پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید حیدر ثمریان امروز در گفت‌وگو با ربیع به شرح فعالیت‌های شهرداری خور پرداخت و اظهار کرد: نوسانات اخیر بازار موجب شد راه‌اندازی بازارچه توریستی و گردشگری شهر خور به مدت شش ماه عقب بی افتد و این زمان از دست رفته به ما آسیب وارد کرد.

وی از بازسازی بافت‌های فرسوده شهر خور سخن به میان آورد و گفت: برای شروع این فعلاً سه محله (کلاغو، لرد عرب‌ها و دهزیر) به‌عنوان منطقه هدف اصلی در نظر گرفته‌شده است.

شهردار خور از حجم بالای بازدید توریست داخلی و خارجی از شهرستان خور و بیابانک به خاطر داشتن مناطق زیاد توریستی و گردشگری خبر داد و گفت: به همین خاطر در حال جذب سرمایه‌گذار جهت ایجاد هتل و مجتمع‌های رفاهی و تفریحی هستیم تا به‌خوبی بتوانیم پاسخگوی نیازهای همه گردشگران باشیم.

وی با بیان اینکه در حال ایجاد چند پارک‌های محله‌ای در شهر خور هستیم، تصریح کرد: بودجه مصوب امسال شهر خور ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که نزدیک به ۹۰ درصد آن تا اکنون وصول‌شده است.

ثمریان از پیش‌بینی بودجه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهر خور خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون در حال راه‌اندازی رصدخانه یا نپاهشگاه، ایجاد مرکز صفحات خورشیدی جهت تولید برق و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ساخت جایگاه سی ان جی در شهر خور هستیم.

وی از تبدیل شدن آبیاری غرقابی فضای سبز به تحت‌فشار سخن گفت و ادامه داد: بزرگ‌ترین هدف ما جذب سرمایه‌گذار خصوصی است تا بتوانیم هم‌ظرفیت‌های شهرستان خور و بیابانک را معرفی کنیم و هم اشتغال‌زایی کرده باشیم همین خاطر شهر خور نیازمند توجه جدی مسئولان هست.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی