پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

قنبری:

رژیم آل سعود با تجاوز به یمن به دنبال راه انداختن یک جریان ضد ایرانی است

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هشتم با بیان اینکه ایران بایستی در مقابل تحولات یمن جانب احتیاط را رعایت کند، گفت: رژیم آل سعود با تجاوز به یمن به دنبال راه انداختن یک جریان ضد ایرانی است.

داریوش قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تجاوز عربستان به خاک یمن اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بایستی در مقابل تحولات اتفاق افتاده در منطقه به‌خصوص در کشور یمن جانب احتیاط را رعایت کند.

وی افزود: رژیم آل سعود به دنبال راه انداختن یک جریان ضد ایرانی، ضد شیعی و در مجموع به دنبال راه انداختن جنگ شیعه و سنی در منطقه است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: عربستان به دنبال جلب حمایت کشورهای سنی مذهب منطقه است و در این جهت تلاش می‌کند که کشورهایی مثل ترکیه و پاکستان را با خود همراه کند و متأسفانه باید گفت که عربستان تا حدودی توانسته در این راه موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید مواظب دامی که عربستان برایش پهن کرده باشد، تأکید کرد: حمایتی که جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن می‌کند باید به‌گونه‌ای باشد که منجر به تقابل ایران و کشورهای منطقه با توجه به تبلیغات و جوسازی‌هایی که در ارتباط با ایران یادشده نشود.

 قنبری ادامه داد: سیاست مداران کشورمان باید با زیرکی هر چه تمام به این مسئله توجه داشته باشند و اجازه راه انداختن برخی دعواهای مذهبی را در خاورمیانه به غربی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه را ندهند.

وی با بیان اینکه ایران همواره منادی وحدت بوده است، گفت: باید در مقام عمل هم طوری حرکت کند که اجازه داده نشود دیگران به‌نوعی علیه منافع ملی ما جوسازی بکنند و بخواند جبهه ضد ایرانی در منطقه ایجاد کنند.

انتهای پیام/63048

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۱
آقای جویا