پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته ۵ مهرماه ۱۳۹۶ در پی اعتراض جمعی از پرسنل شهرداری شاهین‌شهر به دستور شهردار جدید این شهر مبنی بر کاهش حقوق و دستمزد آن‌ها که در کانال‌ها و سایت‌های مختلف بازتاب خبری زیاد نیز به همراه داشت.

در همان ابتدا، مهرداد مختاری رئیس جدید شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با صدور بیانه‌ای به این اعتراض‌ها پاسخ و پرده از فسادها، کاهش شدید بودجه شهرداری و استخدام‌های بی‌ضابطه‌ای که در طول دوره‌های اول تا چهارم شورای شهر روی داده است و به این نهاد خدمت گذار به‌شدت آسیب وارد کرده است برداشت و گفته بود که متأسفانه بسیاری از دوستان و همکاران از اوضاع بد مالی شهرداری بی‌خبر هستند و نمی‌دانند که طبق برنامه ششم توسعه ارزش‌افزوده و حقوق شهر شاهین‌شهر در این خصوص به‌شدت کاهش‌یافته به‌نحوی‌که شهرداری حدوداً ۶۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۶۷ میلیارد تومانی خود را از دست داده است. را مطرح کرد.

و در این بیانیه ادامه داده بود که به‌تمامی این اتفاقات و کاهش درآمدها استخدام‌های بی‌ضابطه را نیز اضافه نمایید که کمر شهرداری شاهین‌شهر را شکسته است. بیش از ۶۰۰ نفر نیرو مازاد در شهرداری مشغول به کارشده‌اند.

کاری که اصلا نیست و بیکارند و فقط حقوق و مزایای آن را می‌گیرند، از طرفی اضافه‌کاری ‌از کسی کم نشده است و این حرف‌ها نوعی جوسازی‌ است، چراکه طبق قانون کار ‌حداکثر سقف اضافه‌کار برای کارگران ۱۲۰ است.

این حرف‌ها همان حرف‌های همیشگی یا به‌نوعی بیان زخم‌هایی است که پایگاه عدالت‌خواهی شاهین‌شهر از سال ۱۳۹۱ تا امروز با عناوین خبرهایی مبنی بر (شهرداری شاهین‌شهر؛ بغض‌های فروخورده/حق‌های پایمال‌شده!)، (پارتی‌بازی در استخدامی شهرداری شاهین‌شهر)، (شهرداری شاهین‌شهر/ اداره هزار فامیل)، (شهرداری شاهین‌شهر حق الجلسه های غیرقانونی را به بیت‌المال بازگردان)، (آیا مردم باید هزینه زیارت برخی از اعضای شورای شهر را پرداخت کنند؟!) در سایت خود بیان کرده و امروز شاهد سر باز شدن این زخم هستیم.

زخم‌هایی که حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شاهین‌شهر که ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۶ در تالار شیخ بهایی برگزار شد به آن اشاره کرد و خواستار اصلاح آن‌ها شد.

اما علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در واکنش به این سخنان در خصوص مراقبت و پیشگیری از موارد تخلف در شهرداری‌ها از جمله استخدام‌های فامیلی خاطرنشان کرد: از حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس درخواست داریم اصلاح قانون انتخابات شوراها را با پیگیری سایر نمایندگان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دهند.

وی تأکید کرد: اگر شهرداران با حکم وزیر کشور انتخاب می‌شدند، برخی تخلفات در برخی شهرداری‌ها روی نمی‌داد؛ مثلاً مردم نمی‌گفتند که فلان شهردار را فلان افراد تعیین کرده یا فلان شخص را استخدام کرده است.

همچنین سجاد قهرمانی فرد عضو دیگر شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخ به سؤال مطرح‌شده در مورد این اتفاقات اظهار داشت: رده شغلی اکثریت پرسنل شهرداری شاهین‌شهر  کارگری هست و نه کارمندی و ما با آنچه برای مجموعه شهرداری شاهین‌شهر نابرابری و نا عدالتی ایجاد می‌کند به‌شدت مخالفیم!

علی ایحال اگر امروز آستین بالا زده نشود و فکری به حال مداوای این زخم کهنه و کسانی که در گذشته موجب ایجاد این زخم‌ها شده‌اند و امروز با خیال راحت و آسوده در جامعه پرسه می‌زنند، نشود بدون شک باید در دوره‌های آینده شورای شهر شاهین‌شهر نیز شاهد چنین فسادهایی توسط برخی از خواص که با لباس دین و تقوا به میدان می‌آیند و حرف از قانون و خدا و پیغمبر می‌زنند باشیم.

به همین دلیل باید همه دلسوزان باتقوا و واقعی شاهین‌شهر از جمله عدالت‌خواهان، بچه بسیجی‌ها و انقلابی‌های شهر پای‌کار بی آیند و با برنامه و همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نهایت تلاش خود را بکنند تا این نااهلان بی‌ایمان و دین که به دلیل پایمال کردن حقوق امانت نهاده شده بیت‌المال به آن‌ها و خیانت به حقوق مردم روی قاتلان شهدای دشت کربلا را، آن‌هم در شهر شهیدپروری همچون شاهین‌شهر سفید کرده‌اند، اجازه نفس کشیدن نداشته باشند. (واقعا که درست گفته اند؛ هر کسی باد بکارد بدون شک طوفان درو خواهد کرد)

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی