پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمین موکب‌های آقا اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین امسال که توسط هیات رزمندگان شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار شده بود، اظهار کرد: اتفاقی که نباید در کشور می‌افتاد امروزه افتاده و باید اعلام کنم سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل ازجمله سازمان‌های سیا، MI6 و موساد توانسته‌اند در سطح تصمیم سازان کشور در قوه‌های مجریه، مقننه و قضائیه به‌خوبی نفوذ پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه هم در بدنه دولت و هم مجلس شورای اسلامی دیگر نظام محاسباتی بر اساس انقلاب، ولایت و شهدا نیست، اضافه کرد: امروزه در نهادهای یاد شده به‌خوبی شاد طرز فکر و دیدگاه غربی هستیم.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه بروز امروز تفکر لیبرالی در بدنه قسمت‌های مختلف نظام بدون شک حاصل سال‌ها زحمات سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس بوده است، تصریح کرد: دلسوزان انقلاب، ولایت و ادامه‌دهندگان راه شهدا اگر امروز وارد صحنه نشوند و این تربیت‌شدگان غرب را از اریکه های قدرت پایین نکشند، انقلاب ما دچار خسارت جبران‌ناپذیری خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در این دوره مجلس شورای اسلامی دهم اگر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز برای گرفتن مجوز کسب کرسی در آن حضور پیدا کنند بدون شک رأی خواهد آورد، گفت: افراد آفتاب‌پرستی در بدنه دولت و مجلس نفوذ پیدا کرده‌اند که شناخت آن‌ها بسیار سخت است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه برخی از مسئولان لیبرالی دولت و مجلس درک مناسبی از مشکلات عمده مردم ندارند، ادامه داد: هنگامی‌که برخی از درد دل‌های مردم را برای همین مسئولان پیامک می‌کنیم آن‌ها را به مسخره می‌گیرند.

وی ابر چالش کنونی کشور بیکاری جوانان عنوان کرد و گفت: اصل ۶۰ و ۳۰ قانون اساسی تمام مسئولیت‌های اجرایی کشور را بر عهده شخص رئیس‌جمهور گذاشته است و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال یکی از وظایف اصلی و هم رئیس‌جمهور می‌باشد چراکه داشتن شغل مناسب حق هر ایرانی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه امروزه در کشور جای طلب کار و بدهکار عوض‌شده است، خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون تمام جریان‌های معارض داخلی و خارجی در تلاش هستند تمام مشکلات کشور را به گردن مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بی اندازند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور تنها با رفع محدودیت‌های زنان به ورزشگاه‌ها حل نخواهد شد، تصریح کرد: اگر تا الآن دولت‌مردان کشور ما از ۲۴ اصل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به ۵۰ درصد آن جامعه عمل می‌پوشاندند بدون شک کشور دچار خسارتی که از ناحیه بی‌تدبیری‌ها بر روی آن صورت گرفته است هیچ‌گاه نمی‌شد.

حاجی دلیگانی با تأکید بر اینکه اختیارات امروز حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور کنونی کشور نسبت به اختیارات رؤسای جمهور پیشین بیشتر است، بیان داشت: ضعف‌هایی رسانه‌ای کشور به‌خصوص در صداوسیما جهت پیگیری مطالبات مردمی به‌خوبی برای همگان مشهود است.

وی از خسارت‌های جبران‌ناپذیر دو بسته پیشنهادی ارزی دولت به کشور با وجود مخالفت‌های زیاد سخن به میان آورد و ادامه داد: در بسته پیشنهادی اول دولت نزدیک به ۲۳٫۳ میلیارد دلار معدل (۴۰۰ هزار میلیارد تومان) به اقتصاد کشور خسارت وارد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسؤولان کشور باید پاسخگویی ناکارآمدهای خود به مردم باشند، تأکید کرد: اصلی‌ترین مشکل امروز کشور رسوخ فساد در بدنه نظام هست و این فساد به‌گونه‌ای نهادینه‌شده است که با عزل یک یا چند مسؤول اصلاح نخواهد شد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی