پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در شرایط حساس کنونی که آمریکا در موضوع برجام در حال نقض‌های مکرر است، به انسجام ملی نیاز دارد.
به گزارش صدای جویا از شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در نهمین نشست خبری با خبرنگاران در شاهین‌شهر اظهار کرد: کشور در شرایط حساس کنونی که آمریکا در موضوع برجام در حال نقض‌های مکرر است، به انسجام ملی نیاز دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیش از اظهارات خلاف مقررات بین‌المللی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص برجام، سناریوهای متعددی طراحی کرده است که متناسب با اقدامات آمریکا مقابله به‌مثل خواهد کرد.
نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در شرایط فعلی ماندن در برجام بهتر از خارج شدن از این معاهده مورد تأیید شورای امنیت است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری نخواهد بود که از معاهده برجام خارج شود اما اگر آمریکائی‌ها از برجام خارج شوند، ایران هم حق خود می‌داند که از برجام خارج شود.
وی تصریح کرد: موضع قاطع نظام این است که دیگر در خصوص برجام مذاکره دوباره نخواهد کرد و تمامی مسؤولان نظام بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند که اگر یکی از طرف‌های پنج بعلاوه یک، از برجام خارج شود ایران دیگر به ماندن و پذیرفتن شرایط برجام متعهد نباشد.
حاجی دلیگانی بیان کرد: در صورت خروج کشور از معاهده برجام به‌سرعت غنی‌سازی صلح‌آمیز به‌پیش از این معاهده با تعداد بیشتر سانترفیوژهای پیشرفته بازخواهیم گشت.
وی یادآور شد: آمریکا یک‌بار دیگر به ملت ایران نشان داد که دست‌های چدنی در زیر دستکش‌های مخملی پنهان کرده و هرگز قابل‌اعتماد نیست.
نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، با تأیید اینکه تالاب گاوخونی به علت کمبود آب زاینده‌رود در حال خشک شدن و در آستانه فاجعه زیست‌محیطی است اظهار داشت: پس‌ازآنکه وزیر نیرو معرفی شود و به تأیید نمایندگان مجلس برسد از او درباره کم‌کاری‌های این وزارتخانه در خصوص انتقال آب حوضه به حوضه در صحن علنی مجلس سؤال خواهم کرد.
وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در سال‌های گذشته سهم آب به میزان ۸۰ میلیون مترمکعب در سال به کشاورزان برخوار و شاهین‌شهر فروخته است اما حالا به این تعهد خود عمل نمی‌کند ، مسؤولان این شرکت می‌گویند چوب سهمیه آب به دیگران فروختیم نمی‌توانیم به تعهد انتقال آب به کشاورزان برخوارو شاهین‌شهر عمل کنیم.
وی ادامه داد: مسؤولان استانی باید همچون مسؤولان استان‌های سمنان و قم بدنیال انتقال آب از دریای خزر و خلیج‌فارس به فلات مرکزی باشند تا در بلندمدت بتوانند بحران خشک‌سالی را مدیریت کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تعطیلی ۵۰ درصد واحدهای صنعتی و فعالیت ۳۰ درصد واحدهای در حال تولید شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه خرداد و گفت: جلسه‌های منظمی با صاحبان بخش صنعت برگزار می‌کنیم تا مشکلات آن‌ها را با حضور مسؤولان پیگیری و چاره‌جویی کنیم، جلسه‌ای هفته آینده با حضور صاحبان واحدهای صنعتی و مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در شهرک صنعتی مورچه‌خورت برگزار خواهیم کرد.
وی از تعلل مسؤولان بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر در تحویل دستگاه‌های ام آر آی و رادیولوژی دوم که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پس از پیگیری‌های بسیار اختصاص داده بود انتقاد کرد، دستگاه سی‌تی‌اسکنی که برای این بیمارستان اختصاص‌یافته بود براثر این تعلل به شهرستان دیگر این استان اختصاص یافت، البته قول دادند که دستگاه دیگری به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر اختصاص خواهند داد.
نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح دوفوریتی در خصوص اصلاح قانون بودجه ۹۶ خبر داد  و گفت: در بررسی لایحه بودجه در مجلس یک تغییر نگارشی بسیار کوچک اتفاق افتاده است که درنهایت این تبصره فارغ از عمد یا سهوی بودن نظر نمایندگان مجلس در رابطه با این تغییر، در حال حاضر فضای جدیدی پیش روی نظام اداری و دولت بازکرده است .
وی افزود: با جابه‌جایی علامت نگارشی ویرگول (،) دو کلید واژه «حقوق ثابت» و «حقوق» فضای متفاوتی از لایحه در قانون بودجه ۹۶ ایجاد کرده که بار حقوقی و مالی ۷هزار میلیارد تومانی برای دولت به همراه دارد.
حاجی کلیگانی در بخش دیگر سخنانش به وجود ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در حوزه انتخابیه برخوار، شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و ادامه داد: احداث پل دوم گز درازاد راه اصفهان – تهران و طراحی میدان یا احداث پل دوم گرگاب بر روی این آزادراه در دست پیگیری است.

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، تغییر استانداران را درصورتی‌که بهتراز مدیریت قبلی باشند را مناسب دانست و گفت: استاندار اصفهان، مدیریتی آرام دارد اما به‌اصطلاح خاکی نیست، بارها از استاندار محترم خواستم با هم برای پیگیری مسائل مالی استان به سازمان برنامه‌وبودجه برویم اما هنوز این وقت پیش نیامده است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی