پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

به گزارش صدای جویا از اصفهان، طرح پیش‌فروش مجتمع‌های SI مسکونی شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند آغاز گردید؛ هدف از اجرای این طرح کاهش نرخ اجاره بها و قیمت مسکن در شهرستان شاهین شهر و میمه می باشد.

خرید در این طرح به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در متراژهای ۸۵ تا ۱۱۰ مترمربع به‌صورت دو خواب و سه خواب با نور مناسب با قیمت مناسب و شرایط اقساطی عالی است.

از ویژگی‌های این طرح می‌توان به دارا بودن نمای رومی، گارانتی ۱۰ساله ساختمان، لابی مبله، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته و استفاده از بهترین مصالح ساختمانی در زمان اجرا اشاره داشت.

 در ادامه جهت خرید و مشاوره بیشتر به شماره‌تلفن همراه ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵ آقای جویا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

کد خبر؛ ۲۴۳۶۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۴۱
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین قیام شهدای ۱۵ خرداد، روز گذشته ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ در مصلی نمازجمعه شهر شاهین‌شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین ایراندوست استاد حوزه و دانشگاه و با حضور حجت‌الاسلام هاشمی امام‌جمعه، سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار و سایر رؤسا و مسئولین نهاد و ارگان‌ها برگزار گردید.

ارتحال امام خمینی

ارتحال امام خمینی

ارتحال امام خمینی

ارتحال امام خمینی
 

 

کد خبر؛ ۲۴۲۸۳

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۵۷
آقای جویا

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا، ضمن تبریک فرا خجسته میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: در راستای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به‌زودی طرح هوشمندسازی یارانه نان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجراء خواهد شد.

وی با بیان اینکه با نصب کارت‌خوان‌های هوشمند در واحدهای نانوایی که مانند سامانه‌های فروش برخط فروشگاهی عمل می‌کنند، بر نحوه تولید و توزیع نان نظارت و قطعاً میزان تخلفات صنفی دراین‌خصوص به پایین‌ترین حد خواهد رسید، گفت: به دنبال اجرای طرح فروش نان به‌صورت کیلویی هستیم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر اینکه امیدوارم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم جلوی برخی تخلفات صنفی را بگیریم، تصریح کرد: متأسفانه در برخی از گزارش‌ها شهروندان، شاهد تخلفات در تعدادی از واحدهای نانوایی و گله‌مندی در این خصوص هستیم لذا در همین رابطه مقرر شد که گشت‌های نظارت و بازرسی به‌صورت مستمر و دقیق بر امور گندم، آرد و نان در شهرستان نظارت کرده وبا افراد متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی از احداث پایانه بار در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به دلیل داشتن موقعیت ژئوپلیتیک و ترانزیتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در خصوص شرایط و ضوابط محیط زیستی، مسائل ترافیکی، آمایش سرزمینی و مکان‌یابی و همچنین درنظرگرفتن دستورالعمل‌های صادره به‌منظور کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات و کنترل و مدیریت بر بار و کالاهای ورودی و خروجی و مسائل مرتبط با آن اخیراً طی جلسه‌ای تصمیمات لازم گرفته شده است.

کد خبر؛ ۲۴۲۳۸۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۵۶
آقای جویا

خبرنگار و فعال رسانه‌ای گفت: آقای حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس و مسئول دفتر ایشان در برابر پرسش‌های جریانات انقلابی و عدالت‌خواهی شفاف‌سازی نمایند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا فعال رسانه‌ای طی یادداشتی آورده است؛ جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این بار با انتشار مطلبی نقد گونه با عنوان «چوب حراج به اموال عمومی مردم توسط اداره مخابرات شهرستان شاهین‌شهر و میمه» به موضوعی پرداخته است که چند سالی است برای بنده خبرنگار نیز جای ابهام است؟ ابتدابه‌ساکن به چکیده مطلب انتشار یافته جهت اطلاع شما خوانندگان اشاره می‌نماییم تا به سراغ پرسش‌های آن برویم؟!

با هم بخوانیم «شنیده ها حاکی از آن است که شرکت مخابرات شاهین‌شهر منطقه استان اصفهان در حال فروش دوطبقه ساختمان واقع در بلوار امام خمینی است که همان ساختمان دفتر آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار است!

از نکات مهم این ماجرا فروش ساختمان به مبلغ بسیار ناچیزی به جناب آقای حاجی‌دلیگانی نماینده محترم مجلس است !؟

لذا نخستین ابهامی که پیش می‌آید اینکه شرکت مخابرات اعلام نماید، اولاً چگونه می‌خواهند ساختمانی که حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد را به بهای ناچیزی واگذار نمایند؟!

 دوم اینکه چگونه و با چه مجوزی این ساختمان حدود ۱۰ سال است که در اختیار آقای حاجی‌دلیگانی قرار دارد و با وجود قرارداد اجاره نصفه نیمه‌ای که منعقد گردیده است، فقط چند ماه از اجاره‌بهای سال ۱۳٩١ تا اکنون را که آن هم مبلغ بسیار ناچیزی بوده دریافت کرده‌اند؟! و چرا تا امروز خبری از پرداخت اجاره‌بها نبوده است؟!

این در حالی است که ۵۱ درصد سهام شرکت مخابرات متعلق به بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  است، ۱۹ درصد آن متعلق به دولت، ۲۰ درصد متعلق به سهام عدالت (مردم)، ۱۰درصد هم جزء سهام بورس است که باز هم عموم مردم در آن شریک هستند.

حال باتوجه‌به اینکه بخشی از ارزش این ساختمان متعلق به مردم است در صورت واگذاری ساختمان آن هم با این مبالغ ناچیز چگونه حق‌وحقوق مردم در نظر گرفته می‌شود و چطور ضرر و زیان مردم جبران خواهد شد؟!

 نکات ابهام‌برانگیز دیگری نیز در این موضوع به چشم می‌خورد که چطور اداره مخابرات ضمن عدم دریافت حقوق عمومی سهام‌داران از این ساختمان، حتی نظارتی بر تغییرات و اضافه ساخت در ساختمان توسط مستأجر خود نداشته است؟!

البته نقاط تاریک دیگری در این قرارداد وجود دارد که متوجه جناب آقای حاجی‌دلیگانی و مجموعه دفتر ایشان است که طرف دیگر این ماجرا هستند!

اعم از اینکه چرا با وجود اینکه قطعه‌ای مختص دفتر نماینده مجلس در سایت اداری تعریف و جانمایی شده است، دفتر ایشان اصرار بر خرید ساختمان متعلق به اداره مخابرات آن هم نه به قیمت واقعی که با این مبالغ ناچیز دارند ؟!

منتظر شفاف‌سازی شرکت مخابرات و دفتر نماینده مجلس در این رابطه هستیم؟

لازم به ذکر است خرید این مکان برای استفاده شخصی آقای حاجی‌دلیگانی نیست بلکه برای استفاده عموم و مراجعات مردمی  نماینده مجلس قرار است به کار گرفته شود ولی چون مردم از این مکان سهم دارند و عدم پرداخت کامل ارزش ریالی ملک باعث ضرر به سهام‌داران و مردم می‌باشد مورد اشکال است.»

همان گونه در مطلب جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر دیدید تلنبار شدن عدم شفافیت به پرسش‌های جریانات انقلابی و عدالت‌خواهی که یک روزی از آقای حاجی‌دلیگانی حمایت کردند و بیش از یک دهه است وی را بر روی کرسی سبز مجالس دهم، یازدهم و دوازدهم نشانده‌اند، پرسش اصلی آنهاست.

حال این سؤال پیش می‌آیید آقای حاجی‌دلیگانی که پایان صحبت‌های و پیامک‌ها خود را «خادم مردم»معرفی می‌کند چرا در مقابل این‌همه پرسش جریانات انقلابی و عدالت‌خواهی مقاومت و یا از آنها فرار می‌کند؟

به قول ضرب‌المثل شیرین «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است» اگر واقعاً ریگی بر کفش نیست که ان‌شاءالله هم نیست چرا آقای حاجی‌دلیگانی و مجموعه دفتر او در خصوص ساختمان امانی اداره مخابرات، حقوق کارکنان دفاتر، تعداد پرسنل دفاتر و بسیاری از سؤالات پر ابهامی که در گذشته مطرح شده‌اند شفافی نمی‌نمایند؟

به‌عنوان یک خبرنگار به آقای حاجی‌دلیگانی و به‌خصوص مسئول دفتر ایشان آقای عبدالله حق‌شناس که به‌عنوان نمونه سفت و محکم پای نگه‌داشتن حمید حق‌شناس مسئول دفتر اجرایی و داماد خود ایستاده‌اند در حالی بسیاری از جریانات انقلابی و عدالت‌خواه خواستار تغییر این مهره پشت پرده سیاسی هستند، پیشنهاد می‌کنم که در آستانه نزدیک شدن به مجلس سیزدهم این‌همه سؤال را با مقاومت و بی‌اعتنایی آنهم به جریانات انقلابی و عدالت خواه که پشتوانه اصلی آقای حاجی‌دلیگانی هستند بی‌پاسخ نگذارید؟! چرا که سکوت سیاسی پرمعنی در برابر این هم پرسش‌هایی که جمع شده‌اند زمانی سیلی را به راه خواهد انداخت که دیگر به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان جلوی خسارت آن را گرفت. و  حتی ممکن هست که تمامی فعالیت های آقای حاجی دلیگانی در چند دوره گذشته مجلس را تحت شعاع خود قرار دهد.

کد خبری؛ ۲۴۳۲۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۵۵
آقای جویا

به گزارش صدای جویا از اصفهان سعید ابریشمی راد در جمع اصحاب رسانه شاهین شهر، رمز موفقیت در هر پست و مسئولیتی را برقراری ارتباط و تعامل صادقانه دانست و اظهار کرد: در عصر ارتباطات بیشتر به دنبال تکنولوژی های ارتباطی هستیم در حالی که مهمترین رکن و الفبای ارتباطات نحوه تعامل و ارتباط بین انسانها است و اگر این مهم تسعیع، تعریف و تحکیم نشود بالاترین ابزارها و پیشرفته ترین تکنولوژی ها هم موثر نخواهد بود.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه ارتباط دو سویه و هدفمند که انسان را رشد داده و به تعالی برساند از الزامات ارتباط بین انسانها است به خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت شهری بدون داشتن ارتباط با مردم نمی توان موفق بود و برای توسعه ارتباطات اجتماعی ناگریز به استفاده از برخی ساختارها و مکانیزم ار جمله تشکیل نواحی تشکیل هسته های مشورتی در محلات مختلف شهری با معتمدین هر محله شدیم که اعتقاد دارم برای شهر ۲۰۰ هزار نفره شاهین شهر کافی نیست بنابراین برای ایجاد ارتباط موثر حتما به رسانه هم نیاز داریم.

* رسانه یک قدرت تاثیرگذار، جریان ساز و ابزار موفقیت برای همه مدیران حوزه اجتماعی است

وی افزود: رسانه ها امروز فارغ از نقشی که دارند یک قدرت تاثیرگذار، یک قدرت جریان ساز و ابزار موفقیت برای همه مدیران حوزه اجتماعی به شمار می رود و دنیای متمدن سالها است که به اهمیت و تاثیرگذاری قدرت رسانه پی برده و براساس اهداف خود از آن استفاده می کنند چرا که رسانه ها این توانایی را دارند که افکار عمومی را به سمت همه سیاستها و قدرتهایی که در پشت پرده خود دارند هدایت کنند.

ابریشمی راد با تاکید بر اینکه رسانه این قدرت را دارد که بد را خوب و خوب را بد جلوه دهد ابراز کرد: باید به این قدرت آگاه باشیم و بدانیم رسانه یک شمشیر دولبه است لذا با اعتراف به قدرت رسانه اعتراف به نیاز مدیریت شهری به رسانه های شهر برای ارتقا کیفیت خدمات به مردم را هم داریم.

* ارتقاء جایگاه و هویت شاهین شهر دو دغدغه مدیریت شهری است

وی با بیان اینکه به اعتقاد اغلب کارشناسان، رسانه یکی از ۴ ابزار در فرایند جامعه پذیری فرهنگی به شمار می رود، ارتقاء هویت و جایگاه شاهین شهر را دو دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: انتظار است همه شهروندان بویژه اصحاب رسانه ما را یاری نمایند تا شاهین شهر به عنوان یک الگوی موفق در کشور برای یک شهر متمدن و با فرهنگ تبدیل کنیم.

ابریشمی راد ادامه داد: شاهین شهر به لحاظ کالبد شهری و ساختار اجتماعی در کشور شهری بی نظیر است لذا همه باید دست در دست یکدیگر برای تثبیت و ارتقاء این موقعیت تلاش و همکاری کنیم.

* ریل گذاری مسیرها و مکانیزم های ارتباطی که تا پیش از این در شهرداری شاهین شهر وجود نداشت

مرتضی خرم دشتی مشاور شهردار و سرپرست مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری شاهین شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن اشاره به برخی اشکالات به سامانه ۱۳۷ ابراز کرد: سامانه ۱۳۷ حدود ۲ ماه است که راه اندازی شده و این مدت برای ارزیابی و نتیجه گیری فعالیت این سامانه کافی نیست، این درحالی است که تا پیش از این درخواست های شهروندان در تماس با شهرداری اغلب فراموش و یا پیگیری نمی شد و این در خور شهروندان نبود.

وی به بخش راه اندازی مرکز روابط بین الملل شهرداری شاهین شهر نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری شاهین شهر با توجه به اهمیت هویت بخشی و برندسازی و نیاز به ارتباطات بیشتر اقدام به راه اندازی مرکز روابط بین الملل با ۵ مدیریت و زیرمجموعه خود شامل مدیریت روابط عمومی و تشریفات، مرکز تولیدات و پژوهش های رسانه ای، مدیریت ارتباطات و مشارکت های اجتماعی و مدیریت پیگیری و پاسخگویی کرده است که در مرحله ریل گذاری و تعریف مسیرهای ارتباطی و مکانیزم ها و فرایندهایی که تا پیش از این در شاهین شهر وجود نداشت، قرار داریم.

*راه‌اندازی موزه ملی دستاوردهای علمی در شاهین‌شهر

شهردار شاهین شهر همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری  در راستای راه‌اندازی موزه ملی دستاوردهای علمی در شاهین شهر خبرداد و گفت: کالبد فرهنگی شاهین‌شهر با توجه به تنوع قومیتی و داشتن ساختاری همانند ایرانِ کوچک، ظرفیت تأسیس موزه ملی دستاوردهای علوم ایران و موزه ملی اقوام ایرانی در راستای توسعه ظرفیت‌های گردشگری این شهر را داراست.

وی مبنای توسعه هر جامعه‌ای را فرهنگ آن برشمرد و افزود: استفاده از ظرفیت نام دانش و خلاقیت برای شاهین‌شهر در راستای راه‌اندازی موزه دستاوردهای علمی می‌تواند این شهر را به برندی در حوزه علمی و پژوهشی تبدیل کند.

شهردار شاهین‌شهر یکی از چشم‌اندازهای موزه دستاوردهای علمی را برگزاری رویدادهای علمی سال در آن برشمرد و خاطرنشان کرد: این موزه محلی برای نگهداری و حفظ دستاوردهای علمی و عملی همه ایرانیان اعم از داخل و خارج از کشور خواهد بود که مستندات علمی و عملی در آن نگهداری و با عقد تفاهم‌نامه قانونمند با مراکز علمی معتبر ملی و بین‌المللی رویدادهای فرهنگی، علمی، پژوهشی و … هم‌زمان با روز شاهین‌شهر در آن برگزار و جایزه علمی سال اعطا خواهد شد.

*رئیس جدید سازمان فرهنگی شهرداری شاهین شهر معرفی شد

ابریشمی راد  همچنین از زحمات جواد نصر در زمان تصدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر تقدیر و سیدرسول هاشمیان به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی کرد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۵
آقای جویا
مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین قیام شهدای ۱۵ خرداد، روز گذشته ۱۲ خردادماه در مصلی نمازجمعه شهر شاهین‌شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین قیام شهدای ۱۵ خرداد، روز گذشته ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ در مصلی نمازجمعه شهر شاهین‌شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین ایراندوست استاد حوزه و دانشگاه و با حضور حجت‌الاسلام هاشمی امام‌جمعه، سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار و سایر رؤسا و مسئولین نهاد و ارگان‌ها برگزار گردید.

ارتحال امام خمینی

ارتحال امام خمینی

ارتحال امام خمینی

ارتحال امام خمینی
 

 

کد خبر؛ ۲۴۲۸۳

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۴
آقای جویا

امید صالحی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان با بیان اینکه به‌شدت مخالف طرح‌های رومی یا غربی در حوزه معماری ساختمان هستیم، اظهار کرد: ما موافق معماری اسلامی – سنتی  ایرانی به‌صورت مدرن هستیم. همان معماری که از گذشته و به‌نوعی از نیاکان ما به نسل جدید رسیده است.

وی به دلایل این حمایت پرداختند و افزود: معماری اسلامی – سنتی ایرانی کاملاً بااخلاق و رفتار ما تناسب دارد اما معماری برگرفته از فرهنگ غرب به‌هیچ‌عنوان با آن رسم و رسومات ما هم‌خوانی ندارد.

کارشناس حوزه معماری و عمران ساختمان  به ویژگی‌های معماری سنتی پرداختند و ادامه دادند:  امروزه معماری سنتی و ویژگی‌های خاصی دارد که توسط طراحان و معماران امروزی استفاده می‌شود. دو نمونه مشخص از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از: احترام و تعهد به حفظ پیوندها با سبک‌های قدیمی و سنتی که در معماری یک ساختمان به کار گرفته شده است و استفاده مجدد از طراحی خانه‌ها یا مصالح که با طرح  و نمای ساختمان‌های سنتی سازگار و یکپارچه باشد.

* معماری سنتی ایرانی یکی از بی‌نقص‌ترین و جذاب‌ترین معماری‌های جهان بوده است

وی متذکر شد: به جرات می‌توان گفت که معماری سنتی ایرانی که در گذشته مرسوم بوده، یکی از بی‌نقص‌ترین و جذاب‌ترین معماری‌های جهان بوده است چرا که این سبک معماری درگذشته، بدون وجود ابزار آلات پیشرفته و مدرن انجام می‌شده و چنین خانه‌هایی با ظرافت و جذاب ساخته می‌شده است که امروزه الهام‌بخش طراحان بنام معماری می‌باشد. معماری سنتی که در گذشته در ایران استفاده می شده است، به نوعی نشانگر فرهنگ جامعه ی حاکم بر آن زمان است.

صالحی تبار تصریح کرد: یکی از نکات مهم و موردتوجه  اکثر باستان‌شناسان و جامعه‌شناسان، معماری سنتی هر منطقه می باشد. چرا که با بررسی تمامی نکات ریز رعایت شده در معماری سنتی، جامعه‌شناسان و یا باستان‌شناسان می‌توانند از نوعی فرهنگ و یا مسائل موجود در آن زمان کد گشایی کرده و پرده از حقایق بردارند و بتوانند

*معماری سنتی ایرانی مانند ناموس ایرانی است

فرهنگ و روابط زمان گذشتگان را رصد کنند. از جهت اهمیت معماری سنتی ایرانی، بایستی این مسئله را یاد آور شد که معماری سنتی ایرانی مانند ناموس ایرانی است که بایستی برای حفظ فرهنگ و آداب و رسوم و ملیت هر ایرانی، کلیه ویژگی های آن حفظ شده و در معماری مدرن نیز از آن استفاده شود تا کم‌کم رنگ فراموشی و گرد و غبار نگیرد.

*رشد معماری غربی در کشور باعث کاهش ارزش‌های اخلاقی شده است

وی همچنین به معماری مدرن و غرب امروز پرداخت و اظهار کرد: معماری مدرن در اواخر قرن نوزدهم به دنبال انقلاب در فن‌آوری، مصالح ساختمانی و مهندسی و همچنین تمایل به کنار گذاشتن سبک‌های معماری سنتی رواج یافت. معماری مدرن با ساده‌سازی فرم‌ها و حذف تزئینات بی‌مورد از معماری سنتی متمایز می‌شود. معماری مدرن از گذشته فاصله می‌گیرد و سعی می‌کند از قواعد آن پیروی نکند.

کارشناس حوزه معماری و عمران ساختمان  بیان داشت: حرکت امروز جامعه از معماری سنتی ایرانی به سمت معماری غربی باعث کاهش بسیاری از ارزش‌های اخلاقی شده است و باید به دنبال پیاده‌سازی فرهنگ معماری سنتی مدرن باشیم نه معماری رومی و برگرفته از فرهنگ سرمایه‌داری غرب…!

کد خبر؛۲۴۲۶۵

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۲
آقای جویا

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: در حمایت‌های مالی برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن از حملات علیه ایران اسلامی توسط برخی سلبریتی‌های هیچ جای شک و شبهه‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه خودم و شما را به رعایت تقوای الهی سفارش و توصیه می‌نماییم، اظهار کرد: نبی اکرم (ص) فرمودند: «اگر کسی تقوای الهی پیشه کند خدا او را از گرفتاری‌ها نجات خواهد داد».
وی افزود: متأسفانه در این روزگار اعتماد و توکل ما به خداوند تبارک تعالی بسیار کم شده است و باید اعتماد و اعتقاد به خدا و به‌خصوص خداترسی را در خودمان تقویت نماییم‌‌.
امام‌جمعه شاهین‌شهر ضمن تقدیر و تشکر از مردم اصفهان و شاهین‌شهر در تجمع امام رضایی که حضور پیدا کردند، ادامه داد: اگر چهارتا سلبریتی مزدور،  باجی از بیگانگان می‌گیرند و فیلمی به نام «عنکبوت مقدس» علیه مقدسات ما درست می‌نمایند هرگز در عشق و علاقه ما به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا (ع) خللی ایجاد نخواهد شد.
وی گفت: جشنواره فیلم کن یک جشنواره خصوصی است که مختص سینماگران هست، منتها وقتی که پای ایران و اعتقاد اسلامی_ شیعی وسط باشد، دست‌اندرکاران غربی آن دست به همه جور غلطی می‌زنند.
حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر عمده فعالیت جشنواره فیلم کن اسلام هراسی بوده است که در دنیا چهره اسلام به‌خصوص ایران را ترسناک نشان دهند، تصریح کرد: تمرکز اصلی جشنواره فیلم کن ایران هراسی است و در این رابطه از هر تولید هنری که علیه جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های او باشد دفاع می‌کنند.
وی گفت: در حمایت‌های مالی برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن از حملات علیه جمهوری اسلامی ایران توسط برخی سلبریتی‌های خود فروخته هیچ جای شک و شبهه‌ای نیست.امام‌جمعه شاهین‌شهر متذکر شد: سیاست اصلی رسانه‌های غربی و ضد جمهوری اسلامی ایران فقط انتشار اخبار کذب و بی‌پایه‌واساس نیست بلکه آنها تمرکز خود را بر روی تأمین و تولید اخبار ناامیدکننده برای مردم بکار بسته‌اند.
وی ادامه داد: در این جنگ رسانه‌ای شک  سران حکومت‌های شیطانی مانند آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی از هر ابزاری از جمله هنر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند لذا از هنرمندان انقلابی کشور انتظار داریم که مواضع شفافی در قبال این فیلم قابل تمجید غرب بگیرند.

حجت‌الاسلام هاشمی به لشکرکشی‌های اخیر ارتش ترکیه به رهبری رجب طیب اردوغان به بهانه مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: این طرح به دنبال تقسیم سوریه و در راستای سیاست‌ها و منافع رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا است‌.
وی ضمن تمجید تصویب قانون جرم‌انگاری همکاری با رژیم جعلی صهیونیستی توسط برخی پارلمان کشوری اسلامی، آن را کار بسیار بزرگی خواند و ادامه داد: توقیف دو نفتکش یونانی در آب‌های خلیج‌فارس پاسخی بود به اقدامات ضد ایرانی دولت یونان برای اینکه مجدد هوس خودشیرینی برای آمریکا نکند چرا که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که به هیچ کشوری باج نخواهد داد.

