پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، پایگاه عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این دفعه طی مطلبی به‌عنوان« مگان شهرداری شاهین‌شهر در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان چه می‌کند ؟!» آورده است: شهردار سابق شاهین‌شهر آقای حسین امیری وقتی احساس کرد که خودرو مگان شهردار ما قبل خود آقای ناصر نفری که از عمر آن چهار سال می‌گذشت در شأن و جایگاه مدیریتی ایشان نیست !!! تصمیم گرفت خودرو مگانی جدیدی خریداری نماید، لذا با کمک مصوبه شورای شهر سابق قرار بر آن شد که خودرو قبلی فروخته شود و یک خودرو مگان صفر دیگری خریداری شود .

این پایگاه ادامه می‌دهد: متأسفانه نه تنها به آن مصوبه عمل نشد و خودرو قبلی فروخته نشد بلکه خودرو مگان به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان داده شد و اکنون مورد استفاده مدیران این اداره می‌باشد !

البته شورای شهر سابق دلیل می‌آورند که اداره کل راه و شهرسازی از شهرداری شاهین‌شهر تقاضای یک خودرو پژو پارس صفر نموده بود و شورا هم به‌جای خرید پژو پارس، خودرو مگان را به این اداره تحویل می‌دهند تا این اداره هم موانع برخی مصوبات شورا را برطرف نماید .

عدالت‌خواهی تأکید می‌کند: واقعاً این روش یک بدعت نامطلوب است که شورا بخواهد برای راه افتادن اموراتش با اعطای خودرو به آن‌ها که در واقع باج دادن است امور شهرسازی خود را راه بیندازد.

این رسانه در ادامه می‌گوید: این بدعت باعث می‌شود که هر اداره‌ای برای راه انداختن مشکلات شاهین‌شهر یک باج از مسئولان شاهین‌شهر طلب نماید ، حال این مسئله وقتی بهرنج تر می‌شود که به غیر از اداره‌ها و سازمان‌های شاهین‌شهر که مرتباً تقاضاهای این‌چنین کارهایی را دارند ، سازمان‌های اصفهان هم چشم طمع به پول مردم این شهر بدوزند .

البته علت و ریشه این امور روحیه اشرافی مسئولان است که به‌جای کار و خدمت و استفاده از تمام توان برای برطرف کردن مشکلات کشور، برای انجام دادن وظیفه معمولی خود نیز، دنبال خودرو و امکانات برای خویش هستند .

عدالت‌خواهی در پایان می‌افزاید: آن زمانی که مدیران اشرافی سابق، ریشه این ریخت‌وپاش‌ها را در این شهر گذاشتند و با حمایت و سکوت کسانی که نان دین می‌خورند این شجره خبیثه را پایه‌گذاری کردند الان یکی از شاخه‌های آن شجره خبیثه می‌شود اعطای اموال مردم این شهر به ادارات و سازمان‌های اصفهان !!!

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی