پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری شرق ناب به نقل از صدای جویا سید محمدرضا کاظمی طباء با بیان اینکه از فردا دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ به علت پاره‌ای تعمیرات به مدت ۴۸ ساعت خطوط انتقال آب در شهرهای شاهین‌شهر، گزبرخوار و گرگاب قطع است، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت شهرستان و استان اصفهان برای تسریع در تعمیرات و رفع خرابی خط لوله آب شرب شاهین‌شهر، گزبرخوار و گرگاب استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در صورت درخواست همکاری آبفا موظف به همکاری هستند، افزود: اولویت کاهش مصرف یا قطع با مصارف غیر خانگی است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه از ظریف تانکرهای بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در آبرسانی محلات استفاده خواهد شد، تصریح کرد: رسانه‌ها نیز با هماهنگی اداره آبفا در راستای اطلاع‌رسانی مناسب و توصیه به‌صرفه جویی اقدام کنند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم با همکاری مردم در ذخیره‌سازی آب و کاهش مصرف و همچنین تلاش ویژه همکاران آبفا استان اصفهان با کمترین مشکل برای شهروندان تعمیرات خط لوله به پایان برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی