پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و عید تا عید بانوان شاهین‌شهری با هدف توانمندسازی
عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت:‌ نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید تا عید در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
 

پرستو جهانگیری عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی افزود: خبرنگاران بازتاب دهنده واقعی شرایط اجتماعی – سیاسی و آیینه تمام نمای انتظارات هر جامعه هستند.

وی افزود: خبرنگاران انسان‌های بلند همتی‌اند که می‌کوشند تا با نگاهی تیز بین و حق‌طلب در تصویرگری صادقانه رویدادها، هم‌وطنان را در مسیر دستیابی به اطلاعات درست و درک صحیح از وقایع و اتفاقات جامعه یاری رسانند که از همین‌جا به آن‌ها خدا قوت گفته و روز آن‌ها را تبریک می‌گوییم.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در ادامه تصریح کرد: در راستای توانمندسازی بانوان با محوریت و نظارت کمیسیون امور ایثارگران، امور اجتماعی و بانوان شورای شهر شاهین‌شهر نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید تا عید در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌احتمال زیاد این نمایشگاه از ۲۲ مرداد ۳۱ مردادماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، گفت: توانمندی‌های بانوان شاهین‌شهری در زمینه‌های مختلف به‌خصوص در حوزه فعالیت‌های تولیدی در محل باغ بانوان به نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانیم از این طریق دستاوردهای بانوان را به همگان معرفی کنیم.

جهانگیری ادامه داد: تمام تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی و معرفی آن به‌کل کشور است که در این زمینه باید اطلاع‌رسانی‌های لازم به‌خوبی انجام داده شود و این مهم در بین همگان ترویج یابد تا بتوانیم در این زمینه خروجی‌های بسیار مناسبی را شاهد باشیم.

وی در پایان با تأکید مشارکت همه بانوان در برگزاری این نمایشگاه گفت: امیدواریم که برگزاری این نمایشگاه باعث تقویت روحیه بانوان شاهین‌شهری به‌منظور ایجاد اشتغال و فعالیت در حوزه کارآفرینی شود.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی