پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در شرایط حساس کنونی که آمریکا در موضوع برجام در حال نقض‌های مکرر است، به انسجام ملی نیاز دارد.
به گزارش صدای جویا از شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در نهمین نشست خبری با خبرنگاران در شاهین‌شهر اظهار کرد: کشور در شرایط حساس کنونی که آمریکا در موضوع برجام در حال نقض‌های مکرر است، به انسجام ملی نیاز دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیش از اظهارات خلاف مقررات بین‌المللی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص برجام، سناریوهای متعددی طراحی کرده است که متناسب با اقدامات آمریکا مقابله به‌مثل خواهد کرد.
نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در شرایط فعلی ماندن در برجام بهتر از خارج شدن از این معاهده مورد تأیید شورای امنیت است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری نخواهد بود که از معاهده برجام خارج شود اما اگر آمریکائی‌ها از برجام خارج شوند، ایران هم حق خود می‌داند که از برجام خارج شود.
وی تصریح کرد: موضع قاطع نظام این است که دیگر در خصوص برجام مذاکره دوباره نخواهد کرد و تمامی مسؤولان نظام بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند که اگر یکی از طرف‌های پنج بعلاوه یک، از برجام خارج شود ایران دیگر به ماندن و پذیرفتن شرایط برجام متعهد نباشد.
حاجی دلیگانی بیان کرد: در صورت خروج کشور از معاهده برجام به‌سرعت غنی‌سازی صلح‌آمیز به‌پیش از این معاهده با تعداد بیشتر سانترفیوژهای پیشرفته بازخواهیم گشت.
وی یادآور شد: آمریکا یک‌بار دیگر به ملت ایران نشان داد که دست‌های چدنی در زیر دستکش‌های مخملی پنهان کرده و هرگز قابل‌اعتماد نیست.
نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، با تأیید اینکه تالاب گاوخونی به علت کمبود آب زاینده‌رود در حال خشک شدن و در آستانه فاجعه زیست‌محیطی است اظهار داشت: پس‌ازآنکه وزیر نیرو معرفی شود و به تأیید نمایندگان مجلس برسد از او درباره کم‌کاری‌های این وزارتخانه در خصوص انتقال آب حوضه به حوضه در صحن علنی مجلس سؤال خواهم کرد.
وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در سال‌های گذشته سهم آب به میزان ۸۰ میلیون مترمکعب در سال به کشاورزان برخوار و شاهین‌شهر فروخته است اما حالا به این تعهد خود عمل نمی‌کند ، مسؤولان این شرکت می‌گویند چوب سهمیه آب به دیگران فروختیم نمی‌توانیم به تعهد انتقال آب به کشاورزان برخوارو شاهین‌شهر عمل کنیم.
وی ادامه داد: مسؤولان استانی باید همچون مسؤولان استان‌های سمنان و قم بدنیال انتقال آب از دریای خزر و خلیج‌فارس به فلات مرکزی باشند تا در بلندمدت بتوانند بحران خشک‌سالی را مدیریت کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تعطیلی ۵۰ درصد واحدهای صنعتی و فعالیت ۳۰ درصد واحدهای در حال تولید شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه خرداد و گفت: جلسه‌های منظمی با صاحبان بخش صنعت برگزار می‌کنیم تا مشکلات آن‌ها را با حضور مسؤولان پیگیری و چاره‌جویی کنیم، جلسه‌ای هفته آینده با حضور صاحبان واحدهای صنعتی و مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در شهرک صنعتی مورچه‌خورت برگزار خواهیم کرد.
وی از تعلل مسؤولان بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر در تحویل دستگاه‌های ام آر آی و رادیولوژی دوم که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پس از پیگیری‌های بسیار اختصاص داده بود انتقاد کرد، دستگاه سی‌تی‌اسکنی که برای این بیمارستان اختصاص‌یافته بود براثر این تعلل به شهرستان دیگر این استان اختصاص یافت، البته قول دادند که دستگاه دیگری به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر اختصاص خواهند داد.
نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح دوفوریتی در خصوص اصلاح قانون بودجه ۹۶ خبر داد  و گفت: در بررسی لایحه بودجه در مجلس یک تغییر نگارشی بسیار کوچک اتفاق افتاده است که درنهایت این تبصره فارغ از عمد یا سهوی بودن نظر نمایندگان مجلس در رابطه با این تغییر، در حال حاضر فضای جدیدی پیش روی نظام اداری و دولت بازکرده است .
وی افزود: با جابه‌جایی علامت نگارشی ویرگول (،) دو کلید واژه «حقوق ثابت» و «حقوق» فضای متفاوتی از لایحه در قانون بودجه ۹۶ ایجاد کرده که بار حقوقی و مالی ۷هزار میلیارد تومانی برای دولت به همراه دارد.
حاجی کلیگانی در بخش دیگر سخنانش به وجود ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در حوزه انتخابیه برخوار، شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و ادامه داد: احداث پل دوم گز درازاد راه اصفهان – تهران و طراحی میدان یا احداث پل دوم گرگاب بر روی این آزادراه در دست پیگیری است.

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، تغییر استانداران را درصورتی‌که بهتراز مدیریت قبلی باشند را مناسب دانست و گفت: استاندار اصفهان، مدیریتی آرام دارد اما به‌اصطلاح خاکی نیست، بارها از استاندار محترم خواستم با هم برای پیگیری مسائل مالی استان به سازمان برنامه‌وبودجه برویم اما هنوز این وقت پیش نیامده است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۰:۰۳
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، پایگاه عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این دفعه طی مطلبی به‌عنوان« مگان شهرداری شاهین‌شهر در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان چه می‌کند ؟!» آورده است: شهردار سابق شاهین‌شهر آقای حسین امیری وقتی احساس کرد که خودرو مگان شهردار ما قبل خود آقای ناصر نفری که از عمر آن چهار سال می‌گذشت در شأن و جایگاه مدیریتی ایشان نیست !!! تصمیم گرفت خودرو مگانی جدیدی خریداری نماید، لذا با کمک مصوبه شورای شهر سابق قرار بر آن شد که خودرو قبلی فروخته شود و یک خودرو مگان صفر دیگری خریداری شود .

این پایگاه ادامه می‌دهد: متأسفانه نه تنها به آن مصوبه عمل نشد و خودرو قبلی فروخته نشد بلکه خودرو مگان به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان داده شد و اکنون مورد استفاده مدیران این اداره می‌باشد !

البته شورای شهر سابق دلیل می‌آورند که اداره کل راه و شهرسازی از شهرداری شاهین‌شهر تقاضای یک خودرو پژو پارس صفر نموده بود و شورا هم به‌جای خرید پژو پارس، خودرو مگان را به این اداره تحویل می‌دهند تا این اداره هم موانع برخی مصوبات شورا را برطرف نماید .

عدالت‌خواهی تأکید می‌کند: واقعاً این روش یک بدعت نامطلوب است که شورا بخواهد برای راه افتادن اموراتش با اعطای خودرو به آن‌ها که در واقع باج دادن است امور شهرسازی خود را راه بیندازد.

این رسانه در ادامه می‌گوید: این بدعت باعث می‌شود که هر اداره‌ای برای راه انداختن مشکلات شاهین‌شهر یک باج از مسئولان شاهین‌شهر طلب نماید ، حال این مسئله وقتی بهرنج تر می‌شود که به غیر از اداره‌ها و سازمان‌های شاهین‌شهر که مرتباً تقاضاهای این‌چنین کارهایی را دارند ، سازمان‌های اصفهان هم چشم طمع به پول مردم این شهر بدوزند .

البته علت و ریشه این امور روحیه اشرافی مسئولان است که به‌جای کار و خدمت و استفاده از تمام توان برای برطرف کردن مشکلات کشور، برای انجام دادن وظیفه معمولی خود نیز، دنبال خودرو و امکانات برای خویش هستند .

عدالت‌خواهی در پایان می‌افزاید: آن زمانی که مدیران اشرافی سابق، ریشه این ریخت‌وپاش‌ها را در این شهر گذاشتند و با حمایت و سکوت کسانی که نان دین می‌خورند این شجره خبیثه را پایه‌گذاری کردند الان یکی از شاخه‌های آن شجره خبیثه می‌شود اعطای اموال مردم این شهر به ادارات و سازمان‌های اصفهان !!!

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۴
آقای جویا

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه نیروهای غیربومی باید از شهرداری شاهین‌شهر بروند، گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه کمر شهرداری شاهین‌شهر شکسته است.

علی فتحی، عضو و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان، با تسلیت ایام حزن‌انگیز ماه محرم خدمت عاشقان و پیروان مکتب عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: با روی کار آمدن اعضای جدید شورای پنجم شاهین‌شهر و انتخاب عیسی بهمنی به‌عنوان شهردار جدید این روزها شورای پنجم شهر شاهین‌شهر به همراه شهردار یک دل و یک صدا مشغول گرفتن تصمیمات و دستوراتی بسیار خوبی که هم به نفع شهر و هم مجموعه شهرداری باشد، هست.

وی با بیان اینکه برخی از این تصمیمات و فعالیت‌های صورت گرفته موجب شادمانی و حتی اعتراض برخی از خواص و عوام شده است به نحوی که در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می توان آثار آن‌ها را به خوبی دید، افزود: متأسفانه بسیاری از دوستان و همکاران از اوضاع بد مالی شهرداری شاهین‌شهر بی‌خبر هستند و نمی‌دانند که طبق برنامه ششم توسعه ارزش‌افزوده و برخی درآمدهای اصلی شهر در این خصوص به‌شدت کاهش‌یافته به‌نحوی‌که شهرداری نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۶۷ میلیارد تومانی امسال خود را ازدست‌داده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر بیان داشت: از طرفی غیر از رکود بازار ساخت‌وساز در کل ایران بحث کاهش تراکم و ارتفاع ساخت‌وساز در شاهین‌شهر نیز‌ مزید بر علت شده به نحوی که شهرداری شاهین‌شهر در ۶ ماهه اول سال جاری می‌بایستی ۳۵ میلیارد تومان درآمد کسب‌ کرده باشد که این مبلغ حدوداً ۷ میلیارد تومان است. و با آنچه می‌خواهیم برای پیشرفت شهر انجام دهیم زمین تا آسمان فاصله دارد.

وی ادامه داد: اگر به تمامی این اتفاقات و کاهش درآمدهای شهرداری شاهین‌شهر بحث استخدام‌های بی‌ضابطه را نیز اضافه کنیم به‌خوبی متوجه خواهیم شد که چگونه کمر شهرداری را شکسته است.

فتحی با تأکید بر اینکه بیش از ۶۰۰ نفر نیرو مازاد و غیر بومی در شهرداری شاهین‌شهر مشغول به کار شده‌اند که طی دوره‌های گذشته با لابی‌گری برخی از مدیران شهری روی کار آمده‌اند که امروزه کاری اصلا نیست در مجموعه انجام دهند و بیکارند و فقط حقوق و مزایای آن را می‌گیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: از طرفی اضافه‌کاری ‌از کسی کم نشده است و این حرف‌ها که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کاهش اضافه‌کاری پرسنل شهرداری زده می‌شود نوعی جوسازی‌ است، چراکه طبق قانون کار ‌حداکثر سقف اضافه‌کار برای کارگران ۱۲۰ است. و اعضاء شورا و شهردار شاهین‌شهر ملزم به رعایت به آنچه قانون تعریف کرده نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه اکثریت پرسنل شهرداری قراردادهای کاری آن‌ها کارگری است و نه کارمندی، بیان داشت: در گذشته برخی از پرسنل بیش از ۱۷۵ ساعت اضافه‌کاری دریافت می‌کردند که این پرداختی هم مشکلات قانونی و هم شرعی داشت و حتی هیچ‌گونه فعالیتی هم به غیر از ساعت کاری نداشتند که به دور از عدالت به آن‌ها اضافه‌کاری پرداخت می‌شد.

وی ادامه داد: لذا تصمیم گرفتیم با قدرت جلوی این فسادهای اداری که به شهرداری شاهین‌شهر لطمه وارد کرده بود بی ایستیم. و اجازه ندهیم کسی که واقعاً اضافه‌کاری کرده است با کسی که اصلاً یک ساعت هم اضافه‌کاری انجام نداده حقوق یکسانی را دریافت کنند.

فتحی یکی دیگر از اصلاحات صورت گرفته در این چند مدت فعالیت شورا و شهردار جدید را حذف برخی مشاوران عنوان کرد و گفت: در شهرداری شاهین‌شهر دلیلی وجود نداشت مهندسی که بر اساس توانمندی‌هایش استخدام‌شده است و ماهیانه چند میلیون تومان حقوق می‌گیرد در کنار او نیز مشاوری وجود داشته باشد که او نیز مبلغی دریافت کند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری شاهین‌شهر دستورالعمل کاهش نیرو برای کارکنانی که ساکن شاهین‌شهر نبوده و نیستند در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: این کار در راستای افزایش چشم‌گیر و روز افزون بیکاری جوانان شاهین‌شهری صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر در ادامه با بیان اینکه در حال شناسایی افرادی هستیم که از سن بازنشستگی آن‌ها گذشته اما بر خلاف قانون مجدداً از آن‌ها استفاده شده است، تصریح کرد: قانون به‌عنوان فصل الخطاب برای ما هست و ما در چهار چوب قانون در حال تلاش هستیم که شهر شاهین‌شهر را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشیم.

وی تأکید کرد: از همه دلسوزان، منتقدان و عموم مردم می‌خواهم بدانند که چند صباحی از فعالیت شورای پنجم و شهردار جدید شاهین‌شهر نمی‌گذرد، لذا فعلاً اجازه دهید تا ما بر اساس برنامه‌ها و پیمانی که بسته‌ایم و قول‌هایی را که داده‌ایم فعالیت‌ها، کارها و اصطلاحات خود را در بدنه مدیریت شهری انجام و بعد به عرصه نمایش بگذاریم آنگاه دست به قضاوت و انتقاد بردارید که فعالیت‌های ما درست بوده یا خیر!

فتحی به اعتراض اخیر جمعی از تاکسی‌داران شاهین‌شهر مبنی بر مخالفت با انتخاب آقای حق‌شناس به‌عنوان رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: اولاً این دسته اعتراض‌ها مورد احترام هست و دوما هنوز حکمی برای نامبرده مبنی بر رئیس سازمان تاکسی‌رانی صادر نشده است چراکه در حال بررسی‌های بیشتر در این خصوص هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پس جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد و تاکسی‌دارها مطمئن باشند به‌عنوان نمایندگان آن‌ها در شورای شهر با کمک شهردار، مدیری را انتخاب خواهیم کرد که هم به نفع آن‌ها و هم به مصالح مردم و مجموعه شهرداری بی اندیشد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه شورا و شهرداری وظیفه‌ای در قبال اشتغال‌زایی ندارند و اعضاء دورهای گذشته شورای شهر باید پاسخگوی این‌همه نیروی مازاد به مراجع ذی اصلاح باشند، گفت: با توجه به مازاد نیروی کاری که در شهرداری شاهین امروزه وجود دارد، آن راندمان کاری که باید انجام بپذیرد نیز صورت نمی‌گیرد.

وی بار دیگر با مخالفت شدید به حضور نیروهای غیربومی در شهرداری شاهین‌شهر به دلیل انبوه بیکاری جوانان بومی، بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته شاهین‌شهر نیروی جوان، متعهد و دارای تخصص و تجربه بیکار کم ندارند و باید برای این پتانسیل‌ها چاره‌اندیشی شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر به موضوع تعاونی کارکنان و کارگران سازمان بازیافت شهرداری اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: سازمان بازیافت طی چند سال گذشته تعاونی به نام کارکنان این شرکت تشکیل و با پول‌هایی که این پرسنل در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند اقدام به خرید چند قطعه زمین در محله فدک جهت ارائه به این کارکنان می‌کند.

وی ادامه داد: برخی با نشر اکاذیب عنوان می‌کنند که حق برخی اعضاء این تعاونی ضایع‌شده است در حالی که این زمین‌ها فعلاً تفکیک نشده‌اند. و خیلی از اعضای ۵۴۰ نفر این تعاونی اصلاً اهل و ساکن شاهین‌شهر نیستند و دلیلی هم وجود ندارد که به آن‌ها زمینی تعلق بگیرد.

فتحی با تأکید بر اینکه طبق قانون جلسات شورای شهر باید علنی باشد و به شورای شهر شیشه‌ای معتقدیم، گفت: در حال فراهم‌سازی شرایط حضور مردم و اهالی رسانه در جلسات علنی شورای شهر هستیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۷
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته ۵ مهرماه ۱۳۹۶ در پی اعتراض جمعی از پرسنل شهرداری شاهین‌شهر به دستور شهردار جدید این شهر مبنی بر کاهش حقوق و دستمزد آن‌ها که در کانال‌ها و سایت‌های مختلف بازتاب خبری زیاد نیز به همراه داشت.

در همان ابتدا، مهرداد مختاری رئیس جدید شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با صدور بیانه‌ای به این اعتراض‌ها پاسخ و پرده از فسادها، کاهش شدید بودجه شهرداری و استخدام‌های بی‌ضابطه‌ای که در طول دوره‌های اول تا چهارم شورای شهر روی داده است و به این نهاد خدمت گذار به‌شدت آسیب وارد کرده است برداشت و گفته بود که متأسفانه بسیاری از دوستان و همکاران از اوضاع بد مالی شهرداری بی‌خبر هستند و نمی‌دانند که طبق برنامه ششم توسعه ارزش‌افزوده و حقوق شهر شاهین‌شهر در این خصوص به‌شدت کاهش‌یافته به‌نحوی‌که شهرداری حدوداً ۶۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۶۷ میلیارد تومانی خود را از دست داده است. را مطرح کرد.

و در این بیانیه ادامه داده بود که به‌تمامی این اتفاقات و کاهش درآمدها استخدام‌های بی‌ضابطه را نیز اضافه نمایید که کمر شهرداری شاهین‌شهر را شکسته است. بیش از ۶۰۰ نفر نیرو مازاد در شهرداری مشغول به کارشده‌اند.

کاری که اصلا نیست و بیکارند و فقط حقوق و مزایای آن را می‌گیرند، از طرفی اضافه‌کاری ‌از کسی کم نشده است و این حرف‌ها نوعی جوسازی‌ است، چراکه طبق قانون کار ‌حداکثر سقف اضافه‌کار برای کارگران ۱۲۰ است.

این حرف‌ها همان حرف‌های همیشگی یا به‌نوعی بیان زخم‌هایی است که پایگاه عدالت‌خواهی شاهین‌شهر از سال ۱۳۹۱ تا امروز با عناوین خبرهایی مبنی بر (شهرداری شاهین‌شهر؛ بغض‌های فروخورده/حق‌های پایمال‌شده!)، (پارتی‌بازی در استخدامی شهرداری شاهین‌شهر)، (شهرداری شاهین‌شهر/ اداره هزار فامیل)، (شهرداری شاهین‌شهر حق الجلسه های غیرقانونی را به بیت‌المال بازگردان)، (آیا مردم باید هزینه زیارت برخی از اعضای شورای شهر را پرداخت کنند؟!) در سایت خود بیان کرده و امروز شاهد سر باز شدن این زخم هستیم.

زخم‌هایی که حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شاهین‌شهر که ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۶ در تالار شیخ بهایی برگزار شد به آن اشاره کرد و خواستار اصلاح آن‌ها شد.

اما علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در واکنش به این سخنان در خصوص مراقبت و پیشگیری از موارد تخلف در شهرداری‌ها از جمله استخدام‌های فامیلی خاطرنشان کرد: از حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس درخواست داریم اصلاح قانون انتخابات شوراها را با پیگیری سایر نمایندگان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دهند.

وی تأکید کرد: اگر شهرداران با حکم وزیر کشور انتخاب می‌شدند، برخی تخلفات در برخی شهرداری‌ها روی نمی‌داد؛ مثلاً مردم نمی‌گفتند که فلان شهردار را فلان افراد تعیین کرده یا فلان شخص را استخدام کرده است.

همچنین سجاد قهرمانی فرد عضو دیگر شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخ به سؤال مطرح‌شده در مورد این اتفاقات اظهار داشت: رده شغلی اکثریت پرسنل شهرداری شاهین‌شهر  کارگری هست و نه کارمندی و ما با آنچه برای مجموعه شهرداری شاهین‌شهر نابرابری و نا عدالتی ایجاد می‌کند به‌شدت مخالفیم!

علی ایحال اگر امروز آستین بالا زده نشود و فکری به حال مداوای این زخم کهنه و کسانی که در گذشته موجب ایجاد این زخم‌ها شده‌اند و امروز با خیال راحت و آسوده در جامعه پرسه می‌زنند، نشود بدون شک باید در دوره‌های آینده شورای شهر شاهین‌شهر نیز شاهد چنین فسادهایی توسط برخی از خواص که با لباس دین و تقوا به میدان می‌آیند و حرف از قانون و خدا و پیغمبر می‌زنند باشیم.

به همین دلیل باید همه دلسوزان باتقوا و واقعی شاهین‌شهر از جمله عدالت‌خواهان، بچه بسیجی‌ها و انقلابی‌های شهر پای‌کار بی آیند و با برنامه و همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نهایت تلاش خود را بکنند تا این نااهلان بی‌ایمان و دین که به دلیل پایمال کردن حقوق امانت نهاده شده بیت‌المال به آن‌ها و خیانت به حقوق مردم روی قاتلان شهدای دشت کربلا را، آن‌هم در شهر شهیدپروری همچون شاهین‌شهر سفید کرده‌اند، اجازه نفس کشیدن نداشته باشند. (واقعا که درست گفته اند؛ هر کسی باد بکارد بدون شک طوفان درو خواهد کرد)

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۶ ، ۰۹:۳۳
آقای جویا