامپیوتری در محل سازمان نظام‌مهندسی تنظیم و حق النظاره ها نیز متناسب با پیشرفت پروژه، توسط سازمان نظام‌مهندسی به این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) و سایر مهندسین (هریک به‌طور جداگانه و مستقل) پرداخت‌شده است، لذا به دلیل عدم ارتباط مالی و یا عدم طرفیت قرارداد با شهرداری و یا سرمایه‌گذار، از شمول قانون منع مداخله کارمندان دولت خارج بوده‌ام.

ثالثاً؛ مبالغ برآورد پروژه که در سایت اعلام‌شده است شامل بلوک حاضر به انضمام یک بلوک بزرگ‌تر و آن‌هم مربوط به جمع طراحی و نظارت‌ها می‌باشد یعنی بین ۱۲ مهندس ناظر و همین تعداد مهندس طراح توزیع گردیده است، لکن گزارش کننده محترم با هدف گمراه‌سازی آن را متوجه یک نفر قلمداد نموده است. این درحالی است که در فقره محکومیت (علی فتحی) رئیس فعلی شورای شهر شاهین‌شهر، نامبرده شخصاً و به تنهائی (و نه به همراه ۱۱ مهندس ناظر و ۱۲ مهندس طراح دیگر) آن‌هم مستقیماً و بلا واسطه (و نه از طریق نظام‌مهندسی) آن‌هم پنهانی، غیرقانونی و در غالب قرارداد پشت پرده (و نه از طریق قانونی و آشکار ثبت در سایت توزیع نظارت نظام‌مهندسی) مبادرت به انعقاد قرارداد مستقیم با سرمایه‌گذار (و نه نظام‌مهندسی) نموده و چک‌های قرارداد را به مبلغی افزون بر ۸/۱ میلیارد تومان (یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان) به حروف؛ از شخص سرمایه‌گذار(شرکت جوان سپیدار-شیشه گر) دریافت داشته است، این عمل نامبرده (علی فتحی) به‌عنوان عضو شورا هم به لحاظ قانون منع مداخله قابل‌بررسی است و هم اینکه آئین‌نامه سازمان نظام‌مهندسی کل کشور را نقض نموده است، زیرا اصلاً هیچ شخصیت حقیقی و یا مدیر و مسئول حقوقی، حق تعیین ناظر و یا انعقاد قرارداد مستقیم نظارت با مالک را نداشته است لکن ایشان از این نظر هم مقررات را نقض کرده است. لذا در آخر ضمن توصیه به کلیه مسئولین محترم کشور، استان اصفهان و به‌خصوص شهرستان شاهین‌شهر و میمه، امیدوارم هرمسوول و یا مدیر حاضر در جامعه اسلامی، سعی در انجام‌وظیفه خود به نحو احسن را داشته و از فرافکنی و تخطئه دیگران به دور باشد.

 والسلام علی من اتبع الهدی

حمیدرضا مقدسی-۲۳/۰۸/۹۷

 

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۱)

خیلی خوب و جالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی