پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد
با حضور مدیرکل اداره اطلاعات استان اصفهان، رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به ریاست اسفندیار تاجمیری  فرماندار و با حضور مدیرکل اطلاعات استان اصفهان و اعضای شورای اداری روز دوشنبه بیست وهفتم خرداد در محل فرمانداری برگزار شد.

اسفندیار تاجمیری اظهار کرد: رویکرد جدید مدیرکل اطلاعات استان به جهت حضور در جمع اعضای شورای اداری شهرستان‌ها و تبیین مواضع مورد نظر را اقدامی ارزشمند و تأثیرگذار است.

وی افزود: وزارت اطلاعات با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و به دست آوردن آگاهی لازم از وضعیت دشمن و مقابله با توطئه‌های آنان به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوای نظام است و به همین اعتبار ازجمله ارکان مهم و مؤثر دولت و هیئت‌وزیران بوده  و جایگاه حاکمیتی و فرا بخشی در نظام دارد.

 فرماندار شاهین‌شهر با اشاره به مناسبت‌های در پیش رو به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع‌رسانی دینی اشاره کرد و گفت: امروز به دلیل شرایط فرهنگ عمومی و سبک زندگی، نقش این سازمان مهم و تأثیرگذار می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته و روز قوه قضاییه از این دستگاه به‌عنوان یکی از ارکان مهم حاکمیت کشور نام برد و با اشاره به شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان خاطرنشان کرد: این شخصیت جامع‌الاطراف، یکی از مؤثرترین طراحان مبانی سیاسی اجتماعی انقلاب و فقیه روشن‌ضمیر و دنیا دیده و نماد اعتدال در اندیشه و عمل و همین‌طور معمار نظام نوین قضایی کشور بود.

تاجمیری با یادآوری روز اصناف و وجود  تعداد زیاد واحدهای صنفی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، بر رعایت انصاف شغلی و حقوق مصرف‌کنندگان و تقویت نظارت بر فرآیند ارائه خدمات و تحویل مایحتاج مردم تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شورای اداری و منزلت مدیریتی اعضای آن افزود: این جلسات نیازمند بررسی و تحلیل و تشریح اخبار و مسائل در حوزه کلان را هم دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در این راستا به مهم‌ترین مسائل روز جامعه و بین‌الملل ازجمله تشدید فشارها، اعمال تهدید و تروریسم اقتصادی برعلیه کشور با هدف تشدید فشار بر مردم و همچنین رفت آمدهای دیپلماتیک و تلاش برای مذاکره در فشار و عدم پذیرش آن توسط نظام جمهوری اسلامی،اقدامات منطقه‌ای در زمان حضور نخست‌وزیر ژاپن در تهران و حمله مشکوک به نفت‌کش‌ها در خلیج‌فارس، حضور رئیس محترم جمهور در اجلاس سیکا  (تاجیکستان )به‌منظور افزایش تعاملات و اعتمادسازی آسیایی و دفاع ایشان از مواضع و منافع کشور و تبیین اقدامات تعدیل در برجام اشاره کرد.

وی  در ادامه با اشاره به مسائل مربوط به سیاست‌های داخلی بیان داشت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد آن هستیم که درک بهتری از شرایط کشور در سطح کلان و مناطق در راستای همپوشانی و همسویی و همچنین ایجاد امید در بین مردم شکل‌گرفته است.

تاجمیری در خصوص اقدامات دولت در حوزه اقتصاد کلان به تقلیل وابستگی به نفت به دو سوم و برنامه دولت برای کاهش اتکای بودجه نفت به۱۰ درصد،کسب بالاترین رشد اقتصادی منطقه در سال ۹۷ ، قرار گرفتن در بین ۱۷ اقتصاد بزرگ دنیا،تهیه۸ برنامه توسط دولت در حوزه تولید و اشتغال با چشم‌انداز ایجاد ۹۰۰ هزار شغل اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم و تورم اشاره کرد و گفت:متأسفانه بخشی از مشکلات نیز در این میان،  نشات گرفته از ضعف اخلاقی و عدم انصاف برخی از افراد در عدم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و ضعف‌هایی در حوزه نظارت و شدت فعالیت‌های واسطه‌ای و دلالی می‌باشد، ضمن اینکه طی سال‌های اخیر شاهد بهبود نسبی وضعیت هستیم و مسؤولین در این زمینه لازم است تلاش کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط استاندار اصفهان، متذکر شد: استاندار به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان یک روز خاص در هفته را مشخص نموده‌اند و ضمن سرکشی و بازدید به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای حفظ توسعه اشتغال استان می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، با بیان اینکه رویکرد و موضع مدیریت شهرستان رعایت قانون و بی‌طرفی خواهد بود از مدیران و مسؤولین خواست ضمن رعایت  شئونات لازم فرآیند انتخابات را  هوشمندانه و قانون‌مدارانه طی نمایند و در راستای ماده ۱۱ قانون انتخابات آمادگی همکاری و پشتیبانی لازم از اجرای انتخابات را داشته باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در بخش دیگری از سخنان خود با معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهرستان به برخی رتبه‌ها و شاخص‌های موجود در بخش‌های فرهنگی، اختصاصی،اجتماعی و زیرساختی اشاره و اظهار داشت: بالا بودن رتبه‌های شهرستان و وجود برخی شاخص‌های منفی ازجمله نرخ بیکاری مسؤولیت مدیران و مسؤولین شهرستان  در تشدید اقدامات و فعالیت‌های خود و ارتقا کارآمدی مورد نیاز ضروری است.

وی از اعضای شورای اداری شهرستان خواست با تقویت حضور و نقش خود در بین مردم و خدمات‌رسانی  مناسب احساس دولت داری در افکار عمومی شهرستان را تقویت کنند.

 در پایان  این جلسه از فعالیت رئیس سابق اداره اطلاعات شهرستان شاهین‌شهر و میمه تقدیر و رئیس جدید این اداره معرفی گردید.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۶
آقای جویا
صدای جویا از مستندات تخلفات«اسماعیل فرهادی»عضو شورای شهر شاهین‌شهر رونمایی کرد
پایگاه خبری صدای جویا از مستندات تخلفات اسماعیل فرهادی شهردار اسبق و عضو شورای شهر شاهین‌شهر رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا طی یادداشتی از مستندات تخلفات اسماعیل فرهادی عضو شورای شهر شاهین‌شهر در دوران گذشته که توسط یکی از مخاطبین برای این پایگاه خبری ارسال‌شده است رونمایی و با تکیه‌بر این مستندات به شکوائیه او پاسخ داد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ن و القلم ما یسطرون

جناب آقای اسماعیل فرهادی

عضو شورای شهر شاهین‌شهر

با اهداء سلام

همان‌گونه که به مخاطبین محترم قول داده بودیم و حتی چند روز به شما نیز زمان دادیم تا در خصوص پانزده سؤال زیر پاسخ دهید و حتی طی تماس تلفنی به اطلاع رساندیم، بیش از این مخاطبین محترم را چشم‌انتظار نمی‌گذاریم و خود دست‌به‌کار شده و بر اساس مستندات به شرح که از سوی یکی از مخاطبین برای ما ارسال شده است به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

  1. این مخاطب عنوان کرده بود که پسردائی بزرگ‌تر شما به اسم علی جباری هم‌اکنون مدیر ترمینال شیشه‌ای است، بعد از تحقیقات فراوان فهمیدم که این اظهار مخاطب کاملاً صحیح بوده و اتفاقاً انتصاب ایشان نیز بعد از آغاز دوره شورای پنجم صورت گرفته است، لذا نهادهای امنیتی می‌توانند استعلامات لازم در خصوص نحوه و زمان انتصاب ایشان به سمت مدیریت را بگیرند.
  2. مخاطب در ادامه عنوان کرده بود که پسردائی کوچک‌تر آقای اسماعیل فرهادی به اسم حمید جباری که هم‌اکنون به‌عنوان معاون امور مالی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شاهین‌شهر فعالیت می‌کند؛ که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، درحالی‌که این کاربر گفته است، آقای حمید جباری سالیان متولی منشی دفتر عمران شهری بوده است. این مطلب را نیز تحقیق و ضمن مراجعه حضوری به سازمان رفاهی ملاحظه شد که مطلب هم از نظر سوابق منشی‌گری و هم‌زمان انتصاب به‌عنوان معاونت رفاهی که دقیقاً مقارن با شورای جدید شما بوده است، واقعاً صحت دارد به همین خاطر از نهادهای امنیتی و نظارتی انتظار داریم استعلامات لازم را در خصوص زمان و چگونگی به‌کارگیری ایشان تحقیق نمایند تا صحت سخن ما برای همگان روشن بود.
  3. جناب آقای اسماعیل فرهادی با کامل تأسف باید بگوییم، پسر برادر شما به نام مهدی فرهادی دقیقاً از طریق شرکت پسماند قرارداد بسته و اکنون در معاونت شهرسازی قسمت نقشه‌برداری و طرح‌های تفصیلی (اتاق جنب مهندس عزیزی معاون شهرسازی) مشغول هست که اصل قرارداد تأمین نیرو برخلاف بخشنامه سال ۹۲ ابلاغی استانداری و خلاف قانون بوده، علاوه بر آن هیچ تخصص و تحصیل مرتبط با کار شهرسازی نیز ندارد. این اتفاق در حالی است که خود این‌جانب با مراجعه و سؤال مستقیم از اسامی کارگران مشخص دریافتم که برخی از نیروهای شهرداری دارای تخصص در رشته‌های معماری و شهرسازی و عمران بوده اما به دلیل نداشتن پارتی در قسمت خدمات، فضای سبز و نگهبانی مشغول می‌باشند. متأسفانه موضوعی واقعی و البته دردناک در شهرداری شاهین‌شهر می‌باشد. این‌جانب به دلیل اعتراض از تنبیه ایشان حاضر به اعلام اسامی ایشان در این موضع نیستم ولی قطعاً اسامی آن‌ها را به قاضی محترم در محکمه ارائه خواهم نمود تا عمق فاجعه و پارتی‌بازی جنابعالی در به‌کارگیری اقوام و خویشانتان را به عینه ملاحظه نمایند! همین‌الان هم‌نهادهای نظارتی می‌توانند لیست کارکنان قراردادی پسماند (خدمات و فضای سبز) و تأمین نیرو و مدارج تحصیلی ایشان را بررسی نموده و ملاحظه می‌فرمایند که تعداد کثیری با مدرک لیسانس فنی متأسفانه در بخش‌های غیر مرتبط و پایین‌دست نظیر فضای سبز، خدمات و نگهبانی مشغول می‌باشند!
  1. جناب آقای اسماعیل فرهادی این کاربر در خصوص پسر بردار شما به نام امین فرهادی که چند سال نامبرده را به اسم نگهبان سازمان اتوبوس‌رانی (نیروهای شرکتی بخش خصوصی موسوم به مراقب گستر متعلق به شخصی به نام آقای گودرزی) وارد مجموعه شهرداری شاهین‌شهر می‌کنند، بعد اتمام قرارداد شرکت مذکور با شهرداری شاهین‌شهر ظاهراً همه نیروهای طرف قرار با شرکت نامبرده شده را اخراج می‌کنند به‌جز پسر برادر آقای فرهادی رئیس شورای شهرستان و عضو فعلی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر که هم‌اکنون در پایانه شیشه‌ای، قسمت کنترل مشغول به فعالیت هست، ضمناً از نیروهای شرکتی خارج و طرف قرارداد او را شرکت پسماند کرده‌اند، نیز درست سخن گفته بود؛ که هم اصل سوابق در اتوبوس‌رانی و هم قرارداد پسماند صحت داشته علاوه بر آن زمان جابه‌جائی نیز دقیقاً مقارن با شورای حاضر و مشخصاً انتصاب آقای روانان در سازمان اتوبوس‌رانی بوده است!
  2. آقای اسماعیل فرهادی در خصوص به‌کارگیری آقای قائدی فرزند کارمند اسبق حراست استانداری اصفهان و از همشهریان شما که به‌راحتی وارد سیستم شهرداری شاهین‌شهر شده و نامبرده سال‌ها منشی دفتر مدیران و معاونت‌ها بوده است و الآن یک‌باره به لطف آقای اسماعیل فرهادی، این آقازاده مسئول بخشی در مدیریت درآمد شهرداری شاهین‌شهر شده است، درحالی‌که کوچک‌ترین سر رشته‌ای از سمت مذکور نداشته و ندارد. در این رابطه نیز درست سخن گفته بود.
  3. ظاهراً شهرداری شاهین‌شهر ظرف مدت یک ماه و به‌صورت ویژه جنب منزل مسکونی آقای اسماعیل فرهادی واقع در خیابان دهخدا فرعی ۵ پارک محله‌ای درست می‌کند که حسب مراجعه حضوری و پرسش از مردم محله و همسایگان شما، دیدیم که به اسم پارک فرهادی مشهور شده است. علاوه بر آن از تعدادی اعضای شورا نیز سؤال نموده و عنوان می‌دارند که مراجعین شورا مکرر اسم پارک مذکور را پارک فرهادی خطاب می‌نمایند.
  4. این کاربر گفته است که آقای اسماعیل فرهادی همیشه پای ثابت دریافت‌کنندگان پاداش‌ها و هدایای شورا و شهرداری شاهین‌شهر بوده است که مستندات آن ارائه می‌شود.
  1. این مخاطب در ادامه گفته است؛ شرکت شاهین کاران پایدار در زمان شهرداری او تأسیس‌شده است؛ که با سرگردانی و بلاتکلیفی انبوهی از کارگران و عدم احقاق حقوق ایشان پایان پذیرفته است. آقای فرهادی هم‌زمان با شهردار بودن جزء هیات مدیره شرکت بوده است که پس از چند قرارداد با شهرداری و دریافت وجوهی مواجه با طرح ایراد و قانون منع مداخله می‌شود که در نهایت به‌صورت مسالمت‌آمیز و با پادرمیانی فرماندار وقت آقای غضنفری از سمت خود استعفا می‌دهد.
  2. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن نسبت به تفکیک و صدور ساخت سنگ‌بری‌های متعدد در حریم شاهین‌شهر اقدام نمود که همگی بر خلاف قانون بوده است. پرونده معروفی در شهرداری شاهین‌شهر به اسم ۲۰ پلاک تفکیکی آقای عمادی سرمایه‌دار خمینی‌شهری دارد که بر خلاف قانون مبادرت به تفکیک و صدور پروانه برای پلاک‌های ایشان در حریم شاهین‌شهر روبه روی پمپ‌بنزین تاج سابق نموده است که مستندات آن موجود است.
  3. آقای اسماعیل فرهادی تعداد پلاک‌های زیادی در مجموعه تفکیکی موسوم به مجموعه گلبافت خریداری کرده است و به همین واسطه در شهرداری شاهین‌شهر عضو شورای شرکت گلبافت معروف شده است، زیرا همواره درخواست کاهش عوارض مجموعه گلبافت را داشته است. بلکه عمده هم‌ و غم او کاهش عوارض صرفاً همین محدوده بوده و کاری به سایر نواحی و دغدغه‌های مردم سایر مناطق شهر شاهین‌شهر نداشته است+مستندات
  4. این کاربر گفته است که برادر آقای فرهادی کارمند شرکت آب و فاضلاب بوده که به‌عنوان دلال در بیشتر پروژه‌های سطح شهر شاهین‌شهر از طریق خود آقای فرهادی نیز کارها را حل‌وفصل کرده است؛ که ازجمله آن می‌توان به پروژه آپارتمان‌های تعاونی مسکن بهداشت و درمان که نامبرده مجوز ساخت ملک را برخلاف ضوابط طرح ساختمانی از شهرداری گرفته است؛ و به چندین برابر قیمت به تعاونی مذکور فروخته است، همچنین پروژه سرمایه‌گذاری واقع در خیابان طالقانی نیز ایشان به‌عنوان واسطه بین شهرداری و سرمایه‌گذار به اسم آقای شیری بوده است؛ که مستندات آن موجود است و می‌توان از علی فتحی به‌عنوان مهندس طراح پروژه و از نظام‌مهندسی که برادر شما (عبدالله فرهادی) به همراه شخصی به اسم جباری کارمند فولاد مبارکه نزد فتحی و نظام‌مهندسی مراجعه نموده است پرسش کرد.
  5. آقای فرهادی در زمان مدیریت خود بر شهرداری شاهین‌شهر زمین استخر قصر قو را به ثمن بخس تغییر کاربری داده و به آقایی به اسم فاضل می‌فروشد، این پرونده تخلف هنوز هم در دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان مفتوح می‌باشد+مستندات
  6. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن زمین فروشگاه رفاه را به ثمن بخس به خود فروشگاه فروخته و به این عمل اکتفا نکرده و بعداً نسبت به جابه‌جایی آن به زمین مرغوب دونبش در روبه روی پارک انقلاب اقدام می‌نمایید که هم‌اکنون پرونده تخلف نامبرده در استانداری اصفهان تحت بررسی و رسیدگی است+مستندات
  7. تمامی نام خانوادگی‌های سیاوشی، خلج و روز بهانی از اقوام آقای فرهادی و از ترک‌های شهرستان فریدن می‌باشند که زمان شهردار بودن ایشان افزون بر ۲۰۰ نفر استخدام‌شده‌اند؛ که می‌توان به مستندات و اعلامیه جریان عدالت‌خواهی مراجعه نمود.
  8. در پایان موارد مطرح‌شده توسط این کاربر گفته است که از آقای فرهادی به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است. چون از طرفی خود را اصلاح‌طلب معرفی و از طرف دیگر از زمان شهردار شدن روابط بسیار خوب و گرمی با حاج عبدالله حق‌شناس گرگابی مسؤول دفتر آقای حاجی دلیگانی و از طیف اصولگرایان داشته است و در جریان انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر همراه با آقایان مهرداد مختاری، علی فتحی و علیرضا جهانگیری در دفتر آقای حاجی دلیگانی میثاق نامه امضاء کرده است. مستندات= پوستر تبلیغاتی شما در انتخابات که با گروه اصلاح‌طلب بوده‌اید+جوابیه‌های ابراهیمی، مختاری در کانال‌های تلگرامی و نیز اظهارات ابراهیمی در جلسه استعفای شهردار بهمنی مبنی بر حضور شما موجود است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۲
آقای جویا
رسانه‌ها به‌جای دامن زدن به حاشیه‌ها، مطالبات اصلی مردم شاهین‌شهر را پیگیری کنند
عضو شورای شهر شاهین‌شهر گفت: رسانه‌ها به‌جای دامن زدن به برخی حاشیه‌سازی‌های کذب مطالبات اصلی و به‌حق مردم شاهین‌شهر را از ما پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر روز دوشنبه ۲۰ خردادماه ۱۳۹۷ به سراغ مهندس مهرداد مختاری یکی از پرحاشیه ترین اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رفتیم.

در ابتدا برای آشنایی بیشتر مخاطبین از زبان خود وی تعریف مختصری داریم از شخصیت او؛ آقای مهرداد مختاری اصالتاً اهل باغبادران یکی از شهرهای استان اصفهان واقع در جنوب غربی استان اصفهان و در مسیر جاده اصفهان – شهرکرد و از توابع شهرستان لنجان در مرکز ایران است. او متولد سال ۱۳۵۲ می‌باشد و هم‌اکنون نزدیک به ۴۶ سال سن دارد.

مهرداد مختاری تا سن ۴ سالگی به‌واسطه شغل پدرش حاج عبدالکریم در کویت زندگی کرده است و بعد از مهاجرات پدر به آبادان، او نیز همراه او می‌آیید بعد از آنجا راهی شاهین‌شهر می‌شود و هم‌اکنون بیش از ۴۰ سالی هست (از ابتدای انقلاب تاکنون) که به همراه خانواده‌اش در شاهین‌شهر زندگی می‌کنند. او دارای ۲ فرزند پسر به نام‌های محمد و حسین است و همسر وی نیز در حوزه مهندسی عمران و ساختمان مشغول فعالیت است.

مهندس مهرداد مختاری در سال ۱۳۷۵ لیسانس عمران خود را در یکی از دانشگاه‌های اصفهان به اتمام می‌رساند و در ادامه سال ۱۳۸۶ نیز موفق به اتمام فوق‌لیسانس خود در حوزه مدیریت برنامه‌ریزی شهری می‌شود.

وی از سال ۱۳۷۷۷ یعنی دو سال بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در شهرداری شاهین‌شهر استخدام و نزدیک به ۱۲ سال مسؤولیت معاونت عمرانی شهرداری شاهین‌شهر را به دوش می‌کشد و مدتی در شهرداری فولادشهر، استانداری اصفهان و هم‌اکنون نیز در شهرداری گرگاب مأمور به خدمت است.

ظاهراً حاج عبدالکریم پدر وی ابتدا کامیون دار بوده و بعد به سمت شغل فروش آهن‌آلات روی می‌آورد و هم‌اکنون یک کارواشی در خیابان صنعتی (صباح) دارد و روزگار را سپری می‌کند، آقای مهرداد مختاری به‌جز خودش یک برادر و سه خواهر دیگر نیز دارد.

مهرداد مختاری در همان ابتدای مصاحبه با ماشین شخصی خود (پژوه ۲۰۶) من خبرنگار را به بازدید پروژه‌هایی عمرانی که در طول ۱۲ سال مسؤولیت خود در حوزه عمرانی برای شهر شاهین‌شهر انجام داده بود، بُرد و گفت: بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی را برای شهر شاهین‌شهر در دوران مسؤولیت خود به‌عنوان معاون عمرانی شهرداری شاهین‌شهر به ارمغان آورده‌ام.

وی به این پروژه‌هایی که انجام داده است اشاره کرد و گفت: ازجمله آن‌ها می‌توان به پل ولی‌عصر، ترمینال برون‌شهری شاهین‌شهر، ترمینال شیشه‌ای، باغ بانوان، فرهنگ‌سرای پردیس و گلدیس، ورزشگاه‌های خیابان ایثارگران، بلوار شاهد حاجی‌آباد، بلوار شهید صیاد شیرازی، نگارستان، میدان قدس و … اشاره کرد.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر درحالی‌که در طول مسیر محمدامین یوسفی لیدر جریان سیاسی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با گوشی وی تماس گرفت با ابراز گله‌مندی از برخی فضاسازی‌ها و پرونده‌سازی‌هایی علیه او در فضای مجازی و رسانه‌ای اظهار کرد: بنده معصوم نیستم که هیچ گناهی انجام نداده باشم ولی ممکن هست در طول مدت انجام این پروژه‌های عمرانی در گذشته چهار خطا نیز صورت گرفته باشد که امروزه به اسم ما تمام‌شده باشد.

*نه با جریان عدالت‌خواهی و نه با هیچ جریان سیاسی دیگر عقد اخوت نبسته‌ام

وی با بیان اینکه در زمان انتخابات دوره پنجم شورای شهر شاهین‌شهر یک سری ائتلافات جهت حضور حداکثری مردم و جذب بیشتر آرای آن‌ها صورت گرفت و بنده نیز عضو یکی از این ائتلاف‌ها بودم، افزود: حضور در این ائتلاف دلیل بر این نمی‌شود امروزه برخی عنوان کنند بنده با دفتر نماینده مجلس یا جریانی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر و یا هر شخص حقیقی یا حقوقی عقد اخوت بسته‌ام؛  در همین‌جا به همه آنها اعلام می‌کنم مهرداد مختاری عضو هیچ جریان یا گروه سیاسی نیست که بخواهد با کسی میثاق نامه یا اخوتی بسته باشد.

مختاری با رد و تکذیب تمامی ادعاهایی که در مورد وی در فضای مجازی مطرح هست، گفت: به دلیل کوتاهی زمان و زیاد بودن مطالب برای تمامی این فضاسازی‌های کذب و غیرواقعی که در مورد این‌جانب ایجاد شده است، پاسخ با سند و مدرک دارم و هر شخصیت حقوقی و حقیقی که دنبال گرفتن این پاسخ‌ها می‌باشد، می‌تواند با بنده تماس گرفته و یا حضوراً به شورای شهر شاهین‌شهر مراجعه کند و جواب این ابهامات مطرح‌شده را در یک فضای دوستانه و کاملاً صمیمی دریافت کند. هر چند در آینده نه‌چندان دور طی یک بیانیه‌ای که به اطلاع عموم خواهم رساند به همه آن‌ها پاسخ‌خواهم داد.

وی با بیان اینکه تاکنون علیه هیچ‌کدام از اعضای شورای دوره‌های قبل و کنونی اظهارنظری نکرده‌ام، بیان داشت: عده‌ای با اظهارات نسنجیده خود در فضای مجازی عنوان می‌کنند که آقای مهرداد مختاری به همراه دیگر اعضای ائتلاف او ازجمله؛ آقایان علیرضا جهانگیری و اسماعیل فرهادی با سایر اعضای شورای شهر ازجمله؛ آقایان حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد و یا خانم‌ها پرستو جهانگیری و نرگس السادات موسوی مشکل شدید دارد، درحالی‌که چنین اظهاراتی از پایه کذب هست.

*همه اعضای شورای شهر با هم متحد هستند

عضو شورای شهر شاهین‌شهر ادامه داد: ممکن هست بنده با سایر اعضای شورای شهر شاهین‌شهر بر سر برخی مسائل شهری اختلاف‌نظر داشته باشم و این اختلاف‌نظر هم امری طبیعی و عادی است، اما اینکه برخی اشعار می‌دارند، اعضای شورای شهر شاهین‌شهر من‌جمله آقای مهرداد مختاری با سایر اعضا همیشه مشکل دارد و یا برخی اسناد محرمانه شورای شهر را برای تخریب سایر اعضاء به بیرون درج می‌کند، باید گفت؛ مطرح کردن این دسته موضوعات دروغی بیش نیست، چراکه واقعاً همه هفت نفر عضو شورای شهر مانند بردار و خواهر دینی و اسلامی در کنار همدیگر به‌صورت شبانه‌روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند.

وی متذکر شد: از همان ابتدای آغاز به کار فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر دست‌های پشت پرده و جریان‌های آلوده‌ای تمام تلاش خود را به کار انداختند تا در بین اعضای شورای شهر تفرقه بیندازند و ایجاد دوگانگی و دو دستی کنند، اما از همین تریبون به آن‌ها اعلام می‌کنم که دست این تفرقه‌افکن‌ها برای همگان کاملاً روشن‌شده است و هیچ‌وقت به اهداف از پیش تعیین‌شده خود نخواهند رسید.

*رسانه‌ها به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها مطالبات اصلی مردم پیگیری شود

مختاری با تأکید بر اینکه اگر بنده در کارنامه گذشته خود خطایی داشته‌ام هم‌اکنون نهادهای نظارتی و امنیتی در حال بررسی این خطاها هستند و نیازی هم نیست این جریانات سیاسی آلوده در راستای منافع خویش پیگیر این خطاها یا پرداختن آن‌ها در فضای مجازی باشند، تصریح کرد: به‌عنوان عضو شورای شهر شاهین‌شهر از تمامی رسانه‌های شناسنامه‌دار انتظار دارم به‌جای پرداختن به حاشیه‌های شهرداری و شورای شهر شاهین‌شهر پیگیر مطالبات اصلی و به‌حق مردم از اعضای شورای شهر و شهردار شاهین‌شهر باشند تا در این فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوره پنجم مردم شاهین‌شهر طمع چهار خدمت خوب را بچشند.

*مخالف نقد با هویت نیستم

وی با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌های مدیریت‌شده علیه این‌جانب و برخی از اعضای شورای شهر شاهین‌شهر فرصت خدمت‌رسانی بهتر به مردم را از ما گرفته است، گفت: مخالف نقد با هویت دارای اسناد معتبر نبوده و نیستم و حتی افرادی که چنین نقدهای صادقانه‌ای از ما می‌کنند را تشویق خواهیم چرا می‌دانیم این نقدها از سر دلسوزی از ما که هم‌اکنون مسؤولیت داریم شده است و بدون شک در راستای پیشرفت و آبادانی شهر شاهین‌شهر خواهد بود.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۵
آقای جویا
صدای جویا به شکوائیه «اسماعیل فرهادی» عضو شورای شاهین‌شهر پاسخ داد
مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا طی یادداشتی به شکوائیه اسماعیل فرهادی عضو شورای شهر شاهین‌شهر پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا طی یادداشتی به موارد مطرح‌شده در شکوائیه اسماعیل فرهادی عضو شورای شهر شاهین‌شهر علیه خود به‌عنوان متهم در خصوص ادعاهای مطرح‌شده در مورد تخلفات مطرح‌شده در مورد وی طی خبر با تیتر «اسماعیل فرهادی؛ عضو شورای شهر شاهین‌شهر به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است» پاسخ داد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ن و القلم ما یسطرون

جناب آقای اسماعیل فرهادی

عضو شورای شهر شاهین‌شهر

با اهداء سلام و تحیت

همان‌گونه که عموم مردم و جنابعالی مطلع هستید، شما اسماعیل فرهادی به‌عنوان خواهان یا مدعی و بنده نورالله جویا به‌عنوان خوانده یا مدعی علیه، در مورخه ۲۰ خردادماه سال جاری از این‌جانب به‌عنوان یک خبرنگار، به شکوائیه به شماره (۹۸۰۹۹۸۳۷۶۱۴۰۰۴۶۹) نزد مراجع ذی‌صلاح قضائی در خصوص محتوای خبر منتشر شده با تیتر «اسماعیل فرهادی؛ عضو شورای شهر شاهین‌شهر به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است» و همچنین افشای اسرار شخصی طرح دعوا کرده‌اید که به‌عنوان یک خبرنگار و بدون هیچ‌گونه قصد و غرضی (شخصی-سیاسی) و بر اساس مفاد ۲، ۳، ۴ و ۲۳ قانون مطبوعات و تبصره‌های ذی این قوانین به این شکوائیه جنابعالی پاسخ خواهم داد.

اولاً؛ جناب آقای اسماعیل فرهادی به‌عنوان یک خبرنگار بسیار ناراحت ام، ناراحت ام از اینکه با شخصیتی همچون شما طرف هستم و یا بهتر بگوییم طرف دعوای من شمایی هستید که نزدیک به ۴۰ سال از عمر ۶۱ ساله خود را در حوزه‌های مختلف شهری چه به‌عنوان مشاور، چه به‌عنوان شهردار و هم‌اکنون نیز به نماینده مردم در شورای شهر شاهین‌شهر گذرانیده‌اید، ولی توانایی پذیرفتن نقد ساده و صادقانه یک خبرنگاری را که با مدارک و مستندات لازم در مورد گذشته و حال شما آن‌هم از طرف همین مردمی که به شما اعتماد کرده‌اند و به شما رای داده‌اند، این مستندات و مدارک برای او ارسال‌شده است سخن می‌گویید، جناب آقای فرهادی لطفاً بفرمایید چگونه می‌توان خطابه‌گویی‌های شیرین شما را در مورد ارقیتی که به شاهین‌شهر و مردم او در پشت تریبون‌های مختلف اشعار می‌دارید، باور کنم؟! نکند ما نمی‌دانیم، نعوذبالله معصوم هستید و فارغ از انجام دادن حتی یک گناه!

دوما؛ جناب آقای اسماعیل فرهادی بنده در بالا مفاد ۲۳ قانون مطبوعات و تبصره‌ای آن را به شما یادآور شدم تا شاید در این شکوائیه‌ای که علیه این‌جانب انجام داده‌اید، تأملی بفرمایید، چراکه بر حسب این قانون شما (مدعی) ظرف یک ماه در خصوص خبر منتشر شده این حق را داشتید که به آن پاسخ بدهید و یا آن را تائید و یا تکذیب کنید و بنده نیز به‌عنوان یک خبرنگار در راستای رسالت رسانه‌ای خویش موظف به درج این جوابیه بودم. حال بنده چه تقصیر یا گناهی دارم که قلم جنابعالی از پاسخ گفتن به این موارد عاجز است اما برای نوشتن شکوائیه شجاع است.

ثالثاً؛ جناب آقای اسماعیل فرهادی بر اساس تبصره یک ماده واحد ۲ قانون مطبوعات رسالت اصلی مطبوعات، روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم در حوزه مختلف؛ خبری، انتقادی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، دینی، علمی، فنی، هنری و ورزشی است.

حال جناب آقای فرهادی این سؤال در اینجا مطرح می‌شود، خبری که جنبه انتقادی داشته و بدون هیچ‌گونه قصد و غرض سیاسی و یا شخصی در مورد شما آن‌هم با مدارک و مستندات لازم منتشرشده است، آیا این جرم است؟ هر چند نیاز به فرهنگ سازی داریم.

در ضمن آقای اسماعیل فرهادی بنده با توکل و ایمان به خدا و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری این خبر انتقادی را در مورد شما کار کرده‌ام و خدم‌وحشم‌های پشت پرده شما نیز هیچ دلهره و ترسی ندارم. «آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است».

رابعاً؛ جناب آقای اسماعیل فرهادی در ماده ۳ قانون مطبوعات عنوان می‌دارد؛ مطبوعات حق دارند نظرات، انتقادات سازنده، پیشنهادها، توضیحات مردم و مسئولین را با رعایت موازین اسلامی و مصالح جامعه درج و به اطلاع عموم برسانند مشروط بر اینکه دارای منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب باشد و در ادامه ماده ۴ قانون مطبوعات تأکید می‌کند؛ هیچ مقام دولتی و غیردولتی حق ندارد برای چاپ مطلب یا مقاله‌ای درصدد اعمال فشار بر مطبوعات برآید و یا به سانسور و کنترل نشریات مبادرت کند.

خامسا؛ جناب آقای اسماعیل فرهادی اتهام مربوط به انتشار افشای مسائل شخصی و خصوصی که شما به این‌جانب نسبت داده‌اید را کاملاً تکذیب و رد می‌کنم، جزئیات بیشتر پاسخ به این اتهام را در برگیه دفاعیات خود در پلیس فتا اشعار داشته‌ام که بعداً به اطلاع خواهد رسید، مگر اینکه این فقره اتهامی را با توجه به هوش و زیرکی که هنوز دارید، خود شما اطلاع‌رسانی کرده باشید.

سادساً؛ جناب آقای اسماعیل فرهادی در خصوص ۱۵ مورد ادعاهای مطرح‌شده در مورد تخلفات شما هر چند جریانی موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با انتشار مطلبی با عنوان «شهرداری شاهین‌شهر/ اداره هزار فامیل» در سایت خودشان به آن اشاره‌کرده است، بنده نیز هم‌اکنون مستندات و جوابیه‌های لازم و کافی را در این زمینه در دست دارم که طی جوابیه‌های آتی به آن خواهم پرداخت.

سابعاً؛ جناب آقای فرهادی با دقت توجه بفرمایید؛ تأکید می‌کنم بر حسب قانون ماده ۲۳ مطبوعات از زمان انتشار خبر حضرت‌عالی می‌توانید به مدت یک ماه به آن پاسخ دهید و رسانه مذکور نیز موظف است پاسخیه جنابعالی را پیوست خبر کار کند، به شما پیشنهاد می‌کنم این جوابیه را در خصوص مطرح‌شده هر چه سریع‌تر ارسال فرمایید در غیر این صورت مستندات تخلفات شما را با توضیحات کامل منتشر خواهم کرد و همین مستندات را نیز در ادامه طرح دعوای شما نزد مراجع قضایی و ارجاع به دادگاه مطبوعات واقع در شهر اصفهان، چهارباغ بالا، خیابان نیک‌بخت ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۲
آقای جویا

به گزارش مفتاح، حدود چهار سال پیش یعنی سال 94  از شخصی با ثبت چند شرکت کاغذی با سوءاستفاده از مقررات وزارت بهداشت و خلأ قانونی موجود اسناد و مدارکی به دست و  کشف جدیدی در خصوص تولید داروهای مربوط به نوزادان و کودکان به عمل آمد. داروهای تقلبی و غیرقانونی که بنابر نظریه کارشناس دارو خطاب به سازمان معاونت غذا و دارو فاقد استفاده انسانی است. سازنده این داروها که در محلهای غیرقانونی و غیرمجاز اقدام به تولید اقلام مختلف دارو می نماید، نوزادان معصوم بی زبان را هدف خیانت های خود قرار می دهد. در حالی که آن ها از درد به خود می پیچند بدون آنکه پدر و مادرشان متوجه باشند داروی فاسد و تقلبی و غیرقانونی به آنها خورانده می شود. در موارد دل دردهای شدید کودکان که شربت مرتبط به آنها خورانده می شود و یا داروهای مربوط به سرماخوردگی تا سایر ملزومات پزشکی همچون ژل های روان کننده جنسی، لوازم جلوگیری از بارداری، آبنبات های سرد مخصوص سرماخوردگی و ژلهای بهداشتی بانوان و شامپوهای مورد استفاده که بنا بر اسناد و مدارک موجود در سازمان معاونت غذا و دارو تقلبی بوده و هیچ کدام قابلیت استفاده انسانی نداشته است.

در همین خصوص شکایتی از سوی معاونت غذا و دارو و شاکی خصوصی به طرفیت شخص مورد نظر و شرکتهای کاغذی و صوری و موهومش طرح می شود. طبق اسناد موثق، بی اعتباری شرکت ها و مدارکش ثابت شده و به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش داروهای فاسد، کلاهبرداری از طریق تاسیس شرکت صوری و کاغذی به میزان ۵۶میلیارد ریال و تحصیل مال از طریق نامشروع و تولید غیرقانونی دارو، فروش داروهای غیرقانونی و فروش غیرقانونی دارو تحت تعقیب قرار می گیرد همچنین در پرونده های متعدد مانند جعل و استفاده از سندمجعول در همین راستا محکوم می شود.
اما بنابر تحقیقات میدانی به نظر می رسد کماکان به تولید و عرضه دارو در سطح کشور می پردازد. که بعد از گذشت سه سال با صدور حکم های متفاوت محکومیت، هنوز وزارت بهداشت اقدام چشمگیری در جهت جلوگیری از فعالیت این شخص انجام نداده است. عرضه انبوه در حدود چند هزار کارتن در سراسر کشور عدد نجومی را برای این تولید کننده متقلب به دست می آورد.

در این پرونده که با شکایت شاکی خصوصی به جریان افتاد، در ادامه سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به جمع شاکیان پیوست. هرچند راجع به شکایت سازمان غذا و دارو پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به دادگاه انقلاب رفت اما پرونده های متعدد علیه این شخص کماکان ادامه دارد و سوءنیت وی احراز شده است. متهم این پرونده  اقدام به فروش داروی تقلبی و غیرقانونی از نوع هرباکلد، هربال میکسچر در خصوص دل درد، دل پیچه و کولیک نوزادان و کودکان، هرباکاف و هربا لاکستیو که از حساسیت زیاد دارویی برخوردار بوده و مربوط به کودکان و نوزادان می باشد نموده است.

بنابر استعلام به عمل آمده از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی(معاونت غذا و دارو و نظریه کارشناسی رسمی دادگستری) و اسناد موجود احراز غیرقانونی و تقلبی بودن آن به عمل آمده است.
هم چنانکه کارشناس امور دارو در این خصوص به صراحت اعلام می نماید: قابلیت مصرف انسانی نداشته و تقلبی محسوب می شود. همچنین آدرس محل تولید در برچسب دارو غیر از محل واقعی تولید می باشد. 

اثبات آن که مجرم موصوف از هدف قانونی و مشروع نخستین فاصله گرفته و سلامت اشخاص(اطفال) را هدف قرار داده و با این حال پس از احراز این جرم دادگاه صرفا فرد را به رد مال و انتشار حکم در رسانه و امحاء شرکت تقلبی اش محکوم می نماید!  با آنکه استناد دادگاه ماده2 قانون  تشدید مجازات مرتکبین اختلاس، ارتشاء و کلاهبرداری مصوب 1367 مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اما  دادگاه در خصوص حبس و جزای نقدی این متهم سکوت می کند. در حالی که در ماده 2 قانون مذکور مقرر است: «علاوه بر رد اصل مال به مجازات سه ماه تا دوسال حبس و یا جریمه نقدی محکوم می گردد» که صرفاً دادگاه به رد اصل مال حکم داد!

از سویی دیگر دادگاه انقلاب با شکایت سازمان غذا و دارو به اتهام اخلال در نظام توزیع دارویی کشور و خرید و فروش و نگهداری دارو به صورت غیرقانونی به این پرونده رسیدگی می نماید که فرد موصوف  به تحمل ۳سال حبس تعزیری و ۵میلیون تومان جزای نقدی درجه۶ و ۱۰سال محرومیت از اشتغال به حرفه ساخت دارو به عنوان مجازات درجه۷در رای بدوی محکوم می شود. اما نکته قابل توجه آنکه در پایان این رای، دو سال و ۶ماه از مجموع 3سال حبس وی تعلیق می شود! همچنین 9 سال از محرومیت وی به اشتغال به حرفه ساخت دارو به ۵ سال از تاریخ قطعیت قرار تخفیف می یابد.

به نظر می رسد در مقابل عرضه وسیع داروهای غیرقانونی و تقلبی که در سطح کشور به عمل آمده  است درحالی که خدا می داند جان چه تعداد بیمار از عوارض این داروها به خطر افتاده است، اما صرفاً اقدام وزارت بهداشت امحاء انبار موجود از داروهای تقلبی بوده است، تخفیف و تعلیق مجازات در خصوص چنین متهمی با این حجم از تخلفات و جرایم آشکار منطقی نیست و محکوم نمودن او مطابق عدالت در جهت حفظ سلامت افراد جامعه ضروری است. 

مفتاح گزارشات موجود در این زمینه را پیگیری خواهد نمود و در این خصوص آماده ارائه مدارک و ضمایم لازم به مراجع مربوطه می باشد.

 

گزارش از: فاطمه مستغنی اصفهانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۳
آقای جویا
مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا به ادعاهای حجت‌الاسلام مرادی پاسخ داد
مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا طی یادداشتی به ادعاهای حجت‌الاسلام مرادی از نزدیکان آقای حاجی دلیگانی نماینده مجلس در خصوص دریافت وجه از مسؤولان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا مدیر مسؤول پایگاه خبری صدای جویا طی یادداشتی خطاب به حجت‌الاسلام مهران مرادی از نزدیکان و نیروهای وفادار به آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه مجلس در خصوص ادعاهای مطرح‌شده در مورد دریافت وجه از مسؤولان و قطع همکاری با برخی رسانه‌ها پاسخ داد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ن و القلم ما یسطرون

جناب آقای حجت‌الاسلام مهران مرادی

از نیروهای منتسب به دفتر آقای حاجی دلیگانی نماینده مجلس

با اهداء سلام

ملاحظه گردید طی اعلامیه‌ای مجعول در هفته‌های اخیر مجدداً همچون سال گذشته مبادرت به نشر اکاذیب و دروغ‌پراکنی علیه این‌جانب نورالله جویا به‌عنوان یک خبرنگار اقدام نموده‌اید. لذا ضمن ارسال جوابیه پیوست مقتضی است، برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و تبصره‌های ذیل نسبت به درج آن در رسانه خود در گروه حزب‌الله شاهین‌شهر و حقیقت‌یاب اقدام فرمایید.

جنابعالی در این مطالب کذائی‌تان عنوان داشته‌اید که آیا میدانید رسانه صدای جویا و برخی رسانه‌های دیگر در این شهر در عوض دریافت پول خبر می‌زنند ؟! و همچنین دلایل جدایی این‌جانب از مجموعه خبرگزاری فارس و برخی رسانه‌ها را پرسش کرده‌اید که هر چند از سال گذشته تاکنون به خاطر برخی مسائل سیاسی پشت پرده نخواستم به آن‌ها پاسخ دهم، اما چه باید کرد که حضرت‌عالی با تکرار این اکاذیب در فضای مجازی کاسه صبر این‌جانب را لبریز و بنده را مجبور ساختید به این سؤالات بی‌پایه و اساس شما پاسخ دهم، لذا از همه مخاطبین محترم و همیشه همراه تقاضا دارم مطالب زیر جدای از طولانی بودن که در راستای شفاف‌سازی است به‌دقت مطالعه فرمایید و بعد نتیجه‌گیری فرمایید؛

اولاً؛ به اطلاع می‌رساند بنده نزدیک به ۱۵ سال هست در حرفه خبرنگاری مشغول می‌باشم و استارت شروع این رسالت خطیر را با کمال افتخار در مجموعه‌های بسیج و سپاه در استان‌های مختلفی همچون ایلام، کرمانشاه، مرکزی، تهران و هم‌اکنون در اصفهان آغاز و در این مسیر به شاگردی کسانی مفتخر شدم که آرزوی دیرینه هر جوان مؤمن و انقلابی است که زیر نظر چنین اساتید با بصیرتی پرورش پیدا کنند.

دوما؛ به اطلاع شریف جنابعالی به‌عنوان یک طلبه که اشتباهاً درس ۲ واحدی را در حوزه علوم و معارف دینی زیر نظر شما در دانشگاه بنیان وابسته به دانشگاه اصفهان در بین سال‌های ۹۱-۹۲ گذراندم، می‌رسانم این‌جانب نزدیک به دو سال یعنی طی سال‌های ۸۵ تا ۸۷ با قبولی در دروس علوم حوزوی دوره سفیران هدایت(کوتاه‌مدت- ۵ ساله) در حوزه علمیه دارلمبلغین فلسفی حضرت آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی واقع در تهران به نشانی میدان قیام، ابتدای خیابان امین‌حضور، دروس حوزوی مذکور را ازجمله؛ اخلاق را زیر نزد اساتیدی همچون سید میثم حسینی خامنه‌ای از فرزندان امام خامنه‌ای گذراندم و در خلال گذراندن دروس حوزوی، آن زمان در منبرهای اساتیدی همچون مرحوم حضرت آیت‌الله احمد مجتهدی تهرانی و مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی مجتبی آقا تهرانی و حتی در ماه‌های مبارک رمضان در برخی دروس خارج مقام معظم رهبری در  حسینیه امام خمینی(ره) در تهران همراه برخی طلاب دیگر شرکت می‌کردم و با لطف خداوند متعال در طول این مدت توانستم تا حدودی نهایت بهره وافی و کافی را از این اساتید بزرگ حوزه ببریم، اما در ادامه به‌واسطه علاقه بیشتر به دروس فنی و به جهت شرکت در آزمون کنکور بنده در رشته مهندسی برق در سال ۸۷ قبول و راهی شهر ساوه از توابع استان مرکزی شدم و در طول این مدت حضور در استان مرکزی پاره‌وقت و مسؤول قسمت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای بسیج دانشجویی حوزه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی بودم و در این حوزه بسیج دانشجویی فعالیت می‌کردم، که مستندات همه این عرایض موجود هست و بعد اتمام تحصیلات و قبولی در دوره کارشناسی در اصفهان مجدداً این رویه را با روابط عمومی سپاه اصفهان با همکاری در خبرگزاری‌هایی همچون فارس، تسنیم، مهر و روزنامه‌های مختلفی همچون جوان، صبح صادق و… ادامه دادیم و هم‌اکنون به دلیل علاقه‌ای که به رشته حقوق خصوصی داشتم نیز مشغول برای تحصیل در قسمت تحصیلات تکمیلی آن هستم و به اطلاع می‌رسانم پدر این‌جانب نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند که در مناطق عملیاتی مهران و دهلران راننده لودر و بیل مکانیکی جهت ایجاد سنگر و کانال‌های دفاعی برای رزمندگان در مناطق عملیاتی مذکور بودند و هم‌اکنون از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان می‌باشند و تنها با حقوق بازنشستگی آن با وجود مشکلات عوارض شیمیایی از نوع گاز کلر در ناحیه تنفسی(شش) روزگار را گذران می‌کنند و خود بنده نیز با یکی از خانواده‌های انقلابی، مؤمن و معتقد به‌نظام اصفهانی وصلت کرده‌ام  و از راه فعالیت در دفتر روزنامه و شغلی‌های پاره‌وقتی همچون فعالیت در آژانس مسافربری یا گرفتن کارهای تبلیغاتی با این مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور امرارمعاش می‌کنم و شکر خدا ناشکر نبوده و نیستم و در ضمن نه از رانت پدرم استفاده کرده‌ام و نه شکر خدا زیر بار منت استاندار، فرماندار یا نماینده‌ای همچون آقای حاجی دلیگانی هستم.

ثالثاً؛ از جنابعالی می‌خواهم اگر چنانچه مستندات مبنی بر اینکه وجهی از مسئولی دریافت کرده‌ام تا بر علیه یا به نفع مسؤولی خبر یا اخباری منتشر کنم لطفاً آن را برای بنده ارسال فرمایید تا خودم منعکس کنم.

رابعاً؛ در خصوص علت قطع همکاری این‌جانب با دفتر آقای حاجی دلیگانی به اطلاع می‌رسانم؛ هم آقای حاجی دلیگانی، هم آقای غضنفر حق‌شناس گرگابی معروف به (حاج عبدالله)، هم حاج حمید حق‌شناس گرگابی داماد آقای غضنفر حق‌شناس و هم دکتر مصطفی حق‌شناس گرگابی برادر داماد حاج عبدالله هم‌اکنون شکر خدا حی و حاضر هستند و بهتر می‌دانند دلیل این قطع همکاری به چه دلایلی بوده است، که بنده در این یادداشت شرح آن را توضیح می‌دهم، اگر حاضرین آن را خلاف عنوان کردند لطفاً دلایل آن را ارسال بفرمایید تا منتشر کنم؛

به اطلاع می‌رسانم، بنده بعد از اتمام تحصیلات در دوره کارشناسی مهندسی برق گرایش مخابرات از اصفهان در تهران با خبرگزاری فارس حوزه سیاسی فعالیت می‌کردم و پایه‌ریزی دو نشریه در استان‌های کرمانشاه و ایلام با همکاری دوستانی که در آنجا داشتم را گذاشتیم و الحمدالله هم تاکنون موفق عمل کرده‌اند، تا اینکه در بهار ۹۳ بود که حاج حمید حق‌شناس داماد حاج عبدالله مسؤول دفتر آقای حاجی دلیگانی با بنده تماس گرفتند و گفتند که آقای حاجی دلیگانی از معاونت مطبوعاتی مجوز انتشار یک ماهنامه به نام حماسه‌سازان را گرفته‌اند، و ما بعد از ارزیابی‌های فراوان به این نتیجه رسیده‌ایم که به دلایل فعالیت‌های خوبی که داشته‌اید، جنابعالی مأموریت فعال کردن آن را بر عهده بگیرید فقط قبل از همکاری لطفاً نمونه کارها و فعالیت‌هایی که در حوزه رسانه انجام داده‌اید، را برای بنده  ارسال فرمایید، و این‌جانب به علت شناختی نسبی که روی خود آقای حاجی دلیگانی داشتم دوست داشتم به او کمک کنم لذا بعد از ارسال رزومه کاری و موافقت اولیه شروط خود را به اطلاع غضنفر حق‌شناس گرگابی معروف به حاج عبدالله رساندم و وی نیز قول مساعد دادند با بنده همکاری‌های لازم را انجام دهند.

 ازجمله؛ شروط این‌جانب داشتن یک شغل و یک مکان مناسب جهت استراحت و فعالیت بود، که هر دوتای این شروط داشتن شغل بعد از چند ماه رایزنی با شرکت گیتی پسند محقق شد اما شروط مکان همان موقع که دوباره به شاهین‌شهر برگشتم ظاهراً حاج عبدالله با رایزنی‌هایی که برای بنده با شهرداری شاهین‌شهر انجام داده بودند، توانسته بودند مکانی را در محله ایثارگران نزدیک منزل بهرام عموئی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر پیدا کنند که شب‌ها در آن استراحت کنم. در ضمن این مکان محل رفت‌وآمد برخی افراد سیاسی و نزدیک و هم‌فکر با حاج عبدالله شده بود و بعضی مواقع غذای ما از شهرداری شاهین‌شهر تأمین می‌شد.

خلاصه در طول این چند ماه بیکاری که هنوز استخدام شرکت گیتی پسند نشده بودم، درگیر کارهای نشریه و انعکاس فعالیت‌های آقای حاجی دلیگانی بودم. و بعد از رایزنی‌های  طولانی‌مدت توسط خود آقای حاجی دلیگانی، حاج عبدالله و آقای گرامی مسؤول حوزه اشتغال دفتر آقای حاجی دلیگانی  با مدیران مجموعه گیتی پسند ازجمله؛ آقایان وعیدی و جنتی، نامبردگان موفق شدند که بنده را در شرکت مذکور استخدام کنند.

که در ادامه اول قرار بود در واحد روابط عمومی از توانمندی‌های بنده استفاده شود اما به اطلاع می‌رسانم این امر محقق نشد و این‌جانب صبح‌های زود ساعت پنج ونیم از خواب بیدار شده بعد از خواندن نماز و خوردن صبحانه باید در ایستگاه بانک استان یا خیابان طالقانی منتظر سرویس شرکت گیتی پسند می‌بودم تا راهی شرکت این مجموعه به نام اصفهان چالاک در شهرک صنعتی مورچه‌خورت می‌شدم و ساعت هفت و نیم صبح باید کارت را در این شرکت می‌زدم و تا ساعت نزدیک به ۱۶ عصر کارگری(مونتاژ کار-اپراتور-انباردار) می‌کردم، این سختی‌ها را به امید روزهای بهتر کشیدم، غافل از اینکه سیاست پدر و مادر ندارد و من نیز دستخوش بازی‌های سیاسی مسؤول دفتر آقای حاجی دلیگانی شده‌ام.

خلاصه  در ادامه بعد ظهرها که ساعت ۱۶ از کارگری در مجموعه گیتی پسند بر می‌گشتم بعد از استراحت کوتاهی و خوردن یک لیوان چای، می‌نشستم پای تهیه محتوای نشریه حماسه‌سازان برای حاج عبدالله و دکتر حق‌شناس تا تائید کنند و برای طراحی و چاپ ارسال بفرستیم.

در خلال این همکاری با دفتر آقای حاجی دلیگانی چون با خبرگزاری‌ها نیز همکاری داشتم شب‌ها به آقای حاجی دلیگانی با شوق‌وذوق و انگیزه‌ای که از روی نادانی داشتم و از خدا غافل شده بودم، با وی تماس می‌گرفتم و اخبار او را نیز در مجموعه رسانه‌های مختلف منتشر می‌کردم که حتی بعد از قطع همکاری با دفتر نامبرده همه این اخبار کار شده را در قالب کتاب به رشته تحریر در آوردم و یک‌جلدی از آن را در یک روز ملاقات مردمی تقدیم خود آقای حاجی دلیگانی کردم.

خلاصه مهرماه ۱۳۹۳ بود که اولین شماره ماهنامه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حماسه‌سازان را توانستیم منتشر و توزیع کنیم. که آرشیو این نشریات تا شش شماره در آرشیو سایت خود آقای حاجی هم‌اکنون موجود است و این‌جانب نیز به پیوست؛ مستندات آن را به عنوان نمونه تقدیم می‌نماییم(۱.۵)

شماره۱-حماسه-سازان

نسخه-اصلی-نشریه-شماره-۵-

به اطلاع می‌رسانم بنده در زمان همکاری با آقای حاجی دلیگانی، سمت سردبیری این نشریه را داشتم و برادر داماد حاج عبدالله به اسم دکتر مصطفی حق‌شناس گرگابی که در بالا اشاره کردم و هم‌اکنون در درمانگاهی در شهر دولت‌آباد به‌عنوان پزشک عمومی در آن فعالیت می‌کند، مدیر مسؤول این نشریه بود که بنده خدا با هدف مقدس فعالیت‌های فرهنگی وسط میدان آمده بود اما زمانی که در ادامه مسیر فهمید این نشریه برای همه‌چیز به جزء فعالیت‌های فرهنگی درست‌شده است کنار کشید و به امر طبابت خود ادامه داد.

تا اینکه بعد از شش شماره از انتشار نشریه؛ دفتر آقای حاجی دلیگانی از بنده فایل اصلی نشریه را تقاضا کردند درحالی‌که بنده با موسسه‌ای به نام رسانه برتر واقع در پل وحید قرارداد همکاری یک‌ساله بسته بودم که طراحی و چاپ نشریه را انجام دهند و در صورت لغو قرارداد می‌بایست خسارت پرداخت می‌کردم.

طراح نشریه هم یکی از معلولین بهزیستی استان اصفهان بود که بنده خدا از این راه امرار معاش و ماهی ۲۰۰ هزار تومان بابت حق‌الزحمه به او پرداخت می‌کردیم. خلاصه بنده در مقابل تقاضای دفتر آقای حاجی دلیگانی عنوان کردم طراح نشریه(همان فرد معلول) درخواست ۵۰۰ هزار تومان وجه کرده است تا فایل اصلی نشریه را بدهد، دفتر نیز در پاسخ این‌جانب ضمن تهدید، عنوان کردند درصورتی‌که فایل اصلی را به آن‌ها ندهم باید کلید منزل را تحویل و از دفتر آقای حاجی دلیگانی نیز اخراج خواهم شد.

 اتفاق آقای حجت‌الاسلام مرادی این اتفاق افتاد و بنده چون توانایی تأمین خواسته طراح را نداشتم به دفتر آقای حاجی دلیگانی جواب منفی دادم و قراردادی که با رسانه برتر بسته بودم لغو کردم و مجبور شدم یک و نیم میلیون تومان خسارت از جیب خودم پرداخت کنم و بعد بنده یکی از طراح‌های شرکت هسا به نام آقای سیدی که کرمانشاهی هم بود تا چند شماره کار نشریه را ادامه داد.

خلاصه قبل از همکاری با دفتر آقای حاجی دلیگانی و در همان زمان دانشجویی چون در خبرگزاری‌های استان اصفهان فعالیت می‌کردم و تازه با ایشان آشنا شده بودم و خیال می‌کردم ایشان فردی واقعاً انقلابی ریال مؤمن و مردمی است، به همین جهت در حوزه رسانه تمام تلاش خود را با خلوص نیت به کار بسته بودم که مطالب ایشان را منعکس کنم و نقشی داشته باشم در انتخاب مجدد ایشان برای نمایندگی مجلس، غافل از اینکه از پشت پرده‌های ایشان ازجمله؛ حاج عبدالله حق شناس مسؤول دفتر واقعاً بی‌اطلاع بودم.

در اوسط دوره نهم نمایندگی آقای حاجی دلیگانی یک‌شب وی با بنده تماس گرفتند و ضمن تمجید این فعالیت‌هایی که برای او انجام می‌دهم، تقاضای ارسال پیامک شماره کارت‌بانکی کردند تا مبلغ یک‌میلیون تومان جهت کمک به خرید یک دستگاه ضبط کننده صدا به‌حساب این‌جانب واریز کنند که وی این هزینه را فردای آن شب به‌حساب بنده واریز کردند و در زمان قطع همکاری با دفتر آقای حاجی دلیگانی و فسخ قرار با موسسه رسانه برتر همان‌طور که در بالا اشاره کردم، به دلیل فسخ قرارداد یک و نیم میلیون تومان خسارت آن‌هم از جیب مبارک خودم پرداخت کردم درحالی‌که باید آقای حاجی دلیگانی آن را پرداخت می‌کرد.

حال جناب آقای حجت‌الاسلام مهران مرادی که لباس پیغمبر بر تن دارید و جانماز آب می‌کشید. شما که خود در پاسخ به روشنگری‌های مستند دکتر مقدسی راجع به تخلفاتتان درخصوص قرض‌الحسنه امیرالمؤمنین حماسه‌سازان، دریافت‌های خلاف از شهرداری، تائید صلاحیت‌هایی که برای انتخابات شورای شهر به‌واسطه دفتر آقای حاجی دلیگانی انجام داده‌اید و  وارد کردن نیروهایتان در شهرداری و غیره در مانده‌اید! چگونه به خود جرأت می‌دهید و عنوان می‌دارید که بنده را از دفتر آقای حاجی دلیگانی اخراج کرده‌اند درحالی‌که  هیچ‌گونه سند و مدرکی ارائه نمی‌کنید.

در ضمن آقای حجت‌الاسلام مرادی همان‌طور که در جریان هستید آقای حاجی دلیگانی هر سال نشست خبری در دفتر خود برگزار می‌کند و دفتر وی نیز برخی از خبرنگاران همراه و همفکر با آقای حاجی دلیگانی را به این نشست دعوت و پس از اتمام این نشست خبری به آن‌ها هدایایی می‌دهد، می‌توانم پسرم این هدایا چه حکمی دارید برای چه آقای حاجی دلیگانی به آن‌ها می‌دهد؟

رابعاً؛ عنوان داشته‌اید که بنده را از خبرگزاری فارس اخراج کرده‌اند این مورد هم همانند ادعاهای بالا کاملاً کذب است به این دلیل بنده در پایان شهریورماه ۱۳۹۵ به همراه همسرم جهت تهیه گزارش خبری از جشنواره انگور در حسن رباط برای مجموعه رسانه‌ای فارس مراجعه کرده بودیم، که در مسیر برگشت دچار سانحه تصادف شدم و مجموعه مذکور حاضر نشد که ریالی از هزینه‌ها و خسارت‌های بنده را پرداخت کند و شکایت کردن هم به دلیل نبوده قرارداد بی‌فایده بود، پس عقل ایجاب می‌کرد که از ادامه همکاری با چنین مجموعه‌ای خودکاری کنم پس لطفاً نشر اکاذیب نکنید.

در ضمن پزشکی که تحت معالج او بودم به خاطر آسیبی که به ستون فقرات این‌جانب وارد شده بود نزدیک به پنج ماه مرخصی استعلاجی برای شرکت گیتی پسند نوشتند، که بعد این مدت‌زمان هنگامی‌که به سرکار برگشتم به دو دلیل ناتوانی در امورات محوله و قطع همکاری با دفتر آقای حاجی دلیگانی بنده را به همراه نیروهای تعدیلی اواخر فرودین ماه ۹۶ بود که اخراج کردند و حتی برای بازگشت مجدد به کار به آقای حاجی دلیگانی مراجعه کردم ولی هیچ اقدامی برای بازگشت مجدد بنده با وجود شرایطی که داشتم انجام ندادند.

خامسا؛ جناب آقای مرادی بنده نه با آقای حاجی دلیگانی و تیم اش هستم و نه با آقای حجت‌الاسلام ملکیان دستجردی و تیم اش و فقط با این دودستگی سیاسی که در شاهین‌شهر به‌عنوان یک شهروند و خبرنگار از سوی این دو جناح سیاسی  ایجادشده است به‌شدت مخالف و معترضم و معتقدم که هردوی آن‌ها باید از این شهر رخت برببندند تا این شهر روی آرامش به خود بگیرد.

سادساً؛ امیدوارم سرنوشت ما همانند جمال خاشقجی روزنامه‌نگار، مقاله‌نویس و منتقد رژیم آل سعود نشود. در ضمن من ممنون دار هم آقای دلیگانی و هم مسئول دفتر وی حاج عبدالله حق‌شناس هستم به این دلیل تجارب گران بهایی در حوزه علوم سیاسی از آن‌ها به دست آورده‌ام که با هیچ‌چیز قابل معاوضه نیست، انشالله که خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

پاسخ حجت‌الاسلام مهران مرادی در خصوص مطالب منتشرشده محفوظ است

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۳
آقای جویا
«اسماعیل فرهادی»عضو شورای شهر شاهین‌شهر به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است
یکی از مخاطبین گفت: از آقای فرهادی به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است، چراکه از یک‌طرف خود را اصلاح‌طلب معرفی و از طرف دیگر روابط بسیار خوبی با اصولگرایان دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، یکی از کاربران فضای مجازی و از مخاطبین این پایگاه خبری در شاهین‌شهر در راستای بیانات سال گذشته مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ در ابتدای درس خارج فقه خود چنین تأکید کردند؛ «مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند» به سراغ به سراغ آقای اسماعیل فرهادی عضو کنونی شورای شهر شاهین‌شهر رفته است و در این مطلب ارسالی خود این‌چنین آورده است؛ اسماعیل فرهادی ۶۱ ساله(معروف به فرهادی) که اصالتاً اهل شهرستان فریدن هست، در صحنه سیاسی شهر شاهین‌شهر بازیگر نسبتاً خوب، زیرک و قدیمی است، این شخصیت سیاسی اصلاح‌طلب دارای فوق‌لیسانس جغرافیای شهری است و از سال ۱۳۷۶ تا اواخر سال ۱۳۸۱ شهردار شاهین‌شهر بوده است، و از سال ۱۳۸۶ تا هم‌اکنون توانسته کرسی خود را در شورای شهر شاهین‌شهر حفظ کند، اسماعیل فرهادی بازنشسته شهرداری است و بر اساس اخبار به‌دست‌آمده آقازاده او فارغ تحصیل رشته معماری از دانشگاه ایتالیا و هم‌اکنون در یک دفتر هواپیمایی نیز فعالیت می‌کند، این کاربر عنوان می‌کند که وی تصمیم گرفته است، بعد از پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر، ایران را به مقصد رم پایتخت کشور ایتالیا ترک کند و به نزد فرزندش در آن کشور برود و مابقی عمر را آنجا سپری کند، این مخاطب آدرسی از اقوام و بستگان درجه‌یک آقای اسماعیل فرهادی برای ما فرستاده است که وی توانسته در طول مدت فعالیت یا خدمت خود در شهرداری شاهین‌شهر بدون هیچ‌گونه ضابطه قانونی در زیرمجموعه‌های مختلف شهرداری آن‌ها را مشغول کند و به‌نوعی آن‌ها را به یادگار از خود به‌جای بگذارد، ازجمله این اقوام و بستگان درجه‌یک می‌توان به؛

  1. پسردائی بزرگ‌تر وی به اسم علی جباری که هم‌اکنون مسؤول ترمینال شیشه‌ای است اشاره کرد.
  2. پسردائی کوچک‌تر آقای فرهادی به اسم حمید جباری که هم‌اکنون در معاونت امور مالی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شاهین‌شهر فعالیت می‌کند که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، درحالی‌که این کاربر گفته است آقای حمید جباری سالیان متولی منشی دفتر عمران شهری بوده است.
  3. پسر برادر ایشان به نام مهدی فرهادی که از طریق شرکت پسماند قرارداد بسته و اکنون در معاونت شهرسازی قسمت نقشه‌برداری و طرح‌های تفصیلی مشغول می‌باشد، که خلاف قانون هست، به این دلیل که قرارداد نامبرده تأمین نیرو هست، علاوه بر آن هیچ تخصص و تحصیل مرتبط با کار شهرسازی نیز ندارد. این اتفاق در حالی است که برخی از نیروهای شهرداری دارای تخصص در رشته معماری و شهرسازی هستند اما به دلیل نداشتن پارتی در قسمت خدمات مشغول هستند.
  4. پسر بردار آقای اسماعیل فرهادی به نام امین فرهادی که چند سال نامبرده را به اسم نگهبان سازمان اتوبوس‌رانی(نیروهای شرکتی بخش خصوصی موسوم به مراقب گستر متعلق به شخصی به نام آقای گودرزی) وارد مجموعه شهرداری شاهین‌شهر می‌کنند، بعد اتمام قرارداد شرکت مذکور با شهرداری شاهین‌شهر ظاهراً همه نیروهای طرف قرار با شرکت نامبرده شده را اخراج می‌کنند به‌جز پسر برادر آقای فرهادی عضو فعلی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و هم‌اکنون در ترمینال شیشه‌ای قسمت کنترل مشغول به فعالیت هست، ضمناً از نیروهای شرکتی خارج و طرف قرارداد او را شرکت پسماند کرده‌اند.
  5. آقای قائدی فرزند کارمند اسبق حراست استانداری اصفهان و از همشهریان آقای اسماعیل فرهادی می‌باشد. که در زمان مدیریت آقای اسماعیل فرهادی بر شهرداری شاهین‌شهر بدون هیچ‌گونه تشریفات و ضوابط قانونی وارد سیستم شهرداری شاهین‌شهر می‌شود، و نامبرده سال‌ها منشی دفتر مدیران و معاونت‌ها بوده است و الآن یک‌باره به لطف آقای اسماعیل فرهادی این آقازاده مدیر بخش درآمد شهرداری شاهین‌شهر شده است، درحالی‌که کوچک‌ترین سر رشته‌ای از سمت مذکور نداشته و ندارد.
  6. ظاهراً شهرداری شاهین‌شهر ظرف مدت یک ماه و به‌صورت ویژه در نزدیکی منزل مسکونی آقای اسماعیل فرهادی واقع در خیابان دهخدا فرعی ۵ پارک محله‌ای درست می‌کند در بین مردم آن محله به اسم پارک فرهادی مشهور شده است.
  7. این کاربر گفته است که آقای اسماعیل فرهادی همیشه پای ثابت دریافت‌کنندگان پاداش‌ها و هدایای شورا و شهرداری شاهین‌شهر بوده است.
  8. این مخاطب در ادامه گفته است؛ شرکت شاهین کاران پایدار در زمان شهرداری او تأسیس‌شده است. که با سرگردانی و بلاتکلیفی انبوهی از کارگران و عدم احقاق حقوق ایشان پایان پذیرفته است. آقای فرهادی هم‌زمان با شهردار بودن جزء هیات مدیره شرکت بوده است که پس از چند قرارداد با شهرداری و دریافت وجوهی مواجه با طرح ایراد و قانون منع مداخله می‌شود که در نهایت به‌صورت مسالمت‌آمیز و با پادرمیانی فرماندار وقت آقای غضنفری از سمت خود استعفا می‌دهد.
  9. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن نسبت به تفکیک و صدور ساخت سنگ‌بری‌های متعدد در حریم شاهین‌شهر اقدام نمود که همگی بر خلاف قانون بوده است. پرونده معروفی در شهرداری شاهین‌شهر به اسم ۲۰ پلاک تفکیکی آقای عمادی سرمایه‌دار خمینی‌شهری دارد، که بر خلاف قانون مبادرت به تفکیک و صدور پروانه برای پلاک‌های ایشان در حریم شاهین‌شهر روبه روی پمپ‌بنزین تاج سابق نموده است.
  10. آقای اسماعیل فرهادی تعداد پلاک‌های زیادی در مجموعه تفکیکی موسوم به شرکت پتوی گلبافت خریداری کرده است و به همین واسطه در شهرداری شاهین‌شهر عضو شورای شرکت گلبافت معروف شده است، زیرا همواره درخواست کاهش عوارض شرکت پتوی گلبافت را داشته است. بلکه عمده هم‌وغم او کاهش عوارض صرفاً همین محدوده بوده و کاری به سایر نواحی و دغدغه‌های مردم سایر مناطق شهر شاهین‌شهر نداشته است.
  11. این کاربر گفته است که برادر آقای فرهادی کارمند شرکت آب و فاضلاب بوده که به‌عنوان دلال در بیشتر پروژه‌های سطح شهر شاهین‌شهر از طریق خود آقای فرهادی نیز کارها را حل‌وفصل کرده است. که ازجمله آن می‌توان به پروژه آپارتمان‌های تعاونی مسکن بهداشت و درمان که نامبرده مجوز ساخت ملک را برخلاف ضوابط طرح ساختمانی از شهرداری گرفته است. و به چندین برابر قیمت به تعاونی مذکور فروخته است، همچنین پروژه سرمایه‌گذاری واقع در خیابان طالقانی نیز ایشان به‌عنوان واسطه بین شهرداری و سرمایه‌گذار به اسم آقای شیری بوده است.
  12. آقای فرهادی در زمان مدیریت خود بر شهرداری شاهین‌شهر زمین استخر قصر قو را به ثمن بخس تغییر کاربری داده و به آقایی به اسم فاضل می‌فروشد، این پرونده تخلف هنوز هم در دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان مفتوح می‌باشد.
  13. آقای فرهادی در زمان شهردار بودن زمین فروشگاه رفاه را به ثمن بخس به خود فروشگاه فروخته و به این عمل اکتفا نکرده و بعداً نسبت به جابه‌جایی آن به زمین مرغوب دونبش در روبه روی پارک انقلاب اقدام می‌نمایید که هم‌اکنون پرونده تخلف نامبرده در استانداری اصفهان تحت بررسی و رسیدگی است.
  14. تمامی نام خانوادگی‌های سیاوشی، خلج و روز بهانی از اقوام آقای فرهادی و از ترک‌های شهرستان فریدن می‌باشند که زمان شهردار بودن ایشان افزون بر ۲۰۰ نفر استخدام‌شده‌اند.
  15. در پایان موارد مطرح‌شده توسط این کاربر گفته است که از آقای فرهادی به‌عنوان مسؤول دونبش معروف است. چون از طرفی خود را اصلاح‌طلب معرفی و از طرف دیگر از زمان شهردار شدن روابط بسیار خوب و گرمی با حاج عبدالله حق‌شناس گرگابی مسؤول دفتر آقای حاجی دلیگانی و از طیف اصولگرایان داشته است و در جریان انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر همراه با آقایان مهرداد مختاری، علی فتحی و علیرضا جهانگیری در دفتر آقای حاجی دلیگانی قسم‌نامه امضاء کرده است.

در پایان به اطلاع همه مخاطبین می‌رساند، پایگاه خبری صدای جویا در راستای رسالت رسانه‌ای خویش حق‌وحقوق پاسخ گویی آقای اسماعیل فرهادی در خصوص موارد مطرح‌شده جهت شفاف‌سازی و آگاهی عمومی محفوظ نگه‌داشته است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۹
آقای جویا
دکتر مقدسی خطاب به حاجی دلیگانی؛ عملکرد شما با سخنانتان در تضاد آشکار است
رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر خطاب به جریان عدالت‌خواهی گفت: با کمال تأسف باید بگویم که شما یک گروه منفعت‌طلب بیش نیستید که تحت لوای مقدس عدالت‌خواه به دنبال منافع خود هستید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در ادامه سلسله مباحث و مناظره‌های دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با اعضا جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر و تکرار مجدد این ادعاها با عناوین مختلف در فضای مجازی از سوی این جریان وابسته به دفتر آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس، عصر امروز ۱۴ خردادماه ۱۳۹۸ دکتر حمیدرضا مقدسی بار دیگر دست‌به‌قلم شد و طی پاسخیه ای به این ادعاها مطرح‌شده پاسخ داد؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدامین یوسفی

مدیر کانال تلگرامی موسوم به عدالت‌خواه شاهین‌شهر

با اهداء سلام

ملاحظه گردید مجدداً با مغالطه در خصوص قراردادهای پسماند مبادرت به نشر اکاذیب و افترا به دیگران نموده‌اید. مع‌الوصف جوابیه حاضر در خصوص اعلامیه اخیر به حضور ایفاء می‌گردد. مقتضی است برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به نشر آن در رسانه خود اقدام فرمایید.

شما تاب ه حال دو مبلغ کذائی ۱.۵ و ۶ میلیارد تومان را برای قرارداد سال ۹۲ پسماند اعلام داشته‌اید که وقتی طی جوابیه قبلی این‌جانب دروغ هر دو مبلغ مورد ادعایتان ثابت گردید اکنون حرف خود را عوض نموده و میگویید ۱.۵ میلیارد مربوط به قرارداد ۹۱ بوده است!

