پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
پیش‌بینی بودجه 302 میلیارد تومانی شهرداری شاهین‌شهر برای سال آینده
رئیس شورای شهر شاهین‌شهر گفت: برای سال آینده سازمان‌های شهرداری بودجه‌ی جداگانه‌ دیگر ندارند و بالغ‌بر ۳۰۲ میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان پیش‌بینی‌شده ‌است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا جهانگیری صبح امروز با خبرهای عیدانه از بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری شاهین‌شهر و تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و گفت: بودجه سالانه شهرداری عبارت است از پیش‌بینی برنامه‌ی جامع مالی که در آن کلیه‌ی خدمات و فعالیت و اقداماتی که باید در طی سال مالی انجام شود همراه با برآورد و پیش‌بینی مبلغ و میزان مخارج و درآمدهای لازم برای تأمین هزینه‌های انجام کار که توسط شهرداری پیشنهاد و پس از تصویب شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن به‌وسیله شهرداری اجرا می‌شود.
وی افزود: بودجه سال ۹۹ شهرداری شاهین‌شهر امسال سرفصل‌ها و کدهای آن جدید ابلاغ‌شده است و به‌صورت تلفیق بودجه شهرداری با سازمان‌های وابسته به آن در یک بودجه یکجا آمده است و سازمان‌ها بودجه‌ی جداگانه‌ دیگر ندارند و بالغ‌بر ۳۰۲ میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان پیش‌بینی‌شده ‌است.
رئیس شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد:‌ بودجه سال آینده شهرداری شاهین شهر در دو بخش درآمد و هزینه که بخش درآمد آن شامل: درآمدهای ناشی از عوارض عمومی و اختصاصی شهرداری، بهای خدمات و درآمدهای مؤسسات شهرداری، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری می‌باشد و بخش هزینه‌ها که شامل کالبدی و شهرسازی، محیط‌زیست و خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و خدمات مدیریت و پرسنلی، فرهنگی، اجتماعی و جاری می‌باشد.
وی ادامه داد: بودجه‌ی سال ۹۹ که قسمت عمران آن پررنگ‌تر از جاری است با رویکرد عدالت اجتماعی و ایجاد تعادل و توازن خدمات در سطح شهر و  پیشرفت و توسعه‌ی مناطق کمتر توسعه ‌یافته و افزایش کیفیت خدمات در تمام محلات شهر، توسعه‌ی حمل‌ونقل و زیرساخت عبور و مرور، توسعه‌ی ورزش همگانی و زیرساخت‌ سلامت شهروندان، حمایت از حوزه‌ی امور فرهنگی و اجتماعی، توسعه‌ی شهر هوشمند‌ و شهرداری الکترونیک، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری می‌باشد.
جهانگیری تصریح کرد: با همین رویکرد، بودجه سال ۹۹ را نسبت به سال‌های قبل در حوزه عمرانی تا ۸۰ درصد افزایش در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: پروژه‌های عمرانی که در بودجه‌ی سال آینده پیش‌بینی‌شده‌اند عبارت‌اند از: پروژه‌ی مترو شاهین‌شهر-اصفهان که در مهرماه سال ۹۸ مجوز آن گرفته شد و فازهای اولیه آن شروع‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر بیان داشت: در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند، تعریض پل ورودی آرامستان بهشت ‌معصومه، اجرای تقاطع غیر هم‌سطح ورودی شرقی شاهین‌شهر که به‌نام شهید سردار سلیمانی نام‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: احداث چندین خیابان و میدان جدید مثل اتصال میدان دوقلو به میدان امام علی و بلوار شهید فهمیده و ادامه بلوار نور به سمت حاجی‌آباد، تقویت و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی، احداث چندین پارک محله‌ای و تکمیل و ادامه پارک حافظ شمالی، کمپینگ غرب و ساخت جاده سلامت در غرب و ساختمان MRI، بهسازی مسیل و تکمیل مسیر دوچرخه‌سواری، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت سطح شهر، احداث و ساماندهی خیابان و سه‌راه فردوسی، احداث باند شرقی خیابان علیمردان خان، توسعه مانیتورینگ شهر، احداث ساختمان موزه و معلولین، ساخت ۳ ورزشگاه در محله‌های کمتر توسعه‌یافته مثل فاز ۴ گلدیس، مسکن مهر و بنیاد ازدواج، اجرای عملیات شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند، دفع آب‌های سطحی، تکمیل زیر ساخت ساماندهی فلافلی ها، افزایش حقوق و دستمزد بر اساس تکالیف بودجه‌ای، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزش شهروندی شامل می‌شود.

جهانگیری اظهار داشت: در سال آینده با تلاش و همت و برنامه‌ریزی شهرداری، حمایت و همکاری همکارانِ شورای اسلامی شهر بتوانیم این مهم را محقق کنیم و در جهت رشد و توسعه‌ی شهر و بالا بردن کیفیت خدمات به  شهروندان، گامی مهم برداریم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی