پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر علویجه شهرستان نجف‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ایران اسلامی و این ملت فداکار به داشتن نیروی انتظامی مقتدر و امانت‌دار که مظهر اقتدار در برابر اخلال گران و نماد مهربانی در تعامل با مردم باشند، افتخار می‌کند.

وی افزود: اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشانگر اقتدار این ملت ذلت ناپذیر است.

امام‌جمعه علویجه نجف‌آباد ادامه داد: وقتی مردم دنیا می‌بینند که چند تن از تروریست‌های مهاجم به خانه ملت و مرقد حضرت امام (ره) و دو تن از تروریست‌های حادثه تلخ و غم‌انگیز اهواز به دست نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند طبیعتاً ناراحت و درصدد تضعیف این نیرو در افکار عمومی بر می‌آیند.

وی تصریح کرد: وقتی مردم دنیا می‌بینند که بالغ‌بر یک‌صد هزار نیروی بسیجی جان‌برکف در استادیوم آزادی گرد هم آمده و با مقام معظم رهبری با لفظ و عنوان امام خامنه‌ای و با شعاری که از اعماق جان و روحشان بر می‌خیزد می‌گفتند از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن تجدید میثاق می‌کنند و آن سخنان حکیمانه و قاطعانه رهبر فرزانه انقلاب را می‌شنوند تصویر واقعی از اقتدار ایران در مقابل چشمانشان به تصویر کشیده می‌شود و خواب و خیالات خام دشمن را در هم می‌شکند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی تصریح کرد: بنابراین مسئولین برای حفظ و تقویت این اقتدار و عزت منطقه‌ای و جهانی باید با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات مردم و کشور با همتی مضاعف تلاش کنند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۸
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، فرهاد قنبری تحلیل‌گر مسائل اقتصادی طی یادداشتی آورده است؛ در چند سال اخیر عده‌ای از مردم با هدف کسب سودهای کلان دارایی‌های خود را در مؤسسات کم نام و نشانی که یک‌شبه مانند قارچ شروع به روییدن کرده بودند، قرار می‌دادند و با کسب سود بالا و بی‌دردسر ابراز خوشحالی می‌کردند.

آن‌ها بدون توجه به اینکه پرداخت این میزان سود توجیه اقتصادی ندارد، فقط به کسب سود و ثروت بیشتر می‌اندیشیدند. امری که در نهایت باعث اعلام ورشکستگی این مؤسسات و ضرر فراوان سپرده‌گذاران آن‌ها در کشور شد.

در ماه‌های اخیر هم عده دیگری از مردم با همراهی کردن دلالان و با هدف صید ماهی‌های فربه از این آب گل‌آلود، شروع به خرید سکه و دلار در بازار کردند و این روزها با بالا رفتن ساعتی قیمت دلار و سکه در پوست خود نمی‌گنجیدند، این افراد بدون توجه به اینکه منفعت‌طلبی آن‌ها باعث گسترش شدید فقر در جامعه شده است، فقط به سود لحظه‌ای خود فکر می‌کردند و نابودی اقتصاد کشور برایشان محلی از اعراب نداشت.

حالا خبر می‌رسد با ریزش یا سقوط قیمت ارز و سکه شک شدیدی به این افراد وارد شده و برخی از آن‌ها تا مرز سکته کردن هم رفته‌اند. در این رویدادهای کشورمان ایران دو مسئله قابل تأمل وجود دارد.

اول آنکه دولت که مسئول کنترل فعالیت مؤسسات اقتصادی و کنترل بازار ارز و سکه است نه‌تنها به وظیفه خود عمل نمی‌کند، بلکه به‌عنوان عامل اصلی این بحران‌های اقتصادی (و پیامدهای اجتماعی آن) در مظان اتهام بوده و به‌صورت غیرمستقیم به‌عنوان بسترساز رانت‌خواری و فسادهای اقتصادی گسترده عمل می‌نماید.

در سوی دیگر این مسئله ما با شهروندانی مواجه هستیم که در تلاش‌اند با کمترین فعالیت و تلاشی در کوتاه‌مدت به ثروت کلانی دست یابند و در این راه نابودی زندگی بخشی از اقشار ضعیف جامعه هم برایشان کوچک‌ترین اهمیتی ندارد.

حال این سؤال پیش می‌آیید آینده این دولت و ملتی که به همدیگر رحم نمی‌کنند و از عوام گرفته تا خواص جامعه هر کدام برای خود صاحب‌نظر و تحلیل گر هستند چه خواهد شد؟

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۷ ، ۰۰:۱۳
آقای جویا

حسین ابراهیمی ناغانی عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: از رئیس شورا و شهردار شاهین‌شهر می‌خواهم هر چه زودتر دستور توقف عملیاتی شدن زیرگذر میدان امام حسین (ع) را صادر کنند.

وی با اشاره به دلایل مخالفت خود با این پروژه گفت: با توجه به مشکلات مالی شدید که بعضاً شهرداری شاهین‌شهر قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود نمی‌باشد و حتی در امور خدماتی جزئی مشکلات بودجه و اعتبار وجود دارد به همین خاطر اجرای این پروژه در این بازه زمانی به صلاح نیست.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر اصفهان در ادامه تصریح کرد‌: با هیچ عقل سلیمی جور در نمی‌آیید هنگامی‌که تاکنون نتوانسته‌ایم، فاز اول پروژه میدان سمبلیک را به‌طور کامل به بهره‌برداری برسانیم اقدام به عملیاتی کردن پروژه زیرگذر میدان امام حسین (ع) بکنیم.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود چنانچه آقای حمید عشقی به‌عنوان شهردار این شهر اقدام به عملیاتی کردن زیرگذر میدان امام حسین (ع) بزند به علت وضعیت بد مالی که برای شهرداری شاهین‌شهر همچون سایر شهرداری‌های سراسر کشور اتفاق افتاده است، این پروژه بعد از مدتی نیمه‌کاره رها شود و مشکلات زیادی را برای رفت‌وآمد مردم ایجاب کند، لذا اگر هم شهردار و اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهر درصدد عملیاتی کردن این پروژه هستند، باید پاسخگوی عواقب آینده آن به افکار عمومی نیز باشند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۸
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، طی روزهای اخیر، باغداران، چاه داران و کشاورزان شرق اصفهان ازجمله دهستان‌های براآن شمالی و جنوبی و دو بخش بن رود و جلگه که دارای روستاهای زیادی هستند، امروز در زیر مجموعه بخش مرکزی شهرستان اصفهان قرار دارد و تا قبل از خشک شدن زاینده‌رود در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین کانون‌های کشت و زرع محسوب می‌شود.

در اعتراض به اجرایی نشدن وعده‌های مسئولان مبنی بر جاری شدن آب رودخانه زاینده‌رود در فصل پاییز و فقدان حمایت مادی از آن‌ها، دست به تجمع و اعتراضاتی در قسمت‌های مختلفی از بخش مرکزی اصفهان زدند. که در ادامه رسانه‌های فرصت‌طلب بیگانه ازجمله؛ صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا، شبکه من و تو، رادیو زمانه و همچنین پایگاه ضد انقلابی آمدنیوز توسط عوامل خود در داخل ایران به بزرگ‌نمایی این موضوع برای مردم پرداختند.

یک عضو هیئت‌مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: ریشه این تجمعات اعتراض‌آمیز کشاورزان شرق اصفهان به بی مدیریتی و بی‌عدالتی مسؤولان بر می گردد.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی اصفهان نزدیک به ۴۰ هزار کشاورز دارد، افزود: بیشتر اراضی شرق اصفهان زیر کشت گندم، جو و ذرت (غله) به‌عنوان محصولاتی استراتژیک است که اتکا به واردات آن درست نیست.

این کشاورز با بیان اینکه هزینه‌های کشاورزان در بخش‌های مختلف با رشد روبرو شده بنابراین عدم افزایش قیمت خرید محصولات کشاورزی انگیزه کشاورزان را برای ادامه کار کم می‌کند، تصریح کرد: ما کشاورزان شرق اصفهان از آقای محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان این سؤال را داریم با این وضعیت نوسانات ارزی (افزایش قیمت دلار) و تخصیص نیافتن حقآبه کشاورزان در سال زراعی جاری چگونه می‌خواهند گندم مردم را تهیه و تأمین کنند؟

وی ادامه داد: چون سال زراعی آبی از فصل پاییز شروع می‌شود به همین خاطر سال گذشته (۹۵-۹۶) نزدیک به ۵۰ درصد اراضی کشاورزان شرق اصفهان زیر کشت محصولات کشاورزی ویژه این منطقه رفته بود.

این عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: رفع مشکل کشاورزان شرق اصفهان با تجویز داروهای مسکن و برنامه‌های زودگذر حل‌وفصل نخواهد شد چراکه هم اکنون از سوی مسؤولان نه مدیریت و نه عدالت لازم جهت تخصیص حقابه کشاورزان حاشیه زاینده‌رود جهت کشت و تأمین امر و معاش خانواده‌های خود به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کشاورزان حاشیه زاینده‌رود استان چهارمحال بختیاری سال گذشته توانسته‌اند نزدیک به ۶ هزار تن هلو از اراضی خود محصولات کشاورزی برداشت کنند، خاطرنشان کرد: اگر تحریم غذایی شویم و کشاورزان هم نتوانند مواد غذایی آن‌ها تأمین کنند مردم ایران چگونه باید مواد غذایی خود را تأمین نمایند.

این کشاورز تصریح کرد: محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان برای مدیریت آب اصفهان و گرفتن حقابه کشاورزان نیامده است، بلکه به خاطر برخی منافع خواص (مانند آقای فلاحتیان) مأموریت یافته است آب سمیرم را به مزارع کشاورزی پسته کرمان انتقال دهد و پساب‌های اصفهان را به کوه مارشنان در حدود ۶۰ کیلومتری شمال شرق شهر اصفهان و ۳۰ کیلومتری شمال کوه‌پایه منتقل کنند.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان تاکنون نتوانسته است به وعده‌های خود عمل کند، گفت: اواخر سال گذشته تصمیم‌گیری شد که تمام پساب‌های استان اصفهان بعد از تصفیه در دو کانال رود هشتن (شمالی و جنوبی) جهت استفاده کشاورزان قرار گیرد که تاکنون این امر نیز محقق نشده است.

این عضو هیئت‌مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان با توجه به اینکه استاندار اصفهان مشمول قانون بازنشستگی کشوری می‌شود، اظهار داشت: مافیای آب اصفهان به‌خصوص جناح سیاسی اصلاح‌طلب، آقای مهر علیزاده را به استانداری اصفهان آوردند تا به نفع منافع خود در سایر استان‌های دیگر همچون یزد و کرمان فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته از اصفهان صیفی‌جات به سایر شهرهای کشور انتقال داده می‌شد اما امروزه برعکس شده است، بیان داشت: افتتاح تونل کوهرنگ سوم هم نمی‌تواند دردی از کشاورز کشاورزان اصفهانی دوا کند.

این کشاورز با بیان اینکه پول حقابه خود را در زمان شاه و قبل از انقلاب ۵۷ پرداخت کرده‌ایم، تأکید کرد: متأسفانه مسئولان کشور به حرف‌های مراجع اعظام تقلید در خصوص حقابه کشاورزان تاکنون هیچ توجهی نکرده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها با توجه به اینکه باید رژیم حقوقی زاینده رود به‌طور کامل رعایت شود، گفت: مسئولان طبق مصوباتی که بارها در جلسات مختلف ذکر کرده‌اند باید در برخورد با برداشت‌های غیرمجاز تسریع داشته باشند و همچنین حقابه ها در چارچوب مصوبات شورای عالی آب پیگیری و اجرایی شود.

فولادگر با اشاره به زمزمه اجرای طرح‌های جدید همچون «بن بروجن» تأکید کرد: با وضعیت فعلی زاینده‌رود قطعاً نباید بار گزاری جدیدی از این رودخانه اجرایی شود و در خصوص طرح «بن بروجن» باید به این مسئله واقف باشیم که پرداختن به این طرح نه‌تنها به صلاح نیست بلکه باید بعد از اجرای طرح‌های جدید انتقال آب، موضوع مذکور مطرح شود.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو و مسئولان ذی‌ربط در استان، با توجه به حل مشکل نقدینگی پروژه سد تونل سوم، باید نسبت به انجام فعال‌تر و صحیح‌تر آن همت گمارند و در مورد بهشت‌آباد نیز باید هرچه زودتر روش اجرایی طرح به‌صورت کارشناسی مشخص شود.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به تأکیدات مکرر بر دنبال کردن پرداخت مراحل بعدی خسارت نکشت به کشاورزان، اذعان کرد: کشاورزان در وضعیت اقتصادی اخیر نیاز به حمایت مسئولان دارند و وزارت نیرو اعلام همکاری در خصوص پیگیری پرداخت خسارت به کشاورزان را مطرح کرد که البته اعتبارات باید از طریق صنایع و کارگروه سازگاری با کم‌آبی تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه به‌تنهایی دردی از کشاورزان دوا نخواهد کرد و مسئولان باید راهکار عملیاتی در خصوص حل مشکلات این قشر زحمت‌کش ارائه دهند تا به‌زودی شاهد رفع مشکلات باشیم.

فولادگر با اشاره ای کوتاه به مسئله آب شرب استان اصفهان گفت: پروژه سامانه دوم آب شرب باید فعال‌تر شود و وزارت نیرو باید در این خصوص مسائل بودجه‌ای را مرتفع کند.

به گفته تجمع‌کنندگان؛ مهم‌ترین مطالبه آن‌ها بازگرداندن حقآبه‌های دیرینه و بین‌النسلی‌شان است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۳
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا صلواتی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان عصر امروز ۴ مهرماه ۱۳۹۷ ضمن بازدید از غرفه مجموعه پزشک برتر (بانک جامع اطلاعات پزشکی کشور که در قالب کتاب، وب‌سایت و اپلیکشین موبایل فعالیت می‌کند) در اولین نمایشگاه نوآوری، استارتاپ ها و اپلیکیشن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه نوآوری، استارتاپ اصفهان (StartExpo) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در اصفهان محسوب می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با تأکید بر فناوری، به به‌عنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری، به‌عنوان به‌کارگیری ایده‌های نوین فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به فقدان نمایشگاه‌های بین‌المللی مناسب در کشور که در برگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از ۳ تا ۶ مهرماه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بستری مناسب برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفاً عرضه و تبادل کالا را هدف‌گذاری کرده‌اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نو و استارتاپ ها است.

صلواتی تصریح کرد: نمایشگاه استارتکس تلاش می‌کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آن‌ها متصل کند، فناوری‌های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی نماید، سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند، مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده‌ای از نقش‌آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گرد هم آورد.

وی در ادامه با تحسین فعالیت بانک جامع اطلاعاتی پزشک برتر تأکید کرد: مجموعه پزشک برتر که در قالب کتاب، وب‌سایت و اپلیکشین موبایل توسط متخصصین دانشگاهی ایجاد شده است، نقش بسیار مؤثری در حوزه مدیریت حمل‌ونقل و کاهش ترافیک شهری دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه وب‌سایت و اپلیکشین پزشک برتر زمان‌های دسترسی به پزشکان را به‌خوبی اطلاع‌رسانی می‌کند، گفت: این نوآوری تکامل‌یافته و جدید در حوزه پزشکی، نقش بسزایی در مدیریت زمان شهروندان، آسان شدن دسترسی بیماران به پزشکان، جلوگیری از ائتلاف وقت مردم و هوشمند سازی کاهش ترافیک در پی دارد.

صلواتی از مسئولان کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، نهادی امنیتی و به‌خصوص پزشکان درخواست کرد؛ که با استارتاپ هایی همچون پزشک برتر که دارای مجوزات لازم از نهادها و ارگان‌های مختلف هستند نهایت مساعدت و همکاری در جهت خدمت‌رسانی آسان‌تر و بهتر به مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۰:۰۴
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مجید زرگوشی جامعه‌شناس طی یادداشتی آورده است؛ لبه‌های قیچی را که نگاه می‌کنی، ظاهراً هردو لبه در مقابل هم قرار دارند و اما این ظاهر فریبنده تناسب چندانی با عملکرد آن ندارد! آنگاه‌که لبه‌های تیز قیچی به حرکت در آیند تنها هدف آنان بریدن است و بریدن و بریدن! و اما اگر یکی از لبه‌های قیچی کُند باشد از تیزی لبه دیگر هیچ کاری بر نمی‌آید جز گرفتاری در گردابی که به‌واسطه کُندی آن لبه دیگر ایجاد شده و گیر افتادن و…!

عملکرد ناصواب بعضی از مدیران ازجمله (دولت‌مردان و نمایندگان مجلس و…)، از خرد تا کلان و رفتار بعضی افراد به‌نوعی آن ناصوابی را عمداً یا سهواً طالب بوده و به پیش می‌برند، می‌شود حکایت همان قیچی با لبه‌های تندوتیز…!

اینکه تا چه اندازه عوامل مؤثر آشفته‌بازار این روزها داخلی (خودی) هستند و یا خارجی (غیرخودی)، اینکه این عوامل تا چه اندازه در این آشفتگی سهواً و یا عمداً! ایفای نقش می‌کنند در این یادداشت نمی‌گنجد، ولی نتیجه عملکرد هر دو در راستای تضعیف و تخریب هر چه بیشتر منافع ملک و ملت است، بدون شک!

گرانی بی‌سابقه کالاها و خدمات از هر صنفی و مسابقه عده کثیری از ملت (مردم) برای احتکار و دویدن! در مسیری که طراحان (دشمنان) در این راستا طراحی کرده‌اند بسان دو لبه آن قیچی ست که هدفی جز بریدن ندارد.

بریدن از امید، معیشت، آسایش، اشتغال، خودکشی، اعتیاد، ازدواج و رفاه یک ملت برای عده‌ای که آگاهانه و یا ناآگاهانه درصدد نابودی مملکت و ملت هستند.

جالب و تأسف‌بار اینکه عده‌ای از همین افراد ظاهراً آگاه به مسائل هستند و بعضاً به‌شدت منتقد به اوضاع! ولی در عمل آن می‌کنند که نباید بکنند.

میلیون‌ها نفر ایرانی که اقدام به واریز نمودن پول به‌حساب شرکت‌های خودروسازی مختلفی مانند سایپا و ایران‌خودرو می‌کنند، آن‌هم برای خرید موهومی که هیچش به خرید نمی‌ماند!

و دیگر افرادی که با خرید دلار و سکه و دیگر کالاهای موجود در بازار به امید روزی که بتوانند آن را با قیمت آن چنانی به برادر و محروم‌ترین هم‌وطن خود بفروشد! و چه هنرمندانه! دم از انصاف و ایمان و روشنفکری می‌زنند؟! و تأسف‌بار تر اینکه این جمعیت کثیر! آرزو دارند و شبانه‌روز دعا می‌کنند که اوضاع از این بدتر شود! و گرانی‌ها به اوج خود رسد تا آنان سود بیشتری حاصل کنند!

توجیهاتی که در باب گران نمودن کالا و خدماتی که هیچ ربطی به تحریم‌های خارجی و دیگر بازی‌های سیاسی داخلی ندارد هر انسان سالم و منصفی را متأسف و متأثر می‌کند. فراموش نکنیم که اگر یک لبه قیچی کند باشد قطعاً لبه تیز آن نیز ناکارآمد و ناقص خواهد بود. فارغ از برنامه عوامل اصلی این آشفته‌بازار، اگر نبود همراهی جمع کثیری قطعاً برنامه ریزان گرانی‌ها در اهداف خود ناکام می‌ماندند. به امید روزی که به این باور برسیم، اگر دیگران به ما رحم نمی‌کنند حداقل خودبه‌خود و هم نوع خود رحم کنیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۷
آقای جویا