پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

حجت‌الاسلام حسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان از افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شاهین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه این نمایشگاه در محل نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری شاهین‌شهر با حضور مسئولان برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه به همت جمعی از بانوان کارآفرین در حوزه تولید البسه بانوان، با استفاده از الیاف طبیعی و تولید داخل و اجرای تکنیک چاپ دستی برگزار شده است.

مد و لباس ایرانی
 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با توجه به فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام تصریح کرد: همایش‌های آموزشی توجیهی قبل از محرم ویژه مبلغین و مبلغان، هیئات مذهبی و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام و همچنین تجلیل از فعالان برنامه‌های دهه امامت و ولایت عصر روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم مردادماه در سالن جلسات شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر؛ ۲۴۴۸۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۱ ، ۱۳:۱۶
آقای جویا

به گزارش مجله خبری انبوه سازان مسکن دیاموند از اصفهان، 

مسکن دیاموند

مسکن دیاموند

مسکن دیاموند

مسکن دیاموند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۱ ، ۱۸:۴۸
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،

صدای جویا

صدای جویا

صدای جویا

 

صدای جویا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۱ ، ۱۸:۴۳
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ بود به مستند مجموعه اطلاع‌رسانی «اصفهان پرس» در کانال‌های خبری خود (واتس‌اپ_تلگرام) خبر از دستگیری یکی از مدیران شهرستانی اداره اوقاف استان اصفهان داد که این موضوع توسط خبرنگاران خبرگزاری مهر پیگیری و مشخص گردید که خبری انتشاری تا حدود بسیار زیادی بیراهه نبوده و درست بوده است.

اصفهان پرس
 

بعد از انتشار خبر منتشر شده در فضای مجازی پایگاه خبری صدای جویا طی عکس نوشته‌ای در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار خبر مذکور کرد که در ادامه حجت‌الاسلام محسن ضیایی رئیس اداره اوقاف شهرستان برخوار طی ملاقاتی حضوری در شاهین‌شهر آن را تکذیب و رد کرد که مجدد این رسانه تکذیب آن را در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی به مستند منتشر ساخت.

حجت الاسلام ضیایی
 

حجت الاسلام ضیایی
 

* اصل سوء استفاده و سوء جریان مالی حجت‌الاسلام ضیایی کاملاً صحیح می‌باشد

اما در ادامه برای صحت و راستی‌آزمایی اتفاق روی داده مجدد یکی از خبرنگاران خبرگزاری مهر در نشست خبری حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس دادگستری استان اصفهان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شده بود جویای موضوع مطرح شد که به شرح زیر هم سخنان و هم فایل صوتی رئیس دادگستری استان اصفهان تقدیم مخاطبین گرامی جهت قضاوت بیشتر می‌گردد.

 

حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: دستگیری حجت‌الاسلام محسن ضیایی مسئول اداره اوقاف شهرستان برخوار تا این لحظه انجام نشده است و پرونده تخلف اتهامی در صلاحیت مرجع دیگری می باشد.

وی ادامه داد: اصلاً اینکه تخلفی اتفاق افتاده است سازمان بازرسی کل استان اصفهان گزارش و جزئیات آن را تهیه کرده است.

رئیس دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون پرونده حجت‌الاسلام محسن ضیایی برای تعیین وقت و رسیدگی به مراجع قضایی به‌خصوص دادگاه ویژه روحانیت ارسال نگردیده است، تأکید کرد: اصل اتهام سوء استفاده و سوء جریان مالی کاملاً صحیح می‌باشد.

حجت الاسلام جعفری
 

حال روز گذشته حجت‌الاسلام محسن ضیایی رئیس اداره اوقاف شهرستان برخوار با حضور در شعبه دوم کیفری علیه نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی طرح دعوا کرده است که در ادامه بر اساس قانون مطبوعات شما مخاطبین گرامی را در جریان این رسیدگی قرار خواهیم داد.

کد خبر؛ ۲۴۴۱۰

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۱ ، ۱۸:۱۱
آقای جویا

 

به گزارش مجله خبری مسکن دیاموند، بر اساس مصوبه نشست ۲۸ خرداد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا یکی از تسهیلاتی که قرار شد در راستای حمایت از مستأجران در اختیار آنها قرار گیرد، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف‌های ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان برای مستأجران تهرانی، کلانشهرها و سایر شهرها بود.

علی صالح آبادی نیز چهارشنبه ۱ تیر در حاشیه نشست هیئت دولت از تصویب اعطای این تسهیلات تا اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان خبر داد.

نهایتاً دستورالعمل مربوطه ۷ تیر ماه امسال و از سوی بانک مرکزی با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی به بانک‌های عامل اعطای تسهیلات ودیعه مسکن ابلاغ شد.

در ابتدای این دستورالعمل آمده است:

«بانک مرکزی ضمن ابلاغ دستورالعمل اجرایی تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ از محل منابع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن، اعلام کرد به استناد ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن مصوب ۳۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی و مصوبات مورخ ۱۴۰۱/۳/۳ و ۱۴۰۱/۳/۳۱ شورای پول و اعتبار و در راستای حمایت از مستأجرین کم درآمد، دستورالعمل اجرایی تسهیلات کمک ودیعه مسکن به شرح زیر ابلاغ می‌شود.»

وام ودیعه با پول ساخت مسکن

این بخشنامه به این معنی است که تسهیلات ودیعه مسکن از محل منابع ساخت مسکن که قرار است بانک‌های عامل به سازندگان و متقاضیان تولید مسکن پرداخت کنند، اعطا شود.

کارشناس اقتصاد مسکن: وام ودیعه فقط به ۴ درصد مستأجران می‌رسد

در همین خصوص فرشید ایلاتی کارشناس اقتصاد مسکن در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دولت اخیراً تصمیمی اتخاذ کرد که توسط رئیس کل بانک مرکزی اعلام شد؛ بر این اساس قرار است از محل منابع جهش تولید مسکن ۴۰ هزار میلیارد تومان به وام ودیعه اجاره مسکن اختصاص یابد.

وی افزود: جدا از تأمین منابع مالی این تسهیلات، اصل این تسهیلات نمی‌تواند سطح پوشش بالایی از مستأجران را داشته باشد و به همه متقاضیان تعلق بگیرد، بر اساس محاسباتی که داشته‌ایم تنها به ۴ درصد از متقاضیان، وام ودیعه تعلق می‌گیرد.

ایلاتی با اشاره به محدودیتی که وام ودیعه مسکن در پرداخت به مستأجران مشمول آن وجود دارد، گفت: این تسهیلات نمی‌تواند در کلان بازار مسکن مؤثر باشد لذا نه تنها نتیجه مثبت ندارد بلکه برعکس تأثیر منفی داشته و شرایط بازار اجاره مسکن را از این هم بدتر می‌کند و به تورم انتظاری دامن می‌زند؛ چون این انتظار در موجران و مالکان ایجاد می‌شود که می‌توانند علاوه بر تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته، مبالغ بیشتری را هم از مستأجران مطالبه کنند.

وی یادآور شد: از این جهت وام ودیعه اساساً سیاست اشتباهی است که باید اصلاح شود؛ اشتباه بزرگ‌تر هم این است که برای اجرای آ، از محل منابع جهش تولید مسکن بخواهیم این تسهیلات را تأمین مالی کنیم که باید اصلاح شود یا اینکه به طور کلی اعطای وام ودیعه مسکن از دستور کار دولت خارج شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۰۱ ، ۱۲:۳۸
آقای جویا

نورالله جویا در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در شاهین شهر استان اصفهان اظهار کرد؛ در آستانه فرا رسیدن روز قلم، عید سعید قربان و همچنین عید سعید غدیر خم روز گذشته با حضور جمعی از علاقه‌مندان به خبر و رسانه در مجتمع مطبوعاتی اصفهان از هویت بصری(لوگو و شعار) جدید پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا رونمایی به عمل آمد.

وی ادامه داد: این رسانه با مجوز رسمی از معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت ۸۲۵۲۹ نخستین پایگاه خبری تحلیلی مستقل ایران در استان اصفهان هست که در ۱۷ مردادماه ۱۳۹۵ هم‌زمان با روز خبرنگار با هدف آگاهی‌بخشی، درست اندیشیدن، تعامل اثربخش و نقد سازنده و همچنین تبیین گفتمان انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد.

مدیرمسئول پایگاه خبری صدای جویا تصریح کرد: تغییر در عناصر نمادین پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا آن هم با همکاری هنرمند گران‌مایه و استاد دانشگاه سرکار خانم نجفی طراح و خالق برندهای کشوری در استان اصفهان حاصل نزدیک به یکسال کار تحقیقاتی و مطالعاتی و نظرسنجی از مخاطبان این رسانه، ذی‌نفعان و خبرنگاران و اهالی رسانه بوده است.

وی متذکر شد: این تغییر در هویت بصری پایگاه خبری صدای جویا که حالا پس از ۵ سال روی داده، مبتنی بر ماموریت‌های جدید و متنوع و قابلیت‌هایی است که تعاملی بودن در اولویت آنها قرار گرفته است تا بتوانیم مأموریت‌های مهمی همچون جهاد تبیین را دنبال نماییم

جویا خاطرنشان ساخت: همچنین شعار و نشان (لوگو) جدید پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا، نمادی از برند جدید آن است که بر پایه شش عنصر مهم «جویا، همراهی، جست‌وجو یا ذره‌بین، نگاه، تفکر و کره زمین» بنا شده است و کامل شدن از اصلی‌ترین مأموریت‌های پایگاه خبری صدای جویا می‌باشد.

صدای جویا
 

صدای جویا
 

صدای جویا
 

کد خبر؛ ۲۴۳۷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۱ ، ۱۱:۴۲
آقای جویا