پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
باند سارقین احشام در بخش میمه اصفهان دستگیر شدند
فرمانده نیروی انتظامی بخش میمه گفت: شب گذشته طی درگیری مسلحانه باند سارقین احشام دستگیر شدند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سروان مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته سارقین احشامی که در استان‌های فارس، مرکزی و اصفهان با خودروهای سرقتی مبادرت به شناسایی محل‌های نگهداری احشام نموده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت مسلحانه می‌نمودند، پس از یک درگیری مسلحانه‌ی نیم‌ساعته با مأموران پلیس در حوالی مسکن مهر و مجتمع مسکونی کوثر میمه دستگیر شدند.
وی افزود: سارقین مسلح که از شب گذشته در چتر اطلاعاتی نیروی انتظامی میمه قرار داشتند پس از یک اقدام به سرقت ناموفق در روستای موته به سمت میمه متواری شدند که در نهایت با ایجاد یک‌راه بندان مصنوعی توسط نیروی انتظامی میمه از جاده‌ی اصلی منحرف و با حرکت به سمت مسکن مهر و مجتمع مسکونی کوثر با تیراندازی به سمت نیروهای انتظامی قصد فرار داشتند که پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه با مأمورین با اقدام به‌موقع نیروهای انتظامی خلع سلاح، دستگیر و تحویل مقامات قضایی و امنیتی گردیدند.
فرماندهی انتظامی بخش میمه از توابع (شهرستان شاهین شهر و میمه) که شخصاً عملیات دستگیری سارقین را بر عهده داشت در پایان از ساکنین مجتمع مسکونی مسکن مهر و کوی کوثر به دلیل تیراندازی و رعب و وحشت ایجادشده برای مردم در نخستین ساعات بامداد و زمان استراحت ساکنین عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی