پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
بزرگ‌ترین وظیفه‏ ى منتظران در دوران غیبت، ایجاد «تمدن اسلامى» است/ اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، جرأت خطا را از دشمنان انقلاب گرفته است
امام‌جمعه فولادشهر لنجان گفت: بزرگ‌ترین وظیفه‏ى منتظران در دوران غیبت، خودسازى و آمادگى براى یارى حضرت و دنبال کردن اهداف حکومت ایشان از طریق ایجاد «تمدن اسلامى» است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: نیمه شعبان و خجسته میلاد حضرت مهدی موعود (عج) را به پیشگاه با عظمت حضرتش و به محضر نایب بر حقش مقام معظم رهبری و به عموم مسلمین و شیعیان به‌ویژه شما نمازگزاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: پایان تاریخ و چشم‌انداز نهایت تمدن بشرى، یکى از مسائل و مناقشاتى است که پیرامون آن دیدگاه‏هاى مختلفى ارائه گردیده و بحث ‏هاى مختلفى مطرح‌شده است.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر اصفهان ادامه داد: غرب، امروز مدعى فرا رسیدن پایان تاریخ است و «لیبرال دموکراسى» را به‏ عنوان غایت نهایى و آمال متعالى تحقق‌یافته انسان غربى و ایدئولوژى فراگیر و جهانى شده معرفى مى‏ کند.

وی با بیان اینکه در ادبیات دینى و آموزه‏ هاى اسلامى ما امّا این ماجرا در ذیل مبحث مهدویت مورد مطالعه و بررسى قرار گرفته است، بیان داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامى، الگویى را تحت عنوان مراحل پنج‏ گانه تحقق تمدن اسلامى مطرح ساخته‏ اند که به نحوی مى‏ تواند الگویى براى تفهیم مهدویت و ترسیم آینده جهان مبتنى بر جهان‌بینی توحیدى و تبیین جایگاه نظام اسلامى و انقلاب اسلامى ملت ایران در این فرآیند باشد.

حجت‌الاسلام سرافراز اظهار داشتند: فرآیند دستیابى به تمدن اسلامى بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب، شامل وقوع «انقلاب اسلامى»، تشکیل «نظام اسلامى»، «دولت اسلامى»، «جامعه و کشور اسلامى» و سپس ایجاد «تمدن اسلامى» مى‏شود که اکنون ما در دوران ایجاد «دولت اسلامى» قرار داریم.

وی تأکید کرد: بدون شک رسیدن به مرحله پنجم یعنى تمدن اسلامى، رسیدن به زمانه ظهورى است که مقدمات آن فراهم گردیده است و در آن شرایط، امام زمان (عج) پرچم‌داری هدایت تمدن اسلامى را بر عهده خواهد گرفت.

امام‌جمعه فولادشهر تصریح کرد: در این میان، سؤال اساسى بحث آن است که جوان مؤمن انقلابى که مخاطب کلام رهبرى در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى است چگونه باید به موضوع مهدویت بنگرد و خود را مهیاى ظهور کند؟ پاسخ این است که؛ مهم‏ترین وظیفه منتظران در دوران غیبت زمینه‏ سازى براى ظهور است.

وی متذکر شد: تجلى کمال‌یافته این زمینه‏ سازى، تلاش براى ایجاد تمدن اسلامى است. رهبر معظم انقلاب اسلامى در شرح ابعاد و معناى «زمینه‏ سازى» مى‏فرمایند: «ما آن‌ وقتی مى ‏توانیم حقیقتاً منتظر به‏ حساب بیاییم که زمینه را آماده کنیم. براى ظهور مهدى موعود ارواحنافداه زمینه باید آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل کردن به احکام اسلامى و حاکمیت قرآن و اسلام است».

حجت‌الاسلام سرافراز خاطرنشان ساخت: در برخى نگاه‏ هاى انحرافى، ظهور اتفاقى است که به‌یک‌باره محقق خواهد شد و حاصل آن گسترش عدالت در جهان باشد. رخدادى که بیرون از اراده آدمى شکل مى‏گیرد و انسان منفعلانه تماشاگر و منتظر تحقق آن است؛ اما حقیقت آن است که ظهور اتفاق نبوده، بلکه فرآیندى است که باید براى تحقق گام‌به‌گام آن تلاش نمود.

وی ابراز داشت: در واقع، ظهور رخداد بزرگ در پایان تاریخ است که با عنایت خداوند متعال و هدایت امام (ع) و به دست اراده‏هاى انسان‏هاى مؤمنی تحقق خواهد یافت که عمر خود را در مسیر آماده ‏سازى ظهور وقف کرده‌اند! در واقع، اگر منتظران به وظایف خود عمل نکنند و براى تحقق ظهور تلاش ننمایند، بدون شک فرج نیز سر نخواهد رسید.

امام‌جمعه فولادشهر تأکید کرد: لذا جوان مؤمن انقلابى تماشاگر فرآیند ظهور نیست، بلکه همچون بازیگر فعال صحنه، به نقش‌آفرینی مشغول بوده و به وظیفه انقلابى خود عمل مى‏ کند. هم‏چنین با خودسازى انقلابى در حال آماده‏سازى درونى براى انجام‌وظیفه در جایگاهى بالاتر است.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر قرار باشد، ظهور از طریق زمینه‌سازانی مهیا گردد، بدون شک جوانان مؤمن انقلابى در صف اول کسانى هستند که از آنان انتظار مى‏رود در ماجراى زمینه‏ سازى ظهور نقش کلیدى را بر عهده بگیرند.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر لنجان گفت: جوان مؤمن انقلابى به ‏واسطه خصوصیاتى چون شجاعت، تقوا، انگیزه متعالى، بصیرت و تیزبینى، کم تعلقى به دنیا، دورى از عافیت‏طلبى و روحیه انقلابى بیش از دیگر اقشار جامعه در میدان زمینه‏سازى ظهور نقش‌آفرین خواهد بود.

وی تأکید کرد: یکى از ملاحظات اساسى در نگاه جوان مؤمن انقلابى آن است که انتظار و اعتقاد به ظهور منجى، اعتقادى ذهنى و منقطع از عمل نیست. بلکه جهان‌بینی است که حاصل آن نوعى رفتار و عمل اجتماعى است و مقدمه‏اى براى عمل مؤمنانه و انقلابى است.

حجت‌الاسلام سرافراز تصریح کرد: در واقع، اعتقاد به مهدویت، آرمانى همراه با عمل‏ است. نه‌فقط به‏ عنوان یک آرزو در دل، یا حداکثر در زبان، یا به‏ صورت جشن نه این آرمانى است که باید به دنبال آن عمل بیاید.

وی گفت: انتظار در جهان اسلامى متعلق به انسان مؤمنی است که جهان اطراف و نظام حاکم بر جوامع بشرى را نظام ناعادلانه مى‏داند و از این‏ بى‏ عدالتى رنج مى‏ برد و براى تغییر و دگرگونى آن تلاش مى‏ کند و امید به تغییر و تحول را در قلب و روح خود نهادینه ساخته است. او تا آنجا که بتواند خود در مسیر تحقق عدالت تلاش مى ‏کند و بیش از آن در انتظار منجى موعودى است که براى گشایش خواهد آمد. در جهان‏ بینىِ جوانِ مؤمن انقلابى، نظام نابرابر حاکم بر جهان امروز هرچند تلاش دارد که خود را شکست‏ ناپذیر جلوه دهد، اما از آنجا که بر بنیان ظلم و فساد بنا نهاده شده است، همچون خانه عنکبوت سست و زوال‏پذیر است و اعتقاد به مهدویت تأکید بر همین حقیقت است که سرانجام این هیمنه توخالى فرو خواهد ریخت و این فروپاشى از طریق مبارزه و ایستادگى ممکن خواهد شد.

امام‌جمعه فولادشهر ادامه داد: بنابراین، تمدن اسلامى دو بخش دارد؛ بخشى که قبل از ظهور امکان تحقق دارد و زمینه‏ ساز ایجاد جامعه‏ ى مهدوى و ظهور حضرت حجت (عج) است و بخشى که پس از ظهور محقق مى ‏شود و حد اعلاى تمدن اسلامى است.

وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری: «شما باید زمینه را آماده کنى تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینه‏ ى آماده، اقدام فرماید. از صفر که نمى‏ شود شروع کرد! جامعه‏ اى مى ‏تواند پذیراى مهدى موعود ارواحنافداه باشد که در آن آمادگى و قابلیت باشد و الا مثل انبیا و اولیاى طول تاریخ مى‏ شود».

حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه مسئله مهدویت که یکى از مفاهیم بنیادى در آموزه‏هاى اسلامى و حتى در مفاهیم همه ادیان الهى است، بیان داشت: در بستر تاریخ و در قالب اذهان مختلف دستخوش آسیب‏ ها و انحرافات مختلفى شده است و گاه حتى به ضد خود تبدیل گردیده است. جوان مؤمن انقلابى در این میان تلاش دارد تا وجود خود را با حقیقت انتظار صیقل بخشد و از قرائت‏ هاى انحرافى فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: حکیم فرزانه انقلاب اسلامى دراین‌باره مى‏ فرماید: «انتظارى که از آن سخن گفته ‏اند، فقط نشستن و اشک ریختن نیست؛ انتظار به معنای این است که ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم. سربازى امام زمان، کار آسانى نیست. سربازى منجى بزرگى که مى‏ خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‏المللى مبارزه کند، احتیاج به خودسازى و آگاهى و روشن ‏بینى دارد. عدّه‏اى این اعتقاد را وسیله ‏اى براى تخدیر خود یا دیگران قرار دهند؛ این غلط است. ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پُر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‏ اى نداریم؛ نه به‌عکس، ما امروز وظیفه‌داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى ظهور آن بزرگوار آماده شویم. شنیده‏ اید، در گذشته کسانى که منتظر بودند، سلاح خود را همیشه همراه داشتند. این‌یک عمل نمادین است و بدین معناست که انسان از لحاظ علمى و فکرى و عملى باید خود را بسازد و در میدان‏ هاى فعالیت و مبارزه، آماده‌به‌کار باشد.» بنابر این، مشخص مى‏ شود که بزرگ‌ترین وظیفه‏ ى منتظران در دوران غیبت، خودسازى و آمادگى براى یارى حضرت و دنبال کردن اهداف حکومت ایشان از طریق ایجاد «تمدن اسلامى» است.

امام‌جمعه فولادشهر لنجان در خطبه‌های دوم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت ‏کنندگان مسابقات بین‏ المللى قرآن کریم مطالب بسیار مهم و حیاتی جهان اسلام را بیان فرمودند. تصریح کرد: مطابق آنچه از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى مى‏توان نتیجه گرفت، مسئله اصلى این است که امت اسلامى باید دست به یک انتخاب تاریخى، مهم و سرنوشت‌ساز بزند.

وی ادامه داد: به تعبیرى: عمل کردن به قرآن و یا ایستادن در برابر تعالیم آن، مسئله این است. امت اسلامى اکنون بر سر این دوراهى قرار دارد. راهى که امت را به تبعیت از قرآن دعوت مى‏ کند. این راه همانند دوران بعثت حضرت رسول اعظم (ص) راهى خالى از خطر و بدون سختى نیست.

سرافراز تأکید کرد: براى عمل به دستورات قرآن باید در برابر طواغیت ایستاد، باید جان‌فشانی کرد، باید سختى کشید و باید فشار اقتصادى و محاصره همه‏ جانبه و… را پشت سر گذاشت، اما این مسیر رو به‏ سوى پیروزى دارد.

وی در ادامه متذکر شد: این مسیر را ملت ایران بیش از ۴۰ سال است که شروع کرده‏اند. براى این مسیر هزینه داده ‏اند، براى آن مجاهدت کرده ‏اند. جوانان عزیز خود را در این راه به پیشگاه الهى تقدیم کرده‏اند و براى تداوم این راه شجاعانه در برابر مستکبران و دشمنان دین سینه سپر کرده‏ اند. سختى‏ هاى این راه را به جان خریده ‏اند و البته از آن بهره‏ ها نیز برده‏ اند.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان ادامه داد: آقایى و سیادت خود را در کشور خود و در منطقه‏ ى خود به دست آورده‏ اند. ایران اسلامى نه‌فقط در جنگ تحمیلى و ایستادگى در برابر آمریکا، بلکه در حوادث و مشکلات دیگر کشور نیز از همین الگوى اسلامى براى رفتن به مصاف مشکلات بهره مى‏ برد.

وی یادآور شد: به‌ عنوان‌ مثال در همین مسئله سیلاب‏ هاى اخیر در کشور؛ به تعبیر مقام معظم رهبری، شهداى ما درس‏هاى زیادى را به ملت ایران دادند که نمونه بارز آن، پدیده کم‌نظیر حرکت عظیم مردمى براى کمک به مناطق سیل‌زده است. امدادرسانى و کمک‏هاى مردمى به مناطق سیل‌زده گلستان، مازندران، ایلام، لرستان و خوزستان را شبیه حرکت جوانان در دوران دفاع مقدس است.

امام‌جمعه فولادشهر لنجان گفت: اما الگوى دومى نیز در کار است. کسانی که در ظاهر از امت اسلامى هستند، ولى راهى را پیشنهاد مى‏ کنند که خلاف منطق قرآن و خلاف آموزه‏ هاى آن است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، به‌جای آن‏که با کفار دشمنى کنند با مسلمانان دشمنى مى‏ کنند. به‌جای «اشداءُ على الکفار»، نوکر و پیرو آمریکا هستند.

وی بیان داشت: پس راه دوم، راهى است که در ظاهر دعوت به عافیت و سلامت مى‏کند. این‌ها تصور مى‏کنند که با وابستگى به آمریکا و نوکرى غرب به‌سلامت و عافیت مى‏رسند و لااقل دنیاى خود را آباد مى‏کنند؛ اما این عافیت و سلامت دروغین است.

سرافراز گفت: این راه در دنیا و آخرت به‏سوى جهنم ختم مى‏شود. همچون برخى کشورهاى وابسته منطقه و رژیم‏ هاى منحوس متکى به غرب مانند آل سعود که خلاف منطق قرآن عمل مى‏ کنند و با طاغوت همدست مى‏ شوند و به کشتار مسلمانان دعوت مى‏ کنند.

وی عنوان داشت: بر اساس آمارى که وزیر محترم کشور اعلام کرده است به‌واسطه سیل‌های اخیر چیزى در حدود ۳۰ الى ۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت وارد شده است. عدد بسیار بزرگى است که تقریباً با یک سال یارانه نقدى مردم برابرى مى‏کند؛ اما در خصوص راه‏ هاى تأمین مالى دولت براى جبران خسارت‏هاى سیل چند پیشنهاد مى‏ توان ارائه داد که؛ ۱- اولین پیشنهاد، ضرورت کاهش هزینه ‏هاى جارى دولت است ۲- پیشنهاد دوم، تغییر محل مصرف منابعى است که در بودجه امسال براى کارهایى در نظر گرفته‌شده است که در حال حاضر توجیهى براى مصرف آن‏ها وجود ندارد، دلیل آن نیز بارندگى‏ هاى اخیر بوده است. مثل اعتبارات مربوط به احیاى دریاچه ارومیه و تالاب‌های کشور و یا اعتبارات مربوط به ریز گردها ۳- استفاده از ظرفیت‏ هاى کمک‏ هاى مردمى در فرآیند بازسازى مناطق سیل‌زده ۴- استفاده از ظرفیت نیروهاى جهادى و نیروهاى داوطلب مردمى براى بازسازى ۵- استفاده از ظرفیت سربازان ارتش و سپاه و سایر نیروهاى مسلح مى‏ تواند در این شرایط حلال بسیارى از مشکلات سیل‌زدگان باشد. در این زمینه مى ‏توان با ساماندهى سربازان وظیفه، بخشى از نیروى انسانى مورد نیاز براى بازسازى مناطق سیل‌زده را تأمین کرد.

خطیب نماز جمعه‌های فولادشهر تصریح کرد: این پیشنهادها نشان مى‏ دهد که دولت مى‏تواند از ظرفیت‏ هاى مختلف و متعددى که در اختیار دارد، استفاده کند و بعد از استفاده از این منابع و ظرفیت‏ ها در صورت کمبود منابع مالى، مى‏ تواند درخواست خود را با رهبر معظم انقلاب مطرح و مجوز برداشت منابع مورد نیاز را از ایشان دریافت کند.

وی ادامه داد: اما در موضوعات و مسائل بین‏ المللى به کودتا علیه عمرالبشیر اشاره‌ای داشته باشم که دست‏ هاى آلوده سعودى در این کودتاى ساختگى کاملاً مشهود است. یکى از ضعف‏ هاى عمرالبشیر این بود که براى تثبیت قدرت خود سعى نکرد شیوه‏ هاى خود را اصلاح کند بلکه به‌راحتی در برابر فشارهاى خارجى تسلیم مى‏ شد. در اصل عمرالبشیر عملاً تسلیم فشارها شد سپس با قطع رابطه با ایران، عربستان را برگزید.

سرافراز ابراز داشت: مردم سودان هر چند اهل سنت هستند اما بسیار به اهل‌بیت و اسامى حسن و حسین علاقه‏ مند هستند. آن‏ها به‌هیچ‌عنوان تمایل ندارند، وارد رابطه با وهابیت شوند. حکومت عمرالبشیر در سودان از همان اوایل جنگ یمن، با دلارهاى نفتى سعودى‏ ها، اداره مى ‏شد و در واقع عمر البشیر را باید یکى از مهره‏ هاى اصلى جنایت و کشتار مردم مظلوم یمن دانست.

وی ادامه داد: اما عمر البشیر از داخل کشور با مخالفت‌های شدیدی برای پایان دادن به مشارکت در جنگ علیه یمن مواجه بود و به همین علت حدود ۴ ماه پیش از عربستان درخواست کرد که اجازه دهد سودان نیروهایش را از جنگ علیه یمن خارج کند؛ اما نتیجه چه شد؟ عربستان با همان پول‌ها، این بار خود عمرالبشیر را از طریق کودتا، سرنگون و زندانی کرد.

وی با بیان اینکه چند سال پیش که عمرالبشیر براى شرکت در اجلاس عدم تعهد به تهران آمده بود، به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت. تصریح کرد: رهبر انقلاب در آن دیدار به وى هشدار داده بودند که در قبال طراحى‏ هاى بدخواهان ملت‏ هاى اسلامى هوشیار باشید، مراقب باشید در شناخت و تحلیل اوضاع دچار اشتباه نشوید.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: اگر عمرالبشیر به هشدار رهبر معظم انقلاب توجه مى‏ کرد امروز به این سرنوشت دچار نمى‏ شد. به هر تقدیر، کودتاى ارتش در سودان و برکنارى عمر البشیر یکى از مهم‏ترین اقدامات در شرایط کنونى به شمار مى‏ رود. چراکه به نظر مى‏رسد موج جدید انقلاب‏ هاى عربى بار دیگر قرار است از آفریقا آغاز شود. این مسئله بزرگ‌ترین تهدید براى عربستان و امارات به شمار مى ‏رود و به همین دلیل تمام تلاش‏ها بر متوقف کردن این موج متمرکز شده است.

وی خاطرنشان ساخت: ۱۱ شعبان المعظم روز ولادت با سعادت حضرت علی‏اکبر (ع) بود که تبریک عرض می‌کنم. درباره شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) گفته‌شده که ایشان جوانی خوش‌سیما و خوش‌زبان و دلیر بود و از جهت سیرت و صورت و خلق‌وخوی، شبیه‌ترین مردم به رسول خدا (ص) بود و شجاعت و رزمندگی را از جدّ بزرگوارش علی بن ابیطالب (ع) به ارث برده بود و جامع کمالات و محامد و محاسن بود. این روز را روز جوان نامیده‌اند که بر همه جوان‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام سرافراز گفت: جوانان امروز کشور ما باید همچون جوان‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس به علی‌اکبر اباعبدالله اقتدا کنند و آن بزرگوار را الگو و سرمشق خود بدانند و در بصیرت و شجاعت و ولایتمداری و دیگر سجایای اخلاقی از او درس بگیرند.

وی تأکید کرد: به مسئولین کشور هم توصیه می‌کنیم که جوان‌ها را دریابند و برای حل مشکلات آن‌ها در عمل کاری انجام بدهند و مسئله ازدواج و اشتغال و مسکن که سه مشکل اصلی و عمده جوان‌هاست را در اولویت رسیدگی قرار دهند. در سال رونق تولید؛ باید کارآمدی و توانمندی قشر جوان را باور داشته باشیم.

امام‌جمعه فولادشهر اصفهان گفت: قشر جوان قشری است که اقتصاد ما را می‏ تواند متحول و اداره کند. منتهی باید به آن‌ها میدان داد و آن‌ها را باور داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان ولادت حضرت حجه ابن الحسن العسکری امام زمان (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان ارواحنا فداه نام‌گذاری شده است. به تعبیر مقام معظم رهبری؛ وزارت اطلاعات، قلب و چشم بینا و کار آن ظریف و مسئولیت آن در کشور تعیین‌کننده است. از رصد دشمنان داخلی تا دورترین مرزهای خارج از کشور، مقابله با فتنه و اغتشاشات ۸۸، دستگیری ریگی سرکرده جندالشیطان، دستگیری تیم‌های ترور دانشمندان هسته‌ای، دستگیری و به هلاکت رساندن سرکردگان گروهک‌های تروریستی شرقی و غربی، آزادی مرزبانان، تعطیلی تعدادی از دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی، انهدام باند قاچاق اعضای بدن انسان، آزادی گروگان‌ها از چنگال اشرار و ضد انقلاب، ناکام گذاشتن شبکه بی‌بی‌سی در سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران، آزادسازی دیپلمات ربوده شده در یمن، هلاکت فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصارالفرقان، دستگیری سر شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر، انهدام بزرگ‌ترین کارگاه بمب سازی تروریست‌ها، دستگیری و انهدام ده‌ها گروه تروریستی و عناصر تکفیری که هدف آن‌ها انجام عملیات انتحاری و انفجاری بوده است، فقط بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای حفظ نظام و صیانت از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: چه‌بسا بسیاری از اقدامات و فعالیت‌هایی از این دست در حفظ و کنترل امنیت و تمامیت ارضی کشور به دلیل حفظ اسرار و شگردها یا جلوگیری از ایجاد اضطراب در جامعه، هیچ‌گاه رسانه‌ای نشده و نمی‌شود؛ و چه زیبا فرمود مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که «این مجاهدت‌های خاموش پاداشی بزرگ دارد».

وی متذکر شد: امروز اگر دشمنان قسم‌خورده انقلاب جرأت به خود نمی‌دهند که دست از پا خطا کنند به خاطر اشراف اطلاعاتی همین سربازان گمنام امام زمان (عج) و آمادگی و هوشیاری دیگر نیروهای مسلح مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی است که گوش به‌فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی