پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۹ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش بیش از ۳ هزار دانش‌آموز جهت تفکیک پسماند

بزرگنمایی تصویر


 

 مدیرعامل پسماند شاهین‌شهر خبر داد؛

 

آموزش بیش از ۳ هزار دانش‌آموز جهت تفکیک پسماند

 

مدیرعامل شرکت پسماند شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر گفت: امسال برای بیش از ۳ هزار از دانش‌آموزان توسط کارشناس‌ها با حضور در مدارس تفکیک آموزش پسماندهای تر و خشک از مبدأ به سمت مقصد داده شد.

مسعود شیروانیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا با بیان اینکه به طور سالیانه هزینه‌های جاری این شرکت بیش از ۱۵ میلیارد تومان است، اظهار داشت: شرکت مدیریت پسماند تا ۳۰ سال آینده می‌تواند پاسخگوی نیازهای سه شهرستان شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر باشد.
وی با بیان اینکه به‌خاطر بالارفتن هزینه‌ها به‌طورکلی صنعت پسماند چندان صنعتی سوددهی نیست، گفت: به طور متوسط سالیانه در سه شهرستان شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر نزدیک به ۱۵۰ میلیون کیلوگرم پسماند تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت پسماند شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر ادامه داد: شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارند که به‌طور متوسط روزانه ۴۰۰ تن زباله (خشک – تر) جمع‌آوری‌شده آن‌ها جهت بازیافت وارد این مجموعه می‌شود.
وی اضافه کرد: محصولاتی که در شرکت پسماند شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر تولید می‌شوند اعم هستند از ورمی کمپوست، کمپوست، بازیافت زباله‌های خشک و انجام آزمایش‌های تحقیقاتی بر روی محصولات تولیدشده است.
شیروانیان با تأکید بر اینکه از شهروندان شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر خواست در تفکیک زباله‌های خشک و تر بسیار دقت کنند، گفت: امسال برای بیش از ۳ هزار نفر از دانش‌آموزان سه شهرستان شاهین‌شهر، میمه، خمینی‌شهر و برخوار توسط کارشناسان با حضور در مدارس آموزش‌های تفکیک پسماندهای تر و خشک از مبدأ به سمت مقصد داده شده و این طرح هم اکنون در حال جریان است و همه این اقدامات در راستای حفظ و حراست از محیط‌زیست برای نسل کنونی و آینده است.

آموزش بیش از 3 هزار دانش‌آموز جهت تفکیک پسماند 1

آموزش بیش از 3 هزار دانش‌آموز جهت تفکیک پسماند 2

آموزش بیش از 3 هزار دانش‌آموز جهت تفکیک پسماند 3

وی با بیان اینکه از خانواده‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد انتظار داریم در راستای فرهنگ‌سازی به ما کمک کنند، خاطرنشان ساخت: زمان‌بندی گذاشتن زباله‌ها در درب منازل به همه شهروندان اعلام شده است؛ اما گاهی اوقات برخی شهروندان این زمان‌بندی را رعایت نمی‌کنند و موجب نارضایتی سایر شهروندان را فراهم می‌سازند، لذا انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند تا بهتر بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.
مدیرعامل شرکت پسماند شاهین‌شهر، میمه، برخوار و خمینی‌شهر با بیان اینکه در مقابل دریافت پسماندهای خشک هدایایی تقدیم شهروندان می‌شود، گفت: شهروندان شهرهای یاد شده می‌تواند با مراجعه به سایت مدیریت پسماند و نصب اپلیکیشن پسماند آنلاین بر روی گوشی‌های هوشمند خود به ما جهت جمع‌آوری بهتر پسماندهای خشک کمک نمایند.

کد خبر؛۲۵۳۴۰

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۳:۱۳
آقای جویا

پروژه تعریض پل شهدا شاهین‌شهر افتتاح شد

 

 

 با حضور معاون عمرانی وزیر کشور؛

پروژه تعریض پل شهدا شاهین‌شهر افتتاح شد

 

در آخرین روز از هفته نکوداشت شاهین‌شهر آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تعریض پل شهدا در شاهین‌شهر صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در آخرین روز از هفته نکوداشت شاهین‌شهر آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تعریض پل شهدا در شاهین‌شهر با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدرضا کاظمی طباء فرماندار، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه، سعید ابریشمی راد شهردار و اعضای شورای اسلامی عصر روز پنج شنبه  ۲۶آبان ماه برگزار شد.

جمالی نژاد در افتتاح این پروژه اظهار کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر  ۳۹۰میلیارد ریال ،دارای ۸۰ هزار متر مربع فضای سبز ، نصب۱۰۰عدد پایه های روشنایی و آسفالت ۱۰۰۰۰متر مربع و جدول گذاری ۴۰۰ متر طول به مرحله ی اجرا رسیده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: افتتاح گذرگاه یادمان شهدای گمنام شاهین شهر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع صورت پذیرفت.

همچنین در پایان هفته نکوداشت شاهین‌شهر اقداماتی همچون تجلیل از بانوان شهردار محلات شهر، رونمایی از تمبر اختصاصی یادبود شاهین‌شهر، تقدیر از فعالین حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری همایش شوراهای حل اختلاف صورت گرفت.

کد خبر؛۲۵۳۲۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۰۱ ، ۱۸:۴۷
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای با انتشار متن و کلیپی نامزد (شناسه ۳۰۵۲) نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات کشور شد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
با سلام و خداقوت خدمت همکاران رسانه‌ام در سراسر نقاط ایران اسلامی
من نورالله جویا هستم نامزد نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با شناسه ۳۰۵۲ لیسانس مهندسی مخابرات از دانشگاه بنیان وابسته به دانشگاه اصفهان و فوق‌لیسانس دانشگاه پیام‌نور نزدیک به ۱۵ سال هست که در حوزه رسانه در استان‌های مختلف از جمله؛ ایلام، کرمانشاه، مرکزی، تهران و هم اکنون در استان اصفهان مشغول فعالیت رسانه‌ای در سمت‌های مختلفی همچون خبرنگار، سردبیر و مدیرمسئول بوده و هستم.
با رسانه‌های مختلف اعم از مکتوب و الکترونیک از جمله؛ روزنامه‌های همشهری، جوان، صبح صادق، ندای زاگرس، خبرگزاری‌هایی همچون فارس، تسنیم، ایسنا، ایلنا، مهر و پایگاه‌های خبری مختلف و هم اکنون مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا هستم که می‌توانید نمونه فعالیت‌های بنده را مشاهد فرمایید.
به‌شدت با رسانه آزاد، مطالبه‌گر، عدالت‌خواه، تبیین گر و بصیرت افزا موافق هستم و تمام تلاش خویش را همیشه به کار بسته‌ام که به هیچ نهاد یا حزب سیاسی اعم حقیقی یا حقوقی وابستگی نداشته باشم.
به تقویت اقتصاد رسانه، گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه از طریق پیگیری معتقدم هستم و برای هر کدام از این مطالب برنامه دارم.
اما دوستان همه این حرف‌هایی که بیان شد فعلاً حرف و شعار هست برای تحقق آنها من به کمک و همراهی شما به‌شدت نیاز دارم.
چرا که همیشه برخی آقازاده، خواص و نورچشمی‌ها با پرداخت هزینه‌های مختلف به‌عنوان نماینده ما بر کرسی هیات نظارت تکیه می‌زند و به‌جای اینکه نماینده ما باشند، بخصوص ما فعالین رسانه در شهرستان‌های مختلف ایران، نماینده حاکمیت بوده‌اند و همه این رویه اشتباه تکرار شده است، اما امسال بیایید با وحدت و همدلی به تغییر رأی بدهیم.
می‌دانم به‌دست‌آوردن این موفقیت سخت و شاید هم خنده‌دار باشد اما اگر شما حمایت کنید شدنی خواهد بود چرا که بنده به راهم برای داشتن یک مطبوعات کاملاً آزاد با رعایت قوانین اساسی و مطبوعاتی ایمان دارم.

موفق و سربلند باشید
به امید یک مطبوعات کاملا آزاد و مطالبه گر
برادر کوچک شما جویا
۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱

 

کد خبر؛۲۵۳۲۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۰۱ ، ۰۸:۲۵
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ عصرانه فرهنگی شاهین شهر به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر با حضور سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، سیدمحمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، علی تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، سعید ابریشمی راد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر و جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار شد، گزارش تصویری این مراسم به اطلاع شما مخاطبین خواهد رسید.

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 1

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 2

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 3

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 4

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 5

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 6

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 7

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 8

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 9

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 10

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 11

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 12

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 13

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 14

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 15

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 16

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 17

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 18

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 19

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 20

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 21

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 22

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 23

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 24

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 25

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 26

گزارش تصویری عصرانه فرهنگی شاهین شهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 27

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۱ ، ۰۸:۳۶
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری شرق ناب به نقل از صدای جویا سید محمدرضا کاظمی طباء با بیان اینکه از فردا دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ به علت پاره‌ای تعمیرات به مدت ۴۸ ساعت خطوط انتقال آب در شهرهای شاهین‌شهر، گزبرخوار و گرگاب قطع است، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت شهرستان و استان اصفهان برای تسریع در تعمیرات و رفع خرابی خط لوله آب شرب شاهین‌شهر، گزبرخوار و گرگاب استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در صورت درخواست همکاری آبفا موظف به همکاری هستند، افزود: اولویت کاهش مصرف یا قطع با مصارف غیر خانگی است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه از ظریف تانکرهای بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در آبرسانی محلات استفاده خواهد شد، تصریح کرد: رسانه‌ها نیز با هماهنگی اداره آبفا در راستای اطلاع‌رسانی مناسب و توصیه به‌صرفه جویی اقدام کنند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم با همکاری مردم در ذخیره‌سازی آب و کاهش مصرف و همچنین تلاش ویژه همکاران آبفا استان اصفهان با کمترین مشکل برای شهروندان تعمیرات خط لوله به پایان برسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۰۱ ، ۰۹:۴۴
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، گزارش تصویری نشست خبری سعید ابریشمی راد شهردار شاهین‌شهر در ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ که با اصحاب رسانه در تالار شیخ بهایی که به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر برگزار شد از نگاه دوربین این رسانه به اطلاع مخاطبین این رسانه می‌رسد.

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر
 

کد خبر؛ ۲۵۲۵۷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۲:۵۳
آقای جویا

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، مراسم این هفته (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱) دعای پرفیض ندبه با سخنرانی حجت الاسلام حسینی اراکی و مداحی حاج رضا نبوی در محل مصلی نماز جمعه شاهین شهر که همزمان  از شبکه اول سیما پخش گردید برگزار شد، تصاویر خبری این مراسم به روایت نورالله جویا عکاس خبری این رسانه به اطلاع عموم مخاطبین می رسد.

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه
 

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه

دعای ندبه
 

 

کد خبر؛۲۵۲۳۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۰۱ ، ۱۳:۵۰
آقای جویا

برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر

 

 شهردار شاهین‌شهر؛

برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر

شهردار شاهین‌شهر گفت: به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر که از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه برگزار می شود نزدیک به ۴۰ ویژه‌برنامه برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در تالار شیخ بهایی ر که به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از۲۰ تا ۲۶ آبان ماه برگزار شود در تالار شیخ بهایی، اظهار کرد: نزدیک به ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر برگزار می گردد.

وی با اشاره به برخی از این ویژه‌برنامه‌ها افزود: هفته نکوداشت شاهین‌شهر با برگزاری دعای پرفیض ندبه که از شبکه اول سیما در محل مصلی نمازجمعه شروع با اختتامیه فرهنگی هفته نکوداشت شاهین‌شهر در روز ۲۶ آبان‌ماه که روز مفاخر هم نام‌گذاری شده است به کار خود پایان می‌دهد.

شهردار شاهین‌شهر گفت: از جمله سایر برنامه‌های نکوداشت شاهین‌شهر می‌توان به راه‌اندازی اتوبوس شهروندی، گشایش نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان، دیدار با خانواده معظم شهدا، جشنواره غذای ایرانی، افتتاح پروژه‌های یادمان شهدا، پل هسا و فرهنگ‌سرای پایداری، کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس و رونمایی از تمبر یادبود شاهین‌شهر، گردهمایی قهرمانان و هیئت‌های ورزشی، گردهمایی زورخانه‌ای استان اصفهان، رونمایی از طرح شهر بانوان، بازدید رایگان عموم شهروندان از موزه تاریخ و مردم‌شناسی شاهین‌شهر و ویژه‌برنامه پارک دانش و رصد عمومی، اختتامیه مسابقات کاراته وان استان اصفهان و سایر اشاره کرد.

برگزاری 40 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته نکوداشت شاهین‌شهر 1

این خبر در حال تکمیل شدن است….

کد خبر؛ ۲۵۲۱۵

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۱ ، ۱۵:۳۳
آقای جویا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، گزارش تصویری از برگزاری مراسم و راهپیمایی امروز مردم انقلابی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در نمازجمعه این هفته ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر
 

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر
 

شاهین شهر
 

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر

شاهین شهر
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۶:۲۷
آقای جویا

سید محمدرضا کاظمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته آیین کلنگ‌زنی مدرسه خیر ساز در محله مسکن مهر شاهین‌شهر با حضور مسئولان استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه و جمعی از خیرین برگزار شد.
وی افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای جمعیت ۴۵ هزار نفری دانش‌آموز است که بر اساس این آمار متفاوت از دیگر شهرستان‌های استان اصفهان در حوزه آموزشی هستیم.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه به دلیل متعادل نبودن میانگین جمعیت دانش‌آموزی و فضای آموزشی در حوزه ابتدایی و متوسطه هم اکنون نیازمند ۵ مدرسه جدید هستیم، افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط مسئولان شهرستان ۵ مدرسه با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد شناسایی گردیده است که نیازمند اعتباری در حدود ۳۷۰ میلیارد ریال است.

 وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و حمایت‌های انجمن خیرین مدرسه‌ساز در دو سال آینده پروژه‌های مذکور مورد افتتاح و دغدغه‌مندی خانواده‌های دانش‌آموزان در این خصوص مرتفع گردد.
کاظمی طباء با بیان اینکه مدرسه خیرساز مسکن مهر در زمینی به مساحت ۲۹۷۵ مترمربع احداث خواهد شد که دارای ۲ طبقه، ۱۲ کلاس، سالن چندمنظوره، نمازخانه و آزمایشگاه است. در پایان افزود: اعتبار اولیه این پروژه خیر ساز جهت ساخت ۱۲ میلیارد تومان است.

مدرسه
 

مدرسه
 

کد خبر؛۲۵۱۷۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۰۱ ، ۰۹:۳۳
آقای جویا