پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
آقای روحانی لطفا ثمره خون شهید تهرانی مقدم را مصادره به مطلوب نکنید/ آمریکا سعی دارد، منافقین را دوباره علیه ایران تجهیز کند/ در بودجه سال آینده کشور حقوق عامه مردم تأمین شود امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: جناب آقای روحانی شما بهتر است به‌جای این بازی‌های فریبنده سیاسی، به این سؤال پاسخ دهید که: وعده‌هایی که به این ملت دادی چه شد؟!

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل از ربیع، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام می‌فرمایند: مَن کَرُمَت عَلَیهِ نَفسُهُ، لَم یُهِنها بِالمَعصِیَهِ (غرر الحکم، تمیمی آمدی، ح ۸۷۳۰.) هر کس براى خودش ارزش قائل باشد، آن را با معصیت، بى‌ارزش نمى‌سازد.

وی افزود: انسانی که باشخصیت است به هوس اهمیتی نمی‌دهد، لذا برای امور مادی که برخاسته از هوس‌هاست ارزشی قائل نیست و چون هوسرانی و دنیا طلبی زمینه معصیت و گناه است، گناه هم نمی‌کند.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر ادامه داد: یکی از چیزهایی که انسان را کوچک می­کند این است که عجز و ایراد خود را به دیگران بگوید. مثلاً فرض کنید انسان از نظر مالی ضعیف است؛ هر جا که می­نشیند آن را بیان می‌کند! یا اینکه فرض کنید بیماری دارد هر جا که می‌رود بیماری خود را به دیگران می­گوید. یا اینکه مثلاً با همسر خود مشکل دارد هر جا که می‌نشیند می‌گوید همسر ما این‌طور است. این رفتار به‌مرور زمان انسان را کوچک می‌کند و ارج و قرب او را از بین می‌برد؛ اما در مقابل اگر انسان عجز و کمبودهای خود را به خداوند متعال و ائمه (ع) بگوید بزرگ می‌شود.

وی ادامه داد: مثلاً به خداوند عرض کند که خدایا من این مشکلات را دارم؛ آن‌وقت این موجب قرب او می­شود. ما اجازه نداریم چند مورد را به مردم اعلام کنیم، فقط باید به خدا بگوییم. ۱- گناهان: انسان اجازه ندارد گناهانش را به مردم بگوید، بلکه بین خودش و خدا است. وقتی می‌خواهد توبه کند می‌گوید خدایا این گناه‌ها را انجام دادم، تو خودت مرا عفو کن. ۲- عجز: آنجایی که انسان عجز دارد، نباید بگوید. آن را باید بین خودش و خدا و اولیای خدا مطرح کند. یکی از افرادی که عجزش را با اولیا خدا مطرح کرد و خداوند به بهترین صورت قبول کرد جناب جون بود.

حجت‌الاسلام سرافراز یادآور شد: جون غلام اباعبدالله (ع) بود. می‌گویند روز عاشورا وقتی اصحاب رفتند و شهید شدند، جون دید که همه رفته‌اند و نوبت به او نرسیده است. آمد خدمت امام حسین (ع) و گفت: اجازه می‌دهید میدان بروم؟ حضرت به او فرمود: تو برو! تو مرخصی! تو در راحتی‌ها با ما بودی، خودت را به این بلاهای ما مبتلا نکن. جون دیگر تحمل نیاورد و خود را به روی پاهای امام حسین (ع) انداخت و گفت: درست است که من بدبو هستم؛ دارای شخصیت خانوادگی نیستم؛ رویم سیاه است؛ این‌ها همه درست است، اما بیا بر من منّت بگذار، اجازه بده من خوشبو و رو سفید شوم، امام حسین (ع) به او اجازه داد. جون به میدان رفت و جنگید تا به روی زمین افتاد. طولی نکشید که دید سرش را یکی دارد از روی زمین بلند می‌کند. ابی‌عبدالله سرِ جون را بر دامان خود گرفت و برایش این دعا را خواند: «اللَّهُمَّ بَیِّضْ وَجْهَهُ وَ طَیِّبْ رِیحَه و …» خدا! روسفیدش کن و بدنش را خوشبو کن… بیستم محرم مردم دیدند از صحرای کربلا نوری به آسمان بالا می‌رود. هر چه جلوتر می‌رفتند بوی بهتری به مشامشان می‌رسید. به محل رفتند و دیدند بدن مطهر جون است که بعد از ده روز، هم نورانی است و هم بوی خوبی پیدا کرده است. ثمره اعلام عجز به خدا، عجز به ولی خدا، این می‌شود.

وی بیان داشت: کسی که عجز خود را به امام حسین (ع) بگوید این‌طور او را می­پذیرند. این‌چنین است که انسان به عظمت و بزرگی می‌رسد. برای مراسم تشییع شهید بزرگوار، شهید بی‌سر و بی‌دست، شهید محسن حججی دیدید در تهران، اصفهان و مشهد، نجف‌آباد و … چه غوغایی به پا شد.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: برای انسان این سؤال پیش می‌آید؛ این شهدا چه کردند که خدا آن‌ها را این‌طور عزیز می‌کند؟ یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شهید حججی اخلاص ایشان بود. همه کارهایش برای خدا بود. می‌گفت دوست دارم دیده نشوم. خداوند گفت اما من دوست دارم دیده شوی. دوست دارم همه عالم تو را ببینند. اگر زندگی دنیایی انسان همه‌اش برای خدا باشد، خدا هم همه عالم را بنده او می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت: در دعاها نگاه کنید ائمه بزرگوار معصومین چگونه با خدا صحبت می‌کنند؟ حضرت علی علیه‌السلام در مناجات مسجد کوفه عجز خود را به درگاه خداوند متعال عرضه می­کنند: «مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْتَ الْمَوْلى وَاَ نَا الْعَبْدُ وَهَلْ یَرْحَمُ الْعَبْدَ اِلا الْمَوْلى؛ مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْتَ الْمالِکُ وَاَ نَا الْمَمْلُوکُ وَهَلْ یَرْحَمُ الْمَمْلُوکَ اِلا الْمالِکُ… اَنْتَ الرّازِقُ وَاَ نَا الْمَرْزُوقُ…»؛ مولاى من… تویى سرور و منم بنده و آیا رحم کند بر بنده جز سرور او؟ مولاى من اى مولاى من، تویى مالک و منم مملوک و آیا رحم کند بر مملوک جز مالک… تویى روزی‌ده و منم روزی‌خور… همه خوبی‌ها تویی و همه بدی‌ها در ما جمع شده است. ما وقتی در مقابل تو هستیم تماماً بد می‌شویم. اگر انسان به عجزش در مقابل امام معصوم اعتراف کند، آن‌وقت خداوند انسان را به بهترین نحو آرام می‌کند. این‌چنین است که انسان به عظمت و بزرگی می‌رسد.

* ایمانِ با بصیرت و استقامتِ همراه باعقیده، حضرت زینب (س) را به اسوه «صبر و شکیبایى» تبدیل کرد

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های دوم اظهار داشت: روز شنبه سالروز ولادت حضرت زینب (س) شیر زن قهرمان کربلاست. حضرت زینب (س) تا حدود پنج یا شش‌سالگی، تحت اشراف شخص پیامبر اکرم (ص) و در آغوش مادر بزرگوارش حضرت زهرا (س) پرورش یافت و از آن پس مسؤولیت تربیت و پرورش او به عهده حضرت على (ع) گذارده شد و به همین‏ دلیل از همان آغاز دوران کودکى از سرچشمه وحى و فضائل خاندان عصمت سیراب شد و رشد و نمو یافت و آراسته به همه فضایل و خصلت‏هاى والاى اخلاقى و الهى گردید.

وی افزود: ایمانِ با بصیرت و استقامتِ همراه باعقیده، حضرت زینب کبرى (س) را به اسوه «صبر و شکیبایى» تبدیل نموده است. سراسر زندگى بابرکت حضرت زینب (س) به همراهى، مراقبت و پرستارى از عزیزترین بندگان خداوند سپرى شد و این خصیصه بارز، آن حضرت را به الگوى نمونه پرستاران تبدیل نموده است.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر اصفهان تصریح کرد: لذا این روز، روز پرستار نامیده شده است. بانوان گرامى ما در طول سال‏هاى انقلاب و دفاع مقدس با الگو قرار دادن و تبعیت از حضرت زینب (س) بود که صحنه ‏هاى بى‏ بدیلى از شجاعت و شهامت و ایثار و فداکارى را به نمایش گذاشتند و با ایثار هستى، دارایى و مال و فرزندان خود از اسلام و نظام اسلامى دفاع کردند و رمز ماندگارى آن‌ها در رفتار و گفتار خود متجلى ساختند. باشد که این خصائص در جامعه اسلامى ما همچنان برجسته بماند و مادران مسلمان این سرزمین الگویى زیبا از آن حضرت را در ذهن و خاطر دختران خود ترسیم نمایند و آنان را در مقابل الگوهاى منحرف غربى بیمه نمایند. به همه پرستاران خدوم و زحمت‌کش تبریک عرض می‌کنم. خداوند به همه بیماران شفا و سلامتی و به جامعه پرستاری کشور هم سعه‌صدر و اجر مضاعف عطا بفرماید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامى چهارشنبه گذشته به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی‌ماه ۱۳۵۶ در دیدار هزاران نفر از مردم قم، نکات مهمی بیان فرمودند: یکی از نکاتی که رهبر معظم انقلاب با تحلیل تاریخ انقلاب، توجه ‏ها را به آن جلب کردند این نکته بود که برخى در کشور تصور مى‏ کنند که آمریکایى‏ ها و غربى‏ ها از دستگاه تحلیلى قوى و خطاناپذیرى برخوردار هستند که در این دستگاه تحلیلى هر تصمیمى که غرب مى ‏گیرد از دقت بالایى برخوردار است و بر این اساس، تصور مى‏کنند که‏ نمی‌توان در برابر خواسته‏ ها و نظرات غرب و طراحى‏هاى آمریکا ایستادگى کرد.

حجت‌الاسلام سرافراز تصریح کرد: این در حالى است که غرب در حقیقت دچار خطاهاى استراتژیک و اشتباهات محاسباتى فراوانى است که در مقابله با نظام جمهورى اسلامى غالباً این خطاهاى غرب بروز یافته است. به‌عنوان‌مثال ایشان خاطرنشان کردند؛ در تاریخ «۱۰ دى ۵۶ رئیس‌جمهور آمریکا در تهران نطق غرّائى در تمجید دروغ ‏آمیز از محمدرضا کرد و گفت؛ ایران جزیره‏ى ثبات است. ۱۰ روز نشد که مردم قم علیه آن رژیم وابسته قیام کردند و بعد حرکت‏هاى بعدى که باعث نابودى رژیم شد. این دستگاه محاسباتى آمریکاست؛ آمریکایى‏ ها به این تحلیل خود مى‏ بالند! با این وضعیت، اینجا یک عده غرب‏زده پُز قدرت آمریکا را می‌دهند.»

وی گفت: به تعبیر حضرت آقا «قیام مردم قم تقابل دو دستگاه پیش‏ بینى و محاسباتى غربی و اسلامی را نشان داد. آن محاسبات آمریکایى‏ها است که ایران را در اولین ماه‏هاى پیروزى انقلاب تحریم کردند و گفتند که تا ۶- ۵ ماه دیگر انقلاب اسلامى از بین مى‏ رود. آن‌هم نظام محاسباتى امام (ره) است که گفت صداى خُرد شدن استخوان مارکسیسم را دارم مى‏ شنوم و چندى بعد همه این‏ را دیدند.»

امام جمعه فولادشهر اصفهان بیان داشت: باید بدانیم که تهدیدهاى پوچ آمریکایى‏ها صرفاً براى گرفتن امتیاز مجانى از ملت ایران است که امام خامنه‌ای در این رابطه خاطرنشان کردند: «چندى پیش هم یکى از دولتمردان آمریکایى در جمع یک‌مشت تروریست و اوباش گفت امیدوار است که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران بگیرد.»

وی گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی هم به دولتمردان و هم به ملت داشتند. خطاب به مسئولین دولتی فرمودند: وقتی مى‏ بینید دولتمردان آمریکایی ‏بى‏ ربط و مثل دلقک حرف مى‏زنند و مى‏ گویند ایران حقوق بشر را از عربستان سعودى یاد بگیرد. باید مقابل یاوه‏گویى دولت مردان آمریکایى، شجاعت و عقلانیت داشته باشید. این‏ها نه تهدیدشان، نه قولشان و نه امضایشان اعتبار ندارد و نباید اعتنا کرد. مسئولین راه را با عقلانیت انتخاب کنند و باانگیزه و احساسات به‌پیش بروند. قدردان ظرفیت‏هاى درونى کشور باشند و به معیشت مردم هم توجه ویژه‏اى کنند. اساسی‌ترین کارها براى مسئولان دولتى برطرف کردن مشکلاتى است که براى طبقات ضعیف پیش مى‏آید.

حجت‌الاسلام سرافراز یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم هم فرمودند: حضور در صحنه‏ هاى انقلاب بهترین کمک مردم به کشور است. دشمن در تلاش است با شایعه‏سازى و تهمت پراکنى مردم را مضطرب کند و به جان یکدیگر بیندازد که البته نمى‏ تواند، اما مردم باید با این شگردهاى دشمن مقابله کنند.

وی تصریح کرد: مردم عزیز مراقب فتنه جدید آمریکا هم‌زمان با ۲۲ بهمن و چهل‌سالگی انقلاب اسلامى باشند‏؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً دستور خروج نظامیان آمریکایى از سوریه را صادر کرد و تأکید داشت که سوریه جز شن و مرگ چیز دیگرى ندارد و بگذارید ایران در این کشور هر کاری مى‏ خواهد بکند.

* آمریکا در تلاش است فاز جدیدى از توطئه‏ هاى منطقه‏ اى علیه ایران را شروع کند

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر ادامه داد: این مسئله به معنای این است که احتمالاً آمریکا به دنبال طراحى نقشه جدیدى در منطقه علیه ایران است. آمریکا به کمک عربستان و برخى دیگر از رژیم‏هاى مرتجع عربى و هم‏چنین رژیم صهیونیستى در حال تقویت منافقین هستند. برخی اخبار و اطلاعات به‏ خوبى نشان می‌دهند که آمریکا سعى دارد فاز جدیدى از توطئه ‏هاى منطقه‏ اى علیه ایران را شروع کند.

*آمریکا سعی دارد گروهک تروریستی منافقین را دوباره علیه ایران تجهیز کند

وی تأکید کرد: به نظر مى‏رسد آمریکا سعى دارد بار دیگر منافقین را به‏عنوان مهم‏ترین ابزار خود علیه ایران تجهیز کند. درواقع آمریکا از بازگرداندن منافقین به عراق دو هدف را دنبال می‌کند: ۱- جلوگیرى از سرخوردگى اعضاى منافقین و تلاش آمریکا براى زنده نگه‌داشتن ۲- فتنه جدید آمریکا هم‌زمان با مراسم ۲۲ بهمن و چهل‌سالگی انقلاب اسلامى‏.

حجت‌الاسلام سرافراز خاطرنشان ساخت: مقامات مختلف آمریکایى بارها تأکید کرده‏اند که ایران نباید جشن چهل‌سالگی انقلاب را برگزار کند. به همین دلیل با وجود شکست‏ هاى متعدد آمریکا در منطقه اعم از عراق، سوریه، یمن و… تلاش‏ها براى ناامنى در مرزها و حتى انجام برخى ترورهاى کور در ایران افزایش پیدا کرده است. در این شرایط دولت عراق نباید اجازه دهد که حاکمیت این کشور توسط آمریکا نقض شود. چراکه واشنگتن خود را شکست‌خورده حمله به عراق و افغانستان مى‏ داند و به همین دلیل به ‏نوعى نگاه مالکانه به این کشورها دارد؛ بنابراین دولت عراق باید به‏ عنوان اولین گام در جهت رد این نوع نگاه، با ورود اعضاى منافقین به عراق مخالفت قاطع خود را اعلام کند.

*پرتاب سه ماهواره جدید ایرانی به فضا موجب عصبانیت سیاست‌مداران آمریکایی شده است

وی با بیان اینکه قرار است به‌زودی و مقارن با ایام ۴۰ سالگى انقلاب اسلامى سه ماهواره جدید ایرانى به فضا پرتاب شوند، اظهار کرد: این رویداد، پیشاپیش موجب عصبانیت شدید آمریکایى ‏ها شده به‌طوری‌که وزیر امور خارجه آمریکا به این قضیه واکنش نشان داد و ایران را تهدید کرد و مدعى‏ شد این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شوراى امنیت سازمان ملل است.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان تأکید کرد: واکنش‏ هاى عصبى آمریکا به دستاوردهاى فضایى ایران کاملاً قابل‌درک است. براى آمریکایى‏ ها دستیابی ایران به این پیشرفت ‏ها على‏ رغم چهار دهه تحریم و تهدید و فشار، سخت و سنگین است چراکه این رویداد، این پیام مهم و راهبردى را برای جهان دارد که مى‏ توان هم استقلال سیاسى داشت و به آمریکا وابسته نبود و از آن نترسید و هم پیشرفت کرد.

وی با بیان اینکه فناورى فضایى جزو فناورى‏ هاى سطح بالایى است که تنها تعداد بسیار اندکى از کشورهاى جهان توانسته‏ اند وارد این قلمرو شوند، تصریح کرد: پرتاب موفقیت‏ آمیز سه ماهواره جدید در آینده نزدیک، پیامى روشن براى دوستان و دشمنان خواهد داشت. دوستان را نسبت به آینده روشن انقلاب اسلامى و جریان مقاومت امیدوار مى‏ سازد و دشمنان را بیش‌ازپیش عصبانى و سرخورده خواهد کرد.

*در بودجه سال آینده کشور حقوق عامه مردم به بهترین وضع تأمین شود

حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه بودجه یک موضوع مهم و برای کشور تعیین‌کننده است و حساسیت جامعه نسبت به آن طبیعى و درست است، گفت: خصوصاً در شرایط فعلى که اقتصاد شرایط خوبى ندارد و مردم تحت‌فشار اقتصادى قرار دارند. انتظار از دولت و مجلس محترم بررسى عالمانه و با دقت بودجه است تا حقوق عامه مردم به بهترین وضع تأمین و صیانت شود. این مهم نیز میسر نمى‏شود مگر این‏که شفافیت و دقت کافى در زمان بررسى بودجه در مجلس شوراى اسلامى صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه سال ۹۸، بودجه کل کشور ۱۷۰۳ هزار میلیارد تومان است. از این میزان ۴۰۷ هزار میلیارد تومان بودجه عمومى کشور است و ۱۲۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‏هاى دولتى، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعى وابسته به دولت است. برخى جریانات سیاسى به دنبال بازى‏هاى فریبنده هستند تا ذهن‏ها را از مسائل مهم دور کنند؛ اما نمایندگان محترم مجلس و مردم با بصیرت باید هوشیار باشند.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان تأکید کرد: موضوع مهم در بودجه امسال لزوم بررسى بودجه شرکت‏هاى دولتى است. سه‌چهارم بودجه شامل این‏ها مى‏شود و نباید بدون بررسى رها شود. انتظار از نمایندگان محترم مجلس بررسى شرکت ‏هاى بزرگ دولتى است تا نسبت به تأمین حقوق مردم اطمینان حاصل شود.

*تأسف برای مطالبی که رئیس‌جمهور در سالگرد ارتحال هاشمی رفسنجانی بیان کردند

وی با بیان اینکه البته برخی جریانات سیاسی به دنبال بازی‌های فریبنده هستند تا ذهن‌ها را از مسائل مهم دور کنند، گفت: اما مردم با بصیرت باید هوشیار باشند. حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور کشور روز گذشته در مراسم سالگرد ارتحال آقای هاشمی رفسنجانی مطالبی را بیان کردند که خیلی جای تعجب و البته تأسف دارد.

حجت‌الاسلام سرافراز تصریح کرد: آقای روحانی گفتند؛ طراحی و ساخت موشک مال مرحوم حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی بود. اگر ما امروز قدرت دفاعی و فناوری نوین داریم از یادگارهای هاشمی است. ظاهراً آقای روحانی به خاطر ندارد که آقای هاشمی رفسنجانی آرزو داشت که آقای روحانی در دولت دوم خود قوای نظامی کشور را تعطیل کند و به تولید بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: آنجا که گفتند آلمان و ژاپن اگر امروز محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، به این دلیل است که بعد از جنگ جهانی دوم محروم شدند از نیروی نظامی، ممنوع شدند از این که نیروی نظامی داشته باشند؛ هزینه‌های سنگین نظامی را صرف تولید و علم کردند و امروز آسیب‌پذیر هم نیستند؛ و گفتند که امروز این راه در کشور باز شده و من مطمئنم در دوره دوم، دولت آقای روحانی می‌تواند ما را به آن نقطه برساند.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان بیان داشت: (اگرچه در همان سال ژاپن با ۴۶ میلیارد دلار هشتمین و آلمان با ۴۱ میلیارد دلار نهمین کشور با بیشترین بودجه دفاعی در دنیا بودند و البته بودجه دفاعی کشورمان با وجود منطقه پرآشوب غرب آسیا یک‌دهم بودجه آلمان هم نبود.)

*ظاهراً روحانی صاحب توییت معروف «دنیای فردا دنیای گفتمان است نه دنیای موشک» را فراموش کرده است

وی گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی ظاهراً فراموش کرده که صاحب توییت معروف «دنیای فردا دنیای گفتمان است نه دنیای موشک» کسی جز آقای هاشمی نبوده است و حتماً به یاد ندارد که این موضع غلط با واکنش قاطع رهبر معظم شد که فرمودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته‌شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

حجت‌الاسلام سرافراز تأکید کرد: البته خدا را شکر که طبق قانون اساسی، مدیریت و فرماندهی نیروهای مسلح و قوای نظامی کشور در اختیار ولی‌فقیه است وگرنه همان‌طور که قلب رآکتورهای اتمی را بتن‌ریزی و تأسیسات هسته‌ای را پلمپ کردند این بخش را هم به یک دکور بی‌خاصیت تبدیل می‌کردند.

وی یادآور شد: مردم فراموش نمی‌کنند که گفتید با برجام هم چرخ سانتریفیوژها می‌چرخد هم چرخ زندگی مردم و هم مشکل آب شرب ملت هم حل خواهد شد!

امام‌جمعه فولادشهر تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم پخش زنده صحبت‌های دیپلمات سابق ایران را که گفت؛ به مرحوم هاشمی رفسنجانی گفتم این مسیر برجام ما را به هچل می‌اندازد. ولی او گفت جان کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا قول داده کارها را درست کند. هرچه من گفتم ایشان مرتب گفت جان کری قول داده.

*حجت‌الاسلام روحانی چرا ثمره خون شهید تهرانی مقدم را مصادره به مطلوب می‌کنید؟

وی در پایان افزود: نتیجه اعتماد به کدخدا را امروز داریم می‌بینیم. شما دستاورد و ثمره خون شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران را مصادره به مطلوب می‌کنید؟ جناب آقای روحانی شما بهتر است به‌جای این بازی‌های فریبنده سیاسی، به این سؤال پاسخ دهید که: وعده‌هایی که به این ملت دادی چه شد؟!

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی