پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به هیات بازرسی مستقر در فرمانداری گزارش دهند.
 

اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین‌شهر و میمه عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: از طریق این رسانه به اطلاع عموم مردم فهیم و گرامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌رسانم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه سال جاری و با حضور حداکثری مردم و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آراء مردم، هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، مستقر در محل فرمانداری آماده دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایات شهروندان محترم می‌باشد.

وی افزود: مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار می توانند در ساعت اداری با شماره تلفن ۰۳۱۴۵۲۲۸۰۸۸ تماس حاصل فرمایند و یا مطالب خود را به شماره نمابر ۴۵۲۲۷۹۴۹ جهت رسیدگی و پیگیری برای این هیات ارسال فرمایند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: مدیریت شهرستان آمادگی کامل دارد شرایط را برای انجام یک انتخابات سالم ، قانونی با حضور و مشارکت حداکثری شهروندان شریف شهرستان مهیا نماید.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۰۰:۴۱
آقای جویا
فرماندار سابق شاهین‌شهر و میمه برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد
علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ثبت‌نام کرد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ به همراه تعداد زیادی از نخبگان، روشنفکران، سیاسیون و بزرگان دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار به‌خصوص مردم شهر گزبرخوار با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در محل فرمانداری به‌صورت رسمی وارد گود انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار شد.

لازم به ذکر است که علیرضا بصیری جزی از طیف جریان سیاسی اصلاحات و از آزادگان و جانبازان هشت سال دوران پر افتخار دفاع می‌باشد که پیش از این به مدت ۷ سال در دولت‌های دهم و یازدهم فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه بود و اردیبهشت‌ماه امسال نیز به خاطر حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد. مهم‌ترین رقیب علیرضا بصیری جزی در این کارزار انتخاباتی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و از طیف جریان سیاسی اصولگرا می‌باشد.

پایگاه خبری صدای جویا ضمن عرض ادب و احترام برای همه کاندیداهای انتخاباتی از حوزه شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار بر اساس رسالت رسانه‌ای خویش نهایت بی‌طرف خود را از همه نامزدهای شرکت‌کننده به‌صراحت اعلام می‌دارد و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری (امام خامنه‌ای) در بیانیه مهم گام دوم انقلاب در حوزه اهمیت دادن به حوزه جوانان و واگذاری انقلاب به آن‌ها جهت تصمیم‌گیری‌های جدیدتر، بدون شک حامی کاندیداهای جوان و انقلابی خواهد بود که دارای تجربه (قانون گذاری-اجرایی)، دارای سطح علمی بالا، دارای روحیه مردمی، پیگیر مطالبات مردی، صادق با آن‌ها، ساده‌زیست، اشراف کامل بر قانون داشته باشد و دارای ایده و برنامه در این حوزه و همچنین گوش به‌فرمان مقام معظم رهبری باشد و فرقی نمی‌کند که از کدام جریان سیاسی باشد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۴
آقای جویا
هیات اجرایی انتخابات اقلیت مسیحیان آشوری،کلدانی و ارمنی شاهین‌شهر مشخص شدند
ظهر امروز هیات اجرایی حوزه فرعی اقلیت مسیحیان آشوری، کلدانی و ارمنی در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه تشکیل شد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور ۳۰ نفر از معتمدین اقلیت دینی مسیحیان آشوری و کلدانی و اعضای اداری، هیات اجرایی، عضو و نماینده هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی این اقلیت دینی مشخص شدند.

بر این اساس آقایان و خانم‌ها؛ مارتین ایوضی ساعتلوئی، آلبرت داود اقچه قلعه، روسانا بابایان دیزج تکیه، لیندا گیورگیس، مایکل ایوضی ساعتلوئی، یولین اوشانا عیشوئی، والانتینا داود آغجه قلعه، السی تمرززاده سنگر به عنوان اعضای اصلی و آقایان و خانم‌ها؛ ژاکلین یوحنه، رامینه خچو القیانی، مریم راشا، نینوس راشا به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در ادامه نیز هیات اجرایی حوزه فرعی اقلیت مسیحیان ارمنی جنوب در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه تشکیل شد؛ بر این اساس آقایان و خانم‌ها؛ آریس داودی، ملکون شیروانیان، لیناموسیسیان کنارکی، واهه طهماسیان، واهیک هوسپیان، رایموند باغومیان، وارتوهی بغوزیان و والنتینا طروسیان به عنوان اعضای اصلی و آقایان و خانم ها؛ سارو شاه میرزائیان سورانی، آرین خدابخشیان کنارکی، رافیک بابومیان، ادیک خاچکیان و سواداعیسی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اسفندیار تاجمیری فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات در توضیحاتی از نقش مثبت تاریخی هم‌وطنان مسیحی در کشور و اهتمام آنان به قانون و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل کرد و از معتمدین عضو هیات اجرایی خواست همکاری لازم را در امر برگزاری انتخابات به عمل‌آورند.

به گزارش صدای جویا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه علاوه بر حوزه اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی دو حوزه اقلیت ارامنه جنوب یا مرکزیت حوزه اصلی اصفهان و مسیحیان آشوری و کلدانی با مرکزیت حوزه اصلی تهران وجود دارد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۳
آقای جویا
جامعه‌ای موفق و سربلند است که در چهارچوب قانون حرکت کند+تصاویر
فرماندار سابق شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود و جامعه شان سهیم هستند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علیرضا بصیری جزی ظهر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور در محل ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، رسماً آمادگی خود را جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود و جامعه‌شان سهیم هستند و انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای موفق و سربلند است که در چهارچوب قانون حرکت کند، افزود: افراد جامعه برای اینکه بتوانند یک زندگی در امنیت و آرامش داشته باشند باید ملزم به رعایت قانون باشند.

فرماندار سابق شاهین‌شهر و میمه قانون‌گریزی در جامعه را هنجارشکنی دانست و گفت: اگر فردی پایبند به قانون باشد نمی‌تواند بخشی از قانون را قبول کند و بخش دیگر که به نفع او نیست از آن چشم‌پوشی نماید.

وی با بیان اینکه انتخاب شونده و انتخاب‌کننده همه ملزم به رعایت قانون هستیم، تصریح کرد: کسی که داوطلب این انتخاب‌ها می‌شود، خودش را در معرض امتحان می‌گذارد و باید او بیشتر از همه به قانون احترام بگذارد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۲
آقای جویا
هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند
هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس، اعضای اصلی و علی‌البدل مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور ۳۰ نفر از معتمدین، اعضای اداری هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای اصلی و علی‌البدل مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند.

بر این اساس آقایان جهانگیر شفیعی گنجه، اسماعیل فرهادی، عباسعلی اباذر، مصطفی حکیمیان جزی، احمدرضا مظفری‌های نجف‌آبادی، سید علی حسینی آذر منابادی، محمد سحاریان پوری وسعید برزی به‌عنوان اعضای اصلی و آقایان فرهاد قیومیان، محمدحسین گشتی مازار، محمد بخشی، سجاد قهرمانی فرد و حمیدرضا نجفی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اسفندیار تاجمیری فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات در توضیحاتی از انتخابات به‌عنوان حرکت بزرگ سیاسی و اجتماعی نام برد؛ که بیانگر تحقق مردم‌سالاری در کشور و نمایش آن به جهانی‌ایان است و گفت: اجرای این مهم مستلزم پایبندی به قانون و رعایت حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان است.

وی در ادامه از معتمدین انتخاب‌شده عضو هیات اجرایی خواست همکاری لازم در امر برگزاری انتخابات را به عمل‌آورند تا شاهد برگزاری دقیق و قانونی و همراه با مشارکت گسترده مردم باشیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۱
آقای جویا
داوطلبان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و برخوار ثبت‌نام خود را به‌روزهای آخر موکول نکنند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تاکنون 29 داوطلب مجلس از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای مجلس یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: داوطلبان ثبت‌نام را به‌روزهای آخر موکول نکنند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری در روز پنجم ثبت‌نام در جلوی دوربین خبرنگاران قرار گرفت و اظهار کرد: هم‌زمان با پنجمین روز از فرآیند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در روز پنجم ۱۱ نفر ثبت نام‌کرده‌اند و در مجموع تعداد داوطلبان این حوزه انتخابیه تاکنون به ۲۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده آقا و ۳ نفر نیز خانم هستند، افزود: سطح تحصیلات ۲ نفر از داوطلبان دکترا، ۲۴ نفر فوق‌لیسانس و ۳ نفر حوزوی می‌باشد؛ که از این تعداد به لحاظ سنی ۳۰ تا ۳۵ سال ۴ نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال ۱۰ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال ۵ نفر،۴۶ تا ۵۰ سال ۲ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۵ نفر، ۵۶ تا ۶۰ سال ۲ نفر، ۶۱ تا ۶۵ سال ۱ نفر اقدام به نام‌نویسی کردند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۱۶ آذرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند گفت: مدت‌زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع پنج روز، ۲۹ داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: توصیه ما به داوطلبان این است که با استفاده از زمان‌بندی مناسب، هرچه سریع‌تر مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند، چراکه احتمال تراکم و معطلی در انجام ثبت‌نام در روزهای پایانی ثبت‌نام وجود دارد.

تاجمیری اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند تا شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ با در دست داشتن مدارک به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۱:۴۳
آقای جویا
سرنوشت شاهین‌شهر باید توسط ساکنان آن رقم بخورد/ مدیران شهرداری شاهین‌شهر از زدوبندهای پشت پرده پرهیز کنند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شاهین‌شهر می‌خواهم که از زدوبندهای پشت و پرده خطی، قومی و جناحی به‌شدت پرهیز کنند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه حمید فرهنگ به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان مدرس (روز مجلس) و میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: برخی افراد تأثیرگذار در شاهین‌شهر که اتفاقاً بومی این شهر هم نیستند، خواهشا اجازه دهند که سرنوشت آن را خود مردمی که در آن ساکن هستند تعیین کنند نه یک سری مدعیان دروغین…

وی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری خواست که تلاش کنند اعتماد از دست رفته شهروندان شاهین‌شهری را مجدداً به خود جلب کنند و افزود: امروزه پیشرفت شاهین‌شهر به‌شدت در گرو مشارکت نخبگان و روشنفکران آن است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شاهین‌شهر خواست که جنبه‌های منفی، زدوبندهای پشت و پرده خطی، قومی و جناحی به‌شدت پرهیز کنند چراکه ترویج این مفاسد خیانت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، تصریح کرد: از حمید فرهنگ به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر می‌خواهم که نیروی انسانی شاهین‌شهر به‌خصوص کارگران را دریابید.

وی بیان داشت: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شاهین‌شهر خواست که به این پرسش پاسخ دهند نقش آموزش و نیازهای مهم و اساسی شهروندان ازجمله مشکلات ترافیکی کجا قرارگرفته است؟

تاجمیری از رشد ۳۰۰ درصد حوادث ترافیکی شاهین‌شهر در شش‌ماهه اول امسال خبرداد و تأکید کرد: شهری همچون شاهین‌شهر که دارای شاخص‌های برتری در حوزه منابع انسانی است و به‌نوعی شهر دانش و خلاقیت نام‌گرفته است چنین مسائل و مشکلات ترافیکی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله بسیار رنج‌آور هست که شهری همچون شاهین‌شهر نزدیک به ۱۲ فرهنگ‌سرا داشته باشد اما بیشتر فعالین فرهنگی آن ناراضی باشد، لذا باید این مسئله به‌درستی آسیب‌شناسی و در راستای رفع آن گام برداشت.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر سر و سامان دادن مدیریت ستادی شهرداری شاهین‌شهر ادامه داد: چراکه نباید سرنوشت شهروندان شاهین‌شهری به بازی گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت آمایش و بررسی آخرین وضعیت شهردای در بخش های فنی، معماری وشهرسازی بر لزوم روزآمدی ضوابط شهری متناسب با نیازهای زیربنایی شهر و رفاه شهروندان و جلوگیری از ایجاد فشار غیرمتعارف مالی به مردم تاکیدکرد و گفت: در ساختار سرمایه گذاری شهرداری می بایست تجدیدنظر اساسی با هدف روان سازی و جذب سرمایه گذار و درآمدزایی برای شهرداری صورت گیرد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۳
آقای جویا
شورای نگهبان با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته است/رسانه‌ها به عدالت در بین نامزدهای انتخاباتی رفتار کنند
نماینده شورای نگهبان در شاهین‌شهر گفت: نهاد تأثیرگذار و مهم شورای نگهبان به هیچ عنوانی در قیدوبندهای جناحی، حزبی و سیاسی قرار نخواهد گرفت.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد بدری در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با محوریت نحوه مدیریت و چگونگی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزارشده بود (جهت تصدی کرسی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس) ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: نهاد تأثیرگذار و مهم شورای نگهبان به هیچ عنوانی در قیدوبندهای جناحی، حزبی و سیاسی قرار نخواهد گرفت و با هیچ‌کسی هم عقد اخوت نبسته است.

وی به دو وظیفه از وظایف مهم شورای نگهبان که عبارت‌اند از؛ جلوگیری از ورود عوامل نفوذی به ارکان نظام و جلوگیری (حفظ و حراست) از خروج افراد مورد تائید و صلاحیت‌دار اشاره کرد و گفت: یکی از آیتم‌های حفظ انسجام ملی در کشور «وحدت» است.

وی خاطرنشان ساخت: نخستین وظیفه شورای نگهبان، نظارت بر تدوین قوانین در مجلس شورای اسلامی است. این شورا وظیفه دارد که هر قانون تصویب‌شده در مجلس را با قانون اساسی و قوانین شرعی اسلام مطابقت دهد که در صورت مطابقت داشتن، لایحه یا طرح مجلس را تأیید می‌کند. در صورت عدم مطابقت، آن لایحه یا طرح به مجلس برگردانده می‌شود تا مجلس اصلاحات موردنظر شورای نگهبان را بررسی کند. در صورت پافشاری مجلس بر نظر خود، طرح یا لایحه مورد نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده می‌شود.

وی یادآور شد: دومین وظیفه شورا نظارت استصوابی بر کلیه انتخابات کشور است. تفسیر شورای نگهبان از این اصل منتج به تعیین صلاحیت همه نامزدهایی که جهت شرکت در هر انتخابات به‌جز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در وزارت کشور ثبت‌نام می‌کنند شده است که محل بحث می‌باشد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: مسؤولان موظف‌اند با بصیرت افزایی، ارائه خدمات و سرویس بی‌منت به مردم زمینه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را فراهم کنند؛ و تدبیر آن‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام بدری از مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار خواست که گفتمان امام (ره) و رهبری را در سطح این دو شهرستان زنده نگه‌دارند و ادامه داد: شورای نگهبان با نقد منصفانه موافق است چراکه فرهنگ‌سازی یاس و ناامیدی در بین مردم جزو خیانت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال فاصله‌اندازی بین حاکمیت و مردم است، گفت: نامزدهای داوطلب جهت تصدی کرسی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار قانون انتخابات را به‌دقت مطالعه کنند و بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده اعلامی از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور حرکت کنند.

نماینده شورای نگهبان در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه نهاد و دستگاه‌های اجرایی به جد از تخریب یا تبلیغ به نفع یا علیه کاندید یا نامزد خاصی پرهیز کنند، افزود: رسانه‌ها در زمان تبلیغات به عدالت تریبون خود را در اختیار همه کاندیداهای مورد تائید شورای نگهبان در زمان تبلیغات انتخاباتی قرار دهند تا مردم به‌خوبی بتوانند نامزده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۰:۰۲
آقای جویا