پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

حمید عشقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با بیان اینکه مصوبه اجرایی شدن پروژه زیرگذر امام حسین (ع) در زمان بنده نبوده است، اظهار کرد: این پروژه سال گذشته توسط شورای شهر تصویب و به شهردار سابق شاهین‌شهر ابلاغ می‌شود.
وی با بیان اینکه اعضا شورای شهر و شهردار سابق شاهین‌شهر بایست قبل از اجرایی کردن این پروژه و گرفتن پیمانکار برای آن مراحل اخذ مصوبه شورای عالی ترافیک استان اصفهان را طی می‌کردند و نه بعد از آن ادامه داد: از برآورد هزینه‌هایی که برای اجرایی شدن این پروژه صورت گرفته است اطلاعات چندانی در دست ندارم.
شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: هر چند هم‌اکنون فرآیند اخذ دریافت مجوز پروژه ذکر شده از شورای عالی ترافیک استانداری اصفهان کنسل شده است اما بنده به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر وظیفه‌دارم که مجدداً آن را به حالت اولیه برگردانم.
وی با تأکید بر اینکه خسارت‌های ناشی از این پروژه را اشخاصی باید پاسخگو باشند که بدون هیچ‌گونه استفاده از نظرات کارشناسی اعضای شورای عالی ترافیک آن را اجرایی کرده‌اند، گفت: دامن زدن به مسائل داخلی شورا و شهرداری نه‌تنها کار زیبنده و درستی نیست بلکه موجب سلب اعتماد اذهان عمومی به مسئولان نیز می‌شود.
عشقی با بیان اینکه راه و هدف ما در خدمت به مردم کاملاً روشن و واضح هست، بیان داشت: مخالف شفاف‌سازی و انتقاد دلسوزانه همراه با راهکار نیستم اما بر اساس تجربه‌ای که دارم حاشیه‌سازی نمی‌تواند کمکی به شهر بکند چرا پیشرفت و آبادانی شهری همچون شاهین‌شهر در گرو آرامش هست.
انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی