پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، معصومه علی حسینی به‌عنوان یک جامعه‌شناس ایلامی طی یادداشتی آورده است؛ مردم ایران به رهبری امام (ره) برعلیه یک سلطان جبار و بی‌رحم انقلاب کردند اما امروز شاهد سلاطین بی‌رحم و مروتی هستیم که کارد بر گلوی مردم گذاشته‌اند و این امر هم از بی‌کفایتی مدیران و دولتمردان ناشی می‌شود.

وی ادامه می‌دهد؛ دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی که با کلید شکوفایی اقتصادی وارد معرکه شد گویا قفل بر اقتصاد زد و کلید زنگ‌زده آن را چنان دور انداخت که پیدا کردن آن کار حضرت فیل است، دولت اشرافی اعتدال سلطان پروری را از دلار و سکه و ارز شروع و گویا قصد دارد به‌زودی تکمیل آن را با سلطان گوشت و مرغ به اوج برساند.

این جامعه‌شناس تصریح می‌کند؛ بعد از صعود نجومی گوشت کیلویی ۲۵ هزار تومان به هفتاد هزار تومان، مردم ایلام که به دلیل صنعت دامداری، گوشت ارزن‌ترین غذا برای آنان بود در روزهای اخیر به رؤیایی تبدیل‌شده که فقط بر جوانان عیب نیست، چند روزی است در بوق و کرنا اسامی عاملین توزیع گوشت و مرغ یخی با نرخ دولتی اعلام‌شده که خانواده‌ها هم همچون جوانان جویای کار که به دنبال آگهی کار برای شرکت در آزمون‌ها سر و دست می‌شکنند و آخر سر هزینه ورودی آزمون را متضرر می‌شوند مردم هم به دنبال گوشت و مرغ دولتی دوان، روان می‌گردند.

وی می‌افزاید: اما آنچه یافت می نشود آنم آرزوست، کرایه تاکسی هزینه درمان سرماخوردگی را هم متضرر می‌شوند. چه کسی بر توزیع گوشت نظارت می‌کند؟ و سهمیه گوشت ایلام کجا به فروش می‌رسد؟ آیا گوشت سهمیه‌ای هم همچون دلار قاچاق می‌شود که به دست مردم نمی‌رسد؟ آیا عاملین توزیع قطعاتی از گوشت مرغ سهمیه‌ای را برای قسم و قرآن در محل توزیع می‌کنند و اصل گوشت و مرغ را در جایی دیگر به فروش می‌رسانند یا خود دولتیان به چنین کاری دست می‌زنند؟ عاملین توزیع که صف عریض و طویل دم مغازه‌های آنان انسان را دل‌خون می‌کند که مردم به کجای بدبختی رسیده‌اند که برای کیلویی گوشت یخی در این سرمای بی‌رحم چنین کیپ تو کیپ ایستاده‌اند آن‌هم مردمی که گوشت یخی برایشان کراهت داشت چرا هم‌زمان در مناطق خود اقدام به توزیع گوشت نمی‌نمایند. تا مردم با انسجام در منطقه خود گوشت مورد نیاز خود را تهیه کنند و توزیع را در زمان‌های مختلف و با فاصله زمانی از هم توزیع می‌کنند؟ در این فاصله زمانی که مردم از یک عامل توزیع ناامیدانه به‌سوی عامل دیگر روانه می‌شوند چه اتفاقی برای ماشین‌های حمل گوشت می‌افتد و آیا سردرگمی مردم و فاصله زمانی توزیع برای عاملین توزیع یک فرصت طلایی برای قاچاق گوشت هست یا برای ناظرین دولتی؟

علی حسینی تأکید می‌کند؛ شایعات حاکی است که گوشت سهمیه‌ای به رستوران‌ها با قیمتی بالاتر فروخته می‌شود و همچنین قصابی‌ها با چرخ کردن آن با قیمت بازار آزاد به فروش می‌رسانند و مقداری هم که در عاملین مشخص‌شده توزیع می‌شود اگر از اقربا و فامیل گذشت به دست کسانی می‌رسد که از قبل ثبت‌نام کرده و یا شب را دم مغازه آنان به صبح رسانده‌اند انتظار و امید می‌رود، که مردم به هنگام انتخابات این دریوزگی و بدبختی را به یاد داشته باشند و با دیدن هرکلیدی راهی زندان نشوند همچنین بهتر است، مسئولین نظارت کافی داشته باشند و اجازه ندهند حق مردم فقرزده ایلام به تخت و تاج سلاطین گوشت و مرغ تبدیل شود.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۴
آقای جویا

نظرات  (۱)

o,fi........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی