پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ضرورت صدور بیانیه محکومیت اقدامات اردوغان بر علیه کُردها
ابراهیمی ناغانی عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد بر ضرورت صدور بیانیه محکومیت اقدامات اردوغان بر علیه کُردهای شمال سوریه توسط گروه‌های سیاسی تأکید کرد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسین ابراهیمی ناغانی عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و همچنین عضو شورای شهر شاهین‌شهر طی یادداشتی با عنوان «ضرورت صدور بیانیه محکومیت اقدامات اردوغان بر علیه کُردهای شمال سوریه توسط گروه‌ها و احزاب سیاسی» آورده است؛

کُردها، ایرانی‌ترین قومیت‌های ایران بزرگ هستند که در طول تحول و شکل‌گیری امپراتوری‌ها و از پس آن مرزهای مدرن کشورها در چهار کشور ایران، عراق، سوریه و ترکیه پراکنده و تقسیم‌شده‌اند.

چند روزی هست که کُردهای شمال سوریه با حمله سبعانه ترکیه آن‌هم با تفکر و استراتژی نادرست و متوهمانه ای در معرض نسل‌کشی قرار دارند که لازم است تمامی نحله‌های فکری و جریانات سیاسی کشورمان آن را قویاً محکوم کنند.

این پیام سیاسی و بشردوستانه نخست با نماد حمایت ایرانیان از یکی از قومیت‌های اصیل این مرز و بوم و تداوم حس همبستگی تمامی اقوام ایرانی در مسیر توسعه همگرایی ملی تفسیر و تدوین می‌گردد که به‌زعم نگارنده در نگاه اول یک تکلیف اخلاقی و انسانی است و از سوی دیگر هشداری به رفتارهای قلدرمآبانه و البته فرصت‌طلبانه اردوغان خواهد بود که گاها در جریانات جنگ سوریه بر تحقق منافع آمریکا و جریانات تجزیه طلبانه سوریه دامن می‌زده است.

محکومیت این اقدام ترکیه، پیامی محکم و هدفمند و در جهت خلاف پراپاگاندای سیاسی_اجتماعی بخشی از احزاب سیاسی تجزیه‌طلب کُرد (پژاک و..) می‌باشد، که زیر نظر سیستم‌های اطلاعاتی_امنیتی بیگانه در مرزهای ایران ناامنی ایجاد کرده و تخم نفاق بین قومیت‌های ایرانی می پراکنند. بنابراین محکومیت این اقدام ترکیه نوعی دلجویی از کلیت قوم کُرد و اعلام همبستگی از درون جامعه متحد ایران در جهت تقابل با هژمونی نفاق و انشقاق بین کُردهای ایران و سایر هم‌وطنانشان می‌باشد.

از سویی دیگر و بنا بر تفکر استراتژیک تدافعی، اقتدار کُردها در این منطقه (شمال سوریه و در مرز ترکیه) بزرگ‌ترین تهدید برای احیاء و شکل‌گیری مجدد دو جبهه داعش و سلفی گری افراطی در این حوزه جغرافیایی است که عمدتاً هلی برد تجهیزات و کمک‌های تسلیحاتی‌شان عمدتاً از مرز ترکیه انجام می‌شده است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۳:۳۸
آقای جویا
خبر سلب عضویت عضو شورای شهر شاهین‌شهر تا این لحظه صحت ندارد
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: خبر سلب عضویت مهرداد مختاری از عضویت در شورای شهر شاهین‌شهر تا این لحظه صحت ندارد.
 

به گزارش صدای جویا روز ۱۹ مهرماه بود که خبر ابلاغ حکم سلب عضویت مهرداد مختاری از عضویت در شورای شهر شاهین‌شهر به نقل از برخی منابع آگاه که خواستند اسم آن‌ها فاش نشود از همین رسانه منتشر شد که فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه بعد از گذشت دو از انتشار این خبر نسبت به آن واکنش نشان داد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین‌شهر و میمه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در اصفهان اظهار کرد:  خبر منتشرشده مبنی بر ابلاغ حکم سلب عضویت مهرداد مختاری از عضویت در شورای شهر شاهین‌شهر به استانداری اصفهان تا این لحظه صحت نداشته و کماکان پرونده نامبرده در وزارت کشور در دست بررسی است.

