پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه بمناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ فَاهْبِطْ مِنْهَا فَمَا یَکُونُ لَکَ أَنْ تَتَکَبَّرَ فِیهَا فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ

خدا به شیطان فرمود: از این مقام فرود آ، که تو را نرسد که در این مقام بزرگی و نخوت ورزی، بیرون شو که تو از زمره پست ترین فرومایگانی.آیه 13 سوره اعراف

سیزدهم آبان ماه یادآور حوادث مهم سه گانه تاریخی که با "تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست دژخیمان شاه در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸" پدید آمده است، نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با امریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه ها و ترفند های شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

افول آمریکا یک واقعیت حتمی، اجتناب ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کرد ند و امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و روز اخلاق و مهرورزی و ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جعفرصادق علیه السلام و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر نفرت و انزجار خود از سیاستهای شیطانی سیاستمداران رژیم منفور امریکا اعلام می نماییم .

 

اداره تبلیغات اسلامی                    شورای قرآن                      شورای هیئات مذهبی                کانون مداحان

شهرستان شاهین شهر و میمه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۱
آقای جویا
شرکت هسا و سایر نهادها بدهی 120 میلیارد تومانی خود به شهرداری شاهین‌شهر را پرداخت کنند
شهردار شاهین‌شهر از کسری بودجه 75 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: صدور پروانه‌های ساختمانی به‌شدت در شاهین‌شهر کاهش پیدا کرده است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، احمدرضا پری تبار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه ۲۸۴ میلیارد تومانی شهرداری شاهین‌شهر، اظهار کرد: بودجه مذکور مطلوب نیست و باید با جلساتی که با اعضای شورای شهر در نظر می‌گیریم، بودجه مذکور را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه با این بودجه مصوب شده باید ماهی ۲۴ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم، گفت: در طی ۷ ماه گذشته باید مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان وصول می‌شد که ۹۳ میلیارد تومان وصول‌شده و ۷۵ میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

شهردار شاهین‌شهر از ادامه شروع به فعالیت ۳۰ پروژه عمرانی شهرداری شاهین‌شهر و افتتاح آن‌ها تا پایان سال سخن گفت و افزود: در حوزه مترو شاهین شهر-اصفهان با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و با پیشرفت ۱۵ درصدی آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انعقاد قرارداد برای ۱۰ پروژه دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار داریم. خاطرنشان ساخت: صدور پروانه‌های ساختمانی به‌شدت کاهش پیدا کرده است و مواردی هم که اقدام به اخذ پروانه ساخت کردند به دلیل شرایط اقتصادی و عدم توانایی در پرداخت اقساط درخواست امحال می‌کنند.

پری تبار تأکید کرد: دو سال از فرصت خوب دولت برای «سامانه سماد» می‌گذرد که در این طرح دولت پرداخت بدهی‌های ارگان‌های دولتی را بر عهده گرفته است و ما نیز مکاتبه‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی همچنین از بدهی ۸۰ میلیارد تومانی هسا و همچنین بدهی ۴۰ میلیارد تومانی بقیه ادارات و نهادها به شهرداری شاهین‌شهر خبر داد و افزود: در این شرایط اقتصادی بی‌انصافی که از این موضوع مهم به‌سادگی عبور کنیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۸
آقای جویا
78 ابتلای جدید و عبور فوت‌شدگان از مرز یک‌صد تن/ وضعیت کرونایی شاهین‌شهر سیاه شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر گفت: متأسفانه از روز گذشته وضعیت کرونایی شهرستان شاهین شهر و میمه از قرمز به سیاه تبدیل شد.
 

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، علی پارسا ظهر امروز جمعه ۹ آبان ماه در جمع خبرنگاران از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱۴۴ نفر (۱۰ نفر بستری و ۱۳۴ نفر سرپایی) تست کرونا انجام‌شده که نتیجه تست ۷۸ نفر (۸ نفر بستری _ ۷۰ نفر سرپایی) مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت خوشبختانه با زحمات کادر دلسوز درمان ۵ نفر از بیماران بستری با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند، افزود: در مجموع تعداد کل نمونه‌برداری و تست کرونا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۰۴۰ مورد بوده که از این تعداد نتیجه تست ۴۳۵۴ نفر مثبت بوده و در حال حاضر ۱۵۱ نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری‌شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه آمار فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا از مرز یک‌صد تن عبور کرده است، گفت: متأسفانه از روز گذشته وضعیت کرونایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از قرمز به سیاه تبدیل شد.

وی متذکر شد: بر اساس آخرین معیارهای تشخیصی تاکنون ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر در کشور مبتلابه کرونا شده‌اند که از این تعداد نزدیک به ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلای به این ویروس از دست داده‌اند، لذا قطع زنجیره کرونا در گرو رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، رعایت کردن فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از برگزاری مراسمات و تجمعات، زدن ماسک، پرهیز از رفت‌وآمد و مسافرت‌های غیر ضروری است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۸:۰۵
آقای جویا
بررسی دستگاه گوارش به روش‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی
یک متخصص داخلی در اصفهان گفت: آندوسکوپی معادل فارسی درون‌بین است. توسط یک دستگاه، تمام احشاء داخلی که به‌صورت حفره هست قابل مشاهده می‌باشد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جهت بررسی دستگاه گوارش بهروش‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به سراغ دکتر غلامرضا کفیلی به‌عنوان یک متخصص داخلی با تجربه رفتیم تا در این زمینه با وی مصاحبه‌ای به شرح زیر انجام دادیم.

*آندوسکوپی و کولونوسکوپی چیست؟

آندوسکوپی معادل فارسی درون‌بین است. توسط یک دستگاه، تمام احشاء داخلی که به‌صورت حفره هست قابل‌مشاهده می‌باشد. آنچه مصطلح است آندوسکوپی دستگاه گوارش است و هر بخش از بدن را که دستگاه وارد آن شود، می‌توانید ببینید؛ مانند مفصل که اصطلاحاً به آن آرتروسکوپی می‌گویند.

کولونوسکوپی را باید با آمادگی بیمار انجام داد. یعنی ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از آن با مصرف مایعات فراوان روده شسته می‌شود تا بتوان کولونوسکوپی را انجام داد. برای آندوسکوپی تا ۷ – ۸ ساعت نباید غذا خورده شود. در اکثر مواقع آندوسکوپی و آرتروسکوپی برای مشخص شدن ضایعات داخل سیستم گوارش است. اعم از زخم‌ها و واریس‌ها، پولیپ و زخم‌هایی که وجود دارد و به‌صورت التهاب، ورم و خونریزی شدید مثلاً در روده‌ها یا زخم‌های مقطعی که اکثراً در روده و اثنی عشر است، به کار می‌رود. کولونوسکوپی بیشتر با بیهوشی انجام می‌شود یا با داروهایی که شل‌کننده عضلات است و مقداری خواب‌آور است و در واقع تسکینی چند دقیقه‌ای برای بیمار ایجاد می‌کند و کولونوسکوپی انجام می‌شود. کولونوسکوپی نیاز به مهارت دارد و به خاطر پیچ و خم‌های روده راحت نیست و روده یک لوله قابل‌انعطاف است که باید با مهارت هم جلو رفت و آن را دید و توجه به ضایعات داشت که بیشتر بر اثر تجربه به دست می‌آید.

*چه زمانی آندوسکوپی و چه زمانی کولونوسکوپی تجویز می‌شود؟

تجویز آندوسکوپی و کولونوسکوپی به نظر پزشک بستگی دارد و بر اساس شکایت بیمار، بر اساس شدت بیماری، مدت‌زمانی که از بیماری گذشته است و تشخیص پزشک مشخص می‌شود که بیمار باید آندوسکوپی شود یا خیر. اکثر مشکلاتی که وجود دارد به دلیل سوءهاضمه است و در اکثر مواقع، سوءهاضمه ریشه عصبی دارد، ولی همان‌طور که می‌دانیم سرطان مری، معده و روده در ایران شایع است و بیشتر پزشکان ترجیح می‌دهند بیماری که خونریزی گوارشی دارد و جزء موارد اورژانسی محسوب می‌شود، باید حتماً آندوسکوپی برای آن انجام شود. چه به‌صورت استفراغ خونی، چه به شکل دفع مدفوع سیاه یا دفع خون روشن از مدفوع باشد یا حتی پیدا کردن گلبول‌های قرمز خون در مدفوع با میکروسکوپ پیدا شود، نشانگر این است که حتماً باید آندوسکوپی معده یا روده بزرگ شود.

*چه اقدامات باید قبل از آندوسکوپی انجام داد؟

برای آندوسکوپی معده و اثنی عشر کافی است حدود ۶ ساعت قبل از انجام آندوسکوپی بیمار غذا نخورد و در این ۶ ساعت معده فرصت دارد غذایی که داخلش هست را تخلیه کند و بعد به‌راحتی آندوسکوپی شود. برای انجام کولونوسکوپی حتماً نیاز است بیمار ملین و مایعات فراوان مصرف کند تا روده کامل تمیز شود. به علت اینکه ممکن است مقداری مدفوع در روده بماند و ممکن است پشت مدفوع یک ضایعه‌ای باشد که قابل دیدن نباشد. برای همین بهتر است بیمارانی که برایشان کولونوسکوپی تجویز می‌شود داروها را کامل استفاده کنند و مایعاتی را که توصیه می‌شود حتماً مصرف کنند و در حین استفاده از داروها راه بروند. اگر دارو را استفاده کنند و یکجا بنشینند روده کاملاً تخلیه نمی‌شود.

*چه موارد مراقبتی را باید قبل از انجام آندوسکوپی را رعایت کند؟

موارد مراقبتی قبل از آندوسکوپی باید انجام داد. در افراد مسن باید مطمئن شویم که ازنظر قلبی مشکلی ندارند و درباره کسانی که داروهای ضد انعقادی مصرف می‌کنند سؤال کنیم، چون این احتمال وجود دارد که نمونه‌برداری کنیم. البته این احتمال خیلی کم است و تا الآن مشکلی پیش نیامده است ولی به‌طور کلی احتیاط در این ‌کار واجب است.

*استفاده از آندوسکوپی چه عوارض و علائمی دارد؟

عوارض آندوسکوپی که به‌ ندرت دیده می‌شود و شاید از بین ۱۰۰ – ۱۰۵ مورد آندوسکوپی، یک مورد پیش بیاید و این مسئله بسیار مهم و خطرناکی است، چراکه یکی از عوارض آن پارگی مری است. البته این مورد به بیمار بستگی دارد. اگر کاملاً پاها بی‌حرکت باشد، کسی که آندوسکوپی می‌کند تبحر کافی داشته باشد احتمال بروز خطر کاهش پیدا می‌کند. از عوارضی که بعد از ۲۴ یا ۴۸ ساعت ممکن است ایجاد شود گلو درد می‌باشد و عوارض خاص دیگری وجود ندارد.

*آندوسکوپی برای چه قسمت‌هایی از بدن کاربرد دارد؟

آندوسکوپی برای دیدن حنجره، مری، معده و اثنی‌عشر نیز کاربرد دارد و کولونوسکوپی برای دیدن پشت مقعد، انتهای روده بزرگ و قسمت‌های دیگر روده بزرگ و حتی قسمت انتهای روده باریک با دستگاه قابل دیدن است.

*آیا فردی که بیماری خاصی مثل دیابت و فشارخون دارد می‌تواند آندوسکوپی انجام دهد؟

کسانی‌که بیماری‌های خاصی دارند مثل دیابت و فشارخون می‌تواند هم آندوسکوپی و هم کولونوسکوپی انجام دهند. با این حال پزشک باید از قبل بررسی کند که اگر واقعاً بیمار نیاز دارد انجام شود و اگر نیاز ندارد که انجام شود و برای بیمار خطرناک است انجام نشود.

*فرد باید چه علائمی داشته باشد تا آندوسکوپی معده انجام دهد؟

افرادی که دچار درد مدام معده، درد شدید معده یا درد در اثنی‌عشر و قسمت فوقانی شکم هستند، باید حتما آندوسکوپی انجام دهند. همچنین اگر فرد مدفوع سیاه به رنگ قیر دارند، استفراغ خونی بیمار یا خونی که تازه است یا خون مانده در استفراغ او که اصطلاحاً به آن تکه‌های قهوه می‌گویند در آن است نشان‌دهنده این است که خونریزی گوارشی است و حتماً باید افراد آندوسکوپی شوند. افرادی که هیچ مشکلی ندارند اما باید آندوسکوپی شوند کسانی که می‌خواهند پیوند کلیه یا کبد برای آن‌ها انجام شود یا افرادی که عمل اسلیو برای معده آندوسکوپی حتما قبل از عمل برای این افراد واجب است.

*بعد از انجام آندوسکوپی در صورت بروز چه علائمی باید سریع به پزشک مراجعه کرد؟

بعد از انجام آندوسکوپی چنانچه بیمار دچار تنگی نفس یا درد در قفسه سینه شود، باید به پزشک مراجعه کند. افرادی که آندوسکوپی می‌کنند چنانچه درد شکم بعد از نیم ساعت بعد از کولونوسکوپی وجود داشته باشد و تشدید شود باید به پزشک مراجعه کنند. خونریزی‌هایی که رخ می‌دهد بعد از آندوسکوپی و یا استفراغ خونی شدید، نیاز به مراجعه به بیمارستان دارد و در مورد کولونوسکوپی هم اگر بعد از آن دچار خونریزی روده شد باید حتما به پزشک مراجعه کند.

*انواع آندوسکوپی را نام ببرید و هر کدام برای چه قسمتی از بدن کاربرد دارد؟

آندوسکوپی گوارش سه نوع است. آندوسکوپی قسمت فوقانی گوارش که شامل مری، معده و اثنی‌عشر و قسمت‌های انتهایی اثنی‌عشر را می‌توان با این دستگاه ببینیم. دستگاه دیگر کولونوسکوپی است که در واقع آندوسکوپی روده بزرگ محسوب می‌شود و البته کولونوسکوپی را باید با آمادگی بیمار انجام داد. نوع دیگر آندوسکوپی آرتروسکوپی به آن می‌گویند که آندوسکوپی روده باریک است و کار همه‌کسی نیست. کار فوق تخصصی است، پیچیده و زمان‌بر است و ازنظر بیهوشی بین ۲ – ۳ ساعت زمان می‌برد و در همه مراکز انجام نمی‌شود. (خبرنگار پزشک برتر)

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۸:۰۳
آقای جویا
نقدی بر عملکرد فرماندار شاهین‌شهر و میمه در حوزه مدیریت کرونا
نورالله جویا طی یادداشتی مدیریت و عملکرد اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه مدیریت ویروس کرونا را نقد کرد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای طی یادداشتی با عنوان «نقدی بر عملکرد اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین‌شهر و میمه در حوزه مدیریت کرونا» آورده است؛

توجه شما مخاطبین گرامی را بار دیگر به این جمله سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن ‌علی (ع) که اخیراً در حسینیه امام خمینی (ره) در جمع مسؤولان ستاد ملی کرونا با مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نصب‌شده بود، جلب می‌کنم که امام حسین (ع) در بحار ۳۱۸/۷۱ مسترک الوسایل ۳۶۹/۱۲ می‌فرمایید؛ اعلموا ان حوائج الناس من نعم الله علیکم فلا تملوا النعم فتتحول الی غیرکم.
همانا حوایج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست بنا بر این از نعمت‌های الهی خسته نشوید که خداوند آن را از شما {سلب نموده}و به‌سوی دیگران بر می‌گرداند.

با تمام ارزش و احترامی که برای آقای اسفندیار تاجمیری فرماندار کنونی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نه به‌عنوان یک شخصیت سیاسی اصلاح‌طلب بلکه به‌عنوان یک خان‌زاده و یک بختیاری دارای اصالت و همچنین یک مدیر کاریزما یا همان فرهمند بوده و هستم، اما این ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی نامبرده دلیل نخواهد شد که برای نقدی که آن را وارد می‌بینم پارتی‌بازی کنم و از آن چشم‌پوشی نماییم. لذا در درج این مطلب تمام همت خویش را به کار بسته‌ام با قلم عامیانه آن را بیان کنم و از گفتن مطالب حاشیه‌ای پرهیز کنم.

همان‌طوری که می‌دانید؛ حضرت آقا در فرمایشات اخیر خود هتک حرمت به دولت و مسؤولان ردی بالای کشور را جایز ندانستند و آن را یک عمل غیراخلاقی و غیرشرعی عنوان کردند، در ادامه همان حضرت آقا از عمل نقد در یک فضای اخلاقی و اسلامی نیز حمایت کردند.

لازم است که تأکید کنم که ما خدایی نخواسته بنای انجام دادن یک عمل غیر اسلامی را نداریم و نداشتیم، اما نقد چرا؟ داریم. لذا بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات شما به‌عنوان ذی‌نفع که در حوزه حقوقی (حوزه بازرسی استانداری اصفهان-فرمانداری شهرستان برخوار-فرمانداری شهرستان فریدن) دارای تجربه هستید از زمان انتشار این مطلب، به مدت یک ماه فرصت دارید که در تائید یا رد آن، جوابیه‌ای برای بنده ارسال کنید و بنده نیز موظف ام به‌صورت کاملاً مجانی آن را انتشار دهم پس این موضوع مهم را به خاطر داشته باشید.

*جناب آقای تاجمیری شما خود را دایه دار و نماینده عالی دولت تدبیر و امید حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌دانید و نماینده استانداری هستید که بر اساس شاخص‌های ارزیابی اخیر وزارت کشور در بین تمامی استانداری‌های کشور ظاهراً رتبه ۱۵ را به خود اختصاص داده است، می‌توانید به‌عنوان نماینده وی به این سؤال پاسخ دهید اگر مدیریت و برنامه‌ریزها در حوزه کرونا در سطح استان اصفهان درست بوده است چرا چنین رتبه‌ای را کسب نموده است؟

*جناب آقای تاجمیری مشکل امروز کشور به نظرم ضعف مدیریتی یا قانونی نیست بلکه دو چیز است، برگزاری جلساتی که بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده نزدیک به ۱۵ درصد آن‌ها تنها خروجی(سود) دارند و دوم اینکه صف‌هایی است که به‌واسطه همین تصمیم‌گیری در این جلسات برای مردم ایجاد می‌شود، لطفاً به این پرسش پاسخ دهید، شما ملت را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بیرون نرفتن از خانه و ماسک زدن دعوت می‌کنید بعد از طرف دیگر شاهد، گرانی افسارگسیخته کالاهای اولیه، عدم کنترل بازار و کمبود مایحتاج مردم ازجمله؛ برنج، روغن، مرغ ، قند و شکر و صف‌هایی که مردم باید برای دریافت آن‌ها بکشند، به نظر شما با این وضعیتی که برای مردم ایجاد کرده‌اید انتظار هست که کرونا کنترل شود؟

*جناب آقای تاجمیری شما که خان‌زاده هستید و از لحاظ زیرکی و سخن وری هزاران همچون من خبرنگار را به جیب می‌گذارید می‌توانید به این سؤال پاسخ دهید که جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا که تاکنون چندین بار تشکیل داده‌اید چه خروجی داشته است؟ آیا آمار مبتلایان و مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا کاهش پیدا کرده است؟ آیا مشکلات و دغدغه‌های اقشار متوسط و ضعیف جامعه حل‌شده است که ما از آن بی‌خبریم؟

