پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ساکنان بلوار بهشت شهر بهارستان نزدیک به دو دهه هست از دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه، نماینده‌های مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، استانداران اصفهان از زمان(سید محمود حسینی تا هم‌اکنون) و فرمانداران و شهرداران شورای سابق و کنونی شهر بهارستان اصفهان گرفته درگیر اثبات حقوق حقه خود و جلوگیری از تبدیل فضای سبز روبه روی محله آن‌ها به مجتمع تجاری هستند که تاکنون این تلاش‌ها چندان نتوانسته است جلوی کار شرکت عمران شهر جدید بهارستان یا همان طرف حسابشان را بگیرند.

به  همین خاطر ساکنان این محله بیشتر روزگار خود را با تجمع در دفاتر امام‌جمعه، استاندار یا نمایندگان مردم اصفهان در مجلس می‌گذرانند. چراکه تنها یک خواسته به‌حق دارند و آنهم جلوگیری از تبدیل فضای سبز به مجتمع تجاری است.

حجت الاسلام حسین رجایی پور امام‌جمعه بهارستان با دادن حق به مردم در این خصوص اظهار کرد: چون‌که در اسناد و پروانه‌های ساخت‌وساز ساکنان محله مذکور فضای سبز تعریف‌شده است و خرید خانه برای ساکنان این محله مشروط برداشتن فضای بوده است پس چنانچه شرکت عمران شهر جدید بهارستان بخواهد در این زمینه اقدامی انجام دهد و تغییر کاربردی دهد به‌نوعی غش در معامله انجام داده است مگر اینکه رضایت ساکنان را جلب کند.

در ادامه ساکنان محله بهشت نیز در گفت‌وگو با این پایگاه خبری اظهار کردند: هرچند تغییر کاربردی این بلوار از فضای سبز به تجاری در گذشته توانسته تائیدهای لازم از کمیسیون ماده ۵ را دریافت کند اما این تائید غیرقانونی است چراکه خرید خانه مشروط به فضای سبز بوده است نه داشتن مجتمع تجاری!

ساکنان محله بهشت معتقدند که شرکت عمران شهر جدید بهارستان نمی‌تواند با دور زدن قانون به نتیجه برسد چراکه ما تا احقاق حقوق حقه خود مبارزه خواهیم کرد.

آرش بختی یکی از ساکنان محله بهشت بهارستان اظهار کرد: این تغییر کاربری برای شرکت عمران از محل فروش زمین و برای شهرداری بهارستان از محل صدور پروانه و کسر پارکینگ ده‌ها میلیارد تومان سود به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرکت عمران شهر جدید بهارستان با عنوان اینکه قصد ساماندهی این اراضی را دارد و بدون اشاره به کاربری فضای سبز پیشنهاد خود را به کمیسیون ماده ۵ اعلام کرده است. چراکه اگر عنوان می‌کرد، قصد تغییر کاربری فضای سبز به تجاری را دارد قطعاً نمی‌توانست نظر اعضا کمیسیون ماده ۵ را جلب کند.

وی افزود: همه این اتفاقات درصورتی‌که است که مقام معظم رهبری توصیه اکید بر حفظ فضای سبز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های دارند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی