پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، فرزاد رادمنش در نشست صمیمانه‌ای با مدیران مسئول نشریات و پایگاه‌های خبری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در محل سالن جلسات تالار شیخ بهایی برگزار شد، ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، اظهار داشت: اهمیت جایگاه اصحاب رسانه و فعالان عرصه مطبوعات بر کسی پوشیده نیست و لازم است مدیران، خبرنگاران و تمام تلاشگران رسانه در انتقال و آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع‌رسانی صحیح اقدامات و خدمات انجام شده به مردم نقش و رسالت واقعی خود را به‌درستی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید همان چشم بینا، گوش شنوا میان مردم و مسئولین باشند، افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پوشش خبری مناسب فعالان مطبوعات این شهرستان از عملکرد چهل‌ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به افزایش آگاهی و استقبال مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه در ادامه به نقش مؤثر اصحاب رسانه در فرهنگ‌سازی جهت استفاده مردم از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد، گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که مشکلات اصحاب رسانه و فعالان عرصه مطبوعات دارای مجوز را به بهترین شکل ممکن از طرق مجاری مختلف حل‌وفصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین ارتباطی به‌ویژه در فضای مجازی و دیجیتال نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه نحوه و شیوه استفاده از این فضا را دو چندان کرده به‌طوری که امروز بیش از هر چیز دیگری باید به سواد رسانه‌ای به‌عنوان الفبای روش زندگی در عصر جدید نگریست.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی