پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
جشن روز خبرنگار در پردیس هنرمندان شاهین‌شهر برگزار می‌شود
عضو شورای شاهین‌شهر با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: به همین مناسبت روز شنبه در پردیس هنرمندان شاهین‌شهر میزبان جشنی برای خبرنگاران خواهیم بود.
 

حسین ابراهیمی ناغانی عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و سایر شهدای رسانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران پر تلاش و شریف شهر شاهین‌شهر تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی سرافرازی، تداوم فعالیت بر پایه استقلال فکری و توفیق را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز خبرنگار عصر روز شنبه ۱۹ مرداد در پردیس هنرمندان شاهین‌شهر واقع در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر تالار بهار میزبان جشنی برای خبرنگاران خواهیم بود، افزود: در این مراسم اجرای موسیقی پاپ در پردیس هنرمندان توسط گروه موسیقی «آرمان موزیک» با همراهی نوازندگان سام افشین، امید واقفی، محمد زهریان، هومایون کردگارى و رامین منصورى و با خوانندگی آرمان اسماعیلی برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه همه اهالی خبر و رسانه به این جشن دعوت‌اند، گفت: روز خبرنگار را باید غنیمت شمرد و از تلاش و زحمت بی‌وقفه شما صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی