پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمود معینی عضو اسبق شورای اسلامی شهر دولت‌آباد و معاون سابق اجرایی دفتر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده کنونی دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از فعالین سیاسی و اجتماعی طی یادداشتی با انداختن تیکه و ضرب‌المثل معروفی با عنوان « آقای حاجی‌دلیگانی قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را» به نقد مصاحبه این نماینده اصولگرا با رسانه رویداد ۲۴ با تیتر «هیچ‌کس در دولت تصمیم درستی نمی‌گیرد/ به غیر از استیضاح‌ها راهی نداریم» آورده است؛ جناب آقای حاجی دلیگانی ممکن هست تکلیف ما را در سال ۱۴۰۲ که سال انتخاب مجدد شما برای بار چهارم در مجلس هست مشخص کنید که چه‌کار کنیم «قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را» نکند که خدایی نخواسته دچار بیماری فراموشی شده‌اید.

من خودم که از نزدیک در انتخابات سال ۱۴۰۰ شاهد حمایت تمام‌قد جنابعالی و مسئول دفترتان حاج عبدالله حق‌شناس و سایر اطرافیانتان از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری بودید حالا چطور شده است که ورق برگشته و در سال «کاهش تورم- رشد تولید» که از هم اکنون در تلاش هستید مجدد به خانه ملت راه پیدا کنید منتقد عملکرد کابینه دولت حجت‌الاسلام رئیسی شده‌اید؟!

واقعیت ماجرا چند مدتی در حال فکر کردن، تحقیق‌کردن و پیگیری این مسئله به‌عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی پیگیر این مسئله هستم که چگونه در حوزه انتخابیه دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار شاهد تغییر در حوزه نمایندگی مجلس باشیم.

بعد از کلی مشورت به این نتیجه رسیدم تنها راحل ایجاد تغییر در حوزه انتخابیه یاد شده همان واژه مهم و اساسی مقام معظم رهبری «تبیین» است.

تبیین همان گونه که می‌دانید؛ یعنی روشنگری و جریانات خالص انقلابی، عدالت‌خواه و مطالبه‌گر درصورتی‌که به بیماری تزویر دچار نشده‌اند. باید در تمام شهرها و روستاهای دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار پای‌کار بیایند و با اتحاد و همدلی با تبیین موضوعات زمینه تغییر بزرگ پس از سه دوره تکیه‌زدن آقای حاجی‌دلیگانی به کرسی مجلس شورای اسلامی را فراهم سازند.

قبل از اینکه مطلب خویش را ادامه بدهم شاید برای مطالعه‌کنندگان این یادداشت چند سؤال پیش بیایید، البته با کمی مکث امیدوارم این سؤالاتی که در این جا مطرح می‌کنم نزدیک به آنچه باشد که در ذهن شما می‌گذرد؛

اولین پرسش ممکن هست این باشد ممکن هست آقای معینی به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی و با توجه به تجاربی که در حوزه انتخابات داشته اید، جایگزین بهتر از آقای حاجی دلیگانی را به ما معرفی کنید؟!

دومین پرسش شاید این باشد مگر شخص یا اشخاصی می توانند با این همه قدرت انباشته ۳ دوره نمایندگی مجلس آقای حاجی دلیگانی خود را درگیر کند؟!

و یا اینکه ممکن هست این سوال پیش بی آیید شما که سالیان متولی در کنار آقای حاجی دلیگانی فعالیت کرده اید چطور امروز منتقد شده اید و به دنبال تغییر و تحول هستید؟!

لازم هست به اطلاع شما مخاطبین برسانم در مغز پاسخ گویی به این سئوالات و پرسش هایی مشابه به اینها جواب های زیاد و حتی کاملا منطقی نهفته است که به صورت خلاصه و چکیده لازم می دانم به آنها پاسخ دهم.

اولا باید گفت ما گزینه بهتر، بالاتر، باسواد تر، جوان تر، پیگیر تر، مردمی تر، انقلابی تر و مطالبه گر به نفع منافع مردم که دارای روحیه جهادی باشد را داریم که مطرح کردن نام او ممکن است باعث صدمه به وی شود کما اینکه قبلا این اتفاق افتاده است.

ثانیا ما به دنبال مناقشه با آقای حاجی دلیگانی و تیم به اصطلاح انقلابی او نبوده و نیستیم. حرف ما این هست که شما سه دوره زحمت نمایندگی مردم را به دوش کشیده اید حالا اگر واقعا طالب مجدد صندلی سبز مجلس نیستیدو حرف با عملتان یکی هست پس برای نظرات و پیشنهادات افکار عمومی ارزش و احترام قائل باشید و با کنار گذاشتن لابی گری های سیاسی در پشت پرده  فرصت خدمت به یک جوان انقلابی بدهید.

و اما پرسش آخر را باید با یک پرسش جدید پاسخ داد که چطور آقای حاجی دلیگانی حامی دیروز دولت حجت الاسلام رئیسی هم اکنون منتقد سیاست های مدیریتی او شده است برای ما هم نیز به همین شکل است.

لذا یاداشت ام را در پایان با این جمله به اتمام می رسانم؛ خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی ما رستگار..!

کد خبر؛ ۲۶۵۲۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۱۰
آقای جویا

حجت‌الاسلام حسین اژدری  روز گذشته در حاشیه همایش متمرکز کارگزاران حج تمتع ۱۴۰۲ استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه میهمانی خدا و همچنین تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر بر همه مسلمانان جهان اسلام، اظهار کرد: هدف از گردهمایی مدیران و دست‌اندرکاران حج تمتع امسال پیگیری مسائل راهبردی در خصوص نحوه برگزاری حج امسال و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «کاهش تورم – رشد تولید» است.

وی با بیان اینکه امسال از استان اصفهان بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۴۹ کاروان زیارتی به حج بیت‌الحرام اعزام خواند شد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه استقبال امسال مردم اصفهان از حج و به جا آوردن مناسک آن بی‌نظیر بوده است و این در نوبه خود جای شکر گذاری دارد.

امسال 7300 نفر در قابل 49 کاروان زیارتی به حج تمتع اعزام می‌شوند 1

امسال 7300 نفر در قابل 49 کاروان زیارتی به حج تمتع اعزام می‌شوند 2

امسال 7300 نفر در قابل 49 کاروان زیارتی به حج تمتع اعزام می‌شوند 3

کد خبر؛ ۲۶۵۰۴

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۵۵
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمد وکیل‌آبادی فعال رسانه‌ای طی گزارشی با عنوان « ساخت خیابان‌های میلیاردی در کوشک – شهرداری کوشک به نام مردم به کام نامردمان » آورده است؛

متأسفانه، مدتی است که از شهر کوشک و شهرداری آن خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد و در میان شهروندان این شهر ۱۵ هزار نفری اخباری دهان به دهان می‌شود که حکایت از ایجاد درآمد پایدار توسط مدیریت شهری دارد البته نه برای مردم؛ بلکه برای ذی‌نفعان که هرچند در لفظ مردم‌اند اما در حقیقت رانت‌خواران حق مردم‌اند.

حسین حفیظی شهردار کوشک در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌ها  خبر از اجرای فاز اول تعریض و ساماندهی بلوار الغدیر شهر کوشک در محور اصفهان – نجف‌آباد با مشارکت.

شرکت انتقال گاز ایران (منطقه ۲ انتقال گاز) که بخشی از ماشین‌آلات سنگین پروژه را تأمین نموده، داده است.

پیرو انتشار این موضوع، در هنگام حضور خبرنگار ما در محل پروژه به‌منظور تکمیل خبر، از سوی بعضی شهروندان کوشک صحبت‌ها و مدارکی مطرح شد که در صورت اثبات خبر از بروز تخلفات گسترده اداری در شهرداری کوشک را می‌دهد.

در هنگام تهیه این گزارش، یکی از شهروندانی که دارای ملک در حاشیه خیابان الغدیر است، گفت: از مسئولان محترم بپرسید، آیا ساخت‌وساز غیر اصولی در حاشیه بلوار غدیر شهر کوشک بدون اخذ مصوبات و مجوزهای لازم از ادارات ذی‌نفع همچون جهاد کشاورزی و کمسیون ماده ۵ و… صحت دارد؟

وبا توجه به اینکه قسمت  اعظمی از بلوار الغدیر در مالکیت افراد حقیقی با سند رسمی است، آیا عدم توافق شهرداری با آنان قبل از احداث بلوار منجر به تحمیل هزینه‌های مالی چند ده‌میلیاردی  در سال‌های آینده برای شهر و شهرداری نمی‌گردد؟!

یکی دیگر از شهروندان کوشک نیز گفت: از مسئولین پاسخگوی نهادهای نظارتی استان سؤال کنید، آیا این موضوع صحت دارد که احداث خیابان الغدیر  و جنت بدون اخذ مصوبه کمیته ترافیک شهرستان و اجرای عقب‌نشینی‌های املاک مجاور بوده و آسفالت همین خیابان بدون مجوز، به دلیل ایجاد ارزش افزوده املاک حاشیه خیابان برای ذی‌نفعان آن و رسیدن به منافع مالی چند صد میلیون‌تومانی برای آنان بوده است؟ و اینکه آیا گرفتن هبه ۱.۵ میلیاردتومانی از یکی از همین ذی‌نفعان جهت ساخت غیر قانونی در حاشیه بلوار صحت دارد؟

پدر ۲ شهید و یکی از شهروندان کوشک گفت: شما به‌عنوان صدای مردم  لطفاً از مدیران مربوطه بپرسید آیا این موضوع صحت دارد که  برای اجرای  پروژه عمرانی بلوار الغدیر شهر کوشک بالغ بر ۸ میلیارد تومان ادعای هزینه کرد شده؛ اما مبلغ اصلی هزینه‌ها در حد یک‌دهم عدد فوق است؟!

بر اساس این گزارش و مشاهدات میدانی خبرنگار ما به نظر می رسد خیابان جنت شهر کوشک نیز سرنوشتی مشابه بلوار الغدیر دارد و بدون اخذ مصوبات جهاد کشاورزی ،کمسیون ماده ۵ و…و فقط در جهت ایجاد ارزش افزوده چند صد میلیونی  برای باغات حاشیه آن اقدام به احداث آن شده است و در آینده ای نزدیک خسارتی چند ده میلیاردی  را به خاطر ادای مالکین زمین های مستقر در خیابان برای شهر و شهرداری به دنبال خواهد داشت.

پایگاه خبری صدای جویا در راستای قانون مطبوعات حق پاسخگویی مسئولان شهرداری کوشک به این گزارش را محفوظ می داند.

 کد خبر؛ ۲۶۴۹۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۵۶
آقای جویا

سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان در خصوص استشمام بوی گاز در بخش هایی از شاهین شهر که باعث بروز مشکلات و نگرانی والدین و دانش آموزان شده بود، بیان کرد: همانگونه که در روزهای گذشته اعلام کردیم؛ سهل انگاری شرکت گاز استان و نشت مایع مرکاپتان در یکی از مجموعه های این شرکت عامل انتشار بوی گاز در شهرستان بوده است.
وی افزود: در این راستا دو نفر از پرسنل شرکت گاز استان که در خصوص جا به جایی مخزن مرکاپتان (مایع بوزایی که به گاز اضافه می شود) سهل انگاری داشتند توسط دستگاه قضایی احضار شدند و پس از انجام تحقیقات اولیه و اذعان به سهل انگاری انجام شده، جهت تحقیقات بیشتر بازداشت شدند.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: دستگاه قضایی و شورای تأمین شهرستان تا حصول نتیجه تکمیلی پرونده را پیگیری و با افراد خاطی که موجب نگرانی اهالی شهرستان بالاخص والدین، دانش آموزان و معلمان شده بودند؛ برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.
گفتنی است؛ سه شنبه ۲۲ فروردین ماه، انتشار بوی گاز در شهر شاهین شهر منجر به بروز مشکلاتی برای برخی از مردم از جمله دانش آموزان شده بود. فرماندار این شهرستان با اعلام این خبر از مسمومیت ۱۶ نفر خبر داده و علت این اتفاق را سهل انگاری شرکت گاز استان و نشت مایع مرکاپتان اعلام کرده بود.
مرکاپتان، یک ترکیب شیمیایی بد بو است که مقداری از آن را به گاز طبیعی اضافه می‌کنند تا در صورت نشت گاز انسان متوجه خطر شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۲ ، ۰۸:۱۰
آقای جویا

سید محمدرضا کاظمی طباء زواره در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان با اشاره به نتایج بررسی‌های صورت گرفته در پی بروز مشکلاتی در برخی از مراکز آموزشی این شهرستان در روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین، گفت: به‌محض استشمام بوی گاز در بخش‌هایی از شهر شاهین‌شهر، تیم‌های ویژه ای تحت نظارت ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، با چینش و ترکیب نیروهای تخصصی از نهادهای مرتبط همچون: بهداشت محیط، حفاظت از محیط زیست، آتش نشانی و نیز دستگاه های امنیتی و انتظامی، تشکیل و مأمور پیگیری مجدانه این موضوع شدند

وی افزود: بررسی های صورت گرفته و گزارشهای دریافتی نشان داد که: از افرادی که توسط اورژانس اعزام و یا انفرادی به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند، فقط ۱۶ نفر دچار مسمومیت شده بودند و بقیه در اثر استرس و جو ایجاد شده، جهت اطمینان خاطر در بیمارستان حضور یافتند که پس از معاینه و دریافت خدمات لازم پزشکی، به جز ۷ نفر، همگی تا عصر همان روز ترخیص شدند.

فرماندار شاهین شهر و میمه با تأکید بر تلاش شبانه روزی دستگاه های امدادی، امنیتی و بهداشتی شهرستان تا ساعات متوالی پس از وقوع حادثه تصریح کرد: مجموع برآوردهای حاصله حاکی از آن است که: سهل انگاری شرکت گاز استان و نشت مایع تیول یا مرکاپتان (_SH) در یکی از مجموعه های این شرکت در شاهین شهر عامل انتشار بوی گاز در شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: با اعلام این خبر، بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی، نمونه برداری از خاک و هوا در منطقه انجام و تحویل آزمایشگاه مرجع استان در اداره کل محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گردید که نتایج این نمونه برداری همچنان درحال بررسی به منظور اعلام نتیجه نهایی است.

کاظمی طبا با عذرخواهی از مردم شهرستان شاهین شهر و میمه به ویژه خانواده هایی که به نحوی به جهت حضور دلبندان شان در مدارس این مناطق دچار مشکلات و مخاطراتی شدند، تصریح کرد: مسئولان اجرایی و قضائی شهرستان بنابر پیگیری و تأکیدات مسئولان استانی پس از جمع بندی نهایی موضوع، ضمن اطلاع رسانی دقیق، با هر گونه قصور یا تقصیر رخ داده در این واقعه برخورد قانونی جدی را انجام خواهند داد.

کد خبر؛ ۲۶۴۳۵

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۲ ، ۰۰:۲۱
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، درپی وقوع انتشار مجدد گاز سمی در مدارس دخترانه و پسرانه انصاری، آل یاسین، طلوع و حضرت مریم شهر شاهین شهر سیدمحمدرضا کاظمی طباء در گفت و گو با خبرنگار این رسانه با تسلیت فرا رسیدن شهادت مولای متقیان علی(ع) و گرامی داشت لیالی قدر اظهار کرد: امروز ۲۲ فرودین ماه ۱۴۰۲ بلافاصله پس از این اتفاق جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دکتر شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، دکتر حیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان،معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و سایر اعضاء جلسه تشکیل گردید.

وی افزود: دانش آموزانی که امروز به بیمارستان گلدیس و درمانگاه‌های سطح شهر با علایم تنفسی مراجعه نموده بودند ترخیص و تنها یک نفر افرادی که نیاز به مراقبت بیشتر داشتند تا ساعت آینده ترخیص خواهند شد.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه علل وقوع حادثه توسط دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در دست بررسی است، تاکید کرد: همانگونه هم که در گذشته هشدار داده بودیم چنانچه به این نتیجه برسیم که دست های در پشت پرده و به صورت عمدی این گونه حوادث را رقم می زنند و موجبات نا امنی را فراهم می کنند بدون شک با قاطعیت تمام با آنها برخورد خواهیم چراکه حفظ سلامت و جان مردم بخصوص دانش آموزان جزو خطوط قرمز ما می باشد.

کد خبر؛۲۶۴۲۶

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۳۸
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، فروش و پیش فروش تعدادی از واحدهای مسکونی شرکت انبوه سازان مسکن دیاموند با مدیریت مهندس صالحی تبار عضو انجمن انبوه سازان ایران با نزدیک به دو دهه تجربه در شهر زیبای شاهین شهر، اصفهان و شمال ایران ویژه بهار ۱۴۰۲ به شرح زیر آغاز گردید.

علاقمندان  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره تلفن ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵ آقای جویا واحد روابط عمومی انبوه سازان مسکن دیاموند تماس حاصل فرمایند.

ردیف آدرس واحد مسکونی متراژ به متر مربع قیمت هر متر مربع توضیحات
۱  چند قطعه زمین در منطقه برم شاهین شهر  ۷ هزار ۳ میلیون تومان  
۲ آپارتمان واحد در خیابان فردوسی شاهین شهر ۸۰ ۳۵ میلیون تومان   دارای ۶۰ متر حیاط
۳ آپارتمان واقع در خیابان عطار شاهین شهر ۱۲۵ ۳۵ میلیون تومان  
۴ ملک خدماتی واقع در خیابان مدرس شاهین شهر ۲۸۲ ۳۵ میلیون تومان  
۵ ملک تجاری در چهار راه فدک شاهین شهر ۷۳ ۹۰ میلیون تومان  
۶ یک واحد مسکونی واقع در خیابان فردوسی شاهین شهر ۱۴۵ ۳۵ میلیون تومان  
۷  یک واحد آپارتمان واقع در منطقه ایثارگران شاهین شهر ۱۰۷ ۲۵ میلیون تومان  
۸ یک واحد آپارتمان واقع در خیابان دهخدا ۱۹۰ ۳۵ میلیون تومان  
۹ پیش فروش واحدهای مسکونی SI3 واقع در خیابان دهخدا شاهین شهر ۸۰ / ۱۰۰/ ۱۳۰ /۱۴۰  ۳۵ میلیون تومان  
۱۰  فروش چند واحد مسکونی واقع در خیابان مخابرات شاهین شهر ۱۲۰/ ۱۴۰ ۴۵ میلیون تومان ساختمان هوشمند و به روز
۱۱ پیش واحدهای واحدهای آپارتمانی واقع در سلمان شهر استان مازندران ۱۶۰/ ۱۷۰/۱۸۰ /۱۹۰/ ۲۰۰ ۱۰۰ میلیون تومان ساختمان هوشمند و به روز
۱۲ پیش فروش واحدهای مسکونی SI2 واقع در محله کارگر شاهین شهر ۸۲ متر تا ۱۱۰ متر ۲۵ میلیون تومان  
۱۳ پیش فروش چند واحد آپارتمانی دیگر در خیابان مخابرات شاهین شهر ۱۴۵/ ۱۵۰/ ۱۷۵/ ۱۹۵ ۴۵ میلیون تومان  ساختمان هوشمند و به روز

کد خبر؛۲۶۴۱۴

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۵۵
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از تهران، شرکت حمل‌ونقل تهران راهبر نوین قبول حمل کالا با انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به تمام نقاط کشور و بازارچه‌های مرزی با نازل‌ترین کرایه و آماده همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف به‌صورت اعتباری و قراردادهای بلندمدت

حمل کالا با انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها به تمام نقاط کشور 1

 دارای ضمانت و تحت پوشش بیمه مسئولیت آسیا با مدیریت برادران ویسی در کلان‌شهر تهران و فعال در سراسر ایران

  •  ۰۹۱۲۵۹۷۷۴۷۰
  •  ۰۹۳۵۱۸۱۳۴۷۰
  • ۰۲۱۵۶۳۸۹۷۸۳
  • ۰۲۱۵۶۳۸۹۷۸۹
  • ۰۹۱۲۱۹۰۲۱۹۹

کد خبر؛۲۶۴۰۷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۳۵
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نشست صمیمانه با مدیران رسانه های استان اصفهان اظهار کرد: رسانه یکی از مهمترین ارکان حکمرانی است، راهبرد مهم جهاد تبیین خنثی کننده نقش های دشمنان است، باید به سمت تمرکز زدایی حرکت کنیم، نگاه ملی را نباید فدای نگاه سیاسی کنیم و به دنبال عملیاتی کردن شعار«مهار تورم_رشد تولید» هستیم.

وی افزود: مدیریت استان برای شنیدن حرف مردم، انتقادات و اطلاع رسانی خدمات و اقدامات به رسانه ها نیازمند است. بدون شک رسانه یکی از مهمترین ارکان حکمرانی در این دوره است.

استاندار اصفهان در پاسخ به این سوال که نحوه برخورد مدیریت استان با دستگاه هایی که تعامل خوبی با ارباب رجوع ندارند چگونه است، بیان کرد: حوزه ای در استانداری به نام «مدیریت بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی» فعال است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف روزمره همکاران ما در این مجموعه اعزام مشهود و غیر مشهود به دستگاه های مختلف حسب گزارش های دریافتی از سوی مردم است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: گزارش هایی که مردم به این مجموعه ارسال می کنند با دقت بررسی و در صورت تخلف با دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده شخصا و به صورت مستمر در این مجموعه حضور پیدا می کنم و به طرق مختلف شنونده شکایات، نظرات و انتقادات مردمی در حوزه های مختلف هستم.

وی بیان داشت: در این مجموعه در زمان های مشخص مردم با تماس تلفنی بدون واسطه با استاندار، معاونین، فرمانداران و مدیران کل ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان می کنند.

استاندار اصفهان گفت: برخی تغییر و تحولات استان براساس گزارش های صحیح به همین مجموعه اتفاق می افتد زیرا همکاران ما در این مجموعه از کنار هیچ گزارش و انتقادی از دستگاه های اجرایی به سادگی گذر نمی کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: برای ما اصل تکریم ارباب رجوع است و بخش عظیمی از این تکریم به خدمت رسانی مطلوب باز می گردد.

وی افزود: در این راستا دستگاه های اجرایی استان را ملزم کرده ایم بهترین نوع خدمات را به مردم ارائه و رفع و رجوع امور مردم را در اولویت فعالیت خود قرار دهند.

استاندار اصفهان متذکر شد: اگر مدیر یا مسئولی خلاف این اصل رفتار کند با جدیت ورود خواهیم کرد و در همین راستا چندین مدیر متخلف با مدیران جهادی جایگزین شدند.

وی ادامه داد: اگر این موارد رسانه ای نمی شوند از باب حفظ حرمت انسانی است اما هیچ گونه تردیدی نیست که با مدیران متخلف که صلاح و منفعت مردم استان را زیر پا می گذارند برخورد قاطع می کنیم.

وی در خصوص پروژه های انتقال آب از دریا به اصفهان، بیان کرد: با تغییر مدیریت و هیئت مدیره شرکت تأمین آب صفه و همزمان با مذاکره با سطح ملی مراحل مطالعاتی این پروژه بسیار مهم و حیاتی برای استان را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: با پیشینه ای که در استان داشتیم می دانستیم نباید از شریانی که ظرفیت محدود دارد و شیرفلکه هم دست ما نیست، آب گیری کنیم و به سمت خرید آب پیش رویم. استاندار اصفهان اظهار کرد: لذا با ریاست محترم جمهوری وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم از آب دریا یک خط و آبگیر اختصاصی برای استان تخصیص دهیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری های مجاهدانه و شبانه روزی اکنون یک شرکت قوی و ۸ پیمانکار در پروژه انتقال آب دریا به استان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: البته در آن منطقه دو خط اختصاصی برای استان با افق ۴۰۰ میلیون متر مکعب در نظر گرفتیم که در مرحله نخست، در حال اجرای خط اول با ظرفیت ۲۰۰ میلیون متر مکعب هستیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر از مسیر بازگشایی و ترانشه بخش عمده ای از مسیر پیش رفته است و این پیشرفت پروژه حاصل تلاش های شبانه روزی خادمان مردم است.

استاندار اصفهان متذکر شد: در ابتدای راه برآورد این بود که زمان بهره‌برداری از این پروژه ۹ ساله خواهد بود اما در تلاش هستیم در دولت سیزدهم این پروژه مهم به بهره‌برداری برسد.

در پایان این نشست مدیران رسانه ای استان اصفهان افطار را میهمان استاندار اصفهان بودند.

کد خبر؛۲۶۳۷۰

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۲۸
آقای جویا

رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: اخیراً در هفتمین دوره مسابقات کشوری ووشو به میزبانی تهران در سبک سیولوم‌پای شرکت کرده‌ام و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات شدم.

وی با بیان اینکه مسابقات یاد شده با حضور رئیس سبک‌های ووشو سنتی ایران استاد ناصر حق‌شناس برگزار گردی، افزود: مسابقات یاد شده در سطح خوبی برگزار گردید و تقریباً از سراسر کشور در این مسابقات شرکت‌کننده داشتیم.

 قهرمان مسابقات کشوری ووشو خاطرنشان ساخت:  همچنین در بخش تالو این مسابقات توانستم دو مدال نقره کسب کنم. در نتیجه توانستم در کل سه مدال نقره کسب کنم.

وی با بیان اینکه تمام همت خویش را به کار بسته‌ام تا مردم قهرمان‌پرور شهر خود شاهین‌شهر و ایران را خوشحال کنم، ادامه داد: از مسئولان انتظار دارم میزان اهمیت خود را با افزایش رسیدگی همه‌جانبه به ورزش و ورزشکاران شهرمان در همه رشته‌ها بالاتر ببرند تا تشویقی برای قهرمان‌پروری نسل جدید در همه رشته‌های ورزشی و آینده باشد.

کد خبر؛۲۶۳۹۳

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۱۰:۲۷
آقای جویا