پایگاه خبری صدای جویا به اطلاع مخاطبین گرامی می‌رساند که مهرماه سال گذشته بود که شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان طی رأی قطعی در خصوص آقای مهرداد مختاری عضو فعلی و رئیس سابق شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر وی را به «اتهام شهادت دروغ در دادگاه نزد مقامات رسمی» به شش ماه حبس تعزیری محکوم کرد که وکیل محکوم‌علیه توانسته بود رضایت شاکی (محسن ادیب زاده) را جلب و وثیقه‌های لازم جهت آزادی آقای مهرداد مختاری را تأمین و او را از زندان آزاد کند.

بر اساس مستندات موجود او همچنین در دوران تصدی معاونت عمرانی شهرداری شاهین‌شهر تخلفات متعددی را انجام داده بود که از سوی وزارت کشور و با رأی دیوان عدالت اداری به فعالیت در شهر دیگری تبعید شده بود. وی به خاطر آشکار شدن همین تخلفات برای مدتی به کشور مالزی گریخت تا آب از آسیاب بی افتد.

در ضمن پرونده تخلفات مهرداد مختاری در حوزه اشغال و تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و ویلا سازی در بستر رودخانه زاینده‌رود(در شهرستان باغ بهادران) هم‌اکنون نزدیک به ۱۰ سال هست که مفتوح می‌باشد.

که امیدواریم وزارت کشور بدون هیچ‌گونه جانب‌داری و تحت تأثیر قرار گرفتن فشار گروه‌های سیاسی در خصوص پرونده تخلفات آقای مهرداد مختاری یک تصمیم انقلابی گرفته و آن را به افکار عمومی اعلام نمایید.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۳:۳۸
آقای جویا
آخرین خبرهای شهرداری شاهین‌شهر در هفته دوم مهرماه 98
خبرهای این هفته شهرداری شاهین‌شهر عبارت‌اند از دیدار سرپرست شهرداری با رئیس جدید شورای شهر، پروژه مترو اصفهان-شاهین شهر و تقدیر از عملکرد آتش‌نشانان!
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری شاهین‌شهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار نمودند.

در این دیدار سرپرست شهرداری شاهین‌شهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا بر ارائه خدمتی صادقانه و بی‌منت برای شهروندان فهیم شهر تأکید نمودند.

آنان همچنین خاطرنشان ساختند: به‌طور یقین تا زمانی که مشغول انجام‌وظیفه‌ایم برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و کسب رضای حق‌تعالی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و امیدواریم با وحدت و یکدلی یکدیگر بتوانیم با تمام توان به کار و تلاش در راستای اهداف عالیه شهر و شهرداری بپردازیم.

*کلنگ اجرایی متروی شاهین‌شهر – اصفهان به زمین زده خواهد شد

محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین‌شهر گفت: شاهین‌شهر یکی از شهرهای درحال‌توسعه و رو به رشد می‌باشد که در مجاورت کلان‌شهر اصفهان و صنایع بزرگ و بسیاری از مراکز مهم اقتصادی، آموزشی و نظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: عبور دو محور اصلی مواصلاتی شمال به جنوب کشور شامل آزاد راه‌های معلم و آزادگان در غرب و شرق شهر سبب گردیده که این شهر ازنظر موقعیت استراتژیک جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

عزیزی اظهار داشت: حجم بالای تردد روزانه خودرو در مسیرهای ارتباطی این شهر به شهرهای اطراف به‌ویژه مرکز استان و لزوم کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، امنیت بیشتر سفرها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و درنهایت حرکت به‌سوی توسعه پایدار شهری، شهرداری را بر آن داشت تا بخش قابل‌توجهی از توان فنی و سرمایه‌ای خود را به انجام مطالعات و عملیاتی شدن مترو صرف نماید.

 وی خاطرنشان ساخت: در این راستا گزینه‌های متعددی در خصوص امکان‌سنجی مسیر عبور مترو مطرح گردید و در نهایت عبور مترو به‌صورت روگذر از روفیوژ میانی بزرگراه آزادگان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز انجام عملیات اجرایی آغاز گردید.

سرپرست شهرداری شاهین‌شهر گفت: وجود حجم زیاد تأسیسات زیربنایی حائز اهمیت در مسیر مترو لزوم تعریف دسترسی‌های عرضی و محلی مناسب و موارد ایمنی عبور مترو در مجاورت بزرگراه سبب پیچیدگی‌های زیادی در فرایند طراحی و اخذ مجوزهای مربوطه گردید ولی در چند سال اخیر با همت و عزم مسئولان و تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران پروژه، اقدامات مؤثری ازجمله ادامه مطالعات، تهیه نقشه‌های تکمیلی، تشکیل ده‌ها کارگروه ویژه و تخصصی در سطح استان و کشور، ارائه طرح نهایی در مراجع ذیصلاح، هماهنگی و همکاری مستمر با مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی، راه‌آهن جمهوری اسلامی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کل کشور، پیگیری مستمر جهت مجاز نمودن عبور راه‌آهن شهری و حومه‌ای در محدوده بزرگراه‌های کشور و در نهایت تأیید نقشه‌های کل مسیر انجام و خوشبختانه اخذ مجوز مسیر به ایستگاه آخر رسیده است.

وی تصریح نمود: متروی شاهین‌شهر- اصفهان از اولین ایستگاه در محدوده میدان ولیعصر (عج) شاهین‌شهر آغاز و با گذر از روفیوژ میانی بزرگراه آزادگان به طول سیزده کیلومتر در آخرین ایستگاه در محدوده دانشگاه صنعتی به خط متروی اصفهان ملحق خواهد شد.

وی در پایان افزود: خوشبختانه به‌واسطه الطاف خاصه الهی، تلاش و همت مسئولان به‌خصوص اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود در این مسیر پس از اخذ مجوز شورای عالی فنی و امور زیربنایی کلنگ عملیات اجرایی پروژه عظیم متروی شاهین‌شهر به اصفهان در ماه‌های آینده به زمین خواهد خورد تا یکی از حقوق و آرزوهای دیرینه شهروندان فهیم شاهین‌شهر به منصه ظهور درآید.

‍ *خدمت در آتش‌نشانی صرفاً یک شغل و حرفه نیست بلکه عشق به مردم است

به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر دیدار نمودند.

مسئولان در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی و آتش‌نشانی به آتش‌نشانان با بیان اینکه خدمت در آتش‌نشانی صرفاً یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک‌رسان به مردم است، اظهار داشتند: شغل آتش‌نشانی در عین سخت و دشوار بودن لذت خاصی داشته چراکه آتش‌نشانان تلاش می‌نمایند در بروز حوادث جان انسانی را نجات بخشند.

ایشان افزودند: روز آتش‌نشان روز تجلیل و پاسداشت مردانی از جنس ایثار، شهامت و شجاعت است که آتش عشق به انسان‌ها در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان حوادث را در زندگی همشهریان فرونشانند.

به گزارش صدای جویا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر دارای چهار ایستگاه در نقاط مختلف شهر با نود نیرو فعال می‌باشد و ماهانه حدود صد و سی عملیات توسط جان برکفان سازمان انجام می‌گردد که با توجه به فصول مختلف سال این رقم افزایش می‌یابد.

شایان‌ذکر است سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر یکی از مجهزترین سازمان‌های خدمات رسان در استان اصفهان است که تاکنون مفتخر به انجام مأموریت‌های بی‌شماری در محدوده و یا خارج از محدوده استان اصفهان شده است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۱:۳۵
آقای جویا
رسانه‌های شاهین‌شهر در انتشار محتوای مطالب خود دقت کنند
معاون سیاسی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌های فعال و دارای مجوز در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه باید در حوزه انتشار محتوای مطالب خود به‌شدت دقت کنند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهدی خادمی ظهر امروز در جمع برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: رسانه‌های فعال و دارای مجوز در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه باید در حوزه انتشار محتوای مطالب خود به‌شدت دقت کنند.

وی تأکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند با سوء استفاده از مسائل و مشکلات اقتصادی که از طریق اهمال مجدد تحریم برای دولت و مردم به وجود آورده‌اند در بین آن‌ها التهاب آفرینی کنند.

 معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها باید مواظب باشند که از آن‌ها به نفع منافع دشمنان استفاده ابزاری نشود، تصریح کرد: در آستانه نزدیک شدن به انتخابات نیز قرار گرفته‌ایم و نقش رسانه‌ها در بصیرت افزایی و روشن کردن افکار عمومی دوچندان است.

وی با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان مخالف مطالبه گری و نقد صادقانه رسانه‌ها در یک فضای کاملاً محترمانه با حفظ شانیت و آبروی افراد نبوده و نیستیم، بیان داشت: رسانه‌ها باید در حل‌وفصل موضوعات و مسائل شهرستان شاهین‌شهر و میمه کمک‌کار ما باشند.

خادمی با بیان اینکه اکنون دوران سایت و رسانه‌های مکتوب تا حدودی گذشته و به حوزه شبکه‌های مجازی وارد شده‌ایم، ادامه داد: اکنون این شبکه‌های مجازی هستند که افکار عمومی را می‌سازند و در این شرایط است که اگر خبرنگاران تولیدات وب بیس داشته باشید به‌راحتی در شبکه‌های مجازی قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید در حوزه آموزش و دمیدن روح امید در جامعه به‌شدت تلاش کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نباید به جریان‌های رقیبی بدل شوند که در آن‌یکی همیشه می‌زند تا دیگری محو شود. اگر مشکلی هست، صمیمانه بگوییم و کمک کنیم تا معضل مردم حل شود؛ چراکه این نگاه مردمی و شایسته است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه یکی از نهادهای اجتماعی تاثیرگذار بر امر به معروف و نهی از منکر را رسانه‌ها عنوان کرد و از خبرنگاران به علت پرداختن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد و اظهار داشت: باید دست بسیاری از خبرنگاران بوسید که کارشان دقیقاً مصداق امربه‌معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۷
آقای جویا
پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند
شهردار گلپایگان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت و حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر در جنگ تحمیلی هشت‌ساله است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پیمان شکرزاده شهردار شهر گلپایگان طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

متن پیام شهردار گلپایگان به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«همه‌کسانی که در جنگ تحمیلی هشت‌ساله، خود یا فرزندان و عزیزانشان، حضور و فعالیتی داشته‌اند، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و از آن سربلند بیرون آمده‌اند.» مقام معظم رهبری

دوران هشت‌ساله دفاع مقدس امت سلحشور ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بی‌شک این حماسه ملت سلحشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن و همه زورگویان جهان که توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند، نشانه‌ای از اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور به جهانیان بود. این غرور ملی و حماسه‌آفرینی تا همیشه در تاریخ باقی است و نه‌تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

دفاع مقدس؛ تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مؤمن ایران در حفظ اقتدار، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است. تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره‌گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نماییم. تقارن این ایام با آغاز سال تحصیلی جدید خجسته و نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده‌سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیت‌های جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.

این‌جانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت‌ساله است را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۲۱
آقای جویا
علیرضا جهانگیری رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر شد
عصر امروز علیرضا جهانگیری با هفت رای موافق رئیس شورای اسلامی دوره پنجم شهر شاهین‌شهر شد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر  امروز ۲ مهرماه ۱۳۹۸ تکلیف رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر بعد از مدت یک هفته از رفتن نرگس السادات موسوی و آمدن مجدد علی فتحی به جمع اعضای شورای اسلامی این شهر مشخص شد.

در ادامه علیرضا جهانگیری توانستند با هفت رأی موافق (علی فتحی، اسماعیل فرهادی، مهرداد مختاری، حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد، پرستو جهانگیری و خود وی) به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر برای سال سوم انتخاب شد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۹:۵۰
آقای جویا
اجرای 30 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شاهین‌شهر و میمه
فرمانده سپاه شاهین‌شهر و میمه، با ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۳0 ویژه‌برنامه هم‌زمان در این شهرستان برگزار می‌شود.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ مسعود جهانگیری ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، دفاع مقدس را گنجینه پایان‌ناپذیری دانست که ارزش‌های آن باید نسل به نسل منتقل شود و گفت: حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت سبب می‌شود تا انقلاب اسلامی از خطرات و آسیب‌های دشمنان بیمه شود.

وی با بیان اینکه امسال دبیری هفته دفاع مقدس شهرستان شاهین‌شهر و میمه به عهده مجموعه سپاه می‌باشد، ادامه داد: ۱۴ گروه ذیل جلسات فرمانداری برای هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکیل شد که بیش از ۳۰ عنوان برنامه در نزدیک به ۵۰ مکان جغرافیایی مختلف این شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهین‌شهر و میمه به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محل پارک انقلاب اشاره کرد و گفت: مدیریت این نمایشگاه امسال نسبت به سالیان گذشته تغییر کرده و در واقع مجموعه‌های مختلفی در اداره آن دخیل شده اند.

وی در ادامه از افتتاح و برگزاری نمایشگاه با محوریت دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، خاطره گویی پیشکسوتان از جهاد و شهادت، تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس و پشتیبانی‌ها، تبیین نقش مساجد و بسیج در دفاع مقدس، غبار روبی از مزار شهدا در کل شهرستان و بازسازی عملیات کربلای ۳ از فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته دفاع مقدس یادکرد و گفت: تهیه و توزیع مواد غذایی برای محرومان و مناطق کمتر برخوردار به ارزش ۲ میلیارد ریال نیز از اقدامات این ناحیه در راستای محرومیت‌زدایی بشمار می‌رود.

جهانگیری تصریح کرد: در نخستین روز مهر و هم‌زمان با بازگشایی مدارس مراسم نواختن زنگ مقاومت در مدارس برگزار شد و در دومین روز هفته دفاع مقدس برنامه صبحگاه مشترک در مدارس با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) و دیگر نیروهای نظامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سومین روز مهرماه را به جلسه ویژه گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس اختصاص دادیم. قرار است از تمامی رزمندگان دعوت به عمل بیاید تا جهت خاطره گویی در این ویژه‌برنامه شرکت داشته باشند. چهارم مهرماه اما قرار است به بیان نقش زنان در جنگ تحمیلی و در پنجمین روز پاییز ۹۸ به بیان نقش مساجد در دفاع مقدس می‌پردازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: در هفتمین روز هفته دفاع مقدس نقش طلاب در جنگ ۸ ساله را تشریح می‌کنیم و در همین راستا یادواره شهدای طلاب را در این روز برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آخرین روز هفته دفاع هم ویژه‌برنامه شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود، گفت: در طول این هفته برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی مزار شهدا در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان و بازسازی عملیات کربلای ۳ توسط یادگاران جنگ پیش‌بینی‌شده است.

جهانگیری با اشاره به پایان اردوهای جهادی تابستانه اظهار داشت: در تابستان گذشته ما گروه‌های جهادی مختلفی را برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شهرستان فرستادیم و در بحث کمک به سیل‌زدگان ساخت یک مدرسه در منطقه نورآباد لرستان را بر عهده گرفتیم. همچنین بازسازی یک روستا به‌طور کامل را با کمک خیران عزیز شهرستان به عهده گرفتیم و هنوز هم کار ما ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۳
آقای جویا