پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
رسانه‌ها و اصحاب قلم نقش مهمی در روشنگری و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند
رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه گفت: در شرایط امروز ، رسانه‌ها و بخصوص خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری جامعه و خنثی کردن شایعات دارند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، فرامرز رادمنش عصر روز ۱۹ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل پردیس هنرمندان شاهین‌شهر اظهار کرد: در شرایط امروز ، رسانه‌ها و بخصوص خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری جامعه و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند.

وی با اشاره به مشکلات فراوانی که برای اهالی رسانه ازجمله گرانی کاغذ و زینک، بیمه، افزایش اجاره  بهاء دفاتر برای مطبوعات به وجود آورده است، گفت: باید رفع مشکلات مطبوعات و رسانه‌ها در دستور کار مسؤولان کشور باشد.

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه خبرنگاران باید روشنگری را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند، بیان داشت: با توجه به حساسیت امسال، مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت روانی در جامعه است.

وی متذکر شد: دوری از استبداد رأی، عدالت‌پیشگی و جلوگیری از هوای نفس، بهره‌گیری از مشورت مردم و نخبگان، کمک به فراهم‌سازی آسایش مردم، برقراری ارتباط عاطفی با شهروندان و مدیران، اطلاع‌رسانی سریع و صریح و مسئولانه، رعایت رفاقت، داشتن سعه‌صدر و زبان تشکر و حفظ حرمت کلمات مهم‌ترین انتظارات از رسانه‌ها و اصحاب قلم است.

رادمنش در پایان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه تمام  همت خود را در حمایت از مطبوعات و ارتقا رتبه و جایگاه رسانه‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین برقراری امنیت شغلی برای خبرنگاران و بیمه آنان به کار بسته است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی