پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

در سال «رونق تولید» با نهادهایی که در جذب سرمایه‌گذار موانع ایجاد کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد
معاون استاندار اصفهان گفت: در راستای تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان، استاندار اصفهان در سال «رونق تولید» تمام تلاش خود را به کار بسته است، تا از تعطیل شدن شرکت‌ها یا اخراج نیروی انسانی جلوگیری کند.

ایوب درویشی پیش از ظهر، چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ ، در حاشیه بازدید و نشست صمیمی استاندار اصفهان و مدیران دولتی از شهرک صنعتی مورچه‌خورت و صنعتگران این شهرک صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر و میمه، اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده است، مبنای فعالیت همه مدیران در استانداری اصفهان بر چهار اصل واگذاری اختیارات به بخش خصوصی، فعال کردن همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادی مختلف، توسعه دولت الکترونیک و در نهایت تأکید بر صرفه‌جویی است.

وی افزود: برای فعال‌سازی مجدد نزدیک به ۳۰۰ شرکت غیرفعال استان اصفهان در سال رونق تولید، توسط مدیران و کارشناس واحدهای مختلف استانداری اصفهان فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی ازجمله دادن تسهیلات ارزان قیمت، بخشودگی برخی جرائم بانکی این صنایع و همکاری در حوزه بیمه و سایر صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان یکی از دلایل برگزاری نشست استاندار اصفهان با تولیدکنندگان و صنعت گران را شنیدن درد دل‌ها و مشکلات این عزیزان، جهت پیدا کردن راهکارهای قانونی برای حل‌وفصل موانع پیش روی آن‌ها عنوان کرد و گفت: با کمک دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و به‌عنوان نماینده عالی دولت درصدد هستیم این مشکلات و گره‌های صنعت گران را در ستاد تسهیل استانداری و همچنین با کمک فعالین اتاق بازرگانی اصفهان حل‌وفصل کنیم تا با این عمل امسال توانسته باشیم به‌نوعی به شعار«رونق تولید» جامعه عمل پوشانده باشیم.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی که به دلایل مختلف در تملیک بانک هستند، مشکلات آن‌ها بررسی‌شده و از طریق ستاد تسهیل درصدد رفع مشکلات آن‌ها هستیم، تصریح کرد: یک ستادی در استان اصفهان وجود دارد به نام خدمات سرمایه‌گذاری که این ستاد تسهیل گری می‌کند برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی!

درویشی گفت: در راستای اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استاندار اصفهان در سال «رونق تولید» تمام تلاش خود را به کار بسته است، تا از تعطیل شدن شرکت‌ها یا اخراج نیروی انسانی جلوگیری کند.

وی ادامه بیان داشت: در ستاد خدمات سرمایه‌گذاری استان اصفهان موانع سرمایه‌گذاری شناسایی و برطرف می‌شود که یکی از این موانع، اصلاح همین سیستم و ساختار بروکراسی اداری جهت تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذاری است همچنین این ستاد با نهادهایی که در جذب سرمایه‌گذار موانع ایجاد می‌کنند به‌شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۰۴
آقای جویا
بزرگ‌ترین وظیفه‏ ى منتظران در دوران غیبت، ایجاد «تمدن اسلامى» است/ اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، جرأت خطا را از دشمنان انقلاب گرفته است
امام‌جمعه فولادشهر لنجان گفت: بزرگ‌ترین وظیفه‏ى منتظران در دوران غیبت، خودسازى و آمادگى براى یارى حضرت و دنبال کردن اهداف حکومت ایشان از طریق ایجاد «تمدن اسلامى» است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: نیمه شعبان و خجسته میلاد حضرت مهدی موعود (عج) را به پیشگاه با عظمت حضرتش و به محضر نایب بر حقش مقام معظم رهبری و به عموم مسلمین و شیعیان به‌ویژه شما نمازگزاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: پایان تاریخ و چشم‌انداز نهایت تمدن بشرى، یکى از مسائل و مناقشاتى است که پیرامون آن دیدگاه‏هاى مختلفى ارائه گردیده و بحث ‏هاى مختلفى مطرح‌شده است.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر اصفهان ادامه داد: غرب، امروز مدعى فرا رسیدن پایان تاریخ است و «لیبرال دموکراسى» را به‏ عنوان غایت نهایى و آمال متعالى تحقق‌یافته انسان غربى و ایدئولوژى فراگیر و جهانى شده معرفى مى‏ کند.

وی با بیان اینکه در ادبیات دینى و آموزه‏ هاى اسلامى ما امّا این ماجرا در ذیل مبحث مهدویت مورد مطالعه و بررسى قرار گرفته است، بیان داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامى، الگویى را تحت عنوان مراحل پنج‏ گانه تحقق تمدن اسلامى مطرح ساخته‏ اند که به نحوی مى‏ تواند الگویى براى تفهیم مهدویت و ترسیم آینده جهان مبتنى بر جهان‌بینی توحیدى و تبیین جایگاه نظام اسلامى و انقلاب اسلامى ملت ایران در این فرآیند باشد.

حجت‌الاسلام سرافراز اظهار داشتند: فرآیند دستیابى به تمدن اسلامى بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب، شامل وقوع «انقلاب اسلامى»، تشکیل «نظام اسلامى»، «دولت اسلامى»، «جامعه و کشور اسلامى» و سپس ایجاد «تمدن اسلامى» مى‏شود که اکنون ما در دوران ایجاد «دولت اسلامى» قرار داریم.

وی تأکید کرد: بدون شک رسیدن به مرحله پنجم یعنى تمدن اسلامى، رسیدن به زمانه ظهورى است که مقدمات آن فراهم گردیده است و در آن شرایط، امام زمان (عج) پرچم‌داری هدایت تمدن اسلامى را بر عهده خواهد گرفت.

امام‌جمعه فولادشهر تصریح کرد: در این میان، سؤال اساسى بحث آن است که جوان مؤمن انقلابى که مخاطب کلام رهبرى در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى است چگونه باید به موضوع مهدویت بنگرد و خود را مهیاى ظهور کند؟ پاسخ این است که؛ مهم‏ترین وظیفه منتظران در دوران غیبت زمینه‏ سازى براى ظهور است.

وی متذکر شد: تجلى کمال‌یافته این زمینه‏ سازى، تلاش براى ایجاد تمدن اسلامى است. رهبر معظم انقلاب اسلامى در شرح ابعاد و معناى «زمینه‏ سازى» مى‏فرمایند: «ما آن‌ وقتی مى ‏توانیم حقیقتاً منتظر به‏ حساب بیاییم که زمینه را آماده کنیم. براى ظهور مهدى موعود ارواحنافداه زمینه باید آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل کردن به احکام اسلامى و حاکمیت قرآن و اسلام است».

حجت‌الاسلام سرافراز خاطرنشان ساخت: در برخى نگاه‏ هاى انحرافى، ظهور اتفاقى است که به‌یک‌باره محقق خواهد شد و حاصل آن گسترش عدالت در جهان باشد. رخدادى که بیرون از اراده آدمى شکل مى‏گیرد و انسان منفعلانه تماشاگر و منتظر تحقق آن است؛ اما حقیقت آن است که ظهور اتفاق نبوده، بلکه فرآیندى است که باید براى تحقق گام‌به‌گام آن تلاش نمود.

وی ابراز داشت: در واقع، ظهور رخداد بزرگ در پایان تاریخ است که با عنایت خداوند متعال و هدایت امام (ع) و به دست اراده‏هاى انسان‏هاى مؤمنی تحقق خواهد یافت که عمر خود را در مسیر آماده ‏سازى ظهور وقف کرده‌اند! در واقع، اگر منتظران به وظایف خود عمل نکنند و براى تحقق ظهور تلاش ننمایند، بدون شک فرج نیز سر نخواهد رسید.

امام‌جمعه فولادشهر تأکید کرد: لذا جوان مؤمن انقلابى تماشاگر فرآیند ظهور نیست، بلکه همچون بازیگر فعال صحنه، به نقش‌آفرینی مشغول بوده و به وظیفه انقلابى خود عمل مى‏ کند. هم‏چنین با خودسازى انقلابى در حال آماده‏سازى درونى براى انجام‌وظیفه در جایگاهى بالاتر است.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر قرار باشد، ظهور از طریق زمینه‌سازانی مهیا گردد، بدون شک جوانان مؤمن انقلابى در صف اول کسانى هستند که از آنان انتظار مى‏رود در ماجراى زمینه‏ سازى ظهور نقش کلیدى را بر عهده بگیرند.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر لنجان گفت: جوان مؤمن انقلابى به ‏واسطه خصوصیاتى چون شجاعت، تقوا، انگیزه متعالى، بصیرت و تیزبینى، کم تعلقى به دنیا، دورى از عافیت‏طلبى و روحیه انقلابى بیش از دیگر اقشار جامعه در میدان زمینه‏سازى ظهور نقش‌آفرین خواهد بود.

وی تأکید کرد: یکى از ملاحظات اساسى در نگاه جوان مؤمن انقلابى آن است که انتظار و اعتقاد به ظهور منجى، اعتقادى ذهنى و منقطع از عمل نیست. بلکه جهان‌بینی است که حاصل آن نوعى رفتار و عمل اجتماعى است و مقدمه‏اى براى عمل مؤمنانه و انقلابى است.

حجت‌الاسلام سرافراز تصریح کرد: در واقع، اعتقاد به مهدویت، آرمانى همراه با عمل‏ است. نه‌فقط به‏ عنوان یک آرزو در دل، یا حداکثر در زبان، یا به‏ صورت جشن نه این آرمانى است که باید به دنبال آن عمل بیاید.

وی گفت: انتظار در جهان اسلامى متعلق به انسان مؤمنی است که جهان اطراف و نظام حاکم بر جوامع بشرى را نظام ناعادلانه مى‏داند و از این‏ بى‏ عدالتى رنج مى‏ برد و براى تغییر و دگرگونى آن تلاش مى‏ کند و امید به تغییر و تحول را در قلب و روح خود نهادینه ساخته است. او تا آنجا که بتواند خود در مسیر تحقق عدالت تلاش مى ‏کند و بیش از آن در انتظار منجى موعودى است که براى گشایش خواهد آمد. در جهان‏ بینىِ جوانِ مؤمن انقلابى، نظام نابرابر حاکم بر جهان امروز هرچند تلاش دارد که خود را شکست‏ ناپذیر جلوه دهد، اما از آنجا که بر بنیان ظلم و فساد بنا نهاده شده است، همچون خانه عنکبوت سست و زوال‏پذیر است و اعتقاد به مهدویت تأکید بر همین حقیقت است که سرانجام این هیمنه توخالى فرو خواهد ریخت و این فروپاشى از طریق مبارزه و ایستادگى ممکن خواهد شد.

امام‌جمعه فولادشهر ادامه داد: بنابراین، تمدن اسلامى دو بخش دارد؛ بخشى که قبل از ظهور امکان تحقق دارد و زمینه‏ ساز ایجاد جامعه‏ ى مهدوى و ظهور حضرت حجت (عج) است و بخشى که پس از ظهور محقق مى ‏شود و حد اعلاى تمدن اسلامى است.

وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری: «شما باید زمینه را آماده کنى تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینه‏ ى آماده، اقدام فرماید. از صفر که نمى‏ شود شروع کرد! جامعه‏ اى مى ‏تواند پذیراى مهدى موعود ارواحنافداه باشد که در آن آمادگى و قابلیت باشد و الا مثل انبیا و اولیاى طول تاریخ مى‏ شود».

حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه مسئله مهدویت که یکى از مفاهیم بنیادى در آموزه‏هاى اسلامى و حتى در مفاهیم همه ادیان الهى است، بیان داشت: در بستر تاریخ و در قالب اذهان مختلف دستخوش آسیب‏ ها و انحرافات مختلفى شده است و گاه حتى به ضد خود تبدیل گردیده است. جوان مؤمن انقلابى در این میان تلاش دارد تا وجود خود را با حقیقت انتظار صیقل بخشد و از قرائت‏ هاى انحرافى فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: حکیم فرزانه انقلاب اسلامى دراین‌باره مى‏ فرماید: «انتظارى که از آن سخن گفته ‏اند، فقط نشستن و اشک ریختن نیست؛ انتظار به معنای این است که ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم. سربازى امام زمان، کار آسانى نیست. سربازى منجى بزرگى که مى‏ خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‏المللى مبارزه کند، احتیاج به خودسازى و آگاهى و روشن ‏بینى دارد. عدّه‏اى این اعتقاد را وسیله ‏اى براى تخدیر خود یا دیگران قرار دهند؛ این غلط است. ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پُر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‏ اى نداریم؛ نه به‌عکس، ما امروز وظیفه‌داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى ظهور آن بزرگوار آماده شویم. شنیده‏ اید، در گذشته کسانى که منتظر بودند، سلاح خود را همیشه همراه داشتند. این‌یک عمل نمادین است و بدین معناست که انسان از لحاظ علمى و فکرى و عملى باید خود را بسازد و در میدان‏ هاى فعالیت و مبارزه، آماده‌به‌کار باشد.» بنابر این، مشخص مى‏ شود که بزرگ‌ترین وظیفه‏ ى منتظران در دوران غیبت، خودسازى و آمادگى براى یارى حضرت و دنبال کردن اهداف حکومت ایشان از طریق ایجاد «تمدن اسلامى» است.

امام‌جمعه فولادشهر لنجان در خطبه‌های دوم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت ‏کنندگان مسابقات بین‏ المللى قرآن کریم مطالب بسیار مهم و حیاتی جهان اسلام را بیان فرمودند. تصریح کرد: مطابق آنچه از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى مى‏توان نتیجه گرفت، مسئله اصلى این است که امت اسلامى باید دست به یک انتخاب تاریخى، مهم و سرنوشت‌ساز بزند.

وی ادامه داد: به تعبیرى: عمل کردن به قرآن و یا ایستادن در برابر تعالیم آن، مسئله این است. امت اسلامى اکنون بر سر این دوراهى قرار دارد. راهى که امت را به تبعیت از قرآن دعوت مى‏ کند. این راه همانند دوران بعثت حضرت رسول اعظم (ص) راهى خالى از خطر و بدون سختى نیست.

سرافراز تأکید کرد: براى عمل به دستورات قرآن باید در برابر طواغیت ایستاد، باید جان‌فشانی کرد، باید سختى کشید و باید فشار اقتصادى و محاصره همه‏ جانبه و… را پشت سر گذاشت، اما این مسیر رو به‏ سوى پیروزى دارد.

وی در ادامه متذکر شد: این مسیر را ملت ایران بیش از ۴۰ سال است که شروع کرده‏اند. براى این مسیر هزینه داده ‏اند، براى آن مجاهدت کرده ‏اند. جوانان عزیز خود را در این راه به پیشگاه الهى تقدیم کرده‏اند و براى تداوم این راه شجاعانه در برابر مستکبران و دشمنان دین سینه سپر کرده‏ اند. سختى‏ هاى این راه را به جان خریده ‏اند و البته از آن بهره‏ ها نیز برده‏ اند.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان ادامه داد: آقایى و سیادت خود را در کشور خود و در منطقه‏ ى خود به دست آورده‏ اند. ایران اسلامى نه‌فقط در جنگ تحمیلى و ایستادگى در برابر آمریکا، بلکه در حوادث و مشکلات دیگر کشور نیز از همین الگوى اسلامى براى رفتن به مصاف مشکلات بهره مى‏ برد.

وی یادآور شد: به‌ عنوان‌ مثال در همین مسئله سیلاب‏ هاى اخیر در کشور؛ به تعبیر مقام معظم رهبری، شهداى ما درس‏هاى زیادى را به ملت ایران دادند که نمونه بارز آن، پدیده کم‌نظیر حرکت عظیم مردمى براى کمک به مناطق سیل‌زده است. امدادرسانى و کمک‏هاى مردمى به مناطق سیل‌زده گلستان، مازندران، ایلام، لرستان و خوزستان را شبیه حرکت جوانان در دوران دفاع مقدس است.

امام‌جمعه فولادشهر لنجان گفت: اما الگوى دومى نیز در کار است. کسانی که در ظاهر از امت اسلامى هستند، ولى راهى را پیشنهاد مى‏ کنند که خلاف منطق قرآن و خلاف آموزه‏ هاى آن است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، به‌جای آن‏که با کفار دشمنى کنند با مسلمانان دشمنى مى‏ کنند. به‌جای «اشداءُ على الکفار»، نوکر و پیرو آمریکا هستند.

وی بیان داشت: پس راه دوم، راهى است که در ظاهر دعوت به عافیت و سلامت مى‏کند. این‌ها تصور مى‏کنند که با وابستگى به آمریکا و نوکرى غرب به‌سلامت و عافیت مى‏رسند و لااقل دنیاى خود را آباد مى‏کنند؛ اما این عافیت و سلامت دروغین است.

سرافراز گفت: این راه در دنیا و آخرت به‏سوى جهنم ختم مى‏شود. همچون برخى کشورهاى وابسته منطقه و رژیم‏ هاى منحوس متکى به غرب مانند آل سعود که خلاف منطق قرآن عمل مى‏ کنند و با طاغوت همدست مى‏ شوند و به کشتار مسلمانان دعوت مى‏ کنند.

وی عنوان داشت: بر اساس آمارى که وزیر محترم کشور اعلام کرده است به‌واسطه سیل‌های اخیر چیزى در حدود ۳۰ الى ۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت وارد شده است. عدد بسیار بزرگى است که تقریباً با یک سال یارانه نقدى مردم برابرى مى‏کند؛ اما در خصوص راه‏ هاى تأمین مالى دولت براى جبران خسارت‏هاى سیل چند پیشنهاد مى‏ توان ارائه داد که؛ ۱- اولین پیشنهاد، ضرورت کاهش هزینه ‏هاى جارى دولت است ۲- پیشنهاد دوم، تغییر محل مصرف منابعى است که در بودجه امسال براى کارهایى در نظر گرفته‌شده است که در حال حاضر توجیهى براى مصرف آن‏ها وجود ندارد، دلیل آن نیز بارندگى‏ هاى اخیر بوده است. مثل اعتبارات مربوط به احیاى دریاچه ارومیه و تالاب‌های کشور و یا اعتبارات مربوط به ریز گردها ۳- استفاده از ظرفیت‏ هاى کمک‏ هاى مردمى در فرآیند بازسازى مناطق سیل‌زده ۴- استفاده از ظرفیت نیروهاى جهادى و نیروهاى داوطلب مردمى براى بازسازى ۵- استفاده از ظرفیت سربازان ارتش و سپاه و سایر نیروهاى مسلح مى‏ تواند در این شرایط حلال بسیارى از مشکلات سیل‌زدگان باشد. در این زمینه مى ‏توان با ساماندهى سربازان وظیفه، بخشى از نیروى انسانى مورد نیاز براى بازسازى مناطق سیل‌زده را تأمین کرد.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر تصریح کرد: این پیشنهادها نشان مى‏ دهد که دولت مى‏تواند از ظرفیت‏ هاى مختلف و متعددى که در اختیار دارد، استفاده کند و بعد از استفاده از این منابع و ظرفیت‏ ها در صورت کمبود منابع مالى، مى‏ تواند درخواست خود را با رهبر معظم انقلاب مطرح و مجوز برداشت منابع مورد نیاز را از ایشان دریافت کند.

وی ادامه داد: اما در موضوعات و مسائل بین‏ المللى به کودتا علیه عمرالبشیر اشاره‌ای داشته باشم که دست‏ هاى آلوده سعودى در این کودتاى ساختگى کاملاً مشهود است. یکى از ضعف‏ هاى عمرالبشیر این بود که براى تثبیت قدرت خود سعى نکرد شیوه‏ هاى خود را اصلاح کند بلکه به‌راحتی در برابر فشارهاى خارجى تسلیم مى‏ شد. در اصل عمرالبشیر عملاً تسلیم فشارها شد سپس با قطع رابطه با ایران، عربستان را برگزید.

سرافراز ابراز داشت: مردم سودان هر چند اهل سنت هستند اما بسیار به اهل‌بیت و اسامى حسن و حسین علاقه‏ مند هستند. آن‏ها به‌هیچ‌عنوان تمایل ندارند، وارد رابطه با وهابیت شوند. حکومت عمرالبشیر در سودان از همان اوایل جنگ یمن، با دلارهاى نفتى سعودى‏ ها، اداره مى ‏شد و در واقع عمر البشیر را باید یکى از مهره‏ هاى اصلى جنایت و کشتار مردم مظلوم یمن دانست.

وی ادامه داد: اما عمر البشیر از داخل کشور با مخالفت‌های شدیدی برای پایان دادن به مشارکت در جنگ علیه یمن مواجه بود و به همین علت حدود ۴ ماه پیش از عربستان درخواست کرد که اجازه دهد سودان نیروهایش را از جنگ علیه یمن خارج کند؛ اما نتیجه چه شد؟ عربستان با همان پول‌ها، این بار خود عمرالبشیر را از طریق کودتا، سرنگون و زندانی کرد.

وی با بیان اینکه چند سال پیش که عمرالبشیر براى شرکت در اجلاس عدم تعهد به تهران آمده بود، به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت. تصریح کرد: رهبر انقلاب در آن دیدار به وى هشدار داده بودند که در قبال طراحى‏ هاى بدخواهان ملت‏ هاى اسلامى هوشیار باشید، مراقب باشید در شناخت و تحلیل اوضاع دچار اشتباه نشوید.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: اگر عمرالبشیر به هشدار رهبر معظم انقلاب توجه مى‏ کرد امروز به این سرنوشت دچار نمى‏ شد. به هر تقدیر، کودتاى ارتش در سودان و برکنارى عمر البشیر یکى از مهم‏ترین اقدامات در شرایط کنونى به شمار مى‏ رود. چراکه به نظر مى‏رسد موج جدید انقلاب‏ هاى عربى بار دیگر قرار است از آفریقا آغاز شود. این مسئله بزرگ‌ترین تهدید براى عربستان و امارات به شمار مى ‏رود و به همین دلیل تمام تلاش‏ها بر متوقف کردن این موج متمرکز شده است.

وی خاطرنشان ساخت: ۱۱ شعبان المعظم روز ولادت با سعادت حضرت علی‏اکبر (ع) بود که تبریک عرض می‌کنم. درباره شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) گفته‌شده که ایشان جوانی خوش‌سیما و خوش‌زبان و دلیر بود و از جهت سیرت و صورت و خلق‌وخوی، شبیه‌ترین مردم به رسول خدا (ص) بود و شجاعت و رزمندگی را از جدّ بزرگوارش علی بن ابیطالب (ع) به ارث برده بود و جامع کمالات و محامد و محاسن بود. این روز را روز جوان نامیده‌اند که بر همه جوان‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام سرافراز گفت: جوانان امروز کشور ما باید همچون جوان‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس به علی‌اکبر اباعبدالله اقتدا کنند و آن بزرگوار را الگو و سرمشق خود بدانند و در بصیرت و شجاعت و ولایتمداری و دیگر سجایای اخلاقی از او درس بگیرند.

وی تأکید کرد: به مسئولین کشور هم توصیه می‌کنیم که جوان‌ها را دریابند و برای حل مشکلات آن‌ها در عمل کاری انجام بدهند و مسئله ازدواج و اشتغال و مسکن که سه مشکل اصلی و عمده جوان‌هاست را در اولویت رسیدگی قرار دهند. در سال رونق تولید؛ باید کارآمدی و توانمندی قشر جوان را باور داشته باشیم.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: قشر جوان قشری است که اقتصاد ما را می‏ تواند متحول و اداره کند. منتهی باید به آن‌ها میدان داد و آن‌ها را باور داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان ولادت حضرت حجه ابن الحسن العسکری امام زمان (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان ارواحنا فداه نام‌گذاری شده است. به تعبیر مقام معظم رهبری؛ وزارت اطلاعات، قلب و چشم بینا و کار آن ظریف و مسئولیت آن در کشور تعیین‌کننده است. از رصد دشمنان داخلی تا دورترین مرزهای خارج از کشور، مقابله با فتنه و اغتشاشات ۸۸، دستگیری ریگی سرکرده جندالشیطان، دستگیری تیم‌های ترور دانشمندان هسته‌ای، دستگیری و به هلاکت رساندن سرکردگان گروهک‌های تروریستی شرقی و غربی، آزادی مرزبانان، تعطیلی تعدادی از دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی، انهدام باند قاچاق اعضای بدن انسان، آزادی گروگان‌ها از چنگال اشرار و ضد انقلاب، ناکام گذاشتن شبکه بی‌بی‌سی در سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران، آزادسازی دیپلمات ربوده شده در یمن، هلاکت فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصارالفرقان، دستگیری سر شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر، انهدام بزرگ‌ترین کارگاه بمب سازی تروریست‌ها، دستگیری و انهدام ده‌ها گروه تروریستی و عناصر تکفیری که هدف آن‌ها انجام عملیات انتحاری و انفجاری بوده است، فقط بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای حفظ نظام و صیانت از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: چه‌بسا بسیاری از اقدامات و فعالیت‌هایی از این دست در حفظ و کنترل امنیت و تمامیت ارضی کشور به دلیل حفظ اسرار و شگردها یا جلوگیری از ایجاد اضطراب در جامعه، هیچ‌گاه رسانه‌ای نشده و نمی‌شود؛ و چه زیبا فرمود مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که «این مجاهدت‌های خاموش پاداشی بزرگ دارد».

وی متذکر شد: امروز اگر دشمنان قسم‌خورده انقلاب جرأت به خود نمی‌دهند که دست از پا خطا کنند به خاطر اشراف اطلاعاتی همین سربازان گمنام امام زمان (عج) و آمادگی و هوشیاری دیگر نیروهای مسلح مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی است که گوش به‌فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۲
آقای جویا
تصاویر؛ کمک‌رسانی نیروهای مدیریت بحران استانداری اصفهان به سیل‌زدگان خوزستان
هفته گذشته شکرزاده شهردار تیران به‌عنوان مسؤول ستاد بحران استان اصفهان در خوزستان به همراه 130 نفر از پرسنل زحمت‌کش نهادهای مختلف اصفهان مأمور ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهندس پیمان شکرزاده شهردار شهر تیران و از فرزندان خطه شهیدپرور شاهین‌شهر، چهارشنبه هفته گذشته مطابق با ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ پس از کسب اطلاع از وضعیت مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده استان خوزستان، طی حکمی از سوی حجت‌الله غلامی معاون عمرانی استانداری اصفهان، به‌عنوان مسئول و نماینده ستاد بحران استانداری اصفهان در خوزستان با ۱۳۰ نفر از پرسنل خدوم و زحمت‌کش نهادها و ارگان‌های مختلف استان اصفهان و به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری تا هم‌اکنون مأموریت یافتند، تا با ارائه خدمات شبانه‌روزی و به صورت جهادی به ساکنان مناطق سیل‌زده شهر اهواز آرامش خاطر را به آنها هدیه کنند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۷
آقای جویا
محمد امیری به‌عنوان سرپرست بخشداری میمه انتخاب شد
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: محمد امیری به‌عنوان سرپرست بخشداری میمه تا انتخاب بخشدار جدید میمه انتخاب و معرفی شدند.

علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه عصر امروز ۲۵ فرودین ماه ۱۳۹۸در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: در پی انتخاب شهرام آذرپی بخشدار میمه به‌عنوان معاون عمرانی فرمانداری شهرستان تیران و کرون امروز محمد امیری تا انتخاب بخشدار جدید به‌عنوان سرپرست جدید بخشداری میمه انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۵۵
آقای جویا
لازمه تأیید و تحکیم حمایت نمایندگان مجلس از سپاه ابطال لوایح FATF است
امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: لازمه تأیید و تحکیم حمایت نمایندگان مجلس از سپاه به این است که آن‏ها رأساً لوایح تصویب‌شده مرتبط با FATF را ابطال نمایند و زحمت «مجمع تشخیص» را کم کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه فولادشهر لنجان با بیان اینکه در قرآن کریم مسئله تقوا فراوان به کار رفته است. اظهار کرد: در این کتاب آسمانی لفظ «اتَّقُوا الله» پنجاه‌وپنج بار آمده است. در پیشگاه خدا تقوا پیشه کنید. فقط همین یک عبارت، ۵۵ بار تکرار شده است. این‌همه تکرار به لحاظ اهمیت بحث است.

وی اضافه کرد: پس ما باید اهمیت مسئله تقوا را مد نظر قرار دهیم و از تکرار بحث پیرامون آن هرگز خسته نشویم. این موارد، هم از نظر اعضاء و جوارح ما مطرح شده و هم از نظر ارتباطی که با دیگران داریم.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر ادامه داد: منظور، مواردی است که مثلاً به ما سفارش شده است در مقابل گروهی خاص از افراد تقوا داشته باشید. ابتدا توجهی می‌کنیم به تقوای اعضاء و جوارح.

وی بیان داشت: در قرآن کریم و همچنین در روایات در مورد اعضاء و جوارح ما تماماً (به‌طور کامل) دستور تقوا و پرهیز داده شد. مثلاً؛ تقوای چشم؛ هم در روایات و هم در قرآن، تقوای چشم مطرح شده است. در خطبه هَمّام (صفات متقین از زبان امیرالمومنین علی علیه السلام در نهج البلاغه) حضرت می‌فرماید: «اهل تقوا در زندگیِ دنیا اهل فضیلت هستند، اهل تقوا چشم خود را از آنچه خداوند حرام کرده، می‌پوشانند».

حجت‌الاسلام سرافراز تصریح کرد: این دستور برای همه ارزشمند است و به‌خصوص برای جوان‌ها ارزشمندتر می‌باشد. جوان‌هایی که چشم خود را در راه خدا کنترل می‌کنند در معرض جایزه عظیم الهی قرار دارند. «نگاهِ حرام تیری است زهرآگین از تیرهای شیطان، اگر کسی از ترس خدا آن را ترک کند خداوند سبحان ایمانی به او خواهد داد که شیرینی این ایمان را در قلب خود می‌یابد».

وی بیان داشت: گفتیم که «تقوا» به معنای پرهیز، مراقبت و حریم نگه‌داشتن در پیشگاه خداوند است. کراراً در قرآن کریم تذکر می‌دهد «اِتَّقُوا الله» مراقب خدا باشید، نظارت خداوند را در زندگی خود و در لحظه‌های زندگی خود همواره مدنظر قرار دهید. در قرآن کریم سوره مبارکه نور آیه ۳۰ به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم دستور می‌دهد که به مؤمنین بگو: ای رسول خدا به مردان مؤمن بگو چشمان خود را فرو بیندازند و دامن‌های خود را حفظ  کنند، این کار برای پاکیزگی نفس آن‌ها بهتر است. خدا آنچه را که آن‌ها انجام می‌دهند به‌خوبی  می‌داند» و عین همین دستور برای زنان مؤمن در آیه ۳۱ سوره مبارکه نور هم مطرح می‌شود: » به زنان مؤمن بگو چشم‌هایشان را فرو بیندازند و دامن‌های خود را حفظ کنند – و یک دستور اضافی برای زنان مؤمن صادر می‌شود – و زینت‌های خود را در منظر دیگران قرار ندهند. (به‌گونه‌ای رفتار نکنند که زینت‌های آن‌ها در معرض دید دیگران قرار بگیرد)«.

امام‌جمعه فولادشهر لنجان گفت: این تعبیر قرآن کریم را دو گونه تفسیر کرده‌اند: ۱- به زینت‌های طبیعی اندام ۲- به زینت‌ها و آرایه‌هایی که به بدن اضافه می‌کنند و به‌وسیله آن خود را می‌آرایند. چه آرایش و چه زر و زیور، این‌ها نباید در معرض دید نامحرمان قرار بگیرد. این دستور قرآن است و لازمه تقوا است. اگر بنده مؤمن بخواهد در مسیر بندگی خدا باشد و رشد و تعالی به دست آورد به ناچار باید دستورات الهی را مدنظر قرار دهد؛ این مختصری بود در باب تقوای چشم.

وی در ادامه یکی از اعمال ماه شعبان خواندن مناجات شعبانیه است که ائمه (ع) بر آن مداومت داشتند؛ دعایی جلیل‌القدر با مضامین عالی که به‌حق، قرآن صاعد است و یک دوره عرفان ناب محمدی (ص) است، گفت: در هر وقت که حضور قلبی باشد خواندن آن مناسب است. امید که خداوند توفیق بهره‌مندی از برکات و فیوضات معنوی این ماه عظیم را به همگان عنایت فرماید.

حجت‌الاسلام سرافراز ادامه داد: وزارت خارجه آمریکا رسماً نام سپاه پاسداران را در فهرست گروه‏هاى تروریستى خارجى قرارداد که این اقدام بر خلاف تمام موازین حقوق بین‏الملل است و این اولین بار است که آمریکا نهادى رسمى از یک کشور را در چنین فهرستى قرار مى‏دهد. شوراى عالى امنیت ملى جمهورى اسلامى ایران هم در واکنش به این اقدام آمریکا مقرّ فرماندهى مرکزى نیروهاى آمریکایى در غرب آسیا را در فهرست گروه‏هاى تروریستى قرارداد.

وی تأکید کرد: این اقدام احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا در حالی است که آمریکا محور تروریسم و تروریسم پرورى در جهان است و ارتش آمریکا یکی از جنایتکارترین ارتش‌های دنیا در طول تاریخ بوده است.

امام‌جمعه فولادشهر خاطرنشان ساخت: هیلارى کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا رسماً اعلام مى‏کند که القاعده ساخته دست آمریکاست و ترامپ نیز اعلام مى‏کند که داعش توسط اوباما ساخته شده است. حدود سه میلیون ویتنامی که اکثراً زن و کودک بودند توسط سربازان ارتش آمریکا به قتل رسیدند. آمریکا با پوشش ناتو جنگى را علیه یوگسلاوى به راه انداخت.

وی متذکر شد: بمباران این کشور ۷۸ روز به طول انجامید و یوگسلاوى از هم فروپاشید. کشتار مسلمان‏ها توسط صرب‏ها با مشارکت آمریکا صورت گرفت. هزاران مسلمان در «سربرنیتسا» به دست صرب‏ها قتل‏عام و زنده به گور شدند و آمریکا و سازمان ملل که ادعاى کمک به برقرارى صلح در بالکان را داشتند در برابر آن سکوت و حتى حمایت کردند.

حجت‌الاسلام سرافراز خاطرنشان ساخت: حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده درحالی‌که در طول ۱۸ سال حضور در این کشور نه‌تنها اقدامى براى برقرارى امنیت در این کشور نداشته‏اند، بلکه به‏صورت مستقیم به کشتار مردم پرداختند. بمباران هیروشیما و ناکازاکى ژاپن توسط آمریکا حدود ۲۲۰/۰۰۰ نفر را به کام مرگ کشاند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامى تشکیل مى‏دادند. بیش از ۱۰۰/۰۰۰ نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و صدها هزار تن هم بر اثر تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند یا دچار بیماری‌های حاد شدند.

وی تصریح کرد: جنایات ارتش آمریکا در عراق که باعث کشته شدن حدود یک‌میلیون و آواره شدن حدود چهار میلیون عراقی شد. در زندان ابوغریب شدیدترین جنایات تروریستى را علیه زندانیان بی‌گناه عراقى صورت دادند؛ و نیز جمع‌آوری تروریست‏ها همچون ابوبکر بغدادى سرکرده داعش در زندانى واحد و در نهایت آزادسازى آن‏ها براى تحقق سناریوى بحران‏سازى در عراق و سوریه از مصادیق بارز نقش آمریکا در کمک و سازمان‌دهی تروریسم است.

امام‌جمعه فولادشهر ادامه داد: حمله به هواپیماى مسافربرى ایران و قتل‌عام تمامى ۲۹۰ نفر سرنشین این هواپیما درحالی‌که به‌جای مجازات عاملان این جنایت به آن‏ها مدال شجاعت و پیروزى داده شد، از جنایات تروریستى نظامیان آمریکایى به کودکان و زنان یک هواپیماى مسافربرى بود.

وی اظهار کرد: حمایت از گروه‏هاى تروریستى همچون منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانى آغشته است و نیز حمایت از جیش الظلم و جندالشیطان که ماهیت تروریستى آن‏ها بر جهانیان آشکار است، امروز کارنامه آمریکا را در ایجاد، حمایت و به‌کارگیری از تروریسم آشکار کرده است.

سرافراز عنوان کرد: آمریکا در حمایت از منافقین بعد از بسته شدن کمپ اشرف در عراق، آن‏ها را به آلبانى برده و تحت حمایت خود قرار داد. آمریکا حتى در خاک خود به آن‏ها مجوز فعالیت داده است. بولتون مشاور امنیت ملى آمریکا رسماً به حمایت از منافقین پرداخته و روابط آمریکا با آن‏ها را دوستانه عنوان کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به این لیست سیاه و سابقه طولانى که آمریکا در اقدامات تروریستى و تروریست پرورى دارد، بسیار جاى تعجب دارد که چنین رژیم و دولتى وقیحانه بهترین فرزندان و نهاد انقلابى مبارزى همچون سپاه پاسداران را در لیست گروه‏هاى تروریستى قرار مى‏دهد که بزرگ‌ترین قربانى تروریسم در دنیا مى‏باشد و هنوز داغدار شهداى گران‌قدری چون یونس امیری و علی خادم است که چندى پیش در حادثه تروریستى زاهدان به دست عمال آمریکا جان خود را تقدیم اسلام کردند.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: کینه آمریکا از سپاه ناشى از حضور آن در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون است. به دلیل شکست‏هایى است که آمریکا در برابر سپاه پاسداران در زمینه‏هاى مختلف در عرصه‌های داخلی و خارجی متحمل شده است.

وی ادامه داد: یکى از مهم‏ترین دستاوردهاى سپاه پاسداران بعد از انقلاب اسلامى در حوزه هوافضا، ساخت و راه‌اندازی موشک‏هاى مختلف بوده است که همین مسئله باعث شده است تا آمریکا بارها به دنبال تحریم موشکى ایران باشد.

حجت‌الاسلام سرافراز تأکید کرد: در کل مى‏توان گفت که اقدام ترامپ در مورد سپاه، تبعات بسیار زیادى را براى آمریکا به دنبال خواهد داشت. امنیت نظامیان آمریکایى به خطر خواهد افتاد، زمینه برای بی‌ثباتی بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد و حتى متحدان آمریکا نیز به‏نوعى در معرض تهدید قرار خواهند گرفت.

وی بیان داشت: از طرفی بر خلاف تصور و پیش‌بینی دولت ترامپ که اقدامات خود را با هدف شکاف داخلى در ایران طراحى مى‏کند، اقدامات ضد ایرانى دولت وى همواره باعث تشدید همدلى و وحدت داخلى شده است.

امام‌جمعه فولادشهر ادامه داد: علت این همدلى و حمایت از سپاه جداى از کارکردهاى این نهاد نظامى و سابقه درخشان آن در امر سازندگى، این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامى بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسى، جزو نیروهاى مسلح کشور است و تروریستى خواندن سپاه، توهین به قانون اساسى کشور و توهین به مردم ایران است. لذا عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد و خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد.

وی تصریح کرد: مطلب دیگر این‌که هوشمندى مجمع تشخیص در عدم تصویب لوایح FATF هم قابل‌تحسین است. اگر ایران در سال گذشته در این دام اسیر مى‏شد، ترامپ به‌راحتی مى‏توانست به اهداف خود در مهار کردن نظام اسلامى و سپاه دست یابد. اگر تصویب این لوایح با فشار دولتى‏ها در اسفندماه انجام مى‏شد، امروز عملاً با اعلام تروریست بودن سپاه توسط آمریکا، باید همه بانک‏ها و دستگاه‏هاى مربوط به‌نظام، فعالیت با سپاه را متوقف مى‏کردند. این موضوع نشان مى‏دهد که تا چه میزان، برخى مدیران کشور نسبت به کنوانسیون‏هاى خارجى و رفتار دشمنان این ملت، خوش‌بین هستند.

حجت‌الاسلام سرافراز ادامه داد: مطلب بعدی این‌که حالا که تحرکات احمق‏هاى درجه‌یک آمریکایى، موجب همدلى و وحدت بیشتر در میان مردم و هم‏چنین دستگاه‌ها و طیف‏هاى سیاسى مختلف شده که یکپارچه اقدام اخیر را محکومیت کردند، اما این محکومیت‏ می‏تواند در حدّ حرف و شعار و بیانیه باقى بماند ولى در عمل نقض شود. به‌عنوان‌مثال، لازمه تأیید و تحکیم حمایت نمایندگان مجلس از سپاه به این است که آن‏ها رأساً لوایح تصویب‌شده مرتبط با FATF را ابطال نمایند و زحمت «مجمع تشخیص» را کم کنند. آمریکا رئیس FATF است و با رویکرد اخیر، (FATF که مدعى مبارزه با تأمین مالى تروریسم است) بیش از گذشته در مسیر معارضه با ایران و سپاه پاسداران قرار مى‏گیرد طبعاً نباید اطلاعات مالى محرمانه خود را در اختیار قرارگاه جنگ اقتصادى دشمن قرار داد.

وی متذکر شد: بیست‏ونه فروردین، «روز ارتش جمهورى اسلامى ایران» نام‌گذاری شده است. روز ارتش جمهورى اسلامى ایران را امسال در حالى گرامى مى‏داریم که ارتش کشورمان امسال در حادثه سیل فراگیر و مخرّب اخیر کشورمان ابعاد دیگرى از توانایى و کارآمدى خود را نشان داد.

حجت‌الاسلام سرافراز بیان داشت: ارتش جمهورى اسلامى ایران در کنار سایر نیروهاى مسلح کشورمان با ورود سریع، به‌موقع، فعالانه و ایثارگرانه اثبات کرد که علاوه بر انجام مأموریت ذاتى خود که دفاع از تمامیت ارضى ایران اسلامى است، قابلیت‏هاى لازم جهت دفع بحران‏هاى طبیعى و بلایاى آسمانى و زمینى را دارد و مى‏تواند با استفاده از نیروها و فرماندهان توانمند خود حتى به پیشگیرى بحران کمک کرده و با به‌کارگیری تجهیزات مدرن و مجهزى که در اختیار دارد، در زمان صلح نیز به دفاع از جان و مال مردم مسلمان و شریف کشورمان بپردازد.

وی خاطرنشان ساخت: این‏گونه اقدامات و تلاش‏ها نشان از تعهد، وظیفه‏شناسى، ایمان و اعتقاد به ارزش‏هاى والاى انسانى و الهى و جایگاه مردمى این نیروى نظامى مقتدر کشور دارد که به‏خوبى نشان مى‏دهد ارتش در تمامى صحنه‏ها در کنار مردم است و با تمامى امکانات خود به انجام‌وظیفه مى‏پردازد و این توانمندى همیشه و همه‌جا در خدمت نظام اسلامى و ملت غیور آن خواهد بود؛ و الحمدالله امروز تمامی نیروهای مسلح کشور در مقابل دشمنان، متحد و یکدل هستند و این اتحاد و همدلی ارتش و سپاه و نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۳۲
آقای جویا

دکتر مقدسی در پاسخ اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ با لجاجت روی حرف‌های غیرمنطقی خود بیشتر در باتلاق فرو می‌روید/ هیچ‌کسی ارزشی برای ادعاهایتان قائل نیست

دکتر مقدسی در پاسخ اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر؛ با لجاجت روی حرف‌های غیرمنطقی خود بیشتر در باتلاق فرو می‌روید/ هیچ‌کسی ارزشی برای ادعاهایتان قائل نیست
رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخ به اتهامات عدالت‌خواهی شاهین‌شهر گفت: هرچه جلوتر می‌روید بیشتر کذب ادعایتان برای مخاطبین آشکار می‌شود، منتها به‌جای عقب نشینی، با لجاجت روی حرف‌های غیر منطقی خود بیشتر در باتلاق فرو می‌روید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخیه دوازدهم خود به ادعای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر راجع به نیروهای پسماند به شرح زیر پاسخ داده است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

مسوول کانال موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر

جناب آقای محمدامین یوسفی

به پیوست جوابیه مربوط به اعلامیه مورخ ۱۵/۰۱/۹۸ شما به حضور ارسال می‌گردد. مقتضی است با توجه به ماده ۲۳  قانون مطبوعات و تبصره‌های ذیل آن نسبت به درج پاسخ در رسانه خود اقدام فرمایید. با ارائه صورت‌جلسه سال۹۳ فی‌مابین نمایندگان منتخب شورا، شهرداری و شرکت پسماند، و با اشاره به ۱- تعیین تعداد نیرو و ۲- درصد مدیریتی پسماند مدعی شده‌اید که قرارداد حجمی نبوده! و گفته‌اید که در هیچ کجای شرق و غرب عالم نمی‌توان چنین قراردادی را به یک شرکت خصوصی تحمیل کرد!! به اطلاع شما می‌رساند که صورت‌جلسه مزبور همان‌طور که در بند ۸ آن ذکر شده، آنالیز قیمت ضمیمه قرارداد بوده و اتفاقاً در کل شرق و غرب عالم قراردادهای حجمی با قیمت واحد غیر معین (Blank) را به‌ همین صورت آنالیز و مبنای پیمان قرار می‌دهند. حق مدیریت منظور در ماده ۷ صورت‌جلسه نیز مربوط به هزینه‌های بالاسری، دفتری و سود شرکت پسماند به‌عنوان پیمانکار بوده که مشابه دیگر قراردادهای حجمی به آن اعمال گردیده‌ است. جمله ‌ای که این‌جانب در انتهای بند۶ صورت‌جلسه دائر به محاسبه هزینه ماشین‌آلات شهرداری در اختیار پسماند و کسر آن از مبلغ صورت‌ وضعیت ماهیانه پسماند اضافه نموده‌ام، خود دلیل دیگری بر حجمی بودن قرارداد می‌باشد، زیرا هزینه ماشین‌آلات فقط در قراردادهای حجمی وارد می‌شود و نه تأمین نیرو! علاوه بر همه این‌ها مشخص نیست چرا شما از درج متن خود قرارداد طفره رفته‌اید؟!! تا آنجا که حضور ذهن دارم در خود قرارداد به‌وضوح حجمی بودن آن تصریح گردیده است! شایسته است به عضو شورای شهر رابط خود دستور فرمایید که به همراه آن تصویری از خود قرارداد را نیز به شما ارائه نماید!

**ملاحظه می‌شود در چند مورد انتسابی شما حرف غلطی زده‌اید و در آن اتهامات بی‌اساسی را متوجه دیگری ساخته‌اید! اکنون نیز هرچه جلوتر می‌روید بیشتر کذب ادعایتان برای مخاطبین آشکار می‌شود! منتها به‌جای آنکه اتهام انتسابی خود را پس‌ گرفته و از موضع خود عقب بنشینید لکن با دست‌وپا زدن، لجاجت و تعصب روی حرف غیرمنطقی خود بیشتر در باتلاق خود فرو ‌می‌روید! به‌عنوان برادر بزرگ‌تر به شما توصیه می‌نمایم من‌بعد چنانچه درصدد طرح موضوع و یا اتهامی هستید، ابتدا مستندات کامل آن را اخذ و هیچ‌گاه بر اساس تقریرات هدفمند دیگران یا بر پایه مستندات ناقص اقدام ننمایید!

** و سخن آخر اینکه در طول سنوات فعالیت گروه شما، همواره دو سؤال راجع به عملکردتان ذهن مرا مشغول ساخته بود. اول آنکه با وجود برخی جرائم و تخلفات مستند و مشهود برخی مسئولین در شهر و شهرستان لکن گروه شما هیچ بیانیه‌ای در محکومیت و یا حداقل نقد مؤثر ایشان درج ننموده و در مقابل اکثراً از ایشان تمجید نموده‌اید!! جواب این سؤال را هنگام آشکار شدن روابط و جلسات فی‌مابین شما و برخی مسئولین محکوم‌به تعلیق دریافتم! بعد از آن نیز اقرارتان در پیشنهاد مدیر(آقای محمدحسین بزله) و انتصاب هم‌گروه‌تان(آقای حجت‌الاسلام هاشم خدارحمی) در هیات مدیره سازمان رفاهی و نیز دریافت پاداش توسط ایشان، قوت پاسخ دریافتی را بیش‌ازپیش تحکیم نمود! سؤال دوم نیز راجع به عدم دفاع پاره‌ای دیگر از مسئولین بود که ظرف این چند سال علیرغم اتهامات پیاپی شما لکن هیچ اظهارنظر و یا جوابی ارائه ننموده‌اند! اکنون در این چند روز و پس از ملاحظه اعلامیه‌های پی‌درپی، بی‌محتوا و لجوجانه شما به‌خوبی دریافتم حداقل برخی از ایشان اصلاً اساس و اعتباری برای ادعا و اتهام‌هایتان قائل نیستند که بخواهند پاسخی برای شما در مقابل مخاطبین تهیه و یا حداقل وقتی برای ارائه جوابیه به شما مصرف نمایند!!

والسلام علی من اتبع الهدی

حمیدرضا مقدسی

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۵۰
آقای جویا

  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخیه هشتم خود به ادعای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر راجع به پروژه موسوم به سمبلیک طی یادداشتی تحت عنوان «دوچهرگان» به شرح زیر پاسخ داده است؛


باسمه تعالی


"واذا رایتهم تعجبک اجسامهم و ان یقولوا تسمع لقولهم کانهم خشب مسنده یحسبون کل صیحه علیهم "

و تو چون آن منافقان را مشاهده‌کنی تو را به شگفت آورند و اگر سخن گویند به سخنهای‌شان گوش خواهی‌داد گوئی که چون چوبی خشک متکی‌بر دیوار بوده و معرفتی ندارند، هر صدائی که بشنوند بر زیان خویش پندارند(منافقون-4)


مدیریت محترم کانال عدالتخواهی

با سلام احتراما جوابیه اعلامیه مورخ8/1/98 بحضور ارسال می گردد. مقتضی است باتوجه به ماده 23 قانون مطبوعات و تبصره‌های ذیل آن نسبت به درج پاسخ اینجانب در رسانه خود اقدام فرمائید.


با ادامه سلسله مناظرات فیمابین ملاحظه می‌گردد که کانال باصطلاح عدالت هر دفعه نسبت به قبل پس‌رفت نموده و مطالب بی‌اساس‌تری نسبت به گذشته ارائه می‌نماید. بنظر می‌رسد که کفگیر مطالب بی محتوای عدالت به ته دیگ خورده بگونه‌ایکه از سر ناچاری و فقر مطلب روی به تقریرات کذب آقای مختاری عضو محکوم شورا آورده که آنها را در صحن شورا علیه شرکت پسماند ایراد نموده است!! حسب گواهی اعضای شورا، کارمندان شورا وشهرداری حاضر در جلسه، کلمه‌به‌کلمه مطلب اخیر عدالتخواهی راجع به نیروهای پسماند منطبق بر صحبتهای مختاری در صحن شورا می باشد!! علاوه برآن مشخص می شود که تمامی مستنداتی که عدالتخواه در کانال خود درج می‌کند جملگی توسط مختاری از بایگانی شورا خارج و به ایشان رسانده شده است!! که خود اقوی دلیل بر زدو بند پشت پرده گروه انحرافی موسوم به عدالتخواه با اعضای محکوم به تعلیق شورا می باشد!! جا دارد که خطاب به مدیریت این گروه جعلی بگوئیم که آقای یوسفی دم خروس از زیر قبایت بیرون زده، جسارتا کمتر دروغ گفته و منکر ارتباطات پس‌پرده بشوید!!

1-آقای عدالت، بخشنامه 31948-20/11/92 سازمان شهرداریها که مورد اشاره شما در منع بکارگیری واقع شده، ناظر به شهرداری و موسسات وابسته به شهرداری بوده که براساس ماده 84 قانون شهرداریها تاسیس شده اند درحالی که موضوع نامه‌های اینجانب-که آنرا بعنوان سند جنایت اینجانب علم فرموده اید- همانا شرکت پسماند شهرداریها است که مشمول قانون تجارت بوده و اصلا موسسه محسوب نمی‌شود!! خواهشا قبل از اظهارنظر حداقل با یکنفر حقوقدان مسلط به امورشهرداریها مشورت نمایید و بعدا اظهارفضل فرمائید!! ضمنا آقای مختاری شخص مسلط به امور شهرداری محسوب نمی شود که ازایشان نظرخواهی و تقریرات ایشان را موبه‌مو درج کرده اید!! زیرا اگر مسلط روی ضوابط و مقررات بود که دو بار در هیات تخلفات محکوم نمی‌شد!! ماده 95 قانون تشکیلات شوراها را هم که راجع به منع عزل و نصبها افاضه فرموده اید اولا-شماره ماده قانونی را اشتباه گفته اید و صحیح آن ماده82-مکرر3 از قانون مذکور است.ثانیا-موضوع آنهم شهرداری و موسسات وابسته است و بازهم مشمول شرکت پسماند نمی شود!! دقت بفرمائید!

2-یکصدنفر نیروهای جاروب زن پیشنهادی به شرکت پسماند دارای مصوبه شورا و تائید کمیسیون تطبیق مصوبات شورا بوده لذا فاقد هرگونه اشکال قانونی است!! مضافا باینکه نیروهای جاروب زن پیشنهادی چندین آزمون دیگر اعم از بررسی سوابق-تست اعتیاد-شرائط سنی و غیره را در شرکت پسماند گذرانده و از چندین فیلتر عبور کرده تاسرانجام عده کمی از آنها موفق بانعقاد قرارداد آنهم یکساله با شرکت پسماند شده اند!! درهرحال بخشنامه و ماده قانونی مورد اشاره عدالتخواهی اصلا ارتباطی با نیروهای پسماند نداشته و هدف از آن چیزی جز شبهه افکنی و قرقره کذبیات اعضای محکوم شورا نمی باشد!! مفاد نامه اینجانب کاملا قانونی و فاقد هرگونه اشکال است!! اگر بازهم مدعی هستید می توانید آن را به مراجع نظارتی ویا استانداری ارائه تا توجیه‌تان فرمایند!! البته این درصورتی است که قانون را قبول داشته باشید و اگر هم مثل گذشته قانون را قبول ندارید که همان حواله‌کرد به فرمایش حضرت امام(ره) را بپذیرید!

3-ادعای عدالتخواه راجع به جذب 140نفر نیروی اداری از طریق پسماند، از اساس کذب بوده و در دوره اینجانب اصلا چنین چیزی اتفاق نیفتاده است!!! کذب این ادعای عدالت را هر متخصص امور اداری درک می نماید!! از عدالت تقاضا دارم که لیست 140 نفر اداری شرکت پسماند در زمان اینجانب را ارائه فرمایند!!

4-ادعای دیگر عدالتخواهی راجع به انتقال کلیه نیروهای جاروب زن به بخش اداری نیز خلاف واقع بوده و چیزی جز القاء کذبیات نمی باشد!! از عدالتخواهی درخواست دارم جسارتا بذل محبت فرموده و لیست اشخاص منتقله مورد ادعا را در کانال‌شان ارائه فرمایند!! آخر چگونه می شود 140نفر نیروی خدماتی را دفعتا واحده در یک سیستم وارد کرده و بعد هم بلافاصله آنها را به بخش اداری منتقل نمود!!به آقای یوسفی توصیه می کنم که بجای ورود در مباحث غیرتخصصی، بهتر است همان دروس خود را بنحو احسن و نه سرسری مطالعه فرموده تا بمانند درس منطق خویش دچار مردودی نگردند!

در پایان خطاب به این گروه انحرافی اشعار می دارد اگر شما مدعی هستید که اینجانب 70نقر را در پسماند بکارگیری نموده ام!! آنگاه علی‌قول شما به همین میزان اشتغالزائی کرده و چراغ خانواده آن کارگر جاروب‌زن را روشن کرده ام!! مانند رفقای شما در شورا نبوده‌ام که نان کارگر مستضعف را بریده و آنها را از کار بیکار نمایم !! یا بمانند دیگران از دو محل حقوق گرفته و خلاف ضوابط نیز به اتریش سفر نمایم!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۹
آقای جویا
  به پیشنهاد استاندار اصفهان و حکم وزیر کشور، ایوب درویشی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان منصوب شد





به پیشنهاد استاندار اصفهان و حکم وزیر کشور، ایوب درویشی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، متن حکم وزیر کشور خطاب به ایوب درویشی بدین شرح می باشد:
بنا به پیشنهاد استاندار محترم اصفهان و با توجه به تایید معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۰۵
آقای جویا

یادداشت؛ ششمین پاسخ کوبنده دکتر مقدسی به دروغ‌پردازی‌های جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با نام «دو چهرگان»

رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر گفت: طی روز آتی کذب سخنانتان در تبلیغ و ساده‌زیستی حاجی دلیگانی و نیز دروغ تبلیغاتی شما در عدم استفاده دفتر ایشان از اموال شهرداری را به نظر مخاطبین محترم خواهیم رساند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخیه ششم خود به ادعای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر راجع به پروژه موسوم به سمبلیک طی یادداشتی تحت عنوان «دوچهرگان» به شرح زیر پاسخ داده است؛

باسمه‌تعالی

«واذا رایتهم تعجبک اجسامهم و ان یقولوا تسمع لقولهم کانهم خشب مسنده یحسبون کل صیحه علیهم»

و تو چون آن منافقان را مشاهده‌کنی تو را به شگفت‌آورند و اگر سخن‌گویند به سخن‌هایشان گوش خواهی داد گوئی که چون چوبی خشک متکی بر دیوار بوده و معرفتی ندارند، هر صدایی که بشنوند بر زیان خویش پندارند (منافقون-4)

"دو چهرگان"

چهره واقعی گروه موسوم به "عدالت‌خواهی" به همراه جوابیه اتهام افکنی اخیر ایشان -قسمت ششم

کانال موسوم به عدالت‌خواهی با نقض ماده 23 قانون مطبوعات از درج چهار سری جوابیه‌های ارسالی در تاریخ‌های 26 و 27 و 28/12/97 و نیز 3/1/98 خودداری و هم‌زمان با تماس تلفنی تقاضای عدم درج جوابیه‌ها در سایر سایتها را نیز داشته است. نظر به نشر اخبار و اتهامات غیرواقعی از سوی عدالت‌خواهی و از سوی مقابل عدم درج جوابیه‌های ارسالی بهایشان، لذا ناگزیر از ارائه جوابیه‌های خود به سایت‌های دیگر می‌باشیم. به استحضار می‌رساند از این به بعد سعی می‌شود به‌صورت روزانه، قسمتی از حقائق و مسائل مبتلابه این گروه به اطلاع مخاطبین محترم رسانیده شود!

1-ملاحظه می‌شود که مکرراً لیست دریافتی پاداش توسط برخی از مسئولین و اعضای شورا را منتشر و از این‌جانب درخواست نموده‌ایدکه از ایشان برائت جویم. اولاً- مخاطب شما در این رویارویی این‌جانب هستم و لکن در هیچ‌یک از این دریافتی‌ها، نامی از مقدسی موجود نیست! آقای عدالت‌خواه، اگر هدف شما بیان حقیقت است!(که نیست!) چرا با صدای بلند نمی‌گویید که مقدسی ریالی از این پاداش‌ها نگرفته است! ثانیا-گفته‌اید که فرماندار همشهری این‌جانب بوده و این‌جانب باید از فرماندار و امام‌جمعه و اعضای شورا که این پاداش‌ها را گرفته‌اند برائت بجویم! این اظهارات شما همانند فرمایشات قبلی‌تان جملگی از سر نادانی و حرف زدن‌های بدون سند و مدرک شما صورت گرفته است! آقای عدالت‌خواه، بدان که فرماندار همشهری یا هم‌تبار این‌جانب نمی‌باشد! برائت هم مخصوص مشرکین بوده و حال‌آنکه فرماندار و دیگر مسئولین مورداشاره شما همگی مسلم می‌باشند! این‌جانب بمانند شما تکفیری هم نیستم که هرکسی به‌غیراز جمع خودش را مشرک قلمداد کرده و حکم به قتلش را صادر نماید! اگر هم منظورتان این است که ایشان را به‌واسطه دریافت پاداش‌ها، در رسانه کذائی شما تقبیح نمایم آنگاه بازهم این کار موکول به رسیدگی دستگاه‌های نظارتی و صدور رأی تخلف از ناحیه محکمه مربوطه می‌باشد و نمیتوان به‌صرف اعلام کانال شما مبادرت به اتهام زنی به دیگران نمود! ثالثا-شما چرا علیه دوستانتان آقایان خدا رحمی و مختاری اعلام برائت نکرده‌اید! زیرا ایشان هم از همین محل پاداش دریافت کرده‌اند! مخاطبین محترم همگی ملاحظه کردند که شما ابتدا به امر پاداش‌های دوستانتان را اعلام نکردید! ولکن پس از روشنگری‌های انجام‌شده، مجبور به نشر و اعتراف به آن شده‌اید! چرا شما پاداش 96 و 97 دوستانتان را به نظر مخاطبین نرسانده بودید؟! حال که مجبور به اطلاع‌رسانی آن‌ها شده‌اید چرا درصدد توجیه آن درآمده و گفته‌اید که کم گرفته‌اند؟!! آقای عدالت‌خواه، آیا پاداش 8/1 میلیون تومان خدارحمی و 2 میلیون تومان مختاری آن‌هم برای شش ماه از دیدگاه شما کم است؟!! اگر اعلام می‌کنی که 4 میلیون زیاد بوده پس حتماً 2 میلیون هم زیاد است!! باچه معیاری گفته‌ای که دریافتی مخالفین‌تان زیاد بوده و دریافتی موافقین‌تان کم است؟!! این هم از همان سنخ حرف‌های من‌درآوردی و بی‌سند و اعتباری است که گفته‌اید!! اگر بنا به فرمایش خودتان اصل پاداش‌ها خلاف بوده! که دیگر کم‌وزیاد ندارد! چه 4 میلیون و چه 2 میلیون همگی خلاف می‌باشد!! نه اینکه چون پاداش رفیق توست حلال بوده و دیگری چون دریافتی مخالف توست حرام!! آیا تمامی حرف‌های شما این‌چنین بی‌پایه و اساس است؟!! همچنین گفته‌اید که کاهش مبلغ پاداش‌ها براثر افشاگری‌های کانال شما بوده است!! این حرف از بنیان باطل بوده زیرا کاهش پاداش‌ها به دلیل کاهش درآمدهای قابل‌ملاحظه شهرداری و عدم توانائی دوستان شما در مدیریت شهر بوده که نتوانسته‌اند مطالبات شهرداری را وصول و درآمد آن‌ها تحقق بخشند! و گرنه اگر توانائی مدیریت و کسب درآمد پیشین را داشتند که مطمئن باشید روی قبلی‌ها را هم درگرفتن پاداش سفید می‌کردند! و لکن درهرصورت این کاهش دخلی به حرف‌های شما نداشته است!! مطلب قابل‌توجه این است که همان شورایی‌های قبلی مخالف شما که لیست پاداش آن‌ها را این‌چنین در بوق و کرنا نموده و کوس رسوائی آن‌ها را سرداده‌اید!، حداقل حقوق کارگران را تمام و کمال داده و سپس این پاداش‌ها را گرفته‌اند! و لکن دوستان شما حقوق چندین ماهه کارگران بدبخت شهرداری را نداده و آن‌وقت برای خودشان آن پشت و پسلها چندین برابر حقوق کارگر را به‌عنوان پاداش برداشته‌اند!! چطور برای کارگر پول‌ندارید ولی برای خودتان پول‌دارید!! هم حقوق و هم پاداشتان را می‌گیرید و هم بدون مجوز استانداری به سفر اتریش می‌روید ولی دستمزد کارگر را ندارید که بپردازید؟!! این هم که فرموده‌اید پاداش‌ها در زمان این‌جانب رشد داشته!، کاملاً حرف بی‌ربطی است! زیرا شما رقم دریافتی پاداش مسئولین در زمان‌های قبل از این‌جانب را نمی‌دانید! شما اعلام نمی‌کنید که رفیقتان در شورا در سنوات قبل چقدر پاداش از آقای نفری و شهرداران قبل دریافت نموده است! علاوه بر آن تصویب و عدم تصویب پاداش در یک سازمان وابسته به شهرداری، در ید اختیار ریاست شورا نیست و ریاست شورا راسا نمی‌تواند در آن دخالت و یا جلوگیری نماید!! این‌جانب در یک موضع اختیار قانونی داشته‌ام و آن اینکه جلو پرداخت پاداش از ناحیه شهردار به اعضای شورا را سد نمایم که این کار را انجام داده، و در زمان ریاست جلوی آن را بستم! لکن زمان صدارت دوستان شما در شورا دیگر مشخص نیست که آیا دومرتبه این بساط را راه‌انداخته‌اند و یا خیر! حرف آخر اینکه، این‌جانب هیچ‌گاه اعمال برخی از مسئولین در دریافت پاداش‌ها را تائید نکرده‌ام ولکن تا صدور رأی محکمه و مراجع رسیدگی‌کننده، آن‌ها را تقبیح نیز نمی‌کنم.

2-عنوان نموده‌اید که پایگاه شما بیش از 10 سال است که پای عدالت ایستاده و از مسئولین مطالبه گری می‌کند و لکن این‌جانب حاضر به ایستادگی پای حقوق مردم نبوده‌ام!! این حرف شما بسیار مضحک می‌باشد زیرا بسیاری از بنگاه‌های خبرپراکنی معاند مانند بی‌بی‌سی و منافقین هم مدعی چنین ادعاهائی هستند!! آن‌ها هم مدعی نشر واقعیت بوده علاوه بر آن سابقه‌شان از شما نیز بسیار بیشتر است!! منافقین هم مدعی اسلام و مجاهدت در راه حق هستند و پیوسته نسبت به هتاکی و انتساب الفاظ زشت به مسئولین نظام اقدام می‌نمایند!! منتهی فاصله درازی بین حقیقت و اظهارات شماها هست!! این‌جانب مکرراً کذب انتسابات و اتهام افکنی بی‌جای شما را مستدلاً اثبات کرده‌ام!! و لکن شما حتی جرئت درج جوابیه‌های این‌جانب را هم ندارید!! اگر راست می‌گوئید چرا جوابیه‌های این‌جانب را در کانالتان درج نمی‌کنید؟!! چرا به دعوت این‌جانب نسبت به مناظره عمومی اقدام نکردید و همیشه آن را به ماه‌های بعدی موکول می‌کنید!! آیا می‌ترسید که کذب سخنتان برای عموم آشکار گردد!! چرا واقعیات گروهتان را برای مردم نمی‌گویید؟! چرا تاکنون نگفته‌اید که طی معاملهای با بهمنی و دوستانتان در شورا، آقای بزله را به‌عنوان مدیریت رفاهی معرفی و لکن تغییر اساسنامه مانع از هدفتان گردید!! زیرا مطابق اساسنامه، مدیر باید استخدام رسمی باشدکه آقای بزله فاقد چنین مشخصه‌ای بوده است!! چرا نمی‌گویید که مخارج سنگین جشن‌های نیمه‌شبان را جملگی در زمان بهمنی از روابط عمومی شهرداری گرفته‌اید!! آیا با پول شهرداری وسط شهر مانور داده‌اید؟!! آیا باز هم به اسم اسلام برای خود کاسبی راه انداختید و جیب خود را پر کرده‌اید؟!! سابق براین که این جشن‌ها با همکاری هیات رزمندگان اسلام انجام می‌گرفت لکن چنین حرف و حدیث‌هایی در آن نبود! چطور شد که وقتی اجرای آن توسط شما و دوستانتان صورت گرفته، وضعیت به این بی‌در و پیکری شده است!! به‌موجب آئین‌نامه مالی شهرداری‌ها اصلاً شما نمی‌توانسته‌اید هزینه کرده و سپس از شهرداری مطالبه نمایید؟!! شهرداری خود کارپرداز مالی دارد!! به چه عنوان آقای بزله هزینه‌ها را فاکتور کرده و از روابط عمومی ستانده است؟!!

همچنین عنوان داشته‌اید که عملکرد این‌جانب سبب بدبینی و تنفر مردم از حکومت شده است!! آقای یوسفی، این دروغ‌ها و اعمال منافقانه شماست که مردم را به‌نظام بدبین کرده است!! مردم از تو و دوستانت متنفرند!! از اینکه به‌ظاهر حرف از دین و اسلام میزنید و در باطن به دنبال سوء‌استفاده و پر کردن جیب خود هستید؛ از شما بیزار هستند!! با این کار مردم را به حکومت هم بدبین کرده‌اید!! مردم خیال می‌کنند که همه مسئولین هم بمانند شما بی‌کار و منفعت‌جو هستند!! مردم از اون هم‌گروه‌تان که ریشی بمانند داعشی‌ها گزارده و دنبال چپاول بیت‌المال است بیزارند!! نه این‌جانب که مدت 15 ساله نظام و 4 ساله شورا را در کف شورا و شهرداری به دنبال پرونده مردم مستضعف در نقاط حاشیه‌ای حاجی‌آباد و گلدیس و ردانی و غیره بوده‌ام و از تمامی ظرفیت خودم جهت کمک به محرومین بهره جسته‌ام! مردم از تو و امثال توکه مدعی مذهب‌اند و کاری جز تظاهر و ایستادن دم درب مساجد یا حرکت جلوی دستجات و هیئات مذهبی ندارند، خسته‌اند!! نه از ما و امثال ما که دائم به دنبال حل مشکلات مردم بوده‌ام!! مردم از تو و دوستانت که شهریه از حوزه گرفته‌اید و درس هم نمی‌خوانید!!، یک درس را چند بار مردود می‌شوید!! دروس یکسال‌را در چند سال می‌خوانید و بازهم نمی‌فهمید و مردود می‌شوید، خسته‌اند!! نه از ما که چیزی از وجوه نگرفته و علیرغم برتری در دروس و دانش دینی تازه مثل شما ادعای تدین و درس خارج حوزوی هم نمی‌کنیم!! شماها که نفعی جز خرج‌تراشی و سربار بودن برای مردم ندارید سبب تنفر مردم از حکومت شده‌اید!! ان‌شاءالله نزدیک است که دروغ و کذب ادعاهایتان آشکار گردد!

"...فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ"(رعد-17)

 اما سرباره و کف روی آب کنار رفته و محو می‌گردد، ولی آنچه به مردم سود می‌بخشد (طلای مذاب و آب‌روان) در زمین می‌ماند، خداوند این‌چنین مثل می‌زند.

 

3-عنوان نموده‌اید که درزمان ریاست این‌جانب بر شورا استخدام‌های فله‌ای از طریق شرکت پسماند صورت پذیرفته است!! اولا-اصطلاح فله‌ای بیشتر به نحوه سخن و اتهام زنی شما قابل تطبیق هست که شرح آن در جوابیه‌های قبلی آمده و لکن شما از درج آن‌ها هراسیده و خودداری نموده‌اید! ثانیا-هرکسی که اندک اطلاعی از وضعیت نیروهای شهرداری دارد به‌خوبی می‌داند که استخدام‌های بی‌رویه از سال 78 در شهرداری شاهین‌شهر آغاز و یک‌شبه و دفعتاً واحده به وضع موجود نرسیده است! اتفاقاً آقای مختاری رفیق حضرت‌عالی در شورا نیز که ادعا نموده‌اید سروسامانی به وضعیت نیروهای شهرداری داده و آن‌ها را تعدیل نموده لکن خود یکی از همین استخدام‌های فله‌ای مورد ادعای جنابعالی است که در دوره اول شورا (82-78) به‌توسط یکی از اعضای شورای اول وارد شهرداری گردید و با وجود عدم دریافت مدرک مهندسی ولی به‌عنوان مهندس به شهرداری تحمیل شد!! ثالثا-درسال 92 گزارشات متعدد مردمی جملگی حکایت از عدم کفاف نیروهای خدمات در حوزه جمع‌آوری زباله و تنظیف معابر داشته لذا نمایندگان شهرداری طی 2 نوبت در صحن جلسات شورای شهر حاضر و پس از ارائه آنالیز جملگی به عدم کفاف نیرو در واحد سطح معابر شهر و بالاخص مسکن مهر تأکید داشته‌اند که ضمیمه مکاتبات در شورا موجود است! شورا پس از جمع‌بندی موضوع کسری نیروهای خدماتی، کلیه تقاضاهای واصله اعم از تقاضاهای واصله به دفتر شورا، مراجعات مستقیم به اعضای شورا، معرفی‌نامه‌های آقای حاجی‌دلیگانی به اعضای شورا به‌صورت مستمر یا موردی را به شرکت پسماند ارسال تا بررسی و اتخاذ تصمیم نماید، شرکت مذکور نیز پس از مصاحبه و ارجاع به آزمایشگاه جهت انجام تست، نسبت به به‌کارگیری برخی از آنان، آن‌هم در قالب قراردادی یک‌ساله اقدام نموده است. اتفاقاً از دوستان و یا معرفیشدگان رئیس شما نیز چندین نفر جزء نیروهای مذکور بوده‌اند که پس از معرفی لکن از انجام کار خدماتی خودداری و خود را لایق کار مدیریتی جا زده بودند! که درخواست ایشان مورد اجابت توسط پسماند واقع نشده بود!! البته از شما عذرخواهی می‌کنم که دوستان شما را به‌عنوان نیروی خدماتی به پسماند معرفی کرده! زیرا از دید شما که مدعی مدیریت فرهنگی و مذهبی شهر بوده و هر روز یک نسخه‌ای برای آن می‌پیچید! حتماً انتظار دارید، بدون کار و تلاش پول درآورده! و بمانند دیگر همکارتان به اسم کارشناس فرهنگی-مذهبی برگرده این مردم سوار شوید!! آقای یوسفی، مردم شاهین‌شهر چگونه باید به شما بگویند که گروه مدعی مطالبه گری ولی در واقع معامله‌گر شما را نمی‌خواهند و از شما بیزارند؟!! تابه‌حال چندین نفر از داخل جمع شما به شما پشت کرده و از این سیاست ریا و دروغ شما روی برتافته‌اند؟!! آقای یوسفی، شما هنوز نمی‌دانید که پسماند، تنها پیمانکار شهرداری است و نه خود شهرداری! کجای این کار سوء جریان بوده که شما از آن حرف می‌زنید!! شما که مدعی تخلف هستید پس یالله، بینه ارائه بدهید!! مگر شمای مدعی درس خارج نمی‌دانی که "البینه علی المدعی و الیمین علی من انکر"!! پس باید بگوئید که قانون منقوض کدام است؟!! از کدامین ضابطه تخلف شده است؟!! مطمئن باشید که این را هم مثل بقیه ادعاهایتان درپوش می‌گذارید و هنوز مطرح نکرده از آن فرار نموده و دروغ واتهام دیگری را به مسئولین مخالف خود می‌افکنید!! از دید شما آیا پذیرش نیروهای مراجعه‌کننده و متقاضی کار خدماتی به شورا و احاله آن به شرکت پسماند سوء جریان می‌باشد؟!! و لکن بکار گیری دوستان شما در شغل مدیریتی آن‌هم از طریق معامله پنهانی با اعضای معلق شورا سوء جریان حساب نمی‌شود!! ملاحظه می‌گردد که پل عابر پیاده سر عطار را جزء افتضاحات قلمداد نموده‌اید! ظاهراً حضرت‌عالی خیلی به این الفاظ و واژه‌ها علاقه‌مند بوده و دائماً بجای درس خواندن در حال چرخ زدن توی این‌گونه الفاظ می‌باشید! به اطلاع می‌رساند که پروژه مذکور مصوب برنامه 5 ساله شهرداری، شورای ترافیک شهرستان و نیز جزء بودجه سنواتی مصوب شهرداری بوده فلذا شهرداری در اجرای آن الزام داشته است! درحالی‌که زیرگذر امام حسین که در سال 96 توسط رفیقتان در شورا به شهرداری تحمیل گردیده اصلاً مصوبه نداشته و شورای ترافیک آن را رد کرده بود!! خسارت وارده از قبل تحمیل پروژه موصوف به شهرداری اعم از برچیدن فضای سبز میدان، هزینه تجهیز کارگاه پیمانکار و غیره افزون بر 5 میلیارد ریال می‌باشد! آیا این فقره خلاف قانون، از دید شما افتضاح نیست! و لکن پروژه مصوب قانونی افتضاح است؟! مضافاً به اینکه مشخص هم نکرده‌اید آیا از جهت کمیت ریالی به پروژه اشکال گرفته‌اید و یا به کیفیت اجرا؟! درهرصورت جهت این به‌اصطلاح افتضاح خود را بیان تا پاسخ فنی و تفهیمی به شما ارائه نمایم!

4-و نکته آخر، طرح این سؤال است که آیا روش همیشگی شما فرار به جلو است؟!! آیا همواره زمانی که در مباحثات مغلوب می‌شوید، به‌طرف مقابل برچسب بی‌تقوایی، عدم داشتن ادبیات و یا عدم تسلط در علم می‌زنید؟!! این‌جانب در آخر کلام امروز مجدداً فرمایش امام امت (ره) را به شما یادآوری و شما را دعوت می‌کنم که به آغوش اسلام بازگردید! و از همه مهم‌تر اینکه کمتر دروغ بگوئید!!

طی روز آتی کذب سخنانتان در تبلیغ و ساده‌زیستی حاجی دلیگانی و نیز دروغ تبلیغاتی شما در عدم استفاده دفتر ایشان از اموال شهرداری را بنظر مخاطبین محترم خواهیم رساند!- پایان قسمت ششم

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۱
آقای جویا