پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهدی چمران در دومین کنگره شهدای گرگاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش بر همه مسلمانان جهان اظهار کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) به درستی فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است».

وی با بیان اینکه اگر امام حسین (ع) با یزید بیعت می‌کرد، امروز چیزی به نام اسلام نبود، افزود: امروز در دنیای اسلام جماعتی مانند آل سعود وآل خلیفه ایجاد شده است که با رژیم‌های استکباری و صهیونیستی دست دوستی و برادر می‌دهند و با پیروان پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت او (ع) دشمنی می‌کنند.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شیعیان جهان اسلام با نام امام حسین (ع) و امید به داشتن، ظهور آخرین فرزند او حضرت صاحب‌الزمان (عج) هست که زنده مانده‌اند و هر روز نیز قوی‌تر از گذشته‌اند، تصریح کرد: دشمنان آمریکایی-صهیونیستی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادعاهای مضحک آوری در تریبون‌های خود مبنی بر اینکه قبل از فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام امسال بساط این انقلاب را جمع خواهیم کرد اما هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم آن‌ها هیچ غلطی نتوانسته‌اند انجام دهند و از این به بعد هم نخواهند توانست.

وی متذکر شد: طراحان، برنامه ریزان و سیاست‌مداران جریان آمریکایی-عبری و عربی دشمن نظام مقدس جمهوری ایران به‌خوبی می‌دانند، تا مادامی‌که ملت ایران نسبت به خاندان عصمت و طهارت (ع) عرض ادب و احترام دارند و پیرو نهضت و مکتب امام حسین (ع) هستند، فعالیت‌های آن‌ها کوچک‌ترین تأثیری در اراده پولادین آن‌ها نخواهد داشت.

چمران به نمونه تلاش‌های حکومت‌های شیطان‌صفت جهان ازجمله آمریکا و اسرائیل برای ایجاد شک و شبهه در بین مردم ایران و تصاحب قلب‌ها و ذهن‌های جوانان اشاره کرد و گفت:‌ تلاش‌های شیطانی آمریکا و اسرائیل اگر از اول انقلاب تا به امروز جواب داده بود که ما با کوله باری از تجربه و پیشرفت به مرز جشن ۴۰ سالگی انقلاب خود نمی‌رسیدم.

وی با مطرح کردن این سؤال که ما پیرو نهضت امام حسین (ع) هستیم و آیا کسی را می‌توان پیدا کرد که همچون امام حسین (ع) پیروز باشد؟ و آیا می‌توان مثال زد که از امام حسین (ع) چه کسی پیروزتر است؟ بیان داشت: نهضت پیروزمندانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال آن‌قدر گسترش پیدا کرده است که در راهپیمایی عظیم اربعین به‌خوبی می‌بینیم نزدیک به ۲۵ میلیون نفر به‌قصد زیارت او راهی کربلا می‌شوند.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مبنای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته همین ماه محرم و صفر است، گفت: روحیه ملت ایران شهادت‌طلبی است. چراکه ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت های جهان به‌خوبی توانستیم ایستادگی و مبارزه کنیم و با رمز یا زهرا (س) و یا حسین (ع) به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه گروه‌های مقاومتی همچون حزب‌الله لبنان، حشد الشعبی عراق و انصار الله یمن با فراگیری نهضت امام حسین (ع) چنین هست که به موفقیت‌های بزرگی در حوزه میدانی و بین‌المللی دست پیدا کرده اند و توانسته‌اند تمام نقشه‌های دشمن علیه کشور و ملت خود را تا به امروز خنثی کنند، اظهار داشت: به‌عنوان نمونه ارتش رژیم جعلی و فاسدی همچون اسرائیل در گذشته توانسته بود کمتر از یک هفته بسیاری از کشورهای عربی را تصرف کند اما زمانی که در مقابل حزب‌الله لبنان با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی جنگ ۳۳ روزه به راه انداخت به‌شدت شکست خورد و با سرافکندگی تمام به خانه بازگشت، آیا این پیروزی حق علیه باطل چیزی جزء پیروی از مکتب عاشورای حسین (ع) بوده است.

چمران به بلاهایی که توسط رژیم مزدور اسرائیل بر سر مردم بی‌دفاع فلسطین آمده است اشاره کرد و گفت: در قضیه فلسطین اگر همه مسلمان با همدیگر متحد شوند بدون شک می‌توانند غده سرطانی اسرائیل را نابود کنند، اما چه فایده که در این میدان نبرد طلحه و زبیر و عمر و عاص ها به وفور یافت می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: اگر محکم پای اعتقادات و باورهای دینی‌مان بی ایستیم و همیشه به سلاح شهادت مجهز باشیم هیچ ابلیسی نمی‌تواند در ما رخنه کند و بدون شک همیشه پیروزی اذعان ما خواهد بود. لذا در این زمینه حساس و مهم آگاه‌ترین شخصیتی که می‌توان به سخنان او اتکا کرد و برای به دست آوردن پیروزی پشت سر او حرکت مقام معظم رهبری است.

رئیس سابق شورای شهر تهران با یادآوری این مطلب که دولت نباید حمایت‌های مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی جهادی به مردم را فراموش کند، تصریح کرد: دولت‌مردان باید به‌خوبی متوجه باشند سیاست‌مداران صهیونیستی آمریکا در وزارت خزانه‌داری اتاق جنگ اقتصادی و رسانه‌ای علیه ایران راه‌اندازی کرده‌اند تا جایی که بیش از ۳۰ نماینده به کشورهای مختلف فرستاده‌اند تا بتوانند از طریق اعمال این فشارها مردم و حکومت را مجبور به تسلیم شدن کنند لذا نباید به‌سادگی از کنار این موضوع و مطلب مهم رد شد و دولت باید با تدبیر و برنامه پاسخ دندان‌شکنی به زورگویی‌ها و تحریم‌ها آمریکای جنایت کار بدهد.

وی افزود: بر اساس تحلیل‌های کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی تحریم‌های آمریکا تنها ۲۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی ایران هدف قرار داده است به همین خاطر مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی صحیح و راهبردی تأثیر این تحریم‌ها را به‌خصوص بر قشر آسیب‌پذیر جامعه کم کنند.

چمران با تأکید بر اینکه ما همان‌گونه که در طول این چهل سالی که انقلاب گذشته است توانستیم پیچ‌های خطرناکی که به‌واسطه طرف‌های آمریکا و اروپایی ایجاد شده بود پشت سر بگذاریم از این به بعد نیز خواهیم توانست، بیان داشت: ما همان ملتی هستیم که خانواده‌ها قلک‌های فرزندان خود را برای کمک به رزمندگان در جبهه‌ها ارسال می‌کردند.

سخنگوی سابق جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: شرط حل مشکلات، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور این هست که راه امام حسین (ع) را فراموش نکنیم و با همدیگر اتحاد داشته باشیم. چرا باید در بین ملتی که ادامه دهند راه حسین (ع) هست محتکر، سلطان سکه، ارز و یا قاچاق کالا و مواد مخدر و دزد پیدا شود؟ جزء اینکه دشمن توانسته است نفوذ پیدا کند آیا پاسخ دیگری هست!

وی بیان داشت: اسرائیلی که در گذشته شعار نیل تا فرات را سر می‌داد، امروز ما توانستیم با الهام از نهضت عاشورا و تربیت جوانان انقلابی گروهک تروریستی داعش دست‌پرورده حامیان غربی و عربی اسرائیل را در نطفه خفه کنیم و خود را تا مرزهای این رژیم غاصب در بلندی‌های جولان و شبعا برسانیم، این یعنی همان اقتدار والای جمهوری اسلامی ایران!

وی با بیان اینکه خیر و برکت در زندگی کسانی است که از مال حرام دوری کنند و قناعت داشته باشند، گفت: هدف اصلی دشمن دسته، دسته و گروه، گروه کردن مردم ایران هست تا بتواند جان رژیم یهودی صفت اسرائیل را نجات دهد و به منافع سلطه جویانه خود در منطقه دست پیدا کند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۵
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ روز دوشنبه ۱۹ شهریور خبری از این رسانه مبنی بر اینکه شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان طی رأی قطعی به شماره (۹۷۰۹۹۷۰۳۶۸۹۰۱۰۵۹) مهرداد مختاری عضو فعلی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر را به «اتهام شهادت دروغ در دادگاه نزد مقامات رسمی» به شش ماه حبس تعزیری محکوم کرده است، منتشر شد که بازتاب‌های مثبت و منفی در سطح جامعه بخصوص در استان اصفهان و شهر شاهین‌شهر به همراه داشت.

بسیاری از موافقان این خبر منتشر شده آن را گامی در جهت آگاه کردن اذهان عمومی عنوان کردند.

و بسیاری از مخالفان نیز بیان داشتند که چون در این خبر شفاف‌سازی‌های لازم صورت نگرفته است اکثریت به اتفاق شهروندان شاهین‌شهری به همه اعضاء به یک‌چشم نگاه خواهند کرد.

اما در ادامه پاسخ این رسانه هم به نقدهای مثبت و منفی به شرح زیر است؛

اولاً؛ این شکایت قبل از عضو شدن آقای مهرداد مختاری در شورای شهر بوده است که بر اساس اسناد منتشر شده در خبر قبلی شاکی خصوصی آن نیز مشخص است و بی‌انصافی است که این رأی شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر در خصوص نامبرده را به‌حساب فعالیت‌های وی در شورای شهر گره بزنیم.

دوما؛ با توجه اخبار رسیده به این پایگاه خبری آقای مهرداد مختاری در گذشته نیز کارنامه چندان قبولی از خود نداشته است که امروز به توان از وی دفاع کرد، چراکه ردپای این عضو فعلی شورای شهر شاهین‌شهر که در همان آغاز به کار دوره پنجم به‌عنوان ریاست شورا انتخاب شد در پرونده‌های مختلفی دیگری از جمله؛ دادگاه باغ بهادران به شماره پرونده ۹۴۰۷۲۵ از سال ۱۳۹۲ تا هم‌اکنون با دو شاکی اداره آب و فاضلاب لنجان و نعمت‌الله مختاری و بعد انفصال خدمت دائمی توسط سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ ۸ شهریورماه ۱۳۹۷ به شماره ثبت ۱۰۸۲۳۰ و انفصال مجدد هیئت بدوی به شماره م/۹۴/۲۴۳ و رأی تجدیدنظر وزارت کشور از دائم به ۴ سال به شماره ۱۷۳۵ در تاریخ ۳ دی‌ماه ۱۳۹۴ و چند پرونده دیگر دیده می‌شود.

در قوانین انتخابات شورای شهر برای رد صلاحیت‌ها چارچوب مشخص تعیین‌شده و برعکس انتخابات دیگر که ممکن است سلیقه‌ای باشد در انتخابات شوراها قانون همه‌چیز را مشخص کرده است.

باید از چهار مرجع استعلام گرفته شود. نه اینکه استعلام بگیریم که این فرد صلاحیت دارد یا خیر بلکه مثلاً وزارت اطلاعات باید بنویسد که بر اساس بند سه ماده ٢۶ این فرد جزو کسانی است که نمی‌تواند کاندیدا شود به این دلیل که مثلاً جزو رژیم سابق یا احزاب معارض با جمهوری اسلامی و… است. یعنی باید دقیقاً موارد را ذکر کنند.

دادگستری هم به همین ترتیب باید بگوید به فرض فردی که محکوم شده آیا از همه فعالیت‌ها محروم شده یا بعد از گذراندن محکومیتش ولو سیاسی حالا دیگر منعی ندارد و اگر محرومیت اجتماعی و سیاسی نداشته باشد در این صورت با گذراندن محکومیتش می‌تواند به فعالیت خودش ادامه دهد.

مردم به خوبی می‌دانند انتخابات شوراها انتخاباتی است که شورای نگهبان بر آن نظارتی ندارد و امر نظارت در این انتخابات بر عهده مجلس شورای اسلامی گذاشته شده است.

اما شاید بد نباشد که مردم بدانند؛ یکی از ناظرین در امر برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس در استان اصفهان بود و از سوی دیگر حجت‌الاسلام مهران مرادی به‌عنوان مسؤول هیات نظارت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب شده بودند.

حال در نتیجه‌گیری این یادداشت؛ ممکن است برای برخی از خوانندگان این مطلب، این سؤال پیش‌آیید که چگونه شخصیتی با چنین کارنامه‌ای که در بالا به آن اشاره شد، توسط هیئت نظارت و از سوی مراجع چهارگانه‌ای همچون (دادگستری، وزارت اطلاعات، ثبت‌احوال و نیروی انتظامی) مورد تائید قرار گرفته و به عنوان کاندید دارای صلاحیت، جهت احراز عضویت در شورای شهر به مردم شاهین‌شهر معرفی شده است؟

امیدواریم نمایندگان مراجع چهارگانه پاسخ قابل قبولی به این سؤال مطرح‌شده جهت شفاف‌سازی افکار عمومی بدهند تا شاهد تکرار مجدد چنین اتفاقاتی نباشیم!

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۱
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، صبح امروز طی آئینی با حضور علیرضا بصیری جزی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، شهرام آذرپی بخشدار بخش میمه، سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین اعضای شورای شهر بخش میمه کلنگ احداث ساختمان جدید فرماندهی انتظامی بخش میمه به زمین زده شد.

برنامه‌ریزی‌شده که ساختمان ۶۵٠ مترى کلانترى بخش میمه در زمینى به مساحت ۵ هزار متر طی یک سال آینده ساخته شود.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۳
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه یکشنبه ۱۸ شهریور در مراسم آغاز به کار دومین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه محرم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری و حضور در کنگره‌های شهدا به این دلیل است که واقعاً بدانیم شهدای اسلام برای چه چیزی جان شیرین خود را فدا کردند.

نماینده مردم گرگاب در مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن این سؤال که وظیفه مسؤولین در مقابل خون شهدا و در این شرایط خاص زمانی چیست؟ گفت: پاسخ این سؤال به دقت و تلاش بر می‌گردد، یعنی اینکه مسئولان با دقت و تلاش شبانه‌روزی به مسائل و مشکلات کشور به‌خصوص مردم رسیدگی کنند.

*مخالف تعطیلات تابستانی مجلس بودم

حاجی دلیگانی با انتقاد شدید از تعطیلات تابستانی مجلس تأکید کرد: مگر مشکلات مردم از تورم، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی گرفته در کشور حل شده است که هم اکنون ما نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی بخواهیم به گردش و تفریح و مسافرت بپردازیم، لذا رئیس مجلس و هیئت رئیسه باید در این خصوص با تدبیر بیشتری عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی تنظیم کننده روابط قوای سه‌گانه با همدیگر است، به اصول ۲۸ و ۲۹، ۴۳ و همچنین ۱۱۳ قانون اساسی در خصوص حقوق حقه مردم در حوزه داشتن شغل مناسب، بیمه، تأمین نیازهای اساسی مردم و اینکه از رئیس‌جمهور به عنوان مجری و مسؤول اجرای این قانون یاد شده است، اشاره کرد و گفت: از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ تا هم اکنون مشاهده نخواهید کرد که رئیس‌جمهوری اندازه آقای حجت‌الاسلام روحانی و هیات دولت او اختیارات داشته باشند.

نماینده مردم برخوار در مجلس به جلسات زیاد و مهم مقام معظم رهبری در حوزه رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم با رئیس‌جمهور و هیئت دولت اشاره داشت و ادامه داد: در ابتدای اردیبهشت ماه امسال مقام معظم رهبری در دیدار سران سه قوا (مجریه، قضائیه و مقننه) بر حل مشکلات مردم با همکاری و همدلی یکدیگر با محوریت رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای داشتند.

حاجی دلیگانی به اهمیت جلسات و تصمیم‌گیری‌های سران سه قوا اشاره کرد و گفت: هزاران بار در جلسات و تریبون‌های مختلف دردهای مردم را به رئیس مجلس و نمایندگان قوه مجریه و قضائیه در مجلس شورای اسلامی انتقال دادیم اما دریغ از یک گوش شنوا.

وی تصریح کرد: هر کسی که در جامعه القاء می‌کند که ایران توسط آمریکا و برخی از اپوزسیون داخلی دچار به بن‌بست رسیده است، باید به  تفکر گفت که صد در صد دچار اشتباه محاسباتی شده چراکه همه مشکلات کشور حل‌شدنی است به شرطی اگر ارده‌ای محکم و استوار در پشت آن قرار گرفته باشد.

*تنها راه علاج و شفای اقتصاد ایران عمل به سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور را عمل نکردن به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تکیه کردن برخی از مسئولان به اقتصادهای لیبرالیسم و نئولیبرالیسم غرب خطای بسیار بزرگ و راهبردی بود که امروزه کشور را دچار بیماری کرده است و اما مجدداً تأکید می‌کنم همه مسؤولان به‌خصوص آن‌هایی که دل‌بسته غرب هستند باید بدانند تنها راه علاج و شفای اقتصاد ایران عمل به سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی یا همان اقتصاد اسلامی است.

