پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است


 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ساعتی پیش حدود ۴۰ نفر از آمارگیران سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان به دلیل مشخص نبودن تعیین وضعیت آنها دست از کار کشیدند و به نشانه اعتراض تجمع کردند.

برخی از این آمارگیران که سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در سازمان برنامه و بودجه را داشتند، به خبرنگار مهر گفتند: بیش از یک دهه است که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان همکاری می‌کنیم و تمامی طرح‌های آماری ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کل کشور را انجام می‌دهیم اما ما هیچ‌گونه قرارداد مشخص، بیمه، بیمه مسئولیت، کارانه، بن کارمندی، حق اولاد و … نیستیم و تاکنون هم هیج نهاد یا مسئولی به مشکلات ما رسیدگی نکرده است.

با ۱۰ سال سابقه کار بیمه و قرارداد نداریم

فاطمه زهرایی از جمله این کارشناسان است، او نیز به خبرنگار مهر گفت: هیچ امنیت شغلی نداریم، نه قرارداد و نه بیمه و این چالش بزرگی برای ما است.

وی افزود: متأسفانه مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان هیچ ارزشی برای شغل آمارگیری قائل نیستند و به گونه‌ای که حتی در روز آمار یک تبریک هم نمی‌گویند.

این کارشناس آمارگیری سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان ادامه داد: با وجود اینکه بارها طی جلسات مختلف دغدغه‌ها و مشکلات خود را به گوش مسئولان در استانداری اصفهان و سازمان مدیریت رساند ه‌ایم اما تاکنون اقدامی برای رفع مشکلات ما انجام نداده‌اند.

اعتراض آمارگیران سازمان برنامه وبودجه اصفهان به نداشتن امنیت شغلی

رضا شاه چراغی دیگر کارشناس آمار نیز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: بیش از ۱۵ سال است که با سازمان برنامه و بودجه کار می‌کنم، هنوز بیمه و قرارداد ندارم، ازدواج نکرده ام؛ ۴۰ سال سن دارم و مسلماً کسی من را دیگر استخدام نخواهد کرد.

مسئولان فقط وعده می‌دهند

همچنین لطیف صالحی دیگر کارشناس آمار نیز در حاشیه این اعتراض به خبرنگار مهر گفت: مسئولان تنها وعده می‌دهند و عملیاتی نمی‌شود، در استخدام و عقد قراراداد نیز نورچشمی‌ها در اولویت هستند و تخصص و سابقه اهمیت کمتری دارد.

وی تاکید کرد: شغل آمارگیری باید به خاطر حضور فیزیکی و استرس جز مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود و ما انتظار داریم حداقل به صورت قرارداد مستقیم باشیم و نه اینکه ما را به بخش خصوصی واگذار کنند.

صالحی گفت: هر بار که من و همکارانم در زمان اجرای طرح‌ها دچار حادثه شدیم هیچ نهادی از ما حمایت نکرد.

وی ابراز داشت: تا مشخص نشدن وضعیت امنیت شغلی ما از ادامه همکاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان خودداری خواهیم کرد.

معتقد به برگزاری آزمون هستم

محمدرضا لعلی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت برنامه ریزی استان اصفهان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: بنده نیز به شرایط حاکم معترض هستم و معتقد به برگزاری آزمون هستم.

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نیز علی رغم تلاش‌های خبرنگار مهر پاسخگو نبود.

انتهای پیام/د

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۴:۵۵
آقای جویا