شیرین‌کاری جدیدتان هم این است که قرارداد منعقده دو سال قبل از این جانب (۹۱) را با قرارداد ۳ سال بعد از این جانب (۹۶) مقایسه نموده و مجدداً با صغرا ‌و ‌کبرا چیدن‌های تکراری‌تان درنهایت گفته‌اید که باز هم آقای مقدسی چنین و مقدسی چنان! این مقایسه شما مثل آن است که مثلاً بگوئید، قیمت دلار در زمان هویدا ۶ تومان بوده و الآن ۱۳۰۰۰ تومان است و حالا مسئول تمامی این گرانی‌ها و تورم را یک رئیس اجرائی کشور در وسط این محدوده زمانی، مثلاً حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در زمان ریاست‌جمهوری‌شان قلمداد کنید! این مقایسه شما بمانند کلیه اظهارنظرهای قبلی‌تان در نهایت سفاهت ارائه‌شده و هر مخاطبی به‌مجرد وقوف به این اشتباه به آن اشکال می‌گیرد.

 آقای محترم برای ارزیابی عملکرد هر مسئول باید نتایج زمان بلافصل سابق از او را با نتایج بلافصل پس از او مقایسه و سنجش نمود که در مورد این‌جانب نیز سال ۹۲ در مقایسه با سال ۹۳ بوده و تحلیل نتایج سنوات مزبور هم طی جوابیه قبلی خدمت مخاطبین محترم ارائه نموده‌ام.

 شما را هم به مطالعه آن رهنمون می‌سازم، خواهید دید که افزایش مبلغ قرارداد پسماند به میزان ۳۲% کاملاً منطقی بوده و علیرغم دروغ‌های پی‌درپی شما هیچ نیرویی از نزدیکان و بستگان خودم را به پسماند معرفی نکرده‌ام. همانطور که خودتان هم ملاحظه کرده‌اید هیچ‌یک از پاداش‌ و یا هدایای شهرداری یا سازمان‌ها‌ وابسته را هم دریافت ننموده‌ام.

لکن از شما به‌عنوان مأمور و پادوی غضنفر حق‌شناس (معروف به حاج عبدالله) انتظاری جز این نیست که مدام خبر جعل کنید و مغالطه به‌ خورد مخاطبین دهید! همه و همه را هم با هدف تخریب وجهه آقای مقدسی انجام می‌دهید! قرارداد ۲ سال قبل و ۳ سال بعد از مسؤولیتم را به این‌جانب نسبت می‌دهید!

 از شما بعید نیست که با استدلالات من‌درآوردی و همیشگی‌تان، قتل هابیل توسط قابیل را هم متوجه آقای مقدسی ‌نمایید! امّا مخاطبین ظرف این چند ماه اعلامیه‌های شما را ملاحظه و جوابیه‌های این‌جانب را نیز مطالعه فرموده‌اند، الحمدالله تا به الآن خود مردم داوری نموده‌اند کدام‌یک صحیح و کدام‌یک غلط هست!

 تابه‌حال یکی از اتهامات شما در مورد این‌جانب مقرون به صحت از کار درنیامده است! با کمال تأسف باید بگویم که شما یک گروه منفعت‌طلب بیش نیستید که تحت لوای مقدس عدالت‌خواه به دنبال منافع خود هستید! تا دیروز که برخی اعضایتان جهت دریافت کمک و یا بودجه فرهنگی به شورا آمده و طرح فرهنگی برای دریافت وجه به این‌جانب ارائه می‌دادند لکن چطور در آن موقع این‌جانب شخص خوبی بوده‌ام و دائم در رسانه‌تان از این‌جانب تعریف و تمجید می‌کردید؟!

 آقای محمدامین یوسفی زمانی که همسرت از دفتر امام‌جمعه ۶.۵ میلیون تومان پول دریافت کرد، چرا ایشان را شخص بدی معرفی نمی‌کردید! الان هم منفعت در دفتر آقای حاجی دلیگانی بوده و طبیعی است که برای او سینه می‌زنید و حتّی علناً از برخی افراد یا اعضای شورا معلوم‌الحال، با سوءسابقه و یا دارای محکومیت اداری، کیفری دفاع می‌کنید! (مستندات ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵) لکن مردم دیگر این حرکات تکراری شما را متوجّه و از آن خسته شده‌اند.

این‌جانب نیز دیگر وقت خود را صرف جوابیه برای اکاذیب پادوهایی مثل شما نخواهم کرد و روی سخنم را مستقیم متوجه ستاد اصلی‌تان می‌نمایم. آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی، شما پیوسته در تریبون‌های مختلف خود را فرمانده پیشین سپاه و فردی انقلابی و معتقد به‌نظام معرفی و لکن ملاحظه می‌گردد عملکرد شما با سخنانتان در تضاد آشکار هست.

 قطع‌نظر از دریافتی‌های خلاف دفترتان و یا وابسته‌های آن به شرح جوابیه‌های قبلی لکن ملاحظه‌ می‌شود حقوق و حتّی پاداش برخی از نیروهای شاغل در دفترتان را هم از شرکت پسماند تأمین نموده‌اید! تا الآن مشخص گردیده که دو نفر دیگر از کارمندانتان با مشخصات زیر جزء قرارداد تأمین نیروی شرکت پسماند بوده که به‌صراحت برخلاف بخشنامه ۹۲ سازمان شهرداری‌های کل کشور و استفاده غیرمجاز از اموال عمومی محسوب می‌گردد لذا مقتضی است هرچه سریع‌تر نسبت به فسخ قرارداد و عودت کلیه وجوه پرداختی اعم از حقوق، پاداش و کلیه اضافه‌کاری‌های دریافتی به صندوق شهرداری اقدام نمایید.

  • قاسم شاه نظری گرگابی/ نیروی شاغل در دفتر آقای حاجی‌دلیگانی در تهران که هم‌اکنون در جای شهید محمدجواد زارع اسدآبادی فعالیت می‌کند / کارفرما: شرکت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر
  • ابراهیم طاهری / نیروی شاغل در دفتر آقای حاجی دلیگانی در شهر خورزوق / کارفرما: شرکت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر، خمینی‌شهر و برخوار

ضمناً علیرغم اعلام قبلی در خصوص به‌کارگیری خلاف قانون آقای «مهدی غراب» در شورا و شهرداری‌گرگاب لکن هنوز اقدامی در فسخ قرارداد و برگشت وجوه پرداختی به ایشان أعم از حقوق و پاداش و اضافه‌کار معمول نشده است. لیست بعدی افراد و نیروهای دفتر شما که در شهرداری و دیگر دستگاه‌ها وارد نمود‌ه‌اید، طی جوابیه‌های آتی به حضور اعلام می‌گردد.

 والسلام عَلَی مَنِ‌اتَّبَعَ الهُدَی

 حمیدرضا مقدّسی-۱۴/۰۳/۹۸

***در ضمن مخاطبین محترم پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا می‌توانند، سلسه مباحث این جریان سیاسی با دکتر حمیدرضا مقدسی از اسفندماه سال گذشته تا هم‌اکنون با عناوین زیر مطالعه فرمایند؛

۱.      جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر تمام دستورات خود را از دفتر آقای حاجی دلیگانی دریافت می‌کنند

 ۲.     دکتر مقدسی خطاب به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ ادبیات «چاله‌میدانی» تماماً فراخور خود و رئیس‌تان است+اسناد

۳.      از تخلفات متعدد آقای حاجی دلیگانی نماینده مجلس رونمایی کرد/ به ادعاهای جدید جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر پاسخ داده شد+اسناد

۴.      پنجمین پاسخ کوبنده دکتر مقدسی به دروغ‌پردازی‌های جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با نام «دو چهرگان»

۵.      ششمین پاسخ دکتر مقدسی به جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با نام «دو چهرگان»

۶.      هفتمین پاسخ دکتر مقدسی به اعلامیه جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر

۷.      دکتر مقدسی خطاب به جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ با دلی پر از اندوه و قلبی شکسته چندکلمه‌ای برایتان می‌نویسم

۸.      هشتمین پاسخ دکتر مقدسی به اعلامیه جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر

۹.      دکتر مقدسی در پاسخ اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ با لجاجت روی حرف‌های غیرمنطقی خود بیشتر در باتلاق فرو می‌روید/ هیچ‌کسی ارزشی برای ادعاهایتان قائل نیست

۱۰.  دکتر مقدسی در پاسخ یازدهم خطاب به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ ادعاهای شما از اساس کذب است

۱۱.  دکتر مقدسی؛ کارشناس استانداری اظهارات این‌جانب را تائید و کذب بودن اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر را روشن کرد

۱۲.  دکتر مقدسی؛ جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر را به جمله ‌امام (ره) خطاب به گروه انحرافی و شبهه‌افکن رهنمون کرد

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۸
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی طی بیانیه‌ای جدید به ادعاهای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر به شرح زیر پاسخ داد:

 بسم‌الله الرَّحمَنِ الرَّحِیم

مسئول کانال تلگرامی موسوم به عدالت‌خواهی

با اهداء سلام

ملاحظه گردید طی اعلامیه‌ای مجعول در تاریخ ۷/۳/۹۸ مجدداً مبادرت به نشر اکاذیب و دروغ‌پراکنی اقدام نموده‌اید. لذا ضمن ارسال جوابیه پیوست مقتضی است، برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و تبصره‌های ذیل نسبت به درج آن در رسانه خود اقدام فرمایید. جنابعالی پس از گذشت قریب به سه ماه از جوابیه‌های قبلی این‌جانب که در مقابل اتهامات کذائی‌تان در خصوص نامه شرکت پسماند ارائه گردید لکن مجدداً اتهام واهی و سوخته قبلی را تکرار و دوباره عنوان داشته‌اید که این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) در فقره نامه شرکت پسماند مرتکب تخلف شده‌ام! این بار مدعی شده‌اید که سازمان بازرسی کل کشور نیز قرارداد را خلاف قانون اعلام و حتّی فراتر رفته و اظهار داشته‌اید که بازرسی کل کشور، به دنبال اعلام شما وارد قضیه شرکت پسماند شده است!

این سخنان شما آدمی را به یاد «گوبلز» وزیر تبلیغات «هیتلر» می‌اندازد که می‌گفت دروغ هر چه بزرگ‌تر، باورش بهتر! آقای محمدامین یوسفی آیا دستورات جدیدی از ناحیه غضنفر برای شما و رفقایت در عدالت‌خواهی صادر شده که باید دروغ‌های بزرگ‌تری بگوئید؟! یا این‌که در خانه تیمی شبانه در بلوار خیام، کُدهای تخریبی جدید علیه دیگران صادر شده که باید اجرا کنید! علی‌ایحال هر دستوری هم که برای شما صادر شده ‌باشد لکن بازهم تیرتان به سنگ خورده است! و آرزوی ارتکاب تخلف از سوی این‌جانب (حمیدرضا مقدسی) را باید با خودتان به سرای آخرت ببرید! زیرا که اولاً؛ نامه بازرسی خطاب به شهرداری در اجرای بند ب ماده ۱۱ قانون و نیز ماده ۴۶ آئین‌نامه بازرسی و صرفاً پیشنهاد بوده و مفید هیچ‌گونه تخلفی از ناحیه شورای فعلی هم نیست! چه برسد به شورا و یا شوراهای گذشته! مضافاً به اینکه همین پیشنهاد هم به‌موجب اطلاعات غلطی بوده که دوستان مخلوع شما ارائه نموده‌اند!

به‌بیان‌دیگر هیچ تخلّفی در کار نیست و هیچ منعی هم در انعقاد قرارداد با پسماند وجود نداشته و کلیه مصوبات شورا نیز به تائید کمیسیون تطبیق شهرستان و نماینده استاندار اصفهان نیز رسیده است! حال این‌که در داخل شورای حاضر، تعدادی با قرارداد مخالفت نموده و یا اینکه شورا و شهرداری حاضر می‌خواهد قرارداد را ادامه دهد یا ندهد، بحث دیگری است که به خودشان مربوط است و ارتباطی با شورای قبل و یا قراردادهای قبلی ندارد! (این تبیین سخن اول شما که دروغی بیش نبوده است!)

 ثانیاً؛ این‌که گفته‌اید قرارداد سال ۹۲ برابر ۵/۱ میلیارد تومان بوده و این‌جانب با تحمیل ‌نیرو آن را چند برابر کرده‌ام نیز دروغی بزرگ‌تر از قبلی است، زیرا به‌موجب (مستند شماره ۱

زیر اجرای قرارداد، نظافت ‌و حمل ‌زباله در سال ۹۲ برابر ۲۸/۶ میلیارد تومان (و نه ۵/۱ میلیارد!) بوده که در سال ۹۳ باوجود افزایش قریب به یک‌صد نفر نیرو، آن را با ۳۲/۸ میلیارد تومان به اتمام رسانده‌ایم (مستند شماره ۲

یعنی با جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های غیر ضرور و بستن راه‌های فرار در قرارداد و صرفاً با ۳۲% افزایش هزینه عرف سالانه لکن برای یک‌صد نفر نیرو نیز شغل ایجاد نموده‌ایم. آیا تو و رئیست تا حالا توانسته‌اید حتی برای ۲ نفر اشتغال‌زائی ایجاد کنید؟! آری تنها کاری که کرده‌اید، حجت‌الاسلام خدارحمی را که امام جماعت دفتر آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس بوده وارد هیات مدیره سازمان رفاهی شهرداری شاهین‌شهر کرده‌اید! و می‌خواستید آقای بزله را هم وارد کنید که دیگر نتوانسته‌اید!

تا این جای کار سخن دوّم شما نیز دروغ از آب درآمد و چیزی جز شلوغ‌بازی و شبهه‌افکنی انجام نداده‌اید! آقای یوسفی، به‌راستی این دروغ‌ها چیست که به هم می‌بافید و به خورد مخاطبین می‌دهید؟! بفرمائید افزایش دروغین و بی‌پایه و اساس ۱۴۰۰% مبلغ قرارداد پسماند را از کجا آورده‌ای؟! خطاب به دستگاه‌های اطلاعاتی-نظارتی استان اصفهان و کشور می‌گویم، آیا این شهر (شاهین‌شهر) مسئول ندارد که هرکسی که از مادرش قهر می‌کند می‌آید و یک کانال تلگرامی (غیرمجاز) راه می‌اندازد و برای خودش نظر فنی و کارشناسی می‌دهد؟!

 آقای یوسفی، بفرمائید هزینه قرارداد جمع‌آوری زباله ۹۲ پسماند را تابه‌حال چند جور گفته‌اید؟! اولین بار در اوایل سال جاری گفتید که ۶ میلیارد بوده! حالا می‌گویید که ۵/۱ میلیارد بوده است! با این مستند معلوم شد که هر دو را هم غلط گفته‌اید! به‌راستی از شما که علی قول خودت نمره درس منطق را سری اوّل تَک گرفتید، آیا انتظاری هست که اصلاً عدد و رقم بلد باشید؟! شما ۳ ماه است که رفته‌ای برای اثبات نمره قبولی در درس منطق، کارنامه‌ات را بیاوری! کجاست آن کارنامه شما؟! آقاجان شما که یک عدد را نمی‌توانید صحیح و مستند استخراج‌کنید! مگر مجبور هستید که بیایید و نظر کارشناسی ناصواب بدهید؟! اصلاً شما که خودت محکومیت کیفری معلّق داری، حق نداری به دیگران تهمت و افترا بزنید!

ثالثاً؛ مکرر عنوان می‌کردید که موضوع نامه این‌جانب قرارداد تأمین نیرو و برخلاف بخشنامه سازمان شهرداری‌ها بوده! و حتی آن فایل صوتی کذائی را هم به‌عنوان تأییدیه ادعای خود ارائه کردید! الآن چشمان خود را بازکنید و قرارداد موضوع نامه این‌جانب (مستند شماره ۳) را بنگرید؛

که به‌صراحت حجمی بوده و اصلاً شامل بخشنامه ادعائی شما نبوده است!

آیا شما شرم نمی‌کنید که این‌همه دروغ به هم می‌بافید و وقت مخاطبین را هم تضییع می‌کنید؟! آیا خیال کرده‌اید که مخاطبین هم مثل خودتان بیکار و یا عاطل و باطل هستند که باید وقت آن‌ها را با دروغ‌هایتان تضییع نمایید؟! از قضا اتّهام‌هایتان در یک مورد صحیح از آب درآمده و آن اینکه آقای «مهدی غراب جزی» همکار عدالت‌خواهتان که از همان ابتدا به‌عنوان نیروی غضنفر حق‌شناس (مسئول دفتر آقای حاجی دلیگانی) در دفتر نماینده مجلس و نیز هیأت‌نظارت بر انتخابات شهرستان فعالیت می‌کرده، خود جزء قرارداد تأمین نیروی شرکت پسماند با شهرداری گرگاب بوده که برخلاف بخشنامه سال ۹۲ سازمان شهرداری‌ها از طریق تأمین نیرو برای پست دبیری شورای گرگاب به‌کارگیری شده، فلذا کل حقوق دریافتی ایشان در این سنوات نیز خلاف قانون بوده و می‌بایست به شهرداری عودت گردد.

ذیلاً؛مشخصات بیمه‌ای قرارداد تأمین نیروی ایشان با پسماند، جهت تنویر اذهان عموم ارائه و از دستگاه‌های اطلاعاتی-نظارتی کشور به‌خصوص استان اصفهان می‌خواهیم که به این تخلف آشکار رسیدگی شود. «مهدی غراب جزی/ شماره ملّی ۵۱۱۰۶۳۲۷۵ / شماره شناسنامه ۲۷ / شماره‌سریال شناسنامه ۵۷۱۸۵۰-الف ۲۶ /کد بیمه ۷۶۳۳۸۶۶۰ / کارفرما شرکت مدیریت پسماند»

رابعاً؛ این‌همه که گفته‌اید این‌جانب طی نامه خود اقوام و خویشان خود را به شرکت پسماند معرفی نموده‌ام نیز دروغ بعدی شما هست! زیرا هیچ‌یک از معرفی‌شدگان از اقوام، خویشان، آشنایان و یا نزدیکان این‌جانب نبوده و نیستند! این دروغتان از همان ابتدا نیز محرز بود زیرا باوجود تحویل نامه و ضمائم آن توسط همکار محکوم شورائی‌تان لکن از درج لیست ضمیمه آن‌که مشخصات افراد معرفی‌شده هست خودداری نموده و در مقابل این دروغ بزرگ را سرهم کرده‌اید! هیچ‌گاه نیز لیست پیوست را درج نخواهید کرد زیرا درآن‌صورت دروغتان برملا می‌شود! آری در مکتب شما به این می‌گویند عدالت‌خواهی! این هم از سخن چهارم‌تان که بازهم دروغ از آب درآمد!

البته دروغ‌های شما تنها منحصر به این چند فقره مذکور نبوده بلکه عمده موارد مطروحه و ازجمله تعریف و تمجیدهای شما از عدم استفاده آقای حاجی دلیگانی از اموال‌وامکانات عمومی، عمدتاً خلاف واقع بوده که یک نمونه کوچک وأخیر آن هزینه کرد ۴۵ میلیون ریالی شهرداری بابت تابلوی جدید دفتر حاجی‌دلیگانی می‌باشد که سند آن ذیلاً ارائه و ملاحظه می‌شود برخلاف ادعای شما از جیب مردم شهر برای دفتر نماینده خرج شده است (مستند شماره ۴)!

هزینه دیگر خرید خودرو تندر اِل ۹۰ برای دفتر آقای حاجی‌دلیگانی توسط شهرداری بوده که در زمان نفری شهردار اسبق اقدام و هزینه‌های بنزین و روغن آن و حتی پرداخت برگه‌های خلافی که دفتر آقای حاجی‌دلیگانی با خودروی مذکور انجام داده نیز توسط شهرداری پرداخت‌شده است!

همچنین غذاهایی که به‌صورت روزانه از آشپزخانه شهرداری و با پول مردم برای دفتر نماینده مجلس سرو شده، هزینه مکان اجاره‌ای برای صندوق قرض‌الحسنه أمیرالمومنین(ع) که اعضای هیئت‌مدیره آن از دفتر آقای حاجی‌دلیگانی و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان بوده‌ و پول آن‌هم توسط شخصی غیر صاحب‌ملک(موسوم به علی عسکریان) دریافت شده است(پیوست شماره ۵)!

 هزینه تجهیز ساختمان برای گروهی موسوم به مدیریت سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان در زمان آقای بهمنی حسین‌آبادی شهردار اسبق که معلوم نیست درکجای قانون چنین تشکیلاتی با این عنوان آن‌هم زیر نظر نماینده مجلس وجود داشته است! و نیز هزینه‌های دیگری که تماماً توسط شهرداری و از جیب مردم برای دفتر آقای حاجی‌دلیگانی انجام‌شده‌ و برخی از آن‌ها صراحتاً برخلاف مواد ۱۱،۳۳،۳۴ و ۳۶ آئین‌نامه مالی شهرداری‌ها می‌باشند!

 در انتها؛ سخنی هم با نماینده محترم مجلس آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی دارم و آن این‌که جنابعالی در بهار ۹۶ به‌عنوان نماینده فعال در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در استان اصفهان مشغول بوده و حتّی مسئول دفتر شما آقای غضنفر حق‌شناس (معروف به حاج عبدالله) در چند نوبت با برخی اعضای شورای شاهین‌شهر در دفتر جریان سیاسی موسوم به «جَمنا» قرار ملاقات گذاشت.

 مع‌الوصف با توجه به اظهارات مکرر در باب نزدیکی شما به رئیس دستگاه قضا و حلقه اطراف ایشان (مشخصاً آقای بختیاری استاندار اسبق اصفهان) و نیز سایر مسؤولین تراز بالای مملکت لکن این استفاده‌های خلاف قانون و نا به‌جا از اموال شهرداری شاهین‌شهر باعث ضربه به اعتبار و حیثیت نامبردگان بوده و موجب وهن ایشان می‌گردد.

 این‌جانب مطمئن هستم که در صورت اطلاع ایشان (رئیس قوه قضائیه)، دستور برخورد و پیگیری عوامل این هزینه‌کردها را صادر خواهند نمود. لذا شایسته است در اسرع وقت هزینه‌های موضوعه را به‌حساب شهرداری شاهین‌شهر تمام و کمال عودت دهید تا در این مقطع حساس از سیر تاریخی کشور، از ورود شبهه و خدشه به اعتبار و ارکان نظام جمهوری اسلامی و نیز خودتان، جلوگیری بعمل‌آید.

 وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ‌اتَّبَعَ الهُدَی

 حمیدرضا مقدّسی-۰۸/۰۳/۹۸

پایگاه خبری صدای جویا در راستای رسالت خبری خویش خود حق پاسخگویی برای هر دو طرف ماجرا را محفوظ نگه داشته است.

انتهای پیام/ج

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۷
آقای جویا
سند قطعه زمین مجتمع فرهنگی و هنری شاهین‌شهر به‌صورت 99 ساله واگذار شد
رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه گفت: توسط شهرداری شاهین‌شهر سند قطعه زمین مجتمع فرهنگی و هنری شاهین‌شهر به‌صورت 99 ساله به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

فرزاد رادمنش در حاشیه ضیافت افطار تا سحر تحت عنوان برنامه «قدر و قلم» که شب گذشته برای ششمین سال متوالی در باغ تالار شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تا هم‌اکنون اکثریت فعالیت‌های انجمن‌های ادبی شهرستان شاهین‌شهر با محوریت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاهی از آثار اساتید و هنرمندان خوشنویسی در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد، افزود: در تالار شیخ بهایی نمایش سبزه سرخ توسط انجمن مربوطه به مناسبت همین ماه مبارک اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه هنر یکی از مؤثرترین ابزارها در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: آثار منتخب در برنامه «قدر و قلم» امشب، به‌زودی طی برپایی نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً انجمن خوشنویسان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اقدام به برپایی نمایشگاهی جهت فروش آثار هنرمندان خوشنویس به نفع هم‌وطنان سیل‌زده کرد.

رادمنش با بیان اینکه شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۵ انجمن و چهار محفل ادبی دارد، تصریح کرد: انجمن‌های ادبی طوبی، خورشید، فردوسی در خود شهر شاهین‌شهر و انجمن‌های ادبی بهار گز برخوار و وصال میمه و وزوان از این دسته‌اند.

وی از فعال بودن همه محافل و انجمن‌های ادبی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و گفت: مثنوی‌خوانی، مولوی خوانی، شاهنامه‌خوانی، حافظ خوانی و… در طول هفته به‌خوبی در شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهین‌شهر و میمه بابیان اینکه در چند سال اخیر مأموریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت‌وسوی نظارت رفته است، ادامه داد: در تلاش هستیم در کنار این نظارت بحث اقتصاد هنر را نیز فعال‌سازی کنیم تا توانایی مالی هنرمندان با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور بیشتر شود و بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه به خاطر مشکلات اقتصادی بدون همراهی نهادها و ارگان‌هایی همچون شهرداری چندان قادر به برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری نیستیم، بیان داشت: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اواخر این هفته جهت دیدار و بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به این شهرستان سفر خواهند کرد.

وی از واگذاری سند قطعه زمین ۳ هزار متری به‌صورت ۹۹ ساله توسط شهرداری شاهین‌شهر جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری به اداره فرهنگ و ارشاد خبر داد و گفت: همراهی اصحاب فرهنگ و هنر شاهین‌شهر با وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۱
آقای جویا