وی افزود: نگاه لیبرالیسم و نئولیبرالیسم دولت به اقتصاد موجب شد دو بسته ارزی متفاوتی که طی چند ماه اخیر ارائه داد با شکست مواجه شود و ۱۸ میلیارد دلار  معادل ۲۷۰ هزار میلیارد تومان از پول‌های مردم مظلوم ایران به تاراج رفت و نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه افراد سودجو اضافه شد که هم‌اکنون به ریش مردم می‌خندند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه می شد با این ۲۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه نزدیک به ۸ سال یارانه مردم ایران را پرداخت کرد، ادامه داد: آقایان محمدباقر نوبخت، ولی‌الله سیف و عراقچی به‌عنوان متوالیان امر باید پاسخگوی این وضعیت نابسامان طلا و ارز در کشور باشند.

*۷ درصد منابع دنیا در ایران قرار دارد

این نماینده مجلس به توانمندها و ظرفیت‌های ایران را با دنیا مقایسه کرد و گفت: اگر ایران یک درصد جمعیت دنیا را در خود جای داده است در مقابل ۷ درصد منابع دنیا در ایران وجود دارد که این نعمت بزرگ الهی است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ میزان نقدینگی کل کشور چیزی در حدود ۴۶۰ میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: امروز این نقدینگی از ۱/۷ دهم تریلیون تومان عبور کرده است و به نوعی سه برابر شده است که این اتفاق بیشتر توسط بانک‌ها و برخی از خواص افتاده است.

نماینده مردم گرگاب در مجلس شورای اسلامی به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به علت نبود ثبات اقتصادی سخن به زبان آورد و گفت: هم‌اکنون شرایط اقتصادی خانواده‌ها به‌گونه‌ای شده است که نه می‌توانند دختر دم بختشان را شوهر دهند و نه می‌توانند برای پسرشان همسر اختیار کنند.

وی به ربوی بودن تسهیلات بانک‌ها و بنگاه‌داری آن‌ها به‌شدت اعتراض کرد و گفت: نظام بانکی ما با آنچه اسلام در این حوزه بیان کرده است فاصله بسیار زیادی دارند.

حاجی دلیگانی مدیریت اجرایی کشور را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: هم اکنون به نوعی احساس می‌شود مدیریت کشور، حالا چه به‌عمد و چه غیر عمد به حال خود رها شده است.

وی به ترس برخی از دولت‌مردان که خانواده‌های آن‌ها در کشورهای غرب زندگی می‌کنند به خاطر تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: ما پای عهدی که با شهدا بسته‌ایم محکم ایستاده‌ایم و به‌زودی کرکره مدیران دو تابعیتی و گرین کارتی را در پست‌های مختلف پایین خواهیم کشید.

*مسؤولان مواظب باشند در این آزمایش رفوزه نشوند

نماینده مردم برخوار با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از مسؤولان در حال امتحان و آزمایش هستند، گفت: باید همه مسئولین مواظب باشند در این حیطه زمانی در راه خدمت به مردم و عمل به فرمایشات امام خامنه‌ای رفوزه نشوند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۵۳
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمد شفیعی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۷ با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» با هدف امیدآفرینی و انسجام‌ بخشی بسیجیان به عنوان اقتدار مردم پایه و شناسایی نقشه‌های شوم دشمنان در محل کمربندی شهر دستگرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت ۵۰۰ نفر از بسیجیان دو گردان بیت‌المقدس «۱۰۸ برادران و الزهرا(س) خواهران» سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار برگزار می‌شود، افزود: از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه از سوی سازمان بسیج مستضعفین برنامه ریزی شده است که یک هزار گردان بیت‌المقدس در سطح کشور رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ را برگزار کنند که سهم استان اصفهان ۶۰ گردان و سهم شهرستان برخوار ۲ گردان می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار با تأکید بر اینکه در سطح استان اصفهان جهت رفع محرومیت‌زدایی نزدیک به ۳۵۰ گروه جهادی فعال هستند که سهم شهرستان برخوار ۱۷ گروه جهادی بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار ۱۰۰ نفر روز از بسیجیان شهرستان برخوار در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج کارمندی و بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به سایر مناطق و روستاهای محروم استان اصفهان اعزام شده اند .

وی از پیش‌بینی ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس همایش اقتدار ۳۰ هزارنفری در استان اصفهان و بعد ۱۰۰ هزارنفری در تهران توسط گردان‌های بیت‌المقدس خواهیم داشت که شهرستان برخوار نیز در این همایش‌ها حضور خواهد داشت.

شفیعی از طرح نذر کتاب جهت تأمین اقلام دانش آموزان بی‌بضاعت همزمان با بازگشایی مدارس توسط قسمت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با کمک افراد خیر اقلام درسی دانش آموزان نیازمند از جمله لوازم‌تحریر، لباس مدرسه، کیف و کفش آن‌ها را تأمین کنیم.

وی عامل افزایش ۲۲ هکتاری سطح زیر کشت زعفران در شهرستان برخوار را  برگزاری ۳۰۰ ساعت کلاس آموزشی و استفاده بهینه از آب و خاک عنوان کرد و بیان داشت: برنامه مدون و جامعه‌ای جهت کشت مکانیزه زعفران و همچنین کشت گیاهان دارویی تدوین کرده‌ایم که تا اواخر مهرماه اجرایی خواهد شد. در ضمن سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار ریشه اصلی آسیب‌های اجتماعی را بیکاری عنوان کرد و گفت: هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه کارگاه‌های آموزش تحکیم خانواده فعالیت‌های تأثیرگذاری انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور یادواره شهدای تعزیه توسط سپاه در سطح شهرستان برخوار برگزار شد، ادامه داد: در این یادواره از چهار خانواده که شهید آن‌ها تعزیه‌خوان بود تجلیل به عمل آمد.

شفیعی با بیان اینکه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل نمی‌تواند و نخواهد توانست ملت ایرانی را که پیرو مکتب عاشورا است تسلیم زیاده‌خواهی خود کند، افزود: در طول ۴۰ سال گذشته از گردن‌های صعب‌العبور و پیچ‌های خطرناکی که به واسطه آمریکا و متحدان غربی و عربی او علیه ما درست شده بود به آسانی عبور کردیم و از این به بعد نیز عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:‌ ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت جدید و فرا منطقه‌ای در مقابل آمریکای جنایت‌کار و سلطه‌گر موجب تولد انقلاب‌های جدیدی در بسیاری از کشورهای جهان علیه او شد.

فرمانده سپاه برخوار روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا توسط لابی‌ها صهیونیستی را نوعی استراتژی جدید علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ترامپ به خیال خود می‌خواهد با راه انداختن جنگ تبلیغاتی- رسانه‌ای و اقتصادی علیه نظام و دولت، در بین مردم ایجاد نارضایتی به وجود آورد و بعد آن‌ها را با کمک برخی اپوزسیون داخل نشین به سطح خیابان‌ها بکشاند تا بتواند از آب گل‌آلود ماهی گیری کند اما تا زمانی که نعمت رهبری چون امام خامنه‌ای بر سر این ملت هست باید گفت که ترامپ و اتاق‌های فکر او در کاخ سفید کور خوانده‌اند.

انتهای پیام/ج

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۴۵
آقای جویا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۱۲
آقای جویا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۴۸
آقای جویا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۴۸
آقای جویا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۴۶
آقای جویا

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد:‌ نمایندگان مجلس امروز در جریان سؤال از رئیس‌جمهور به بخشی از وظایف خود عمل کردند.

وی افزود: اگر مجلس در هفته دولت این چند تا استیضاح و سؤال از رئیس‌جمهور را نمی‌کرد، مردم اصلاً یادشان می‌رفت که دولتی هم هست.

وی به دلایل اینکه نمایندگان مجلس از «رأی علنی» استقبال نمی‌کنند نیز پاسخ داد و گفت: امروز در جریان طرح سؤال از رئیس‌جمهور، ۲۲ تن از نمایندگان مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس، درخواست «رأی‌گیری علنی و با برگه» داشتند که با استقبال کلیت مجلس مواجه نشد و در صحن علنی این پیشنهاد رأی نیاورد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سؤال بسیاری از مردم این است که چرا نمایندگان آن‌ها از شفافیت استقبال نمی‌کنند و حاضر نیستند آرایشان علنی شود؟ گفت: در مجلس نهم در روز تصویب ۲۰ دقیقه‌ای طرح مرتبط با برجام، مطابق با همین بند آیین‌نامه، پیشنهاد رأی‌گیری علنی دادم، اما در کمال ناباوری دوستانی از خودمان گفتند که ما هم مخالف برجام هستیم.

وی ادامه داد: همین همکاران گفتند، به خاطر جلب آرای مردمی که به برجام دل‌خوش کرده‌اند و انتخابات مجلس هم نیز در پیش است، نمی‌خواهیم در حوزه انتخابیه متوجه مخالفت ما با برجام شوند! به همین دلیل بود که هم طرح مرتبط با برجام، آرای اکثریت مجلس را به دست آورد و فقط حدود ۹۰ نماینده مخالف کردند.

حجت‌الاسلام رسایی با ابراز تأسف از اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل عدم استقبال نمایندگان از شفافیت، چشم طمع داشتن آن‌ها به آرای مردم در انتخابات بعدی است، گفت: این خصلت بر خلاف قسمی است که در ابتدای نمایندگی به قرآن مجید یاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن روز به کلاه برجام، پشمی بود و با توجه به دروغ‌هایی که دولت تحویل مردم داده بود، برجام در افکار عمومی اقبالی داشت و برخی از نمایندگان نمی‌خواستند این کاسبی را از دست بدهند اما امروز چه؟!

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز دیگر حسن روحانی جایگاهی در بین افکار عمومی ندارد و نمایندگان مجلس از پاسخ‌های روحانی در پنج سؤال طرح‌شده، فقط از پاسخ به یک سؤال قانع شده‌اند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس دیگر نباید نگران علنی شدن مخالفت خود با دولت تدبیر و امید باشند؟!

این نماینده سابق مجلس به بیان یکی دیگر از دلایل عدم شفافیت نمایندگان مجلس با رأی‌گیری علنی پرداخت و ادامه داد: برخی از نمایندگان چون نمی‌خواهند هزینه این مخالفت با سیاست‌های دولت را بپردازند به همین خاطر نگران بده بستان‌هایی هستند که با رئیس دولت و کابینه وی دارند. وی متذکر شد: این بده بستان‌ها شامل منافع و درخواست‌های شخصی تا منافع و درخواست‌های منطقه‌ای می‌شود، نامه‌ها و درخواست‌هایی که زیر دست وزرا و در کارتابل‌های آن‌ها منتظر امضای وزیر است. پس باز هم مخالفت با شفافیت به خاطر چشم طمع فرد نماینده به یک منفعت غیر ملی است.

حجت‌الاسلام رسایی تأکید کرد: یکی از دلایل مطرح کردن موضوعات مطرح‌شده این هست تا مردم عزیز بداند که درب بر همین پاشنه خواهد چرخید تا روزی که آن‌ها به‌جای انتخاب کاندیداهای سالم، پاک دست، صریح، شفاف، در روز انتخابات به کسانی رأی می‌دهند که کاسب کارند، هر دو چراغ راهنمایشان کار می‌کند، از همان ایام تبلیغات از شفافیت فرار می‌کنند و مواضع دوپهلو دارند تا رأی همه را به دست بیاورند. این‌ها آن روز جانوران کوچکی هستند که وقتی به کرسی قدرت مجلس می‌رسند، طمع آن‌ها را تبدیل به یک هیولا می‌کند.

وی اظهار داشت: مردم عزیز ایران اسلامی اگر می‌خواهند وضع کشور درست شود، شفافیت را باید از خودشان آغاز کنند و در روز انتخابات، کسانی را انتخاب نمایند که در کنار ویژگی‌های مهم دیگر، عنصر سلامت و شفافیت را در کارنامه و گذشته خود داشته باشند.

وی ادامه داد: از یاد نبریم که به تعبیر امام راحل (ره) مجلس است که اساس یک کشور را به صلاح می‌کشد یا اساس یک کشور را رو به فساد می‌برد.

نماینده سابق مجلس یادآور شد: در جلسه امروز سؤال از رئیس‌جمهور، اطرافیان آقای حسن روحانی چیزی را جا گذاشتند که با دیدنش تعجب کردم. آن‌ها کولر مخصوص ایشان بود که در زمان نطق، زیر میزشان قرار داده شده بود تا ایشان را خنک کند! سیستم تهویه صحن علنی مجلس، سیستم به‌روزی است اما استفاده از کولر ساخت USA لطف دیگری دارد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۵۴
آقای جویا