پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

راش ماشین اصفهانراش ماشین اصفهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۱۳
آقای جویا
بانوان قهرمان مسابقات ورزشی در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت مسوولان هستند
قهرمان مسابقات ورزشی کیوکوشین کاراته گفت: بانوان قهرمان مسابقات ورزشی در این شرایط کرونایی بیشتر به حمایت مسوولان نیازمند هستند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، آیدا رضازاده متولد ۱۳۸۲ ورزشکار و قهرمان مسابقات ورزشی کیوکوشین کاراته می‌باشد. این نوجوان ۱۸ ساله شاهین‌شهری که از سال ۹۴ پا به عرصه ورزش آن‌هم در رشته کیوکوشین کاراته گذاشته توانسته با پشتکار، حمایت خانواده و مربیان فدراسیون ورزشی به موفقیت‌های چشم‌گیری در سطح جهانی، کشوری و استانی و همچنین شهرستانی دست پیدا کند.

وی در گفت‌وگو با این رسانه اظهار کرد: کاراته یکی از ورزش‌های رزمی پرطرفدار در کشور بوده که سبک‌های مختلفی دارد، شوتوکان، شیتوریو، گوجوریو، وادوریو، کان ذن ریو، کیوکوشین، جوکای‌ دو و جیسین کاراته از سبک‌هایی است که در کشور ما فعال بوده و ورزشکاران بسیاری را در خود جای‌داده است.

رضازاده با بیان اینکه ورزشکاران ایران به‌خصوص بانوان در ورزش‌های رزمی مانند کاراته مستعد بوده و می‌توانند در رده‌های مختلف جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند، گفت: کاراته ورزشی حساس است و باید به آن توجه شود، اما در حال حاضر مورد حمایت مطلوبی قرار نگرفته و یا به عبارتی به آن توجه زیادی نمی‌شود، با این حال افتخارات بسیاری توسط ورزشکاران استان اصفهان و به‌خصوص شهرستان شاهین‌شهر و میمه کسب‌شده و آن‌ها هنوز برای رسیدن به مقاطع بالاتر می‌کوشند.

متذکر شد: مربیان کیوکوشین از لحاظ فنی بسیار کارآمد هستند و تمرینات مستمر و مناسبی به ورزشکاران ارائه می‌کند، ورزشکاران دو نوع تمرین به نام‌های عمومی و قهرمانی دارند، قهرمانی برای ورزشکاران دارای کمربند قهوه‌ای به بالا بوده و به‌صورت تخصصی کار می‌شود، کلاس‌های عمومی در طول هفته یک تا یک و نیم ساعت به طول می‌انجامد.

این بانوی ورزشکار شاهین‌شهری تصریح کرد: بودجه خاصی در اختیار ورزشکاران قرار نمی‌گیرد اما تشویق‌های مؤثری توسط مربیان صورت می‌گیرد، البته باید در نظر داشت که بدون بودجه و حمایت تنها تا حد مشخصی می‌توان پیشرفت کرد و ورزشکاران در همان سطح می‌مانند اما در صورت حمایت قطعاً می‌توان به مقاطع بالاتری دست یافت.

آیدا رضازاده در ادامه با بیان اینکه بهترین ابزاری که امروز می‌تواند جوانان را از خطرات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی حفظ کند ورزش است، چراکه ورزش نقش مهمی در کشف و شکوفایی استعدادهای آن‌ها و تخلیه هیجان‌های آن‌ها دارد، بیان داشت: شرایط کرونایی حاکم بر کشور کمی شرایط را در حوزه ادامه تمرینات ورزشی برای ما سخت کرده است و بانوان قهرمان مسابقات ورزشی در این شرایط کرونایی بیشتر به حمایت مسوولان نیازمند هستند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۴۸
آقای جویا
بحران آب، هشدار سپاه به صهیونیست‌ها، افزایش تلفات کرونایی و انتشار فایل صوتی ظریف
مهم ترین رویدادهای خبری صدای جویا از ادامه داستان برجام، بحران آب در کشور، افزایش تلفات کرونا، هشدار سپاه به صهیونیست ها و انتشار فایل صوتی ظریف
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، نهمین مجله خبری این رسانه در ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با خبرهای مهمی از ایران-جهان-اصفهان و… طی ۲۴ ساعت گذشته به اطلاع و سمع شما مخاطبین همیشه همراه خواهد رسید؛

  1. آیت‌الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شد.
  2. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین گفت: ایران به هر اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی در همان اندازه یا قوی تر از آن واکنش نشان خواهد داد.
  3. سخنگوی وزارت کشور گفت: میزان ثبت‌نام در انتخابات شوراها در قیاس با دوره قبل بیش از ۸ هزار نفر و در مقایسه با دوره چهارم بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.
  4. فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم، گفت: برای تامین امنیت انتخابات آمادگی کاملی داریم.
  5. مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: اثرات خشکسالی در استان فارس بر جامعه عشایری در ابعاد مختلف ازجمله خسارت مالی بیش از هزار میلیارد تومان است.
  6. رئیس مجلس در توئیتی نوشت: تدبیر وشجاعت حاج قاسم میدان‌ها را فتح و معابر دیپلماسی را باز می‌کرد؛ چیزی جز سیاست‌بازی یا ساده‌لوحی نمی‌تواند این حقیقت روشن را کتمان کند. حالا که حاج قاسم نیست، نخواهیم گذاشت با فرصت‌طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به او جفا کنند ونقش تاریخی شهید سلیمانی را وارونه جلوه دهند.
  7. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۹۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد. تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید.
  8. رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران گفت: یک هزار و ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا پایان دولت دوازدهم نصب خواهد شد.
  9. دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: پارسال بیش از ۶۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تن سیمان در کشور تولید شد و امسال قابلیت تولید بیش از ۷۰ میلیون تنی در این صنعت وجود دارد.
  10. صبح امروز جمعی از دانشجویان انقلابی در اعتراض به اقدام غیرقانونی شهردار اصفهان برای تزریق واکسن کرونا مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.
  11. هشدار جریان عدالت خواهی شاهین شهر به عبدالله حق شناس گرگابی مسوول دفتر حاجی دلیگانی در پی تایید برخی افراد فاقد صلاحیت لازم توسط هیات نظارت
  12. کاخ سفید روز دوشنبه ۶ اردیبهشت اعلام کرد که ایالات متحده طی هفته‌های آینده ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونای آسترازنکا به کشورهای دیگر می‌دهد.
  13. اتحادیه اروپا و روسیه اعلام کردند که دور سوم مذاکرات هسته‌ای ایران از روز سه‌شنبه در وین برگزار خواهد شد.
  14. ۱۵ سندیکای کارگری و تشکل صنفی و فرهنگی با انتشار بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی کارگر (اول ماه مه/یازدهم اردیبهشت)، به سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی دولت ایران اعتراض کردند و آن را عامل «فقر روز افزون» کارگران دانستند.
  15. حمله سگ های ولگرد در شاهین شهر اصفهان یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
  16. رژیم کودک کش اسرائیل روز دوشنبه ششم اردیبهشت اعلام کرد که به دلیل تداوم شلیک راکت از نوار غزه به خاک این کشور، محدوده ماهی‌گیری در آب‌های ساحلی غزه را مسدود می‌کند.
  17. مدیر درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود تریاک در یک «شربت گیاهی ضد کرونا» را تائید کرد، اما گفت که «بنا بر ادعای سازمان غذا و دارو غلظت تریاک این شربت در حدی نیست که شربت تریاک تلقی شود».
  18. نتیجه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۰ اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود.
  19. سازمان امور مالیاتی: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه زمستان ۱۳۹۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.
  20. سلامی فرمانده کل سپاه: اتفاق‌های اخیر علیه صهیونیست‌ها ممکن است تکرار شود و توسعه پیدا کند.
  21. سفارت و کنسول‌گری‌های آمریکا در ترکیه تعطیل شدند.
  22. تصاویر ماهواره ای نشان می دهد درختان چنار محدوده چهار راه ولی عصر تا میدان ولی‌عصر (عج) در طول سال‌های ۷۹، ۸۹ و ۹۹ غیب شده اند.
  23. استاندار تهران: احتمال قطع برق در صورت کاهش بارندگی وجود دارد.
  24. نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ و نماینده اتحادیه اروپا فردا (سه‌شنبه) در وین برگزار می‌شود.
  25. فوریت‌های پزشکی استان اصفهان: مصدومیت ۳ نفر در حادثه انفجار مخزن اسید سولفوریک در شهرضا
  26. رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت: احتمال کاذب بودن تست‌های منفی کرونا ۳۵ درصد است.
  27. سخنگوی وزارت بهداشت: وضعیت کرونا در بیشتر استانها روند صعودی دارد.
  28. معاون امور آب وزیر نیرو از کاهش ۲۰ درصدی ذخایر آب سدهای کشور در مقایسه با سال گذشته خبر داد
  29. هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس: این کمیسیون کار خود را «قانونی و در موعد مقرر» انجام داده و بودجه نیز در موعد قانونی به دولت ابلاغ شده است
  30. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: خانواده‌ها به فضاسازی‌‌ها درباره سربازی توجه نکنند
  31. جلسه مشترک وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی با رییس مجلس فردا در خصوص موضوع بازار سرمایه تشکیل می شود
  32. تیم مذاکره‌کننده ایرانی به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیئت‌های ایران و گروه ۱+۴ عازم وین شد
  33. تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا نارنجی شدن شهرهای قرمز
  34. سخنگوی ستاد کرونا: سامانه رسمی واکسیناسیون کرونا در ایران در چهارشنبه رونمایی می‌شود
  35. معاون وزیر آموزش و پرورش: مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از معلمان غیررسمی را از سازمان امور اداری و استخدامی گرفتیم
  36. معاون وزیر آموزش و پرورش: همه معلم های غیر رسمی در هفته معلم به استخدام آموزش و پرورش در می آیند و بخشنامه‌ی آن تا دو روز آینده به مراکز استانها ابلاغ می‌شود
  37. سخنگوی سازمان هواپیمایی از ممنوعیت پروازهای توریستی به ترکیه خبر داد
  38. وزیر بهداشت: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در کشور از فردا آغاز می شود
  39. جانبابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: روند شتابان کرونا که در هفته گذشته افزایشی بود هم اکنون متوقف شده است و در برخی استان‌ها شاهد شرایط پایدار هستیم
  40. متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب بدوی دیوان عدالت اداری به ۱۳۰ روز و شعب تجدیدنظر به ۷۵ روز رسیده است
  41. معاون فناوری های نوین بانک مرکزی: تراکنش‌های فاقد کد شهاب از امروز در پایا برگشت می‌خورد
  42. در پی به رسمیت شناختن نسل‌کشی ارامنه در دوران حکومت عثمانی توسط کاخ سفید، سفارت و کنسول‌گری‌های آمریکا در ترکیه تعطیل و تدابیر امنیتی در اطراف این ساختمان‌ها افزایش یافت
  43. حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت: پیش‌بینی‌های بین‌المللی این است که تا ٢۵ اردیبهشت ماه میزان مرگ‌ و میرهای کرونا به ٧٠٠ نفر برسدو بعد با روند نزولی در اواخر خرداد به ۲۰۰ مورد مرگ برسیم، اما امیدواریم این پیش بینی کاملا نادرست باشد.
  44. دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی، درگذشت مادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری را تسلیت گفت.
  45. استاندار ایلام: مرز بین‌المللی مهران همچنان با کشور عراق تا ۱۵ اردیبهشت‌ بر روی مسافران بسته است.
  46. پلیس راهور تهران: از زمان آغاز طرح منع تردد شبانه در پایتخت ۶۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری جریمه شده‌اند.
  47. وزیر بهداشت: تیم فوتبال پرسپولیس از بازگشت از هند قرنطینه کامل شود.
  48. مهدی محمدی، مشاور رئیس قوه مقننه: راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها ۳ تا ۶ ماه زمان نیاز دارد.
  49. نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان، استعفای خود از قدرت را اعلام کرد. برگزاری زودهنگام انتخابات پارلمانی علت این استعفاء اعلام شده است.
  50. نخست‌وزیر عراق، وزیر بهداشت و استاندار بغداد را از کار معلق کرد.
  51. سازمان برنامه‌ و بودجه کشور: تغییرات جداول قانون بودجه ١۴٠٠ را رییس مجلس به رییس جمهوری ابلاغ کرده است.
  52. وزارت کشور عراق: تعداد قربانیان آتش‌سوزی بیمارستان ابن الخطیب بغداد به ۸۲ کشته و ۱۱۰ زخمی رسید.
  53. نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه: تولید واکسن روسی در ایران تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود.
  54. کدخدایی: گرایش‌های سیاسی ملاک صلاحیت‌ها نیست
  55. وزیر علوم از تغییر ظرفیت پذیرش دانشجو در همه مقاطع تحصیلی خبر داد و گفت: برای ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها، یک جدول جدیدی تعریف شده است.
  56. سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اشغالگر علیه مقدسات و ساکنان بیت المقدس را محکوم کرد.
  57. بعد از داوری ضعیف دیدار برگشت استقلال برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال شکایت خود را از داور این بازی، رسما تحویل مقامات AFC کرد.
  58. دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا: به‌طور میانگین ۲۱ درصد از مبتلایان کرونا در فروردین، قرنطینه را نقض کردند.
  59. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار جدی این سازمان به دفاتر خدمات مسافرت هوایی مبنی بر خودداری فروش بلیت هواپیما به مقصد کشورهای دارای شرایط ویژه خبر داد.
  60. با ابلاغ رئیس سازمان برنامه و بودجه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، افزایش متوسط ۷۰ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد.
  61. رئیس سازمان ملی استاندارد ایران: بررسی های ادواری بیمارستان ها، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی شرایط خوبی در بحث آسانسور و رعایت استانداردها ندارند
  62. شیخ دیاباته و محمد نادری مهاجم و مدافع تیم فوتبال استقلال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا دیدار مقابل الاهلی عربستان را از دست دادند.
  63. حمید جاسمیان اولین کاپیتان تیم پرسپولیس که چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، پس از وخامت حالش در گذشت.
  64. جهانپور: فعلا ثبت نام واکسن نداریم/ ویروس کرونای هندی هنوز در ایران دیده نشده است
  65. در آخرین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و در رقابت دسته فوق سنگین مردان (۱۰۹+ کیلوگرم) علی داودی با مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب، ۲۳۹ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۴۳۵ کیلوگرم سه نشان طلای دسته فوق سنگین را بر گردن آویخت.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۷:۰۸
آقای جویا
۵ نفر از اعضای شورای شهر شاهین شهر تعلیق شدند
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر از تعلیق شدن پنج عضو این شورا به دستور دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین شهر اصفهان، علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پنج عضو شورای اسلامی شهر شاهین شهر با صدور کیفرخواست از سوی سید نصرالدین صالحی دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه از ادامه فعالیت به عنوان عضو شورای شهر تعلیق شدند.

وی ضمن تایید خبر انتشار شده افزود: هنوز در جریان جزئیات اتهامات مطرح شده قرار نگرفته‌ام‌.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر با بیان اینکه شورای شهر شاهین شهر هفت عضو دارد، ادامه داد: حسین ابراهیمی ناغانی، مهرداد مختاری، علیرضا جهانگیری، سجاد قهرمانی فرد و پرستو جهانگیری اعضای تعلیق شده شورای اسلامی شاهین شهر هستند.

فتحی گفت: هنوز در این ارتباط ابلاغیه‌ای از سوی فرمانداری به شورای شهر ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/د

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۴:۲۹
آقای جویا