پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۹ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

سلام

به پیشنهاد همکاران وبرای اعلام حمایت از راه شهدای حرم به ویژه شهیدخزایی که نخستین شهید خبرنگاراست این کمپین برای اعلام امادگی خبرنگاران غیور وازاداندیش برای حضور درسوریه ودفاع ازحریم حرم وحریم حریت تشکیل میگردد. درصورت تمایل نام خود رادراین فهرست اضافه کنید.

بسم الله...

#خبرنگاران_حریم_و_حرم

#من_محسن_خزایی ام

1. کاظم قانع

2. منصور گلناری

3. زهره قندهاری

4.-مریم ملک پور

5. آزاده حافظی

6. مهری فروغی

7. زهره یعقوبی

8. بهمن توکلی فرد

9. نفیسه یزدانی

10. مژده یاری جان زاده

11. متین فیروزآبادی

12. نفیسه راهداری

13. محمدی

14. سجاد فرخی

15. طاهری

16. محمدی

17. فاطمه کاویانی

18. محمد محمودی هرندی

19. حسین صادق زاده

20. نازیلا انصاریپور

21. محمد امامی

22. ناهیده ایزدی

23. کیومرث حاجی رحیمیان

24. حاج کاظم سلیمیان

25. رضا اخلاق پور

26. محمد رضایی

27. علیرضا مصلحی

28. ابوالفضل توکلی

29. صادق هادی

30. حامد پرچم

31. مهدی کریمی سودرجانی

32. پروین جوانبخت

33. علی رستمی

34. زینب تاج الدین

35. زهره سادات کاظمی

36. مهدی زرگر

37. سید محمد نطنزی

38. احسان حسین آبادی

39. زهره والی پور

40. ناصر بهروان

41. علی ناظمی

42. محمد جواد ابراهیمی

43. عباس صادقی

44. امیرحسین حاجی رحیمیان

45. علی دادفر

46. محمد محمدی

47. سید علی احمدی

48. مهدی ناصری

49. سید محمدرضا ابطحی

50. شهره باقری

51. مهری مصور

52. حمیده ابراهیمی

53. محسن آنالویی

54. فاطمه آخوند مهدی

55. احسان همدانیان

56. محمد حسین امینی هرندی

57. عباس چیوائی

58. همسر شهید مدافع حرم (بزرگوار گفتن اسم نیارم)

59. زینب زمانی

60. احسان تیموری سیچانی

61. بهروز راعی

62. بهمن راعی

63. محسن راعی

64. افسانه خدایی

65. علی صالحی

66. شهاب ملایی

67. امیر امین الرعایا

68. محسن سلیمیان

69. مهدی اسحق دواتگری

70. زهراشجاعی

71. علیرضا هژبری

72. حمیدرضا مظاهری

73. محمد رضا حسنی

74. محمد علی محمدی

75. علیرضا عبدلی

76. حسین رحیمی فر

77. محدثه صالحی

78. آریا جعفری

79. محمد قاسمی

80. مجتبی ندیمی

81. سعید انالی

82. جمال طاهری

83. علی اکبراسحاقی

84. شهرام سلطانی

85. الهه مولادوست

86. محمدرضا جعفری

87. سعید ساکت

88. احمدرضا منزه

89. احمدرضا دهانی

90. لیلا یزدانی

91. سعیده موسوی

92. نجمه لندی

93. میثم ریاحی

94. سید محمد موسوی 95. یدالله شاهچراغی

96. لیلا پوررمضان

97. منیره فهامی

98. نورالله جویا

99. محمد سلیمی

100. زینت هلیلی

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۳
آقای جویا

یک منبع کاملا آگاه در فرمانداری شهرستان برخوار گفت: به علت بازنشسته شدن محمدرضا عبدانی فرماندار شهرستان برخوار قرار است طی هفته‌های آینده فرماندار جدید این شهرستان از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان معرفی شود.

یک منبع کاملا آگاه در فرمانداری شهرستان برخوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: به علت بازنشسته شدن محمدرضا عبدانی فرماندار شهرستان برخوار قرار است طی هفته‌های آینده فرماندار جدید این شهرستان از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان معرفی شود.

وی افزود: تا معرفی فرماندار جدید شهرستان برخوار محمود سلطانی معاون کنونی فرماندار سرپرستی فرمانداری را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش فارس برخوار در اصل بلخار بوده که بل به معنی بسیار و خار به معنی تیغ و خار است که در کل به معنی سرزمین پر از خار و تیغ است برخی هم برخوار را به معنی مهد پرورش اسب عنوان می‌کنند.
شهرستان برخوار با جمعیتی نزدیک به 100 هزار نفر و با وسعت ۷۷/۱۹۵۲ کیلومترمربع که از این مقدار حدود ۱۸۶۳ کیلومترمربع آن دشت و بقیه به‌صورت ارتفاعات است؛ در شمال اصفهان واقع‌شده است که دولت‌آباد، سین، دستگرد، کمشچه، خورزوق، شاپورآباد و حبیب‌آباد ازجمله شهرهای این شهرستان هستند.

و از بزرگان این شهرستان می‌توان به حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی مجتهد و استاد اخلاق حوزه‌های علمیه اشاره کرد.

انتهای پیام/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۹
آقای جویا

وزیر اطلاعات لحضاتی پیش برای بازدید از نحوه خدمات رسانی به زائرین اربعین وارد مرز مهران در استان ایلام شد.

وزیر اطلاعات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۱
آقای جویا


سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در آیین راه اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام اظهار کرد: بر اساس رویکرد جدید تولیت این آستان، چتر عنایت امام رضا (ع) باید بر سر تمامی زائران در سراسر کشور گسترده شود.
وی یادآور شد: تاکنون دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تنها در استان هایی راه اندازی می شد که دارای موقوفات رضوی بودند اما اکنون بر اساس رویکرد جدید در تمامی استان ها راه اندازی می شود.
بختیاری تاکید کرد: نخستین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در رویکرد جدید در ایلام راه اندازی شده و بتدریج در دیگر استان های کشور نیز راه اندازی می شود.
قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: دستورالعمل نحوه فعالیت نمایندگی های آستان قدس در استان ها تدوین و برای اجرای آزمایشی یک ساله ابلاغ شده است.
بختیاری اضافه کرد: در این مدت اشکالات و کمبودهای این دستورالعمل احصا شده و برای اجرا در سال های آینده اصلاح می شوند.
وی رکن اصلی فعالیت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی را مبحث فرهنگی با رویکرد زائر محوری و خدمت به محرومان عنوان کرد و افزود: 70 درصد موقوفات حرم رضوی مطلق است و واقف با نیت خاصی آن را وقف نکرده بنابراین در اختیار تولیت است و امکان خدمت به محرومان از این محل وجود دارد.
قائم مقام آستان قدس رضوی با بیان اینکه خادم امام رضا(ع) بودن تنها به خدمت در حرم این امام بزرگوار محدود نمی شود، گفت: متخصصان هر رشته ای اعم از پزشکی، مهندسی، دینی می توانند بعنوان خادم امام رضا(ع) ساعاتی را در هفته یا ماه به صورت رایگان به مردم و بخصوص افراد محروم خدمت کنند.
بختیاری تاکید کرد: رویکرد جدید تولیت آستان قدس رضوی در توسعه خدمت خادمان حرم رضوی در راستای اندیشه امام رضا(ع) است و باید در خصوص مبانی این رویکرد اندیشه و تعقل شود.
با افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی و از طرف تولیت آستان قدس رضوی علی اصغر شریفی راد بعنوان مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان ایلام منصوب و معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۶
آقای جویا

هزاران نفر از زائران اربعین روز پنج شنبه منتظر اجازه خروج از مرز مهران هستند. مقامات عراقی همچنان اجازه ورود زائران ایرانی را نمی دهند.

مهران 20

مهران 21

مهران 22

مهران 23

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۴
آقای جویا

حضور امروز سردار سلامی جانشین سپاه در مرز بین المللی مهران استان ایلام

سردار سلامی اظهار کرد: هیچ گونه نگرانی امنیتی در مرزها وجود ندارد
جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: مرزها خطوط قرمز ما هستند و زیرساخت های امنیتی مرزها مطلوب است.

سردار سلامی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۴
آقای جویا
امام حسین(ع)

مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب باختری استان ایلام به علت نزدیک ترین مرز کشور به کربلا و نجف مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است. پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی، بیش از ۲ میلیون زائر از گذرگاه های مرزی کشور به عراق تردد کنند.

مهران 1

مهران 2

مهران 3

مهران 4مهران 5

مهران 6

مهران 7

مهران ۸

مهران 9

مهران 10

مهران 11

مهران 12

مهران 13

مهران 14

مهران 16

مهران 17

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۰
آقای جویا
نمایشگاه عکس

هنرمند عکاسی زنبوری با بیان اینکه عکاسی دارای سه جنبهٔ علمی، صنعتی و هنری است گفت: هنر عکاسى در میان هنرهاى کاربردى از ظرافت، دقت و اهمیت خاصى برخوردار است.
به گزارش جویا به نقل از فارس، سومین نمایشگاه عکس، حسین زنبوری در فرهنگ‌سرای اشراق شاهین‌شهر اصفهان برپا شد. هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی می‌توانند از ۲۰ تا ۲۶ آبان به مدت یک هفته همه روز صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید به عمل‌آورند.
حسین زنبوری در رابطه با خلق این ۲۰ آثار به خبرنگار فارس گفت: نزدیک ۶ سال است که درزمینهٔ هنر عکاسی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه عکاسی دیجیتال، هنر عکاسی را کاملاً متحول کرده است. امروزه هرکسی با استفاده از یک دوربین دیجیتال می‌تواند یک عکاس باشد و بسیاری از این عکاسان دوست دارند که تبدیل به یک عکاس حرفه‌ای و یک هنرمند واقعی بشوند. افزود: این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است.
این هنرمند عکاس با بیان اینکه عکاسی دارای سه جنبهٔ علمی، صنعتی و هنری است؛ به‌عنوان یک پدیدهٔ علمی متولد شد، به شکل یک صنعت گسترش یافت و به‌عنوان هنر تثبیت شد، ادامه داد: عکاسی توسط یک فرد کشف و تکمیل نشده‌است، بلکه نتیجهٔ تلاش بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف و اکتشافات و نوآوری‌های آنان در طول تاریخ است و سال‌ها قبل از اختراع عکاسی، اساس کار دوربین عکاسی وجود داشته است.
وی با اشاره به پیدایش عکاسی و رواج روش‌های گوناگون این فن در ایران، با اختلاف حدود سه سال از اعلام موجودیت عکاسی در فرانسه روی‌داده است. اختراعات و انواع ابزار و تجهیزات عکاسی دو تا سه سال پس‌ازاینکه به بازار می‌آمد به‌طور هدیه به‌دقت پادشاه ایران می‌رسید، خاطرنشان کرد: نخستین دستگاه‌های عکاسی به روش داگرئوتایپ، به درخواست محمد شاه قاجار از کشورهای روسیه و انگلیس به دربارِ ایران وارد شد و در اواسط دسامبر سال ۱۸۴۲ میلادی (پایان آذر سال ۱۲۲۱ خورشیدی) نخستین عکس‌برداری در ایران انجام گرفت.
زنبوری با بیان اینکه برای عکاس هنری بودن، نیازی به داشتن مدرک تحصیلی هنرهای زیبا ندارید. اما باید درباره‌ی کاری که می‌خواهید انجام دهید و پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، به‌دقت فکر کنید، تصریح کرد: هنر عکاسى در میان هنرهاى کاربردى از ظرافت، دقت و اهمیت خاصى برخوردار است.
انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۴
آقای جویا
شهید خزایی

به گزارش جویا، محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب به شهادت رسید.وی در ۱۵ آذر سال ۵۱ در خانواده‌ای مذهبی که ذاکر اهل‌بیت بودند به دنیا آمد او در سال ۷۴ به‌عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صداوسیما آغاز کرد و به خاطر شورونشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

**بسم رب الشهدا و الصدیقین
اطلاع یافتیم همکار عزیزمان محسن خزایی خبرنگار صداوسیما بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر توسط گروهک تکفیری-صهیونیستی داعش در حلب سوریه به درجه پرافتخار شهادت نائل شده است این اتفاق بزرگ را هم به مقام معظم رهبری،هم به خانواده شهید خزایی و هم به اهالی رسانه و خبرنگاران سراسر کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و امیدواریم با تقدیم چنین شهدایی که حقایق گروهک‌های تروریستی حامی آمریکا و اسرائیل و عربستان، را به‌خوبی برای مردم بازگو و انتقال می‌دهند موجب خشکاندن ریشه این اسلام‌ستیزان وهابی صفت در کل منطقه شود (الهی امین)….پایگاه خبری تحلیلی جویا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۰
آقای جویا
روح الله بیدرام

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه برای شرکت در راهپیمایی امسال اربعین نزدیک به یک هزار نفر شاهین‌شهری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: شهرداری شاهین‌شهر نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان عوارض ارزش‌افزوده از دولت و صنایع آلاینده وابسته طلب کار است.
به گزارش پایگاه خبری جویا، حجت السلام روح‌الله بیدرام امروز در حاشیه دومین همایش زائران اربعین حسینی (ع) در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برای شرکت در راهپیمایی امسال اربعین نزدیک به یک هزار نفر شاهین‌شهری برای حضور در این مراسم باشکوه ثبت‌نام کرده‌اند که بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در قابل ۱۸ دستگاه اتوبوس از مرزهای بین‌المللی مهران و چذابه اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به بودجه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی شهرداری شاهین‌شهر برای امسال که نزدیک به ۴۰ درصد آن جاری و مابقی عمرانی است، افزود: برای دهه فجر امسال ۱۲ پروژه عمرانی آماده افتتاح به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه شهرداری شاهین‌شهر هم‌اکنون در حال تدوین لایحه بودجه ۱۳۹۶ جهت ارائه و تصویب به صحن علنی شورا است، تصریح کرد: امسال چندان به دنبال افزایش بودجه شهرداری شاهین‌شهر نیستیم چراکه لازمه‌ی افزایش بودجه فراهم‌سازی بسترهای آن می‌باشد، درمجموع افزایش بودجه شهرداری برای اقشار مختلف مردم فشار مالی سنگینی به همراه خواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم متأسفانه به تعهدات خود در قبال شهرداری‌ها تاکنون عمل‌نکرده است، خاطرنشان کرد: دولت در زمان‌های که باید عوارض ارزش‌افزوده صنایع آلاینده را در اختیار شهرداری شاهین‌شهر قرار می‌داد تاکنون این عمل را انجام نداده است و همین همراهی نکردن دولت موجب فشار به اقشار مختلف مردم خواهد شد.
بیدرام گفت: تا هم اکنونی که من در خدمت شما هستم شهرداری شاهین‌شهر نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان عوارض ارزش‌افزوده از دولت و صنایع آلاینده وابسته به آن در اطراف شاهین‌شهر طلب کار است که اگر این میزان طلب به شهرداری تزریق شود بسیاری کارهای عمرانی نیمه‌تمام در این شهر زودتر به نتیجه خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه دیده‌شده است که عوارض ارزش‌افزوده ناشی از صنایع آلاینده به‌صورت استانی تقسیم‌بندی شود، یادآور شد: با این کار مقداری از عوارض ارزش‌افزوده‌ای که قبلا در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گرفت کاسته می‌شود که ما مجبور به رفع جبران این مقدار کاهش از سایر منابع خواهیم شد.
انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۷
آقای جویا