پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، حمیدرضا مقدسی رئیس سابق شورای شهر شاهین‌شهر و عضو سازمان نظام‌مهندسی کل کشور طی ارسال نامه‌ای به این پایگاه خبری به مورد دوم اتهامات علی فتحی رئیس فعلی شورای شهر شاهین‌شهر علیه خود جهت شفاف‌سازی افکار عمومی پاسخ داد؛

باسمه‌تعالی

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا

با اهداء سلام و تحیات

احتراماً عطف به مطلب مندرجه راجع به پروژه تجاری- اداری موسوم به شاه رجبیان واقع در انتهای خیابان فردوسی (موضوع اطلاعیه مجعول آقای علی فتحی)، مراتب زیر را به سمع مردم مؤمن، انقلابی و فهیم شاهین‌شهر می‌رساند و امید است که درج آن سبب تنویر اذهان عمومی گردد.

*نامبرده در اطلاعیه خود عنوان داشته که پروژه مذکور مشارکتی با شهرداری شاهین‌شهر می‌باشد درحالی‌که پروژه موصوف ۱۰۰% خصوصی بوده و ارتباطی با شهرداری نداشته است. ظاهراً ایشان در خواب و رؤیا پروژه مذکور را مشارکتی دیده‌اند!!!

**نامبرده ادعا نموده که این‌جانب با همکاری یکی دیگر از کارکنان آن مجموعه نقش دلال را در این پروژه ایفاء نموده و باعث شده تا مهندسین به‌حق و حقوق خود نرسند!!! در این فقره حقیقتاً آقای فتحی سخن درستی را بر زبان جاری نموده است!!! لکن فقط هر آنچه وصف خودشان بوده و در بین مهندسین بدان صفت مشهور می‌باشند را به این‌جانب نسبت داده است!! نامبرده برای این پروژه آرزوهای دور و درازی را تدارک دیده بود و مکرراً به مالک پیغام و پسغام داده تا طراحی و نظارت خود را نزد دفتر ایشان ببرد، لکن مالک خودداری و از نظام‌مهندسی درخواست طراح و ناظر نمود.

متعاقباً نظام نیز در راستای اجابت خواسته مالک نسبت به توزیع کار فی‌مابین افزون بر ۳۰ نفر از مهندسین شهر اقدام نموده است. آری یگانه قصور نظام‌مهندسی شاهین‌شهر آن بوده که پروژه موصوف را از گلوی دلالی مثل آقای فتحی بیرون کشیده و آن را بین مهندسین توزیع کرده است.

شایان ذکر است که گزارشات مربوط به دلالی و تخلفات حرفه‌ای ایشان به کرات توسط مردم و اعضای مهندسین به نظام مهندسی ارسال و شکایات مطروحه علیه ایشان نیز در بایگانی نظام‌مهندسی شاهین‌شهر موجود می‌باشد و حتی در یک فقره منجر به تعقیب و محکومیت انتظامی دائر به محرومیت موقت از فعالیت آقای فتحی گردیده است.

یکسری از گزارش‌ها نیز مربوط به نگاهداری مهر مهندسین در کشوی میز دفتر آقای علی فتحی و استعمال آن‌ها توسط شخص آقای فتحی و بدون حضور مهندسین صاحب‌ مهر است که تماماً در بایگانی نظام موجود بوده و مراجع ذی‌ربط می‌توانند آن‌ها را از نظام‌مهندسی استعلام و مطالبه نمایند. اکنون و با این اوصاف آیا این‌جانب دلال بوده‌ام یا علی فتحی رئیس فعلی شورای شهر شاهین‌شهر؟!!

***ایشان عنوان داشته‌اند که خدمات مهندسی پروژه‌های بالای ۲۰۰۰۰ مترمربع در صلاحیت مهندسین حقیقی نبوده و مدعی تخلف این‌جانب در ارجاع پروژه مذکور به بخش حقیقی شده‌اند!! ظاهراً آقای فتحی حتی زحمت مطالعه مصوبه مورد نظر را نیز به خود نداده‌اند!! مصوبه پروژه‌های بالای ۲۰۰۰۰ مترمربع اولاً ربطی به طراحی ندارد و صرفاً مربوط به نظارت است. پس خدمات طراحی پروژه موصوف خارج از شمول ضابطه موردنظر است. ثانیه در خصوص ارجاع خدمات نظارت پروژه موصوف نیز مجوز هیات مدیره استان اخذ شده فلذا نه خدمات طراحی و نه نظارت پروژه، هیچ‌کدام تابع ضابطه ۲۰۰۰۰ مترمربع ادعائی نبوده و ارجاع آن به مهندسین حقیقی شاهین‌شهر کاملا قانونی است.

در خاتمه تأکید می‌نماید علی‌الظاهر اطلاعات ایشان (علی فتحی) نسبت به ضوابط و مقررات حقوقی- شهرسازی و نظام‌مهندسی بسیار پائین و بعضاً کمتر از عوام بوده و مشخص نیست نامبرده چگونه در رأس شورا (دوره پنجم) نسبت به راهبری و مدیریت شهرداری اقدام می‌نماید؟!!

توصیه این‌جانب به مشارالیه آن است که در درجه اول از اقدامات تخریبی علیه دیگران خودداری که آن برخلاف شرع مبین و اخلاق حسنه اسلامی بوده و در مقابل سعی خود را در جلوگیری از تخلفات و آراء محکومیت خویش متمرکز فرمایند. و در درجه ثانی اگر هم تصمیم به تخریب و سیاه نمائی دیگران دارند، حداقل قبل از هرگونه اقدامی نسبت به مطالعه ضوابط و مقررات حاکم و بررسی اسناد و مدارک مربوطه مبادرت نمایند.

و اگر هم حال و حوصله تحقیق و بررسی را نداشته لااقل با مشورت باکارمندان و مطلعین امر در شهرداری و نظام‌مهندسی از کم و کیف قضیه آگاه و سپس اقدام فرمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

 حمیدرضا مقدسی-۲۴/۰۸/۹۷

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی