پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

مدیرعامل وقت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شاهین‌شهر به ادعای حقوق‌های نجومی پاسخ داد
مدیرعامل وقت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شاهین‌شهر به ادعای مطرح‌شده از سوی جریان انحرافی عدالت‌خواهی شاهین‌شهر در خصوص حقوق‌های نجومی و نامشروع پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، با توجه به بیانیه های اخیر یکی از کانال‌های تلگرامی موسوم به جریان انحرافی عدالت‌خواهی شاهین‌شهر در رابطه با لیست پاداش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر بر آن شدیم تا با مصاحبه با مدیرعامل وقت سازمان آقای مهندس روح‌الله شاه رجبیان که اتفاقاً یکی از  فرزندان شاهین‌شهر و ساکن همین شهر است، صحت مطالب منتشر شده را جویا شویم و جهت تنویر افکار عمومی به‌خصوص شهروندان محترم منتشر نماییم.

متن گفت‌وگو خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا را به شرح زیر لطفاً مطالعه بفرمایید؛ آقای شاه رجبیان ضمن عرض سلام  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و شهروندان عزیز شاهین‌شهری اجازه می‌خواهم مستقیماً سر اصل موضوع رفته و کلامم را با کلام گهربار مقام معظم رهبری آغاز کنم. امام خامنه‌ای در دی‌ماه ۹۶ با اشاره به خدمات مهم همه مدیران جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون، تأکید کردند: البته در کنار این خدمات، صدماتی هم بوده است که باید از خدمات سپاسگزاری شود و صدمات هم مورد نقد منصفانه و مسئولانه و عاقلانه قرار گیرند نه نقد همراه با فحاشی و تهمت، چراکه نقد و نقدپذیری واجب است اما تهمت و لجن پراکنی حرام است. طبیعتاً لازمه دموکراسی داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است. سازمان‌های دولتی به‌وسیله مردم و برای مردم ایجاد می‌شوند و می‌بایست در برابر آن‌ها پاسخگو باشند.

بیان انتقاد یا پیشنهاد در جهت اصلاح رویه‌های جاری یا ارتقاِء عملکرد سازمان یا افراد به‌شرط رعایت اصول اخلاقی، حرمت و انجام مراتب قانونی آن در واقع مصداق امربه‌معروف و نهی از منکر می‌باشد که بر همگان واجب و البته تابع شرایط و ضوابط خاص خود می‌باشد.

عدم رعایت این موارد نه‌تنها منجر به امربه‌معروف و نهی از منکر نخواهد شد بلکه به‌نوعی تلقین حس بی‌اعتمادی شهروندان به سیستم‌های اداری نظام جمهوری اسلامی است. به نظر می‌رسد ابتدا باید موارد ادعایی از خود فرد مسوول، سپس مافوق قانونی و در صورت عدم جواب دهی ،از طریق سیستم‌های نظارتی قانونی پیگیری شده و در نهایت در صورت عدم توجه هیچ‌یک از نهادهای فوق نسبت به انتشار موضوع بدون ذکر اسامی اقدام کرد.

در چندین بیانیه یکی از کانال‌های مجازی تلگرامی(جریان انحرافی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر) که به‌سرعت در سایر گروه‌ها و کانال‌های شهر شاهین‌شهر، استان اصفهان و کشور منتشر گردیده است مواردی منتسب به این‌جانب و سایر ارکان سازمان گردیده و سپس در آخرین بیانیه حکم به غیرقانونی بودن موارد داده‌شده و به‌صراحت و تأکید روی نام شخص مدیرعامل قصد تلقین موارد ادعایی به نام ایشان را دارد که بجای انتقاد اصلاحی برداشت دیگری از آن می‌شود، داستان به شکلی است؟

حداقل بنده از ابتدای تولد تاکنون در شاهین‌شهر و در دسترس شهروندان عزیز و فهیم شاهین‌شهری بوده‌ام ولی تاکنون این موارد از طریق هیچ‌یک از کانال‌های مجازی از این جانب«روح‌الله شاه رجبیان» سوال نشد که اگر جواب‌ها قانع‌کننده نبود و راه بجایی برده نشد این‌گونه نسبت به انتشار بیانیه و انتساب عمل خلاف قانون یا غیره به نام مدیرعامل و سایر ارکان سازمان در فضای مجازی و واقعی اقدام شود. امید است در سایر موارد قبل از انتشار هر نوع مطلبی پس از تحقیقات کامل به‌خصوص از شخص مورد اتهام و یا سازمان مورد نظر، طبق روند قانونی آن اقدام شود.

آیا اساسنامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر اجازه پرداخت پاداش را می‌دهد؟

سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها مطابق اساسنامه بر اساس قانون تجارت تشکیل گردیده و مفاد اساسنامه بر مبنای همین قانون نگاشته شده است لذا:

*بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۳ اساسنامه پرداخت پاداش پایان سال به آن دسته از افرادی که از شهرداری حقوق و مزایای خود را دریافت می‌نمایند مجاز است.

*بر اساس بند ۱۱ ماده ۱۹ اساسنامه تصویب پاداش و  برقراری حقوق و مزایای افرادیکه به هر نحوی به خدمت سازمان پذیرفته می‌شنوند به عهده هیات مدیره سازمان است.

ارکان سازمان در اساسنامه مصوب تا پایان سال ۹۶ چه کسانی بوده‌اند؟

شورای سازمان شامل: شهردار – نماینده شهردار – نماینده شورای شهر – نماینده استاندار –  نماینده وزارت کشور

هیات مدیره: معاونت اداری مالی شهردار با حق رای وتو – دو کارشناس منتخب شهردار، مدیرعامل و بازرس سازمان.

آیا ارکان سازمان و هیات مدیره سازمان مجاز به دریافت حق الجلسه مطابق با اساسنامه سازمان بوده‌اند؟

بر اساس تبصره بند ۱۰ ماده ۱۳ وظایف شورای سازمان حداکثر میزان حق الجلسه اعضا به میزان یک‌چهلم حقوق و مزایای مستمر مدیرعامل برای هر جلسه تعیین گردیده است. علی‌رغم وجود این ماده در اساسنامه طی سنوات گذشته منتهی به اسفندماه ۹۶ به هیچ‌کدام از اعضای سازمان حق الجلسه پرداخت نگردیده است.

آیا حق الجلسه قانونی ارکان سازمان پرداخت‌شده بوده و مازاد بر آن پاداش نیز داده‌شده؟

طبیعتاً اگر همه جلسات رسمی و غیررسمی کارشناسی برنامه‌های سازمان، بررسی و تصویب بودجه و تفریق بودجه، ارزیابی عملکرد و برنامه‌های سازمان ،حضور در برنامه‌های سازمان در خارج از ساعت اداری را بر مبنای  ساعت حق‌الزحمه مصوب قانونی (یک‌چهلم حقوق و مزایای مدیرعامل)  محاسبه نماییم رقم قابل پرداخت بسیار بیشتر از رقم پرداخت‌شده می‌گردید.  لذا شهرداران وقت این حق‌الزحمه را صرفاً به جهت جبران خدمات اعضای شورای سازمان و هیات مدیره تحت عنوان پاداش ۶ ماهه اول و دوم تعیین می‌نمودند که اولاً مفهوم پاداش ندارد چون ابدا حق‌الزحمه‌ی جداگانه‌ای پرداخت‌نشده که این رقم پرداختی مفهوم پاداش داشته  باشد! و به‌جای حق الجلسات و حق‌الزحمه فعالیت‌ها  و … این مبالغ پرداخت گردیده است. این موضوع که گفته می‌شود این مبالغ صرفاً برای ۲ جلسه در سال پرداخت‌شده نیز تهمت بزرگی است چراکه اگر به شرح وظایف شورای سازمان و هیات مدیره در اساسنامه مصوب توجه کنیم صرفاً دو جلسه برای تصویب نهایی بودجه و تفریغ بودجه باید تشکیل شود و برای سایر فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها ، نظارت بر مجموعه سازمان ، ارزیابی عملکرد، تعیین خط مشی سازمان و  پذیرش مسئولیت محول شده ده‌ها جلسه رسمی و غیررسمی دیگری لازم است.

آیا تبصره قانونی مورد اشاره کانال تلگرامی مذکور(جریان انحرافی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر) در مورد موظف بودن اعضا هیات مدیره و شورای سازمان و ممنوعیت پرداخت هرگونه پاداش و حق الجلسه در بازه مورد اشاره از ۹۳ تا ۹۷ مصوب بوده است؟

خیر بند مذکور در اصلاح اساسنامه‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری که از سال ۹۷ به بعد لازم‌الاجراست،آمده و قبل از آن اساسنامه مصوب قبلی تا پایان سال ۹۶ مورد استناد است. لازم به ذکر است بر اساس اساسنامه جدید اعضای شورای  سازمان به شهردار- معاونت شهردار و  یک عضو منتخب کارشناس تقلیل یافته است.

آیا پرداخت پاداش  ۶  ماهه شامل کارمندان و کارگران نیز شده است؟

در تمامی جلسات شورای سازمان پاداش مصوب شامل تمامی کارکنان و کارگران سازمان بوده است.

آیا ارقام ذکر شده در مورد دریافتی مدیرعامل و تأکید بر روی مبلغ حدود ۵۰ میلیون تومان ؛ ارقام پاداش بوده است؟

خیر لیست مذکور  لیست پاداش نیست.

آیا نرخ حق‌الزحمه کمسیون‌های قانونی تصریح‌شده در آیین‌نامه مالی معاملاتی شهرداری‌ها مصوبه شورای محترم شهر را داشته است؟

بر اساس آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها سه کمسیون عالی، متوسط و تحویل در شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته وجود دارد که با حضور اعضای قانونی تشکیل می‌شود. حق‌الزحمه آن‌ها بر اساس نرخ حق الجلسه ابلاغی شورای محترم شهر هر ساله در بودجه پیش‌بینی و به تصویب شورای محترم شهر می‌رسد و به‌عنوان مثال در سال ۹۵ بر اساس الگوی مصوب ابلاغی شورای محترم شهر موضوع مصوبه شماره  ۱۳۳۱/ش مورخ ۲۸/۴/۱۳۹۵ و قانون بودجه کشور پرداخت می‌گردد.

آیا پرداخت‌های فوق صرفاً در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رخ‌داده یا سایر سازمان‌های شهرداری نیز مطابق همین رویه عمل نموده‌اند؟

خیر در کلیه سازمان‌های شهرداری شاهین‌شهر و حتی کشور رویه‌ی مرسوم و قانونی است.

آیا در مدت مسئولیت مدیران عامل قبلی و شهرداران قبل نیز این پرداخت‌ها بوده است یا  فقط در دوره مدیرعاملی جنابعالی از سال ۹۳ تا ۹۶ انجام‌شده است؟

پرداخت‌های فوق از ابتدای تأسیس در تمامی سازمان‌ها انجام‌گرفته و مختص سال‌های مورد اشاره و انتصاب مدیرعامل خاصی نیست.

آیا صورت‌های مالی سازمان ،حسابرسی و به تائید مراجع ذی‌صلاح رسیده است؟

*هرساله حسابرسان رسمی مورد تائید شورای شهر عملکرد مالی سازمان برمبنای مصوبات شورای شهر  و مجموعه قوانین مرتبط به دقت با بررسی کلی اسناد مالی و تطبیق آن‌ها با بودجه مصوب در قالب تفریغ بودجه انجام داده و انحرافات را بیان می‌نماید که در هیچ‌یک از سالهای (۹۳ تا ۹۷) انحرافی در این موضوع اعلام‌نشده و فرآیند بررسی و تصویب عملکرد مالی سازمان در چارچوب تفریغ بودجه به تائید شورای محترم شهر، فرمانداری و سایر مراجع ذی‌صلاح رسیده است.

و اما سخن آخر:

به نظر می‌رسد استناد کانال‌های مذکور به اساسنامه مصوب سال ۹۷ و محکوم نمودن ارکان سازمان به استناد مصوبه اجرایی سال ۹۷ در سال‌های قبل از۹۷ سهواً یا عمداً رخ‌داده است البته خداوند به نهان و آشکار آگاه و البته بزرگ و بلندمرتبه است.

 که امید می‌رود کانالهای مربوطه جهت تنویر افکار عمومی پاسخگو باشند چراکه عموم مردم می‌دانند قانون عطف به قبل نمی‌شود. طبیعتا نامبردن از افراد و محکوم کردن قطعی آن‌ها نزد عموم مردم نیاز به‌حکم دادگاه دارد که امید است در صورت داشتن چنین حکمی آن‌ها به اطلاع مردم نیز برسانند.

وظایف ارکان سازمان  بخصوص در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی که طیف گسترده‌ای از وظایف و حجم گسترده‌ای از مخاطبین را پوشش می‌دهد مسئولیت بسیار خطیری است که مستلزم برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، نظارت، هدایت و حضور در برنامه‌های متعددی است که سازمان در طول سال در فضاهای باز و سرپوشیده شهری برگزار می‌کند و کوچک‌ترین خطایی باعث فاجعه سیاسی یا اجتماعی یا امنیتی خواهد شد لذا به جهت حساسیت موضوع ترکیب اعضای شورای سازمان و هیات مدیره سازمان از افراد شاخص، مومن، مدیر و وقت گذار انتخاب شده که سابقه انقلابی بودن و تشرع این عزیزان که عمر خود را در پاسداشت ارزش‌های نظام و انقلاب هزینه نموده‌اند نشان می‌دهد هیچ‌کدام حاضر نیستند ریالی شبهه‌ناک وارد زندگی خویش نمایند.

لذا با توجه به حجم زیاد مسئولیت ، جلسات متعدد مشترک با هیات مدیره سازمان به‌صورت هفتگی، حضور در برنامه‌های متعدد سازمان که در سال بیش از چند صد برنامه است ، برگزاری جلسات کارشناسی برنامه‌وبودجه سازمان و …. می‌طلبد که عملکرد شاخص سازمان در مقطع ۴ ساله اخیر میزان وقت گذاری وتاثیر برنامه‌ریزی و نظارت اعضای شورای سازمان و هیات مدیره را به‌خوبی نشان میدهد. به‌عنوان مثال:

ذکر همین نکته کافی است که در بدو ورود این‌جانب به‌عنوان مدیرعامل سابق به سازمان فرهنگی، بر مبنای شرایطی که وجود داشت بودجه سازمان کاملاً به کمک‌های شهرداری وابسته بود و  حدود ۹۰ درصد بودجه صرف هزینه‌های جاری می‌شد در پایان مدت مسئولیت اینجانب در آمدهای اختصاصی سازمان بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال و سهم بودجه جاری نیز از %۹۰ به ۴۴ درصد رسید و حجم برنامه‌ها، بروز رسانی تجهیزات و تعمیرات مراکز سازمان به اوج خود رسید.

یقیناً این موفقیت‌های ارزشمند سازمان با همکاری و همفکری مجموعه مدیران ارشد شهر از جمله، امام‌جمعه محترم شهر جناب آقای حجت‌الاسلام ملکیان دستجردی، فرماندار سابق آزاده شهر جناب آقای بصیری جزی، سپاه بسیج پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان، نیروی انتظامی، شورای تامین، شهرداران وقت بخصوص آقایان ذاکری هرندی و حسین امیری، کلیه‌ی اعضای شورای محترم شهر ، مجموعه ارکان سازمان، هیات مدیره، کارکنان سازمان و تمامی دستگاه‌های اداری شهر به‌خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای رادمنش، ریاست محترم اداره آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر جناب آقای کمال و آقای اسماعیل‌زاده، بنیاد شهید و امور ایثار گران جناب آقای طاهریان، اداره ورزش و جوانان ، اداره بهزیستی شهرستان، دانشگاه‌های شهرستان و بخصوص مطالبه گری و حمایت‌های بی‌دریغ شهروندان محترم شهر تحقق‌یافته،درواقع همان الگوی مدیریت واحد شهری بود که لازم است برای قضاوت در مورد سازمان همه نکات مثبت و منفی آن بررسی و قضاوت شود لذا جهت تنویر افکار عمومی گوشه‌ای از تغییرات سازمان در مدت فوق‌الذکر به شرح ذیل جهت اطلاع شهروندان فهیم و فرهیخته شاهین‌شهری آمده است.

گوشه‌ای از تغییرات مهم سازمانی در مدت ۴۴ ماه منتهی به شهریورماه ۹۷:

  • رشد چندین برابری فعالیت‌های برنامه‌ای(فرهنگی اجتماعی ورزشی) سازمان بخصوص در حوزه خانواده، آسیب‌های اجتماعی،آموزش شهروندی و …
  • ایجاد اولین نگارخانه استاندارد شهر در ساختمان نگارستان (نگارخانه آفتاب)
  • ایجاد کتابخانه عمومی کودک و نوجوان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد در ساختمان نگارستان
  • ایجاد کتابخانه عمومی بزرگ‌سالان با بیش از ۳۰۰۰۰ جلد کتاب در طبقه سوم نگارستان
  • ایجاد مرکز رشد و شکوفایی با مشارکت پارک علمی تحقیقاتی اصفهان در فرهنگسرای اشراق و حمایت مالی و آموزشی از ایده‌های جوانان شهر برای اولین بار
  • ایجاد خانه مهارت کودک با مشارکت بخش خصوصی در فرهنگسرای اشراق و گلدیس
  • برگزاری هفتگی حداقل دو برنامه جشن شهروندی در محلات شهر
  • ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در مدارس با طرح چرخش دانایی و چاپ چندین عنوان کتاب با محتوای آموزش شهروندی
  • چاپ کتاب شهدای شاهین‌شهری و ترویج فرهنگ نذر کتاب در روز عاشورا طی سال‌های اخیر
  • خرید آثار هنرمندان شاهین‌شهری در جهت حمایت از آن‌ها و برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان شاهین‌شهری
  • برگزاری سالیانه جشن تجلیل از نخبگان قهرمانان و مدال‌آوران علمی، ورزشی هنری فرهنگی و حافظین قرآن
  • تصویب شیوه‌نامه در اختیار گذاشتن سالنهای اجتماعات سازمان به‌صورت رایگان به گروه‌های فرهنگی هنری شاهین‌شهری
  • تصویب شیوه نامه واگذاری مراکز فرهنگی به گروه‌های فرهنگی و هنری شاهین‌شهر و اهالی فرهنگ و هنر به‌صورت پرداخت کمک‌هزینه (یارانه) اداره مرکز و پرداخت کلیه هزینه‌های جاری این مراکز توسط سازمان برای اولین بار در جهت واگذاری مسئولیت‌ها به نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر
  • اعمال تخفیفات برای ورزش پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز شاهین‌شهری به میزان ۴۰درصد در تمامی سالنهای ورزشی سازمان و تخفیف صد در صدی برای مدال آوران شاهین‌شهری
  • حمایت و پشتیبانی از ایجاد تشکل‌های مردمی از جمله تشکیل مجمع کانون‌های بازنشستگان شاهین‌شهری برای اولین بار و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی تفریحی ویژه آن‌ها.
  • بهره‌برداری و تجهیز مراکز جدید سازمان از جمله فرهنگسرای خانواده با متراژ بیش از ۴۰۰۰ مترمربع، تلویزیون شهری بوستان انقلاب، فرهنگسرای هنر، نگارخانه آفتاب، فرهنگسرای دانش و خلاقیت ،کتابخانه نگارستان، آمفی تئاتر بهار و …
  • برنامه‌ریزی و برگزاری هفته فرهنگی شاهین‌شهر
  • استقرار نرم افزار جدید مالی جهت شفاف‌سازی عملکرد مالی و استقلال سیستم حقوق و دستمزد سازمان از شهرداری
  • جذب سرمایه بخش خصوصی بالغ‌بر بیست‌وپنج میلیارد ریال در ساخت و ایجاد ۳ زمین چمن مصنوعی،تلویزیون شهری، استرابوردهای تبلیغاتی و ….
  • تجهیز و نوسازی تمامی مراکز فرهنگی ورزشی سازمان (به‌عنوان نمونه: ایجاد دو چمن مصنوعی جدید در ورزشگاه تختی، تعویض کف‌پوش سالنهای ورزشی ۱ و ۲ تختی، نصب ۲۵۰۰ صندلی در سکوها، تعویض پرژکتورهای تختی و جایگزینی با پرژکتورهای LED، نصب هواساز برای سالن ۱ و ۲،نصب ۴ پایه بسکتبال سقفی برقی، ساخت ۳ مجموعه کامل سرویس بهداشتی جدید در ورزشگاه، ساخت سوییت استراحت داوران، رنگ‌آمیزی کامل سازه ورزشگاه و … فقط گوشه‌ای از اقدامات تجهیزی دریکی از مجموعه های سازمان است).
  • کاهش چشمگیر هزینه‌های جاری به صورتی که برای اولین بار در طول عمر سازمان سهم بودجه عملیاتی و برنامه‌ای بیشتر از هزینه‌های پرسنلی و جاری سازمان گردید و بجای حدود ۹۰ درصد جاری و ۱۰ درصد برنامه‌ای در سال ۹۳ به حدود ۵۷ درصد برنامه‌ای از کل بودجه در سال ۹۷ رسید.
  • افزایش چند برابری و چشمگیر درآمدهای سازمان به بیش از بیست‌وپنج میلیارد ریال در سال
  • کاهش چشمگیر پرسنل سازمان علی رغم افزایش تعداد مراکز سازمان از جمله فرهنگسرای خانواده، آمفی تئاتر بهار، نگارخانه آفتاب، فرهنگسرای هنر و … در طی ۳ سال با برون‌سپاری فعالیت‌ها به اهالی فرهنگ و هنر و ورزش شاهین‌شهری و در نتیجه کاهش بیش از بیست میلیارد ریالی هزینه جاری سالیانه
  • طراحی وبگاه الکترونیکی سازمان www.shaahinshahr.ir ،ثبت‌نام الکترونیکی مراکز و استقرار اتوماسیون اداری مراکز

————————-

گفت‌وگو از نورالله جویا

————————-

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۰۶
آقای جویا
حضور بانوان مبتنی بر شایستگی است، نه به معنای نفی آقایان
بخشدار شاهین‌شهر و میمه گفت: رویکرد دولت در استفاده از توان بانوان، امری پسندیده است، زیرا حضور بانوان به معنای نفی مردان نیست، ‌بلکه مبتنی بر شایستگی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پذیرفتن مسئولیت‌ها همواره با آزمون و خطا همراه بوده است، ولی دلیل اینکه چرا مدام بر طبل ناتوانی بانوان می‌زنند، هنوز مشخص نشده است. آیا به همان میزان که در طی سالیان متمادی فرصت آزمون و خطا به آقایان داده‌شده، به خانم‌ها نیز این فرصت را داده‌اند؟

ضمن اینکه به گواهی تاریخ معدل موفقیت بانوان در هر جا که پست‌های مدیریتی را به عهده گرفته‌اند، بسیار خوب بوده است. از منظر کیان و شرع اسلامی و قانون اساسی هم به مشارکت بانوان در امور تأکید شده است،‌ اما معلوم نیست چه کسانی از ظرفیت‌هایی که وجود دارد و با چه هدفی به حرمت افراد ورود می‌کنند، چه منافعی دارند.

شهناز باقریان جزی بخشدار مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره نقش مهم بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست، همواره نقش زنان قابل‌توجه بوده که حضرت امام (ره) نیز به اهمیت و ضرورت نقش زنان در انقلاب بارها اشاره داشته‌اند.

وی افزود: حال با این‌همه نقش‌های ارزنده و شایسته و با الگو گرفتن از ائمه معصومین، ضروری است تا زنان علاوه بر اینکه نقش مادر و همسری را در جهت تحکیم بنیان خانواده خواهند داشت، قطعاً به‌واسطه توانمندی‌های شایسته‌ای که در جامعه دارند و بارها این را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند، حق بر عهده گرفتن مسئولیت‌ها و مدیریت‌های کلان را نیز خواهند داشت و قبولی ۶۰ درصدی در دانشگاه‌ها، درخشش در علوم مختلف از جمله رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی اثبات این ادعاست.

بخشدار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: حضور آنان در تصمیم‌گیری‌های کلان ضرورت دارد، زیرا هر تصمیم‌گیری در حوزه‌های مدیریتی، مشمول نیمی از جمعیت که زنان است می‌شود و حتماً و قطعاً نیازمند مدیران شایسته در حوزه زنان است. به دور از شائبه‌های جنسیتی و صرفاً بر اساس کارآمدی و توانمندی.

وی بیان داشت: خوشبختانه با رویکرد بسیار روشنفکرانه دولت تدبیر و امید، استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت سیاسی گرفته شد که این تصمیم قابل تقدیر است.

باقریان جزی ادامه داد: حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که امروز به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه تعداد مدیران زن در حوزه مدیریت سیاسی هنوز تا وضعیت مطلوب خیلی فاصله دارد، گفت: ما مدیران سیاسی مسئولیت مضاعف داریم، زیرا باید با کارآمدی از هویت زنان در عرصه‌های اجتماعی دفاع کنیم تا مقاومت نگرش‌های تبعیض جنسیتی تغییر کند.

بخشدار شاهین‌شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید در استفاده از توان بانوان، امری پسندیده است زیرا حضور بانوان به معنای نفی مردان نیست، ‌بلکه مبتنی بر شایستگی است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۳۸
آقای جویا
اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه شد
یک منبع کاملاً آگاه در استانداری اصفهان گفت: امروز با تصمیم استاندار اصفهان، اسفندیار تاجمیری به‌عنوان فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بعد از گذشت شش سال، چهارم اردیبهشت همین ماه بود که علیرضا بصیری جزی در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری از تقدیم استعفای خود به استاندار اصفهان جهت اطلاع و موافقت وزارت کشور با آن خبر داد.

و به دنبال آن بود که برخی منابع رسانه‌ای دلیل استعفای آقای بصیری جزی را شرکت در کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و به‌عنوان یکی از مهرهای قدرتمند مقابل آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس عنوان کردند.

روز گذشته عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸  پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان شهرداری شاهین‌شهر از انتخاب فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و امروز یک منبع کاملاً آگاه در استانداری اصفهان طی تماسی با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: امروز با تصمیم استاندار اصفهان، اسفندیار تاجمیری به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده است، روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۹۸ مراسم تودیع و معارفه وی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و سایر مسئولان در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار و از زحمات فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و تشکر شود.

از سوابق اسفندیار تاجمیری می توان به مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان و فرماندار اسبق شهرستان‌های فریدن و برخوار اشاره کرد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۳۶
آقای جویا
فردا با حضور استاندار اصفهان 18 پروژه عمرانی در شاهین‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
شهردار شاهین‌شهر گفت: با حضور استاندار اصفهان 18 پروژه عمرانی در شهر شاهین‌شهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن‌ها نزدیک به 250 میلیارد تومان است.

حمید عشقی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته شوراها فردا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان ۱۸ پروژه عمرانی در شهر شاهین‌شهر افتتاح و کلنگ زنی شود.

وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این ۱۸ پروژه نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان تخمین زده‌شده است، گفت: اعم این پروژه‌ها در حوزه خدمات شهری، فرهنگی، گردشگری و… می‌باشند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق اشتغال و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شاهین‌شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۳
آقای جویا
استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت قرار گرفت/ استانداری اصفهان در انتخابات 98 نهایت بی‌طرفی خود را اعلام می‌کند
استاندار اصفهان گفت: استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت قرار گرفت و طی روزهای آتی فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.

عباس رضایی ظهر امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در حاشیه  افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸  پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: استعفای علیرضا بصیری جزی فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت استانداری اصفهان قرار گرفت و طی روزهای آتی فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به فرار رسیدن حلول ماه مبارک رمضان افزود: به همین خاطر جلسه ویژه‌ای جهت تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با همکاری نهادهایی همچون اداره صنعت، معدن  و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اعضای اتاق اصناف و بازرگانی استان اصفهان برگزار کرده‌ایم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم، تصریح کرد:‌ نظارت و رصد بازار جزو پروژه‌های ویژه امسال ستاد تنظیم بازار استان اصفهان است و امسال فرصت‌هایی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان به مقدار لازم تأمین و ذخیره‌سازی شده است، گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به‌صورت منظم تأمین و عرضه مایحتاج عمومی مردم استان را رصد و گزارش کنند.

رضایی در ادامه پیرامون فرآیند برگزاری انتخابات امسال مجلس در استان اصفهان، گفت: «سلامت رقابت» و «امنیت» به‌عنوان ارکان اصلی برگزاری انتخابات از سوی استانداری اصفهان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات ۹۸ استانداری اصفهان نهایت بی‌طرفی خود را اعلام می‌کند، تصریح کرد: ضمن احترام و ادب به همه جناح‌ها و احزاب سیاسی و همه‌کسانی که به‌عنوان نامزد قصد حضور در صحنه انتخابات دارند، باید بگوییم استانداری اصفهان هیچ‌گونه نظری روی هیچ شخص یا جناح و حتی حزبی نداشته و نخواهد داشت و هر کسی را که مردم به او رای دهند و انتخاب کنند برای ما نیز مورد ادب و احترام است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از خداوند متعال می‌خواهیم انسان‌های کارآمد شایسته، متدین، کارآمد و معتقد به‌نظام، ولایت و خدمت گذاران واقعی مردم انتخاب شوند، بیان داشت: استانداری اصفهان طبق تقویم زمان‌بندی‌شده انتخابات از سوی وزارت کشور بر مدار قانون حرکت خواهد و تمام ساز وکارهای لازم جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان اصفهان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۲
آقای جویا
تلفن گویای رسیدگی به شکایات و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد
مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر گفت: در راستای طرح تکریم شهروندان ارجمند شاهین‌شهری تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید اکرم خانی صبح امروز ۱۲ اردیبهشت ضمن گرامی داشت روز معلم در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای طرح تکریم شهروندان ارجمند شاهین‌شهری تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر راه‌اندازی شد.
وی در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند از طریق دو شماره تلفن ۴۵۲۲۴۹۷۰ الی ۴۵۲۲۴۹۷۲ با گرفتن داخلی ۸ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس‌دهی اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی اعلام و پاسخ مد نظر خود دریافت کنند.
مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه جابه‌جایی شهروندان شاهین‌شهری در قالب ناوگان حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین اقدامات و خدمات شهرداری شاهین‌شهر است، گفت: در این راستا سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری برای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان، سالانه ناوگان خود را نوسازی و تجهیز می‌نماید.

انتهای پیام/ج

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۱۵
آقای جویا
۱۲ اردیبهشت روز کسانی است که به ما الفبا یاد دادند/ هر مسؤولی در جایگاه خود کوتاهی کند به‌پای همه نوشته می‌شود
عضو شورای شهر شاهین‌شهر گفت: هرکدام از مسئولین در جایگاه خودش کوتاهی کند به‌پای همه‌ی مسؤولین صدیق نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود.

سجاد قهرمانی فرد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا ضمن گرامی داشت روز کارگر و معلم اظهار کرد: بایستی مراقب عملکردمان باشیم تا مبادا بهانه‌ای به دست معاندان دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران شهری شاهین‌شهر بایستی در پرداخت حقوق و مطالبات کارگران زحمتکش اهتمام بورزند، ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت روز کسانی است که به ما الفبا یاد دادند تا رشد و نمو پیدا کنیم، در همین راستا از قشر زحمتکش معلمین تشکر می‌کنم.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه هرکدام از مسؤولین در جایگاه خودش کوتاهی کند به‌پای همه‌ی مسؤولین صدیق نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود، گفت: به همین خاطر مسئولان بایستی مراقب عملکردشان باشند تا مبادا بهانه‌ای به دست معاندان بیرونی و داخلی بدهند.

وی با اشاره به‌روز ملی خلیج‌فارس تصریح کرد: بیگانگان بدانند خلیج‌فارس از آنِ مردم ایران است و هیچ کشوری نمی‌تواند آن را به خود نسبت دهد.

سجاد قهرمانی فرد در خصوص واگذاری پروژه سمبلیک نیز اظهار داشت: لایحه مذکور در کمیسیون عمران و توافق املاک مطرح‌شده و پس از بحث و بررسی مقرر شد با توجه به اینکه خدمات زیربنایی در آن دیده نشده است ۱۰ درصد سهم شهرداری و شریک تجاری‌اش تا پایان پروژه و رفع موانع و مشکلات بلوکه شود و در جلسات آتی به‌طور کامل و شفاف به این موضوع پرداخته شود.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۱۴
آقای جویا
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌زودی معرفی می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: به‌زودی موضوع سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه قطعی می‌شود و گزینه مورد نظر به اطلاع عموم خواهد رسید.

حیدر قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در استانداری اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن  روز معلم و کارگر در خصوص سؤالی راجع به انتخاب فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: برای تصدی پست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه چند گزینه مدنظر هستند اما هنوز هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه اگر در خصوص گزینه‌ای به نتیجه رسیدیم ابتدا وی را به‌عنوان سرپرست و سپس فرماندار معرفی خواهیم کرد تا مراحل قانونی صدور حکم مسؤولیت وی از طریق وزارت کشور طی شود، افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که در حال انجام گرفتن هست، برآورد می‌شود که به‌زودی موضوع سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه قطعی شود و گزینه مورد نظر از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم برسد.

چهارم اردیبهشت همین ماه بود که پس از شش سال، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری از تقدیم استعفای خود به استاندار اصفهان جهت اطلاع و موافقت وزارت کشور با آن خبر داد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۵۶
آقای جویا
یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها است
عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها عنوان کرد و گفت: به جهت اینکه مسائل ریز و درشت شهر را بهتر بشناسیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ نرگس السادات موسوی عصر روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در جلسه علنی شورای شهر شاهین‌شهر ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی شوراها و همچنین روز معلم و کارگر اظهار کرد: آرزو می‌کنم با همدلی، وحدت و انسجام بیشتری بتوانیم قدم‌های مؤثری برای شهر و شهروندان و شهرداری شاهین‌شهر برداریم.

وی با بیان اینکه شوراها نمایندگان مردم به شمار می‌روند و در اصل یک مجلس محلی محسوب می‌شود، افزود: وظیفه شوراها برنامه‌ریزی، هدایت و سیاست‌گذاری می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر در ادامه تصریح کرد: طبیعتاً بعد از سیر این مراحل مهم‌ترین رکن نظارت است. نظارت شوراها بر مباحث شهری باید بیشتر شود، به‌خصوص پروژه‌هایی که مشخص و برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی آن بر اساس مشکلات مردم هست، با لحاظ نظارت شوراها این امر باعث می‌شود چشم‌اندازی که برای شهر در نظر گرفته‌ایم به آن دست یابیم.

وی یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها عنوان کرد و گفت: به جهت اینکه مسائل ریز و درشت شهر را بهتر بشناسیم و مطلع شویم و تهدیدات تبدیل به فرصت شود و بتوانیم خدمات در خوری به مردم ارائه نماییم تا با تشکیل این نهاد بتوانیم خدمات به مردم را هدفمند و مؤثرتر کنیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۹
آقای جویا
استانداری اصفهان هر چه زودتر تکلیف سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه را مشخص کند
بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه با توجه به شرایط حساس کنونی کشور هنوز استانداری اصفهان تکلیف سرپرست جدید این فرمانداری را مشخص نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بعد از گذشت هشت سال، چهارم اردیبهشت همین ماه بود که علیرضا بصیری جزی در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری از تقدیم استعفای خود به استاندار اصفهان جهت اطلاع و موافقت وزارت کشور با آن خبر داد.

و به دنبال آن بود که برخی منابع رسانه‌ای دلیل استعفای آقای بصیری جزی را شرکت در کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و به‌عنوان یکی از مهرهای قدرتمند مقابل آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس عنوان کردند.

اگر از همه این حدس و گمان‌ها و تحلیل‌های رسانه‌ای بگذریم، نزدیک به یک هفته هست که هنوز تکلیف سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه، در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. هر چند برخی در فضای مجازی گزینه‌های متعددی ازجمله اسفندیار تاجمیری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان و فرماندار اسبق شهرستان‌های فریدن و برخوار یا محمود کیانی بخشدار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه و فرماندار کنونی شهرستان اردل، ناصر حسینی معاون کنونی امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه، علی‌اصغر ذاکری هرندی شهردار اسبق شاهین‌شهر و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان را برای تصدی پست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه مطرح می‌کنند؛ اما با وجود پیگیری‌های بسیار زیاد و تماس‌های بسیار فراوان با حیدر قاسمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان این مسئول تاکنون حاضر به پاسخگویی در این رابطه به خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا نبوده است.

در ادامه این پیگیری‌ها، اسفندیار تاجمیری در این رابطه به خبرنگار ما گفت؛ مطرح کردن این‌جانب به‌عنوان فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه فعلاً گمانه‌زنی رسانه‌ای است، چراکه تصمیم‌گیری در این رابطه توسط معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گرفته می‌شود و طبق معمول معاون فرماندار تا انتخاب فرماندار جدید به‌عنوان سرپرست انتخاب می‌شود.

به‌هرحال شهرستان شاهین‌شهر و میمه با وجود اقوام مختلف ایرانی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شهرستان‌های استان اصفهان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی بوده است و با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید»، در این وحله زمانی می‌طلبد که آقای عباس رضایی به‌عنوان استاندار اصفهان و معاون سیاسی و امنیتی او تکلیف سرپرست فرمانداری این شهرستان را با انتخاب یک مدیر بسیار توانمند، مردمی، جوان، خوش‌فکر، دارای روحیه کار جهادی و انقلابی و از همه مهم‌تر با تقوا انتخاب کند تا هر چه زودتر این نماینده جدید دولت، مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه را در حوزه‌های مختلف پیگیری و حل‌وفصل نمایید.

—————-

نگارنده؛ نورالله جویا

—————

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۳۸
آقای جویا