پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح به شهرستان شاهین‌شهر و میمه سفر می‌کند

به گزارش جویا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت فردا پنج‌شنبه مصادف با ۴ شهریورماه ۱۳۹۵برای افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی به شهرستان شاهین‌شهر و میمه سفر می‌کند.

اخبار تکمیلی این خبر متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید…

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۳
آقای جویا

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۶ میلیارد تومان در شاهین‌شهر و میمه به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا بصیری جزی امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری جویا در شاهین‌شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت ازجمله شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۶ میلیارد تومان که با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه اجرایی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای پروژه عمرانی هستند، افزود: از ۸۰ پروژه ذکرشده ۵۱ پروژه در حوزه شهری و مابقی در حوزه روستایی و در بخش خصوصی خواهد بود، که مردم می‌تواند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه به جزئیات این طرح‌ها و پروژه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه برق‌رسانی به روستاها، راه‌سازی، آسفالت و روکش محور اصفهان به تهران، احداث کلانتری، پروژه‌های مخابراتی، احداث ساختمان دهیاری در چند روستا، طرح‌های کشاورزی و گازرسانی به واحده های صنعتی، تالار و رستوران وزوان، مجتمع گلخانه‌ای و نیروگاهی است.

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۵۷
آقای جویا