*جناب آقای تاجمیری اگر به فرض و به قول شما این جلسات هزینه‌بردار (بیت‌المال) خروجی داشته است، لطفاً بفرمایید چرا مجدداً ایستگاه‌های سلامت و ایست و بازرسی را از امروز در شاهین‌شهر احیا کردید؟ و چرا خیال می‌کنید که اگر تا یک هفته دیگر این ایستگاه‌ها باشند، کرونا کاهش پیدا خواهد کرد؟ مگر واکسنی برای این ویروس تاکنون پیدا شده است که قرار هست تا هفته دیگر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه برسد؟ مگر امروز ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان اعلام نکرد؛ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۸۲۴ هزار بیمار جدید مبتلابه کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۹۰ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر رسید و متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۳ هزار و ۷۱۴ نفر رسید. پس چرا آمار فراگیری این ویروس به‌خصوص در استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه هر روز وحشتناک‌تر از دیروز است؟

*جناب آقای تاجمیری اگر به فرض شما طلب کار و مردم بدهکار باشند، یعنی دستورالعمل‌های و نکات بهداشتی را رعایت نکرده باشند، لطفاً بفرمایید این مردم آیا شکم، زن و بچه، دختر دم بخت، پسر بیکار تحصیل‌کرده در خانه، قسط وام، اجاره خونه-مسکن ندارند، آیا نیاز به تفریح و شادی ندارند؟ بدون شک همه آنچه را که عنوان شد دارند و خود شما بهتر از من به همه این مسائل واقف هستید چون صبح‌ها که وارد فرمانداری می‌شوید فکر کنم گاهی اوقات کارگران فصلی دور میدان امام حسین (ع) که منتظرند کسی بیایید و آن‌ها را به کاری فراخواند یا تجمع برخی اصناف دم در فرمانداری و ملاقات‌های مردم را دیده و شنیده باشید. پس شما که صدایتان با گرفتن یک حقوق ثابت و اضافه‌کاری وزارت کشوری از یک جای گرم و مطمئن بلند می‌شود، پس به این سؤال پاسخ دهید اگر این بندگان خدا یک روز برای تأمین امرار و معاش خانواده تلاش نکنند، چگونه می‌توانند هزینه خورد و خوراک زن و بچه و دادن اقساط و اجاره خونه و هزاران ماشاالله داستان دیگر زندگی‌شان را تأمین کنند؟ دولت چه مشوق‌ها و حمایت‌هایی با این وضعیت بحرانی اقتصاد کشور برای آن‌ها انجام داده است؟ امیدوارم در پاسخ به این سؤال آدرس غلط ازجمله؛ تحریم‌های ظالمانه دولت صهیونیستی-تروریستی آمریکا، نرفتن فروش نفت و یا یارانه ثابت ۴۵ هزارتومانی و یا کمک بسته معیشتی ندهید که امروز پول یک کیلو مرغ و روغن و برنج هم نمی‌شود. مگر نمی‌دانید دولتی که نماینده و حامی آن هستید از رفع کردن این دغدغه‌ها حتی حقوق کارکنان دولت و نظام سلامت به‌شدت وا مانده است (آدرس؛ گرانی بنزین-بازار بورس، بازار مسکن، خودرو و افزایش ۴۰ درصدی قیمت کالاهای اساسی و…)؟

*جناب آقای تاجمیری شما بدهکارید و بدهکاری فقط به چک برگشتی، ندادن اجاره خونه، اقساط و غیره و غیره نیست، شما به قول خودتان به نزدیک ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان شاهین‌شهر و میمه بدهکارید. البته تلاش کرده‌اید که آن را پرداخت کنید اما تاکنون این تلاش‌های شما ثمره یا میوه‌ای نداشته است که مردم از آن بچینند و بخورند (در حوزه مدیریت ویروس کرونا). اگر داشته است لطف کنید بفرمایید؟

لذا اگر خیال می‌کنید با ایجاد یک هفته ایست و بازرسی و منتظر ماندن ارسال دستورات از ستاد ملی پیشگیری کرونا در سطح کشور و استان اصفهان همه‌چیز درست می‌شود به نظرم تصمیم اشتباهی است. این ستاد اگر خوب عمل می‌کرد، مقام معظم رهبری به‌جای دعوت به نحوه اصلاح مدیریت و برقراری مجدداً ایستگاه‌های سلامت و… دعوت به تقدیر و تشکر می‌کرد و دوباره دستور نمی‌داد که مجدد افراد جهادی و خیر پای‌کار بیایند، پس شما دولت‌مردان باید قبول کنید، مدیریت کرونا را به حال خود رها کردید، چراکه این‌یک واقعیت است نه یک اتهام..!

*جناب آقای تاجمیری چرا در انتخاب خبرنگاران جهت پوشش اخبار و خروجی جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان شاهین‌شهر و میمه سلیقه‌ای عمل می‌کنید؟(آدرس؛ روز گذشته جلسه ستاد کرونا در فرمانداری)

* فرماندار خوش‌فکر شاهین‌شهر و میمه همان‌گونه که به‌خوبی می‌دانید اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از ارکان اصلی و مهم ستاد کرونا هستند، جدای از گزینشی برخورد کردن‌های شما لطفاً می‌توانید به این پرسش ما پاسخ دهید که چند بار خبرنگاران را به دفتر جدیدتان دعوت کردید که جدای از درد دل‌های خودمان (بیمه-نبوده حمایت‌های لازم-متضرر شدن خبرنگاران توسط ویروس کرونا) جلسه‌ای با حضور مدیران روابط عمومی نهادها و ارگان‌های زیرمجموعه‌تان هماهنگ بفرمایید و بگذارید تا راه‌های همکاری با اصحاب رسانه بیشتر مورد توجه آنان قرار گیرد؟

*جناب آقای فرماندار بنده و امثال بنده همان‌گونه که می‌دانید برای راه‌اندازی یک محل کسب اقتصادی یا گرفتن تسهیلات و یا غیره نزدیک به چند ماهی است، مشکل اصلی ما در گرو برگزاری یک جلسه است. لذا می‌ترسیم که برگزاری این جلسات تبدیل شود به نوش دارو بعد از مرگ سهراب، با این وضعیت کرونا (کووید ۱۹)، سوء مدیریت کشور، گرانی نرخ ارز و اقتصاد به حال خود راه شده مملکت..!

در پایان سخن حرف و سؤال زیاد است اما فرصت کم، لذا از درگاه با عظمت خداوند متعال می‌خواهم که هر چه زودتر شر این ویروس شوم کرونا از سر ملت عزیز ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده جهان دور کند و به شما و همچنین بنده سراپا تقصیر نیز توفیقات روز افزون در راه خدمت گذاری بیشتر به مردم عنایت فرمایید.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۸:۰۲
آقای جویا
تنزل جایگاه فرمانداری شاهین‌شهر و میمه به رتبه پنجم استان اصفهان
ارزیابی‌های عملکرد صورت گرفته سال 1398 استانداری اصفهان نشان می‌دهد که جایگاه فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به مشابه سال 97 آن پنج پله سقوط کرده است.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر، نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ فرمانداری‌های استان اصفهان که توسط استانداری منتشر شده است در مقایسه با نسبت مشابه آن در یک سال قبل‌تر نشان می‌دهد که جایگاه فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه نسبت به مشابه سال ۹۷ که جایگاه اول و سوم شهرستان‌های کشور را به خود اختصاص داده بود با چهار پله سقوط به جایگاه پنجم در بین ۲۴ فرمانداری استان اصفهان، تنزل پیدا کرده است.

در این ارزیابی فرمانداری‌های گلپایگان، فلاورجان و چادگان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند و همچنین شهرستان نطنز در آخر این جایگاه قرار گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۷:۵۹
آقای جویا