کد خبر؛ ۲۴۳۰۳

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۲
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روزنامه کثیرالانتشار همشهری از بهار ۱۳۷۰ به عرصه مطبوعات گذاشت و ۲۴ آذر ۱۳۷۱ نخستین شمارهٔ همشهری در ۱۶ صفحه با قیمت ۵ تومان در تیراژ ۱۰ هزار نسخه و به صاحب‌امتیازی شهرداری تهران منتشر شد اما هم‌اکنون توسط مؤسسه همشهری منتشر می‌شود.

این روزنامه از همان ابتدای فعالیت با ظاهر رنگی و جذابش توانست خوانندگان بسیاری را جذب کند و اردیبهشت ۱۳۷۲ تیراژ این روزنامه در صدمین شماره‌اش به ۱۰۰ هزار نسخه رسید. و پس از سه سال در بهمن ۱۳۷۵ تیراژ روزنامه به ۴۰۰ هزار نسخه در روز رسید.

همشهری که انتظار نمی‌رفت به این سرعت جایگاه خود را در بین مردم و مسئولان پیدا کند با سرعت فراوان و توزیع مناسب و تنوع در مطالب گوی سبقت را از رقبای خود گرفت و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین روزنامه‌ها در ایران می‌باشد.

که جایگاه با ارزشی را در بین نشریات کسب نموده و با تیراژ بسیار بالا مخاطبان را به‌سوی خود جذب نموده است، همشهری با چاپ و توزیع سریع و ارتباط نزدیک با ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها مخاطبان را همواره چشم‌انتظار خودکرده است.

همشهری دارای پرسنلی توانمند و مدیریت جوان و کارآمد می‌باشد که امروزه به یکی از قوی‌ترین روزنامه‌های در کل کشور تبدیل شده است. این روزنامه همچنین در حوزه الکترونیک با پوشش اخبار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

نمایندگی همشهری با مدیریت نورالله جویا در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه آماده دریافت اخبار، یادداشت، گزارش‌ها، مقاله‌های علمی و پذیرش آگهی به‌صورت تلفنی و حضوری، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک خودرو، ملک، مدارک دانشجویی، مدارک شخصی، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، تبلیغات در صفحات اصلی روزنامه (آگهی تبریک – تشکر – تسلیت – ترحیم) و آگهی مناقصه و مزایده شرکت‌ها، دعوت به مجمع عمومی، فوق‌العاده و… می‌باشد.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند همه‌روزه با شماره تلفن‌: ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵  تماس یا واتساپ اصلاع دهید.

کد خبر؛ ۱۹۸۸۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۱۰
آقای جویا

سید محمدرضا کاظمی طباء صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد:  هم‌زمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشت آن عزیز سفرکرده در سراسر شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: باتوجه‌به سهمیه که برای این شهرستان در نظر گرفته شده است به‌خاطر رعایت مسائل بهداشتی امسال نزدیک به ۲۰۰ در غالب ۵ دستگاه اتوبوس شب ۱۴ خردادماه  به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تهران عزیمت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد:  امام خمینی، تنها متعلق به مردم ایران و حتی مسلمانان نیست، بلکه همه آزادگان و آزادی خواهان و خداجویان عالم، این شخصیت را الگوی خود در راه مبارزه با ظلم و ستم می‌دانند و نام امام خمینی در قلب همه حقیقت‌جویان دنیا جای دارد.

وی همچنین به فعالیت‌های روزهای اخیر فرمانداری  نیز اشاره داشتند و گفت: آیین تکریم و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌شهر، روز شنبه ۷ خرداد، برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات چندین‌ساله آقای مهدی کریمی طی حکمی آقای سید رسول محمدیان به‌عنوان سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌شهر معرفی گردید.

کاظمی با خاطرنشان ساخت:  با مدیریت فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اداره صمت و تعزیرات قیمت شن و ماسه که بدون مجوز افزایش‌یافته بود کاهش یافت.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۰۱
آقای جویا